Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Spoilereista!

Voi perkele!
Spoiler
selailin tuossa foorumia pitkästä aikaa ja meinasin aloittaa topicin että "ketä vituttaa kun mihinkään ei edetä mestaruuksissa ja kaikki junnaa paikallaan" ja sitten klikkasin vahingossa väärää linkkiä ja nyt tiedän että ketkä ovat uusia mestareita jne.

Mua vitutti kun Cena ja batista jylläsivät liian kauan, ja odotin sitä päivää että ne häviää mestaruutensa!

Nyt toisaalta on helpottunut olo kun tiedän, mutta toistaalta ois ollu kiva nähdä se ite eikä lukea netistä etukäteen...

pikkasen vituttaa mutta kuitenkin olen helvetin kiitollinen ja onnellinen että Pelle Cena ja Paska Batista (lapsellista dissausta...mutta anyways) ovat pois mestareitten palleilta!!!!

toivottavasti eivät saa mestaruuksiaan takaisin....koska Edge ja Angle on ollut omia suosikkeja jo kauan! Pisin suosikki on Tripla...se kyllä nousee vielä sitä juonikuviota odotan kyllä kuin kuuta nousevaa!

hehheh




HUOM!

ettei alettaisi avautumaan...niin kertokaa toki myös omista vastaavista kokemuksistanne jossa olet onnistuneesti kuullut tuloksen ja pilannut jännityksen.

Kaveri tuli kerran baarissa juhlimaan Viimeisimmän Wrestlemanian jälkeen että "kävi niin ja kävi näin" ja itse olin menossa juuri kotiin syömään sipsejä ja viettämään kunnon Mania iltamaa jännityksessä...olipa sitten jännää kun tiesi kuinka triplan käy jne...
SpoilerKiitos tästä erittäin tärkeästä ja kiinnostavasta postista. Pelastit päiväni. En voisi elää ilman sinua.

Kiitos.
Ole hyvä vaan....

ilmeisesti täällä ei saa keskustella mistä haluaa...no

pistetäämpä samaan topicciin sitten lisäys....
Oikeastaan tämä on sopiva paikka varoittaa:

Royal Rumble on yksi vuoden isoimpia tapahtumia ja jos ette halua spoilata itseänne, ei kannata tulla vierailemaan millekään painifoorumille ennen kuin olette katsoneet sen. Viime vuoden alussa joku rekisteröityi tänne nimellä BATISTA VOITTI RUMBLEN ja ehti pilata monen katseluhetket ennen kuin joku rekkasi nimimerkin pois tieltä.
Kyllä, enkä minä halua nähdä aiheita kuten: RANDY ORTON VOITTI RUMBLEEEN!!!!!11

Ne pilaavat mahdollisesti vuoden parhaimman ottelun.
Ja shoutboxit on perseestä, paljastin WMXX:n WHC-titlen voittajan katsomalla PWT:n shoutboxia, jossa luki että "BeNoIt HaS wOn ThE wHc TiTlE!!!!!!!!!!!"

Vitutti.
Wanha.

Jos et halua tietää miten jossain tapahtumassa käy, älä tule painia käsitteleville nettisivuille sinä päivänä parina ennen kuin olet katsonut sen. Kahdeksanvuotias tietää tämän.
Ei perus vahinko spoilaamisessa mitään haittaa ole, mutta mm. WTW:n mainitsema tilanne, ja se että SD:n nauhotuksista on PAKKO PÄÄSTÄ PUHUMAAN Smackdown ketjuun heti kun ne julkaistaan, on äärimmäisen inhottava tapa. Kaipa sillä kasvatetaan kikkeliä, kuten myös vanhalla kunnon "eka julkasemaan PPV:n tulokset" jutulla. En vaan ymmärrä
"Hyppynen" kirjoitti:
Wanha.

Jos et halua tietää miten jossain tapahtumassa käy, älä tule painia käsitteleville nettisivuille sinä päivänä parina ennen kuin olet katsonut sen. Kahdeksanvuotias tietää tämän.


Totta.

Toisaalta on mukava kuitenkin jutella sellaistenkin kanssa jotka seuraavat lajia Subin aikaa.

Esim: SD:n jälkeen tulevassa chatissa on aika hyvää keskustelua (itse en osallistu) mutta mielenkiinnosta luen

Valvoja sensuroi yleensä aika hyvin tulokset, mahtaako itse olla fani kun tietää PPV:t ja koska ne tulee "subin aikataulun mukaan"

Joskus lipsahtaa tuloksia

esim: viimeviikolla Orton Hell in a cell Undertakeria vastaan tulos pääsi ruutuun sekunniksi, ja tietystihän senkin vahigossa luin...

kuitenkin joskus vaikka tuloksen näkeekin, toivoo että matsi loppuu toisin, ainahan nuo paljastukset ei pidä paikkaansa....joku vaan valehtelee

Kun oltiin vieraana yöchat ohjelmassa, oli myös tuo wrestlemania,,,,vai mikäs se oli silloin ajankohtainen...oli tuo Cenan ja JBL:n freudi menossa, ja kun näkivät tripla paitani, niin alkoi tulla viestejä että "cena voitti...cena on paras....jeejejee"

ei ollut mukavaa silloinkaan

pitäsi varmaan hankkia netti ja katsoa jaksoja sieltä reaaliajassa