Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Milloin teidän koulussa tai jossakin muualla oli paini-era?

Milloin teidän koulussa tai jossakin muualla oli paini-era?

Meidän koulussa oli varmaan joskus vuosina 2002-2003.
"Trimoon" kirjoitti:
Milloin teidän koulussa tai jossakin muualla oli paini-era?

Meidän koulussa oli varmaan joskus vuosina 2002-2003.


Milloin lopetat tuollaisten paska-topicien tekemisen?
Velocity,

kuva
Ja vine pois.