Mitkä ovat teidän mielestänne hienoimmat WWE:ssä olevat(tai joskus olleet) mestaruusvyöt?
Top 3?
Minun oma top-kolmoseni on suurinpiirtein tällainen:
1.Vuonna 2001 ollutWWF championship.
2.Tämänlainen Intercontinental championship-belt.
3.United States Championship
Teidän vuoronne...
Top 3?
Minun oma top-kolmoseni on suurinpiirtein tällainen:
1.Vuonna 2001 ollutWWF championship.
2.Tämänlainen Intercontinental championship-belt.
3.United States Championship
Teidän vuoronne...