Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Järkyttävin wrestling-tapahtuma?

Omasta mielestäni Owen hartin putoaminen.

Tuossa on muuten kuvaa Screwjobista.
Kyllä se on järkyttävin tuo ''over the edge'' kun Owen kuoli.
"JP" kirjoitti:
Kyllä se on järkyttävin tuo ''over the edge'' kun Owen kuoli.


Samaa mieltä.. tietääkö joku miksi hän putosi.. mitä hän teki siellä päällä??? Olisiko siitä kuvia??
"Nevis" kirjoitti:
Samaa mieltä.. tietääkö joku miksi hän putosi.. mitä hän teki siellä päällä??? Olisiko siitä kuvia??


Siis minun mielestä hän roikkui jostain jutusta pää alas päin ja tippui siitä kehään se kuului hänen sisäään tuloonsa joku Blue Chipper jutu tai jotain. Etkai oikeasti ole noin sairas, että haluat nähdä jotain kuvia kun toinen tippuu alas korkealta ja kuolee? Sick Bastard!
Ei tämä oikein ole mikään kunnon kilpailu noiden vaihtoehtojen välillä... Ensinnäkin, loukkaantumisia ei voi missään olosuhteissa verrata kuolemaan. Austin ja Bret Hart ovat yhä elossa. MSJ oli toki merkittävä tapahtuma, mutta ei se loppujen lopuksi ole järkyttävä. Mass Transit ei kuollut kehään, hän tappoi itsensä myöhemmin.

Kannattanee huomata, että painiin liittyy paljon enemmänkin kuolemia. Moni painija on kuollut uransa aikana, tosin aika harva ringissä (pari muistuu mieleen viime vuosilta).

Owen on isoin ja näkyvin niistä kaikista. Kuvia ei ole olemassa (tai jos on, WWE ei päästä niitä missään olosuhteissa julkisuuteen) ja jos törmäätte johonkuhun, joka väittää, että hän on niitä nähnyt, voit olla varma, että hän puhuu paskaa. Kuten täälläkin on jo mainittu, tapahtumaan yhdistetyt videopätkät on tyypillisesti napattu jostain XPWn show'sta, eikä tippuja muistuta lainkaan Owenia, erityisesti kun otetaan huomioon, että hänellä oli tapahtuma-aikana Blue Blazer -asu päällä.

Tuo ilta oli Blue Blazerin paluu (PPVhen, Raw'ssa hänet nähtiin melkein kuukausi aiemmin) ja hänen piti voittaa IC-vyö Godfatherilta. Koska paluun piti olla iso juttu, hänelle oli suunniteltu iso sisääntulo. Valitettavasti järjestelyt kusivat. WWE yritti päästä halvalla, joten se käytti välineistöä, jota juuri kukaan ei suositellut. WWE vain kyseli ympäriinsä, kunnes se sai hyväksyvän kannan jostain. Sitten varusteet pettivät ja ...

Jos tapahtuma kiinnostaa, niin siitä ei ole vaikeaa löytää tietoa. Tosin, se on usein hyvin heikkoa, asenteellista ja täynnä perätöntä tietoa. Tässä kuitenkin review tapahtumasta, jossa on keskitytty kuvaamaan muiden painijoiden, (erityisesti) Rossin ja Lawlerin reaktioita. Kuten arvata saattaa, selostaminen ei ole helpoin mahdollinen juttu, kun edessäsi juuri kuoli joku... W/o further ado... http://www.411mania.com/wrestling/video ... deos_id=23

EDIT: selvennys...
Yritän mennä part 2:seen tuossa tekstissä, mutta se menee pääsivulle. Miksi se näin tekee? On muuten varmasti ollut vaikea JR:in selostaa tuossa tilanteessa.
Ovat näköjään muuttaneet jossain vaiheessa järjestelmää ja tiedostojen nimet ovat muuttuneet (.phtml -> .php, tarpeeton, mutta ymmärrettävä muutos).

http://www.411mania.com/wrestling/video ... deos_id=22
JR on varmaan ollut melkoisen hiljaa, taikka huutanut apinan raivolla. Mutta se on varmaa, että kaikki säikähtivät.
"HHH The Game" kirjoitti:
"Nevis" kirjoitti:
Samaa mieltä.. tietääkö joku miksi hän putosi.. mitä hän teki siellä päällä??? Olisiko siitä kuvia??


Siis minun mielestä hän roikkui jostain jutusta pää alas päin ja tippui siitä kehään se kuului hänen sisäään tuloonsa joku Blue Chipper jutu tai jotain. Etkai oikeasti ole noin sairas, että haluat nähdä jotain kuvia kun toinen tippuu alas korkealta ja kuolee? Sick Bastard!


En en.. vaan selvennykseksi, kuinka se kävi? Miten se voi olla mahdollista..!!!??
"Nevis" kirjoitti:
"HHH The Game" kirjoitti:
"Nevis" kirjoitti:
Samaa mieltä.. tietääkö joku miksi hän putosi.. mitä hän teki siellä päällä??? Olisiko siitä kuvia??


Siis minun mielestä hän roikkui jostain jutusta pää alas päin ja tippui siitä kehään se kuului hänen sisäään tuloonsa joku Blue Chipper jutu tai jotain. Etkai oikeasti ole noin sairas, että haluat nähdä jotain kuvia kun toinen tippuu alas korkealta ja kuolee? Sick Bastard!


En en.. vaan selvennykseksi, kuinka se kävi? Miten se voi olla mahdollista..!!!??
Eikös Owen tehnyt samanlaisen jutun kuin HBK WM12:sessa? Sama homma, mutta putosi pää edellä kehätolppaan, koska varmistusköysi petti.
Btw, Conanissa vähän aikaan sitten näytettiin Walkeria. Siinä oli wrestling-tapahtuma, josta joku "supersankari" tuli köyden varassa kehään korkeuksista, mutta sitten tipahti alas ja kuoli.

Tähän topiciin on helppo vastaus. Owen Hartin putoaminen. Loistavat perustelut perusteli Ares. Voiko muka loukkaantumista ja kuolemaa verrata (No okei, neliraajahalvautuminenkin olisi aika paha juttu)?
"Nevis" kirjoitti:
En en.. vaan selvennykseksi, kuinka se kävi? Miten se voi olla mahdollista..!!!??


Hart putosi korkealta ja kovaa turvajärjestelyjen pettäessä, mitä muuta vielä kaipaat? Tuossa alhaalla täällä aiemminkin annettu sivu Over the Edgen tapahtumista, mikä ilmeisesti on suht luotettava.

http://homepage.mac.com/knarley/owenhart/owen.html

Hartin kohtalo toi samalla myös ikävää lisäsyvyyttä tuohon Austinin loukkaantumiseen, koska Hartilla oli kuulemma kovat tunnonvaivat sen aiheuttamisesta. Owen Hart on vähän oma erityistapauksensa, eiköhän itse ringin sisällä tuo Austinin loukkaantuminen pahimmalta näyttänyt, WWE:stä jos puhutaan. Pitäisi nähdä tuo Mass Transit-tapahtuma paremmin, jotta voisi arvostella sitä - ei kyllä erityisemmin mieli tee. Hardcore on silti aina hardcorea, tavallisessa painiottelussa vakavat loukkaantumiset järkyttävät aina ja muistuttavat lajin vaarallisuudesta. Ihmeellisen vähän niitä silti sattuu ja osoittaa sen, kuinka taitavia painijat yleensäkin ovat.
Niin, mutta omasta mielestänne. Siis teille järkyttävin asia. Jos takapihalla teppastelee joku punapersekameli ja heitän sille pari suklaapatukkaa ja se kuolee suolamyrkytykseen, saan makiat naurut, kun taas joku aktivisti-hörhö voi tehdä itsarin siitä hyvästä.

Voi olla ihmisiä, jotka vaikka fanittivat enemmän Hayabusaa, kuin Owenia, eli heille se on merkittävämpi. Kuulostaa ehkä epäeettiseltä, mutta näin tämä homma toimii.
En tiennyt että hän putosi nuon koerkealta. Mutta anyway, WWE otti tuosta opikseen, eikä ole sen jälkeen leikkinyt vaijereilla. Vaikka kuinka yleisö haluaisi, tai ei halua.
"Nevis" kirjoitti:
"JP" kirjoitti:
Kyllä se on järkyttävin tuo ''over the edge'' kun Owen kuoli.


Samaa mieltä.. tietääkö joku miksi hän putosi.. mitä hän teki siellä päällä??? Olisiko siitä kuvia??


Onhan tämä ylivoimaisesti järkyttävin juttu. Tämä koko PPV on levityksessä netissä. Tosin itse en ikinä halunnut edes tätä katsoa, vaikka mahdollisuus tämän lataamiseen oli.
En todellakaan tiennyt minäkää, että Owen tippui noin korkealta.. tekstissäsanottiin että 85 - 90 jalkaa.. huhhuh..
"Deve" kirjoitti:

Onhan tämä ylivoimaisesti järkyttävin juttu. Tämä koko PPV on levityksessä netissä. Tosin itse en ikinä halunnut edes tätä katsoa, vaikka mahdollisuus tämän lataamiseen oli.


Epäilen, että joko puhut täyttä sontaa, tai sitten tuosta PPV:stä on leikattu Owenin putoaminen pois.
Joko se puhuu sontaa tai sit olen myös kuullut sen, että siinä kun se tippu niin kaikki kamerat käännettiin pois päin ja sit kun ne käänty niin JR kertoi suru uutisen.
Ei, vaan titantronilta tuli samalla hetkellä Godfatherin promoa(tai jotain vastaavaa...) ja siksi kameroita ei tarvinnut edes kääntää kun kaikki keskittyivät siihen.
Onhan se kyllä hemmetin koskettava kohta, kun JR kertoo Owenin kuolleen sairaalassa.
"Evolution's Animal" kirjoitti:
En tiennyt että hän putosi nuon koerkealta. Mutta anyway, WWE otti tuosta opikseen, eikä ole sen jälkeen leikkinyt vaijereilla. Vaikka kuinka yleisö haluaisi, tai ei halua.


On leikkinyt! Wrestlemania XII Shawn Michaels vs. Bret Hart Iron Man ottelu WWE(F) Mestaruudesta. Shawnin sisääntulo tapahtuu katosta vaijeria pitkin.

Epäilen, että joko puhut täyttä sontaa, tai sitten tuosta PPV:stä on leikattu Owenin pudoaminen pois.


Joko se puhuu sontaa tai sit olen myös kuullut sen, että siinä kun se tippu niin kaikki kamerat käännettiin pois päin ja sit kun ne käänty niin JR kertoi suru uutisen.


Kannattaisi varmaan lukea tuo Areen laittama linkki läpi ennenkuin tulee selostamaan, kuinka kyseinen tapaus tapahtui. Genghis Khan selostikin tuon jo tarpeeksi hyvin.
"Mahti Ankka" kirjoitti:
On leikkinyt! Wrestlemania XII Shawn Michaels vs. Bret Hart Iron Man ottelu WWE(F) Mestaruudesta. Shawnin sisääntulo tapahtuu katosta vaijeria pitkin.
Krhm, WMXXI oli vuonna 1996 ja Owen Hart tippui vuonna 1999 Over The Edgessä. Että ei ole leikkinyt.
"Natural" kirjoitti:
"Mahti Ankka" kirjoitti:
On leikkinyt! Wrestlemania XII Shawn Michaels vs. Bret Hart Iron Man ottelu WWE(F) Mestaruudesta. Shawnin sisääntulo tapahtuu katosta vaijeria pitkin.
Krhm, WMXXI oli vuonna 1996 ja Owen Hart tippui vuonna 1999 Over The Edgessä. Että ei ole leikkinyt.


No niin nolasimpa taas itseni...sori sekoitin vuosiluvut. BTW WM XXI oli tänä vuonna...

EDIT. En viitsi spämmätä enempää, joten laitan sen tähän. Niin, me molemmat mokasimme. Olemme säälittäviä.
"Mahti Ankka" kirjoitti:
"Natural" kirjoitti:
"Mahti Ankka" kirjoitti:
On leikkinyt! Wrestlemania XII Shawn Michaels vs. Bret Hart Iron Man ottelu WWE(F) Mestaruudesta. Shawnin sisääntulo tapahtuu katosta vaijeria pitkin.
Krhm, WMXXI oli vuonna 1996 ja Owen Hart tippui vuonna 1999 Over The Edgessä. Että ei ole leikkinyt.


No niin nolasimpa taas itseni...sori sekoitin vuosiluvut. BTW WM XXI oli tänä vuonna...
Minäkin sekoilin tuon XXI:n kanssa, joten kummatkin mokasimme.
"Genghis Khan" kirjoitti:
Ei, vaan titantronilta tuli samalla hetkellä Godfatherin promoa(tai jotain vastaavaa...) ja siksi kameroita ei tarvinnut edes kääntää kun kaikki keskittyivät siihen.
Onhan se kyllä hemmetin koskettava kohta, kun JR kertoo Owenin kuolleen sairaalassa.
Blue Blazer oli puhumassa Godfatherista ("Oh, he truly makes my blue blood boil!"). Itse näin koko PPV:n. Sen sai ladattua PW torrentsista joku aika sitten.

"Miguel-" kirjoitti:
Epäilen, että joko puhut täyttä sontaa, tai sitten tuosta PPV:stä on leikattu Owenin pudoaminen pois.


Ei Miguelilla käynyt mielessä että koko PPV:tä ei näytetty enää kuin kerran uusinta, eikä sitä ollut myytävänä videolla eikä DVD:llä. PW torrentsista saatu versio oli suora lähetys.
Ehdottomasti kallistun Owen Hartin putoamisen kannalle. Joku oli täällä foorumilla laittanut kuvaa siitä korkeudesta, mistä hän putosi, ja pakko oli sanoa että kyllä muljaisi ja syvältä. On sen matkan aikana mahtanut kelata kaikki asiat läpi... Itse, jos olisin painija, en koskaan suostuisi moiseen sisääntuloon kun on kuolemanvaara kyseessä. Olisivat edes kestäneet ne vaijerit, olisi säästytty moiseltakin tapahtumalta...
Kyllä se on tuo Owen Hartin putoaminen. Sen siitä saa kun katsoo hintaa, eikä laatua. Miksi piti edes tehdä tuollainen sisääntulo?
Mikäs juttu tämän Bret Hart vs. Goldbergin takana on? Tommosesta kuulutkaan...
"A.K." kirjoitti:
Mikäs juttu tämän Bret Hart vs. Goldbergin takana on? Tommosesta kuulutkaan...


Eikös se ole joku juttu että Goldberg olisi aiheuttanut Bret Hartin halvaantumisen tai jonkun tuollaisen jutun erään matsin aikana, kun hän potkaisi Bretiä päähän?

Mutta kyllä siinä näkee että ei Goldberg osunut edes Bretin päähän,Joten aivan viaton juttu.
"LosChicken" kirjoitti:
"A.K." kirjoitti:
Mikäs juttu tämän Bret Hart vs. Goldbergin takana on? Tommosesta kuulutkaan...


Eikös se ole joku juttu että Goldberg olisi aiheuttanut Bret Hartin halvaantumisen tai jonkun tuollaisen jutun erään matsin aikana, kun hän potkaisi Bretiä päähän?

Mutta kyllä siinä näkee että ei Goldberg osunut edes Bretin päähän,Joten aivan viaton juttu.


On taitanu jätkä väärän matsian kattoa jos Goldbergin potku ei osunut Hartia kaaliin.
Ja topickiin, Owen Hartin putoaminen, koska se on ainoa jossa painija on kuollut.
Goldberg teki superkickin Hartille, josta hän sai aivotärähdyksen. Joten kun pääsivulla lukee Nowinskin tiedoissa "kärsii samanlaisista oireista kun Bret Hart" se ei tarkoita että Nowinski olisi halvaantunut. Hart halvaantui myöhemmin pyöräily onnettomuudessa.
"Kameli" kirjoitti:
Goldberg teki superkickin Hartille, josta hän sai aivotärähdyksen.

Aivotärähdyksen? Onkohan se nyt sitten ihan 'Wrestlingin järkyttävin tapaus' -kamaa
Voitko muka väittää että osuu kunnolla päähän

kuva
"A.K." kirjoitti:
"Kameli" kirjoitti:
Goldberg teki superkickin Hartille, josta hän sai aivotärähdyksen.

Aivotärähdyksen? Onkohan se nyt sitten ihan 'Wrestlingin järkyttävin tapaus' -kamaa

No ei se kyllä ole. Monissahan matseissa painijat aivotärähdyksiä saavat. Ja mitäs järkyttävää tuossa screwjobissa on? Ei yhtään mitään. Hart ei vain halunnut pudottaa vyötään, joten Vince kusetti hieman. Molemmat olivat syyllisiä tähän "screwjobiin".... ei siis mitään järkyttävää. Owenin kuolema oli järkyttävä tapaus. Eihän sitä koskaan halua kuolla kenenkään painijan kuolemaa. Ei nuo loukkaantumisetkaan kivoja ole, mutta onneksi he ovat selvinneet niistä hengissä ja ovat pystyneet jatkamaan uraansa... paitsi tuo Mass Transit.
Oikeastaan väitän, koska tiedän olevani oikeassa sillä Bret sai sen aivotärähdyksen kumminkin, ja ei tuon kokoisen miehen tarvitse hirvittävän lujaa edes iskeä että saisi taviksen pään pakettiin. Asia on sitten loppuun käsitelty ettei mene ihan off topickiksi.
Aivotärähdys... Jossain sanottiin, että Bret menetti tuossa Goldbergin "tappajamuulinpotkussa" osan aivoistaan. Joo, kuulostaa ehkä "hauskalta", mutta näin on. Eli ei se nyt ihan mikään aivotärähdys ollut.

Ja siis idea on edelleen, että mikä on omasta mielestänne järkyttävintä. On varmaan sellaisiakin jätkiä, jotka tälläkin hetkellä virittelevät snipereitaan Shawn Michaelsia varten, ja jotka eivät Owenista niin välittäneet. Anteeksi taas väliinpitämättömältä kuulostanut kirjoitusmuoto, mutta joo. Kaikille asiat merkitsevät yhtä paljon. Jos huomenna ilta-sanomissa lukisi norsunkokoisin kirjaimin "IRAK ON RÄJÄYTETTY PASKAKSI!", nauraisin äänekkäästi, kun taas joku muu voisi ruveta väsäämään hirsipuuta... Jep, erilaisia olemme.
Minusta kauhein tapahtuma oli juuri tuo Owenin kuolema. Jos Owen ei olisi kuollut tuon hypyn takia, niin olisin edelleen sanonut tämän tai SS 97:n.
On kyllä kauheaa, että joku on antanut henkensä sille jota hän rakastaa ja sille jota hän on tehnyt koko elämänsä. Ei se olisi hauskaa kehonrakentajankaan kuolla kesken jalkakyykyn.

Tuosta tulikin mieleeni, että yksi ystäväni kuuli eräältä ystävältään, että yhden kerran salilla oli yksi dude jolla oli noin 40 astetta kuumetta. Noh kaikki meni ihan yeesisti kunnes hän alkoi tekemään sarjaa penkissä. Noh muutama sarja meni, kunnes pumppu petti KESKEN SARJAN!!! Olis nyt edes kerinnyt lopettaa sarjan, jotta olis voinut sanoa taivaassa, että tein mä yhden hyvän teon, pari sarjaa penkissä.
Ite oon kans kuullu juttua yhestä äijästä, joka on vetäny jotai hormooneja ja menny jonkun reenin jälkeen saunaan ja jääny sinne. Pumppu oli sanonu ittensä irti, kun sen ympärillä olevat lihakset oli kasvanu liian isoiksi. Eli toisin sanoen sydämellä ei ollu tilaa tehdä tutum efektiä.
"Cactus Jack" kirjoitti:
Hart ei vain halunnut pudottaa vyötään, joten Vince kusetti hieman. Molemmat olivat syyllisiä tähän "screwjobiin".... ei siis mitään järkyttävää.


Bret Hart ei siis halunnut pudottaa vyötään kotikaupungissaan. Kyllä hän siitä valmis luopumaan oli. Aika radikaalia pitää häntäkin syyllisenä MSJ:iin.

"Black" kirjoitti:
Ja siis idea on edelleen, että mikä on omasta mielestänne järkyttävintä. On varmaan sellaisiakin jätkiä, jotka tälläkin hetkellä virittelevät snipereitaan Shawn Michaelsia varten, ja jotka eivät Owenista niin välittäneet.


Black, me olemme jo huomanneet sinut ja topicin ideakin on jo käynyt selväksi. "On varmaan sellaisiakin jätkiä" jeps mutta turha sitä väkisin viestejä omalle ketjulleen huudella. Owen Hart kerää ymmärrettävistä syistä sympatiaa myös niiden tahoilta, jotka eivät hänestä niin sanotusti "välittäneet".
"RKO Orton" kirjoitti:
Jos Owen ei olisi kuollut tuon hypyn takia
Ei hän ihan kuiteinkaan hypännyt, vaan laukaisi valjaiden irrotussysteemin vahingossa... http://homepage.mac.com/knarley/owenhart/owen.html Tämän mukaan ainakin.
No ehdottomasti Owen Hartin kuolema. Vaikka en tiedä koko hemmosta paljoakaan, kyllä se minua kosketti se mitä sain irti noista teksteistä. Varmaan ollut selostajilla kova paikka...
"Kameli" kirjoitti:
Hart halvaantui myöhemmin pyöräily onnettomuudessa.
WTF!?!?!? Nyt olen jäljessä ja pahasti, milloin Hart halvaantui?? God all mighty!!!
Owen Hartin kuolema oli varmaan pahin, idiootti- mainen sisääntulo silti oli suunniteltu. Mutta olisihan se ollut hienoa jos se olisi onnistunut. Heh, eipä taida WWE toista kertaa tuota sisääntuloa yrittää jollekkin, tuskin painijat suostuisikaan tuon tapahtuman jälkeen.
"Natural" kirjoitti:
"Kameli" kirjoitti:
Hart halvaantui myöhemmin pyöräily onnettomuudessa.
WTF!?!?!? Nyt olen jäljessä ja pahasti, milloin Hart halvaantui?? God all mighty!!!


http://www.calgaryhealthregion.ca/newslink/nl_092503brethart.html

Tuolla sanotaan aika hyvin.
"Mahti Ankka" kirjoitti:
"Natural" kirjoitti:
"Kameli" kirjoitti:
Hart halvaantui myöhemmin pyöräily onnettomuudessa.
WTF!?!?!? Nyt olen jäljessä ja pahasti, milloin Hart halvaantui?? God all mighty!!!


http://www.calgaryhealthregion.ca/newslink/nl_092503brethart.html

Tuolla sanotaan aika hyvin.
Mutta voisiko joku suomentaa edes tärkeimmät kohdat textistä?
"Natural" kirjoitti:
"Mahti Ankka" kirjoitti:
"Natural" kirjoitti:
"Kameli" kirjoitti:
Hart halvaantui myöhemmin pyöräily onnettomuudessa.
WTF!?!?!? Nyt olen jäljessä ja pahasti, milloin Hart halvaantui?? God all mighty!!!


http://www.calgaryhealthregion.ca/newslink/nl_092503brethart.html

Tuolla sanotaan aika hyvin.
Mutta voisiko joku suomentaa edes tärkeimmät kohdat textistä?
Aika taukki pitää olla jos ei noin helppoa tekstiä ymmärrä.

EDIT: Yhden vaikean löysin: "tertiary neurorehabilitation".

Hart siis halvaantui pyöräillessään, mutta pystyy jo nykyään elämään normaalisti.
Owen Hartin pudotus tuonpuoleiseen. Se on itsestäänselvyys.
"Worst Technical Wrestler" kirjoitti:
"Cactus Jack" kirjoitti:
Hart ei vain halunnut pudottaa vyötään, joten Vince kusetti hieman. Molemmat olivat syyllisiä tähän "screwjobiin".... ei siis mitään järkyttävää.


Bret Hart ei siis halunnut pudottaa vyötään kotikaupungissaan. Kyllä hän siitä valmis luopumaan oli. Aika radikaalia pitää häntäkin syyllisenä MSJ:iin.

Tiedän, että hän oli valmis luopumaan siitä, mutta ei ollut valmis häviämään. Juuri siitä minä häntä kritisoinkin (ja jotkut painijatkin). Bret otti kaiken liian henkilökohtaisesti. Jos hän ei olisi suhtautunut asiaan henkilökohtaisesti, mitään tällaista ei olisi koskaan tapahtunut ja Bret eläisi onnellisena elämänsä loppuun saakka.
Ei näitä voi pitää vaihtoehtoina.
Kuten Ares jo aikaisemmin sanoi niin kuolemaa ei voi verrataan mihinkään muuhun näistä.
Joten sanon että se on järkyttävin.
Owenin kuolema pysäytti tapahtuessaan koko 'rassling maailman.
Nuori, lahjakas ja karismaattinen.. Elämä ja monet saavutukset edessä.
Jos tätä tapaturmaa ei olisi sattunut niin Owen olisi takuuvarmasti yksi suurimmista ja jättänyt pysyvän jäljen 'rasslingin aikakirjoihin.
Tiedän, että hän oli valmis luopumaan siitä, mutta ei ollut valmis häviämään.

Bret nimenomaan sanoi, että hän oli valmis häviämään vyön vaikka Seriesin jälkeisessä RAWssa. Kotikaupungissaan hän ei vyötä halunnut tiputtaa.
Toinen juttu oli se, että hän ei olisi halunnut tiputtaa vyötä Michaelsille, vaan Austinille, mikä aiheutti ongelmia.

Tilanne ei ole aivan yksikäsitteinen. Kumpaakaan ei voi pitää täysin syyttömänä. Totta kai Vincen olisi pitänyt kunnioittaa Hartin sopimusta, joka antoi Hartille jonkin verran valtaa. Totta kai MSJ oli törkeä tempaus (tosin, samalla Heymanin ja Douglasin tempausta kunnioitetaan jostain syystä...).

Toisaalta, Vincellä oli oikeus käyttää painijaansa ja ylläpitää oman vyönsä (ja PPVnsä) arvoa pistämällä Hart tiputtamaan se isossa tapahtumassa. Hartin olisi myös pitänyt tunnustaa se fakta, että painijan odotetaan toimivan viimeiset päivänsäkin entisen työnantajan hyväksi. Se on ammattilaisten tapa toimia. Tosin, isommista tähdistä aika harva niin tekee.

Kysymys ei ole siis siitä, että kumpi oli syyllinen, vaan enemmänkin siitä, että kumpi oli enemmän syyllinen. Todennäköisesti Vince, mutta se ei tee Hartista vielä marttyyriä.