Ko on semoinen mistä te äänestätte mailman parasta painijaa ja mä aina annan parit ja lasken äänet. Onko selvä? On. Viisi painijaa annatte minulle ja antamis aikaa nyt vaikka tänään kello kuuteen.
Maailman paras painija-KO
Ei tässä muuten mitään vikaa olisi, mutta aloitusposti oli suht epäilyttävä ja äänestysaikaa kello kuuteen. Mitäh? Suurin osa laatupostaajista kirjoittelee illalla tai aamulla eikä puolessatoissa tunnissa montaa vastausta tule.
Tainnut matikka ollut vähän vaikeaa sinulle, kun sanoit tekeväsi viidestä painijasta parit.
Miksi hitossa tämä on vain viiden painijan! Panostaisit nyt vähän edes alkupostiin.
Aika mullistava KO, mutta komedia-arvo tälläkin.
Itse asiaan: Shawn Michaels.
EDIT: HBK:n lisäksi seuraavat:
Chris Benoit
Ric Flair
Bryan Danielson
Kurt Angle
Miksi hitossa tämä on vain viiden painijan! Panostaisit nyt vähän edes alkupostiin.
Aika mullistava KO, mutta komedia-arvo tälläkin.
Itse asiaan: Shawn Michaels.
EDIT: HBK:n lisäksi seuraavat:
Chris Benoit
Ric Flair
Bryan Danielson
Kurt Angle
"Panu5" kirjoitti:
Ei tässä muuten mitään vikaa olisi, mutta aloitusposti oli suht epäilyttävä ja äänestysaikaa kello kuuteen. Mitäh? Suurin osa laatupostaajista kirjoittelee illalla tai aamulla eikä puolessatoissa tunnissa montaa vastausta tule.
Vaikka kymmeneen. Jäbälle viisi painijaa eikä vain yksi painija!
No olisit voinut asiasi vähän selvemmin ilmaista alkupostissa. Sanonut vaikka viisi per nokka. Oli sen verran epäselvää.
jokainen käyttäjä mainitsee erikseen viisi painijaa. Onko selvä?
Ok. Aloitetaan. Minun viisi painijaani:
Funaki
Scotty 2 Hotty
Rico
Hornswoggle
The Great Khali
Funaki
Scotty 2 Hotty
Rico
Hornswoggle
The Great Khali
Too soon.
Ja muutenkin...
Ja muutenkin...