Yleinen keskustelu
- Painijat ja heidän palkat (djaimo, 2004-06-12 21:15)
- Montreal ScrewJob, osa x² (Henkka, 2004-06-11 12:35)
- Mestaruuden vaihtuminen (Ares, 2004-05-23 21:24)
- The Rockin paluu? (japo man, 2004-05-17 12:44)
- Match of the Year (Ares, 2004-05-12 15:09)
- Isojen liigojen merkitys indymaailmalle (Bushmeister, 2004-05-06 11:10)
- Uusi tyyli (Ares, 2004-05-04 18:45)
- Onko Kurt Anglella vielä jotain todistettavaa? (Ares, 2004-05-02 19:10)
- WWE ja WCWn perintö (Ares, 2004-04-29 20:21)
- Paras tag team aikoihin? (~Stepf~, 2004-04-23 16:30)
- Painija jolla on parhaat jutut ja vitsit... (Reyda, 2004-04-18 19:35)
- Marking Out (Ares, 2004-03-21 14:36)
- Hyppäisitkö itse painikehään? (Evil, 2004-02-27 13:24)
- WWE Hall of Fame (Ares, 2004-01-23 10:28)
- WCW vs. WWF (Ares, 2004-01-09 15:01)
- Tylsimmät painijat? (Jericholist, 2003-12-24 23:34)
- Greatest Old School Moments! (the me, 2003-12-15 14:55)
- Kuka on paras Diva? (Trisu, 2003-11-20 23:14)