Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

salamat...

Tietääkö joku miten nuo salamat tehdään? lisätäänkö ne jälkeenpäin vai onko siellä joku systeemi joten ne toteutetaan livenä?

jos toteutetaan livenä, niin mitenkähän turvallista on jos jollain on joku sähkövaraus villapaidassaan siinä entrancen vierellä

viittaan esim: tuohon undertakerin arkkuun iskeneeseen salamaan joka sen sytytti yms.
Käsittääkseni salamat näkyy vain tv:ssä, digitaalisesti tehtynä.?
Onko kellään varmaa tietoa?

Itse en ole nähnyt muuten sitä TAkerin ja Kanen? matsia jossa salamoita ammutaan...näkikö yleisö ne? vai miten tuo matsi voi olla livenä kiinnostava jos ne vaan huitoo käsillään ja kaatuilee?

valaiskaa
Olen kuullut, että ne totetutetaan aivan ohuella langalla jossa tuli kulkee alaspäin tuoden "salaman areenalle". Se on siis ripustettu valmiiksi ennen showta sinne kattoon.
Mutta joskus nämä tehdään jälkeenpäinkin Digitaalisesti.
Tähän on vastattu vähäsen aikaa sitten kysymyspalstallakin.
Kappas...

millainen muuten tuo Matsi on jossa salamoita räiskitään?
jotkut sanoo että on naurettavaa ja meinasi viedä uskottavuuden koko hommasta?

onko se pelkkää salamointia vai onko siinä otteluakin?