Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Wrestler vs boxer

Eli muistaakseni ainakin Muhammed Ali on ollut vastaavassa ottelussa. Jos joku osaa ko. ottelutyypistä kertoa niin kuulisin mielelläni lisää. Esimerkiksi miten nyrkkeilija otteluun valmistautuu, jonkinlainen taito ainakin olla lyömättä perille asti täytynee olla.
Tätä voisi kyllä kysyä yleiset kysymykset topicissa.

Kyllähän ne nyrkkeilijät kuitenkin sen verran taitavia varmasti ovat, että pystyvät "määräämään" kuinka pitkälle ne lyönnit kulkevat.
Ja Mike Tysonkin on käväissyt ja myös joku kolmas, mutta nimi ei tule mieleen.... En sitten ole varma kolmannesta "boxerista", mutta muistelen niin... Ja kyllä se Alin eräs lyönti WMI:sessä näytti huonolta, sillä pitää lyödä pahasti ohi, ettei nyrkkeilijänä kopsahda vastustajaa kaasariin.
"Natural" kirjoitti:
Ja Mike Tysonkin on käväissyt ja myös joku kolmas, mutta nimi ei tule mieleen....


Tony Halme.
"Hatebreeder" kirjoitti:
"Natural" kirjoitti:
Ja Mike Tysonkin on käväissyt ja myös joku kolmas, mutta nimi ei tule mieleen....


Tony Halme.
Nin no Tony, mutta jossain olen kuullut/nähnyt, että Wrestlemania 7-12 aikaan olisi joku nyrkkeilijä käynyt?
"Hatebreeder" kirjoitti:
"Natural" kirjoitti:
Ja Mike Tysonkin on käväissyt ja myös joku kolmas, mutta nimi ei tule mieleen....

Tony Halme.


Tony Halme ei ollut nyrkkeilijä vielä siihen aikaan kun oli WWF:ssä, ja sitä ennen muissa vapaapainifedeissä, vaan hänen nyrkkeilyuransa alkoi vasta vapaapainiuran jälkeen.

Mr. T ei ole kai koskaan ollut oikea nyrkkeilijä mutta ettei Natural nyt vaan silti tarkoittaisi sillä "nyrkkeilijällä" häntä?

"OWW" kirjoitti:

BOXING MATCH: Mr. T w/Joe Frazier & Little Haiti defeated Rowdy Roddy Piper w/Bob Orton by DQ..
- Roddy Piper knocked Mr. T down to the mat during the second round of the contest..
- Roddy Piper took a shot at Mr. T moments after the second round ended..
- Mr. T fought back and knocked Roddy Piper down early in the third round!
- Mr. T knocked Roddy Piper down and out through the ropes to the floor with about a minute left..
- Roddy Piper started round 4 off by throwing his stool accross the ring at Mr. T..
- Roddy Piper & Mr. T exchanged punches back and fourth until Piper got desperate and bodyslammed T!
- Mr. T wins the contest as a result of a disqualification..
Wrestlemania 15
BRAWL-4-ALL: Butterbean defeated Bart Gunn by knock out in 27 seconds

http://silversurfer91.homestead.com/files/butterbean_punch.jpg
Butterbean on kunkku!
"Hyrkanos" kirjoitti:
Butterbean on kunkku!


True, heti aloin "Sweet Home Alabamaa" hyräilemään

Arn Anderson ja Johnny B. Badd (Marc Mero) kävivät WCW:ssä Boxer vs. Wrestler-matsin. Se nyt ei kummoinenkaan ollut muuten kuin hauskan lopetuksen kannalta.
Rey Mysteriolla oli joskus mukanaan joku meksikolaiskaveri. Jorge Paez tai jotain siihen suuntaan.
Tummaihoinen.... En ole varma sitten oliko nyrkkeilijä.. Näytti vain niin paljon...
Rocky vs Hot Lips....

Edit: vs thunderlips siis, kiitos jackille korjauksesta.

(Hot lips on muuten pornokauppa, mistähän moinen erehdys...)
"Stinger" kirjoitti:
Rocky vs Hot Lips....


*Thunderlips