Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Minkä hintaisen lipun ostit WWE Show:un?

Laittaisin äänestyksen jos olisi. No ylhäällä on kysymys. Minä ostin
31.50e maksavan lipun.
Eikö tätä olisi voinut kysyä http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3102 tuolla? No kuitenkin heti permannon jälkeinen ensimmäinen katsomo (numeroa en muista, en tiedä, koska en ole lippua vielä kaveriltani ostanut) ja hintaa löytyi 63 euroa.
"Trimoon" kirjoitti:
Laittaisin äänestyksen jos olisi. No ylhäällä on kysymys. Minä ostin
31.50e maksavan lipun.

1. Miksi ei pystyisi pistämään äänestystä? Katsoppas tarkemmin.
2. Monet ovat jo kertoneet minkähintaiset liput hankkivat WWE Suomeen - topicissa, enkä usko, että WWE:n Suomen reissuun tarvitsee toista topicia.
3. Vastaan kuitenkin. Katsomo 113 ja rivi 1 tietääkseni eli ne 45 euron liput.
"Trimoon" kirjoitti:
Laittaisin äänestyksen jos olisi. No ylhäällä on kysymys. Minä ostin
31.50e maksavan lipun.


Sama. Eiköhän ne painijat näe noiltakin paikoilta.