En tiedä nyt meneekö oikealla palstalle, jos ei niin ärähtäkää. Anyway..eli kaapelikanavia olis tarkotus hankkia lisää ja tietysti kiinnostais saada kanavia mitkä esittää painia. Eli subtv ja eurosport tietty näkyy jo. Jos jollain on tietoa mitä kanavia kannattais haalia että painitarjonta olisi maksimaalinen niin kertokaa ihmeessä. Koitin tätä kysellä jo joskus aikasemmin, toivottavasti nyt tärppäis. Muistaakseni jotkut saksalaiset kanavat esittivät WCW-liigaa aikanaan eli luulisi että painia esittäviä kanavia olisi vieläkin saatavilla.
Kanavat joilla näytetään painia
"Harley_Dee" kirjoitti:
En tiedä nyt meneekö oikealla palstalle, jos ei niin ärähtäkää. Anyway..eli kaapelikanavia olis tarkotus hankkia lisää ja tietysti kiinnostais saada kanavia mitkä esittää painia. Eli subtv ja eurosport tietty näkyy jo. Jos jollain on tietoa mitä kanavia kannattais haalia että painitarjonta olisi maksimaalinen niin kertokaa ihmeessä. Koitin tätä kysellä jo joskus aikasemmin, toivottavasti nyt tärppäis. Muistaakseni jotkut saksalaiset kanavat esittivät WCW-liigaa aikanaan eli luulisi että painia esittäviä kanavia olisi vieläkin saatavilla.
WWE sivuilla lukee ainakin että missä kanavalla/kanavilla näytetään kaikki ohjelmat. Ainakin Sky Sport 3 kai näkyy Heat, Velocity, Bottomline and Afterburn.
WWE:n sivuilta voi ladata Velocityn ja Heatin.
Suomeen on aika heikosti saatavilla ulkomaisia painia näyttäviä kaapelikanavia. Pari kanavaa (esim. ZTV, taitaa olla Canal Digitalin kanavapaketeissa) lähettää samoja jaksoja kuin Subtv, eikä brittien Sky-kanavia saa ilman poppakonsteja näkymään UK:n ulkopuolella. Jos ei halua sijoittaa omaisuuksia takapihan kokoisiin lautasantenneihin, täytynee tyytyä Subiin ja Eurosportiin.