Jobberit voittaa harvoin. Todella harvoin. Mutta tälläisiäkin tapauksia on käynyt. Otan nyt esille yhden kuuluisimmista tapauksista: Good ol' Bob Hollyn.
Elikkäs homma meni näin:
WWE järjesti live eventin Syracusessa. Aiemmin, Rene Dupree oli sopinut käyttävänsä Hollyn vuokraamaa autoa, mutta ajoi ylinopeussakot kyseisellä autolla ja Holly joutui lentämään (huom. lentämään että se ei ollut mikään parin kilsan etäisyys) kaupunkiin mistä oli vuokrannut auton. Tämä oli vaarmasti raskasta, ottaen huomioon WWE:n aikataulun. Tästä hiiltyneenä illalla showssa hänellä oli tag-ottelu Charlie Haasin kanssa Reneä ja Kenzoa vastaan. Holly päätti käyttää matsitilannetta hyödykseen ja löi Reneltä naaman turvoksiin parilla stiffillä nyrkillä ja tuoliniskulla. No, internettiin levisi tieto hyvin nopeasti ja palstat täyttyivät vihaisilla viesteillä koskien Hollya. Osa toivoi Hollylle jotain nöyryyttävää juonikuviota, osa erotusta.

Pienimuotoinen nöyryytys hänelle tulikin, kun hän joutui häviämään dark matchissa nousevalle tähdelle Chris Mastersille (ei vielä WWE:ssä eli jobberi).
Toinen tunnettu on, kun Eddie Guerrero hävisi viime toukokuussa jobberille. Tämä siis ei ollut mikään rangaistus tai mikään, vaan hän pieksi jobberin niin pahasti että joutui diskatuksi. Juonikuviossa tietenkin.
Onko muilla jotain tämäntyylistä tiedossa?
Elikkäs homma meni näin:
WWE järjesti live eventin Syracusessa. Aiemmin, Rene Dupree oli sopinut käyttävänsä Hollyn vuokraamaa autoa, mutta ajoi ylinopeussakot kyseisellä autolla ja Holly joutui lentämään (huom. lentämään että se ei ollut mikään parin kilsan etäisyys) kaupunkiin mistä oli vuokrannut auton. Tämä oli vaarmasti raskasta, ottaen huomioon WWE:n aikataulun. Tästä hiiltyneenä illalla showssa hänellä oli tag-ottelu Charlie Haasin kanssa Reneä ja Kenzoa vastaan. Holly päätti käyttää matsitilannetta hyödykseen ja löi Reneltä naaman turvoksiin parilla stiffillä nyrkillä ja tuoliniskulla. No, internettiin levisi tieto hyvin nopeasti ja palstat täyttyivät vihaisilla viesteillä koskien Hollya. Osa toivoi Hollylle jotain nöyryyttävää juonikuviota, osa erotusta.

Pienimuotoinen nöyryytys hänelle tulikin, kun hän joutui häviämään dark matchissa nousevalle tähdelle Chris Mastersille (ei vielä WWE:ssä eli jobberi).
Toinen tunnettu on, kun Eddie Guerrero hävisi viime toukokuussa jobberille. Tämä siis ei ollut mikään rangaistus tai mikään, vaan hän pieksi jobberin niin pahasti että joutui diskatuksi. Juonikuviossa tietenkin.
Onko muilla jotain tämäntyylistä tiedossa?