Yleinen keskustelu
- Mitä WWE tavaraa oot ostanut? (TheChosen, 2006-02-24 13:50)
- Hienoimmat vyöt? (Velocity, 2006-02-13 06:02)
- Angle's greatest rivalries (Masterpiece, 2006-02-10 22:03)
- Mikä on paras ottelu minkä olet nähnyt? (Ultimate Slam, 2006-01-26 21:27)
- Kuuluisia jobberivoittoja (Kameli, 2006-01-21 16:41)
- Tim White Strikes BACK!!!! (again, again again and again.... (Velocity, 2006-01-16 05:59)
- Jos olisit painija.... (The Knob, 2006-01-16 00:20)
- salamat... (The Knob, 2006-01-15 23:45)
- Spoilereista! (The Knob, 2006-01-15 23:33)
- WWE mokia, virheitä ja porsaanreikiä. (Trimoon, 2006-01-15 10:19)
- Match of the Year 2005 (4 Real, 2005-12-23 23:14)
- Wrestler of the Year 2005 (Risbe, 2005-12-23 15:57)
- Suosikkipainijoiden vaihtuminen (FinCoder, 2005-12-23 02:09)
- Kaikkien aikojen häpeällisin Wrestlemania ottelu/hetki (NWO Wolfpac, 2005-12-15 15:54)
- Lisää Hardcorea vai vähemmän? (Fozzy, 2005-12-13 17:18)
- Milloin teidän koulussa tai jossakin muualla oli paini-era? (Trimoon, 2005-11-28 19:34)
- Kanavat joilla näytetään painia (Harley_Dee, 2005-11-28 19:28)
- Oletko koskaan joutunut...? (Trimoon, 2005-11-28 14:33)
- Wrestler vs boxer (Harley_Dee, 2005-11-27 17:14)
- Theroux'n vinksahtaneet viikonloput 25.11.2005 (Kvesti, 2005-11-25 21:27)
- Huonoin ottelu minkä olet nähnyt? (DudeLove, 2005-11-20 15:17)
- WWE:n steroidioikeudenkäynti (Kovistus, 2005-11-18 12:36)
- Eddie Guerreron muistoksi ehdotan seuraavaa... (miskil, 2005-11-14 15:59)
- Unelmaottelunne (Saimou, 2005-11-06 12:29)
- Taboo Tuesday äänestykset - feikkejä vai ei? (Saimou, 2005-10-20 20:02)
- The Sign Guy (Darien Fawks, 2005-10-17 22:41)
- WWE:n parhaat ajat?? (Natural, 2005-10-07 15:24)
- Onko WWE nykyään huono sinun mielestä? (Trimoon, 2005-10-06 15:34)
- Minkä hintaisen lipun ostit WWE Show:un? (Trimoon, 2005-10-06 14:28)
- New Japan heading to Eurosport!!!! (Borga, 2005-09-22 10:20)
- Kyyditykset Jäähallille 20.11.2005 Seinäjoki (The Knob, 2005-08-23 23:16)
- Kertomus, miksei Batistaa näytetä painimassa usein. (Lumihiutale, 2005-08-13 08:26)
- WWE:n kulisseissa kiehuu? (Lumihiutale, 2005-08-10 21:03)
- Oma matsityyppi (Razorman, 2005-08-08 17:43)
- Hienoin finisheri (Nevis, 2005-08-08 15:01)
- Vapaapainin n00bit. (Latenaattori, 2005-08-08 12:19)
- Komein hyppy. (Stefa, 2005-08-08 10:12)
- Turhin ja yliarvostetuin/Komein painiliike + muuta (The Knob, 2005-08-07 23:44)
- WWE:n menoja & tuloja (TM, 2005-07-29 20:39)
- Hall of Shame (Kratos, 2005-07-27 13:43)
- Järkyttävin wrestling-tapahtuma? (Black, 2005-07-26 16:51)
- Tuskallisin sidonta? (Black, 2005-07-25 16:59)
- Nimistä (Kratos, 2005-07-23 15:13)
- Parhaat gimmickit, joista ei tullut yhtään mitään (Ares, 2005-07-21 19:11)
- WWE ja ROH (spoilereita) (Ares, 2005-07-17 11:02)
- Holy crap he/she made it (BunnyMan, 2005-07-14 13:42)
- Unsung Heroes of Wrestling (Ares, 2005-07-11 12:05)
- Shinya Hashimoto poistunut... (Borga, 2005-07-11 08:50)
- Paras maailmanmestaruus(vyö) (Worst Technical Wrestler, 2005-06-13 08:48)
- "Vapaapainihan on ihan täyttä pelleilyä" -tyypit (Deve, 2005-06-11 06:58)