Milloin teidän koulussa tai jossakin muualla oli paini-era?
Meidän koulussa oli varmaan joskus vuosina 2002-2003.
Meidän koulussa oli varmaan joskus vuosina 2002-2003.
"Trimoon" kirjoitti:
Milloin teidän koulussa tai jossakin muualla oli paini-era?
Meidän koulussa oli varmaan joskus vuosina 2002-2003.