Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Hienoimmat vyöt?

Mitkä ovat teidän mielestänne hienoimmat WWE:ssä olevat(tai joskus olleet) mestaruusvyöt?
Top 3?

Minun oma top-kolmoseni on suurinpiirtein tällainen:
1.Vuonna 2001 ollutWWF championship.

2.Tämänlainen Intercontinental championship-belt.

3.United States Championship

Teidän vuoronne...
Yritin tätä jo kerran

http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/vi ... php?t=3202

mutta valitettavan vähän otti tulta. Siellä silti omat vastaukseni myös WCW:stä.
Voisihan noita vähän muuttaa joiakin, kuten esim: Tuo Cenan vyö takaisin samanlaiseksi kuten JBL:llä oli ja U.S vyö on minun makuuni hieman liian kulmikas, muuten vyöt on hienoja.

Top 3:

1.WWE Undisputed Championship on ehkäpä komein vyö minun mielestä.

2.WWE Intercontinental championship on kanssa todella komea vyö.

3.World Heavyweight championship on kanssa todella hieno vyö. Ortonin title-runin aikana oli ehkäpä komeimman näköinen vyö. Benoitilla oli kanssa hienon näköinen.
Lienee parempi jatkaa WTW:n osoittamasta aiheesta.