Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Mitä WWE tavaraa oot ostanut?

Ootko ostanut mitään WWE tavaraa esim. WWE Euroshop-nettikaupasta tai jostakin?

Ite oon ostanut kyseisestä paikasta kalenterin (huono ostos: kuvat aika vanhoja.), 2 RAW lehteä, yhden Smackdown lehden, Bret Hart erikoislehden ja WWE Anthology CD kokoelman.

Just nyt sain lumihommista tarpeeks rahaa kokoon, et voin ostaa Undertakerin hatun (replica).
Olen WWE Showsta ostanut Stone Cold paidan ja juuri eilen sain WWE Intercontinetal vyön. DVD:eitä on 5 tullut ostettua.
Itekki oon pari kertaa harkinnut vyön ostoa.

Millasii ne vyöt on? Ons ne sellasii halpoja muovi leluja, pahvi koristeita...jne.
"TheChosen" kirjoitti:
Itekki oon pari kertaa harkinnut vyön ostoa.

Millasii ne vyöt on? Ons ne sellasii halpoja muovi leluja, pahvi koristeita...jne.
Tilasin tuon 24€ maksavan ja vyö on tyyliin vaahtomuovia ja erittäin kovaa muovia. Hieno, halvalla ja HYVÄ! Kannattaa ostaa.
SmackDown!-lehden ostin Stockmannilta ja huuto-netistä Undertaker sarjakuvia 2 kpl viime viikolla.
"Natural" kirjoitti:
"TheChosen" kirjoitti:
Itekki oon pari kertaa harkinnut vyön ostoa.

Millasii ne vyöt on? Ons ne sellasii halpoja muovi leluja, pahvi koristeita...jne.
Tilasin tuon 24€ maksavan ja vyö on tyyliin vaahtomuovia ja erittäin kovaa muovia. Hieno, halvalla ja HYVÄ! Kannattaa ostaa.


Minulla on tuo WHC-vyö ja hieno on.
Mutta minulla on kysymys.
Minkä sinisen värinen se sininen osa on siinä Intercontinental-vyössä?
Tämän vaaleamman
http://wweozshop.com/images/products/10164.jpg
Vai tämän tummemman
http://www.100megsfree4.com/wiawrestlin ... cbelt2.gif ?
En vaan oikeasti jaksa ymmärtää miksi ihmeessä ihmiset pistävät rahaa johonkin turhuus vöihin.
Olkoot komeita, ei ole mitään järkeä laittaa yli 20 euroa vain jonkun koristuksen vuoksi
Eikä vyöllä mitään edes tee.
"minna" kirjoitti:
En vaan oikeasti jaksa ymmärtää miksi ihmeessä ihmiset pistävät rahaa johonkin turhuus vöihin.
Olkoot komeita, ei ole mitään järkeä laittaa yli 20 euroa vain jonkun koristuksen vuoksi
Eikä vyöllä mitään edes tee.


Mitä sinä ostat?
Sovitaan vaikka taulu tulevaan kotiisi.
Mitä teet uudella taululla?
Ihan turhaa pistää 50 € johonkin koristeeseen.
Eikä taululla mitään edes tee.

"TEKEEPÄS, SE ON HIENO!"
"NIIN ON VYÖKIN!"
"NO.... NII-IN"

Mitä järkeä minkään ostamisessa on?
Eli vastaus on jälleen...
Makuasioista ei voi kiistellä.

AION OSTAA MYÖS TOISEN VYÖN, JA TOIVON ETTEN HÄPEÄ SITÄ HUOMENNA.
Itse olen tilannut wwe euroshopilta Undertaker T-paidan. Harkinnassa on ollu jos ostais jonkun Dvd:n, mutta ei oo tullu vielä ostettua...
"Velocity" kirjoitti:
"Natural" kirjoitti:
"TheChosen" kirjoitti:
Itekki oon pari kertaa harkinnut vyön ostoa.

Millasii ne vyöt on? Ons ne sellasii halpoja muovi leluja, pahvi koristeita...jne.
Tilasin tuon 24€ maksavan ja vyö on tyyliin vaahtomuovia ja erittäin kovaa muovia. Hieno, halvalla ja HYVÄ! Kannattaa ostaa.


Minulla on tuo WHC-vyö ja hieno on.
Mutta minulla on kysymys.
Minkä sinisen värinen se sininen osa on siinä Intercontinental-vyössä?
Tämän vaaleamman
http://wweozshop.com/images/products/10164.jpg
Vai tämän tummemman
http://www.100megsfree4.com/wiawrestlin ... cbelt2.gif ?
Sininen osa on tumma.
"Velocity" kirjoitti:
AION OSTAA MYÖS TOISEN VYÖN, JA TOIVON ETTEN HÄPEÄ SITÄ HUOMENNA.


"Sisäinen järkesi" kirjoitti:
ÄLÄ TEE SITÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!
"Ultimate Slam" kirjoitti:
"Velocity" kirjoitti:
AION OSTAA MYÖS TOISEN VYÖN, JA TOIVON ETTEN HÄPEÄ SITÄ HUOMENNA.


"Sisäinen järkesi" kirjoitti:
ÄLÄ TEE SITÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!


"Paha Minä" kirjoitti:
OSTA SE, EI SE PALJON MAKSA JA SE ON HIENO!!!



"Hyvä Minä" kirjoitti:
ÄLÄ OSTA SITÄ, SE ON LIIAN KALLISTA!!!


Siitä sitten päättämään... Vaikeaa.
"Velocity" kirjoitti:
"Ultimate Slam" kirjoitti:
"Velocity" kirjoitti:
AION OSTAA MYÖS TOISEN VYÖN, JA TOIVON ETTEN HÄPEÄ SITÄ HUOMENNA.


"Sisäinen järkesi" kirjoitti:
ÄLÄ TEE SITÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!


"Paha Minä" kirjoitti:
OSTA SE, EI SE PALJON MAKSA JA SE ON HIENO!!!



"Hyvä Minä" kirjoitti:
ÄLÄ OSTA SITÄ, SE ON LIIAN KALLISTA!!!


Siitä sitten päättämään... Vaikeaa.
Minä kehotan ostamaan IC-Vyön.
"Velocity" kirjoitti:
"Ultimate Slam" kirjoitti:
"Velocity" kirjoitti:
AION OSTAA MYÖS TOISEN VYÖN, JA TOIVON ETTEN HÄPEÄ SITÄ HUOMENNA.


"Sisäinen järkesi" kirjoitti:
ÄLÄ TEE SITÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!


"Paha Minä" kirjoitti:
OSTA SE, EI SE PALJON MAKSA JA SE ON HIENO!!!



"Hyvä Minä" kirjoitti:
ÄLÄ OSTA SITÄ, SE ON LIIAN KALLISTA!!!


Siitä sitten päättämään... Vaikeaa.


En tiennytkään että on pahasta ostaa muovisia mestaruusvöitä.
Ei kai niistä mitään muuta pahaa seuraa kuin pientä "itsetunnon" kasvamista.
"Velocity" kirjoitti:

Mitä sinä ostat?
Sovitaan vaikka taulu tulevaan kotiisi.
Mitä teet uudella taululla?
Ihan turhaa pistää 50 € johonkin koristeeseen.
Eikä taululla mitään edes tee.

"TEKEEPÄS, SE ON HIENO!"
"NIIN ON VYÖKIN!"
"NO.... NII-IN"

Mitä järkeä minkään ostamisessa on?
Eli vastaus on jälleen...
Makuasioista ei voi kiistellä.


Taisinpa juuri sanoa, etten koristejuttuihin niin paljon rahaa käyttäisi. En koe sitä mitenkään tarpeellisina. Tottakai on jokaisen oma asia ja enkös minä nyt omaa mielipidettäni tuossa kertonut
En mä paljoo mitään Euroshopista oo ostanu...
Mitä nyt muutaman t-paidan:

I. Stone Cold t-paidan(semmosen mis lukee F*ck fear edessä ja takana on pääkallo)
II. Dudley Boyz Don't Cross The Family t-paidan
III. Rikishi Back Dat Ass Up t-paidan.

Sitten on näitä WWE:n suomen keikoilta ostettuja 3:
I. Evolution Gentlemen's Establishment t-paita Live&Loadedista
II. Undertaker Death Waits For No Man t-paita Road To Survivor Seriesistä
III. Eddie Guererro I'm Your Papi t-paita Road To Survivor Seriesistä(tosin se on melkein aina pyykin jälkeen kadoksissa koska se on XL, ja meiän isän kokonen, niin ei tuu otettua ite... )
Itse on tullut tilattua:
CCC I Know Cool T-paita
Stacy juliste
ECW T-paita

Ja keikoilta ostettua:
Batista Unleashed T-paita
WWE huppari
Chris Benoit 4Real T-paita
Eddie Guerrero Cheat 2 Win T-paita

Nämä on nyt tullut itselleni hankittua. Siskonpojalle tuli hankittua synttärilahjaksi Cruiseweight leluvyö ja Hurricanen I Got Hurri-Powers T-paita. Ja älkää nyt luulko, että olen joku joka tuputtaa painia pikkupojille. Ihan itse oli niitä toivonut, kun yllätti minut kerran katsomasta jotain Hurricanen ottelua koneella.
Nuo halvemmat vyöt vaikuttaisivat ihan vekkuleilta, mutta rupesi mietityttämään minkä kokoisia nuo ovat kun missään ei kerrota? Vaikuttavat aika pirun pieniltä.
"MutiM" kirjoitti:
Nuo halvemmat vyöt vaikuttaisivat ihan vekkuleilta, mutta rupesi mietityttämään minkä kokoisia nuo ovat kun missään ei kerrota? Vaikuttavat aika pirun pieniltä.
Ei ne kovin pieniä ole.. Kyllä ne ihan hyvin menevät ja komean näköisiä ovat..
Olen ainoastaan käynyt ostamassa R-kioskilta WWE tarrakirjan johon olen ostellut tarroja..Niin joskus saa lapsettaa.. Eikä se maksanutkaan paljoa vaivaiset 2,50€ ja tarrat ovat vain 0,95 sent kipale.
Ostin undertakerin deadman-paidan kun Smackdown oli ekaa kertaa Suomessa.Eipä oo muuta tullut osteltua.
Paidat:
Eddie Guerrero - Latino Heat
Randy Orton - Legend Killer Tour
Triple H - Bring The Hammer Down

+ DVD:itä, Trish-juliste..
DVD:t

Global Warning Tour 2002
Rebellion 2002
King Of The Ring 2002

Paidat:
2003 vuonna Suomen Smackdown vierailulla ostin Los Guerreros 2 Cheat Wins paidan(tai joku vastaava)
Sit sain tuljaisiksi Smackdown paidan missä on kaikkea porukkaa ja vyö.

Ja Survivor Series Tourilla ostin sen lehden missä on kaikkea tietoa SD:n + RAW´n painijoista.

Että näin.


E: Natural mistä tilasit tuon IC vyön?
DVD:itä

Vengeance 2002
Armageddon 2002
Backlash 2003
Bad Blood 2003

T-paitoja

Rhyno- Fear the Gore
Scott Steiner - Holla if ya hear me
The Game - Skull (punaiset hiukset)
Matt Hardy V1
APA Rules of conduction
Rikishi - Get a piece of the 'kish
Brock Lesnar - F5 fury
Smackdown! Survivor Series-tour

Sälä
Stacy beach-juliste
Kurt Angle Prepare to tap-juliste
Monta tuntia nauhoitettuja jaksoja ajalta 2004 tammikuu - joulukuu
WWE - tarra-albumi, joka puoliksi täynnä (mm. Jericho täysi ja moni midcarderi)
T-paidat
Rey Mysterio -paita jossa on Mysterion kuva
Randy Orton RKO -paita

DVD't
Wrestlemania 19
Wrestlemania 20
Wrestlemania 21
Taboo Tuesday 2004
Survivor Series 2002
Vengeance 2005
Unforgiven 2005.
DVD:t
- WrestleMania 16
- Survivor Series 2000
- Unforgiven 2001
- Survivor Series 2001
- Unforgiven 2002
- Survivor Series 2002
- Armageddon 2002
- Royal Rumble 2003
- Bad Blood 2003
- Unforgiven 2003
- Bad Blood 2004
- No Mercy 2004
- Best of the WWF 2001
- Global Warning Tour
- From The Vault - Shawn Michaels
- Mick Foley - Greatest Hits & Misses
- Tombstone - The History of the Undertaker

Paidat:
- Undertaker (Big Evil Red Devil)
- Kane (Face Your Fear)
- Hulk Hogan (missä Hoganin kuva sivu profiilissa)
- WWE Survivor Series Tour t-paita
- WrestleMania huppari

Muut:
- Kurt Angle & Tajiri figuurit
- Rey Mysterio lompakko
- WWE pelejä PlayStationille ja GBA:lle
- SmackDown & Raw lehtiä valtava kasa
- Sting avaimenperä sekä WWE tarra-albumi

Saattaa sitä jotain muutakin löytyä kun oikein alkaisi muistelemaan.
T-paidat:Hulk Hogan: Hulkamania Addicted Since 198 jotain
Batista: Unleashed Guarranteed attitude adjustment
Sitten on hirveä kasa lehtiä ja jotain kortteja (On tullut ostettua nuorempana).
taas tilailtiin paitoja, otin jerikon ayatollah paidan ja kennedyn paidan molemmat varsin hienoja ovat....
Tilasin joulukuussa Eddie Guerreron muistopaidan WWE Euroshopista, mutta eipä ole paitaa vielä kuulunut. Lähetin sähköpostia valittaakseni, miksi sen toimituksessa kestää niin kauan, eikä kukaan ole vastannut siihen. Se tässä nyt ärsyttää, kun paita on jo maksettu, eikä kukaan siellä asiakaspalvelussa (tai siellä, minne lähetin spostia) tunnu reagoivan mitenkään siihen.

Ehkä olen lähettänyt sähköpostia väärään osoitteesen, tai sitten siihen ei vaan vastata (koska en pyytänyt vastausta siihen), mutta jos joku tietää luotettavan osoitteen, mistä saisi vastauksen, niin minulle kyllä voi antaa sellaisen. Lähetän jonkun oikein raivostuneen viestin, ja vaadin kyllä korvauksia, prkl.
"smh" kirjoitti:
Tilasin joulukuussa Eddie Guerreron muistopaidan WWE Euroshopista, mutta eipä ole paitaa vielä kuulunut.
Joskus postin työn tekijät varastaa tavaraa postista minulla on kokemusta, siis siitä ettei saakkaan postissa tavaraa minkä tilasi.
"Jarpsa" kirjoitti:
"smh" kirjoitti:
Tilasin joulukuussa Eddie Guerreron muistopaidan WWE Euroshopista, mutta eipä ole paitaa vielä kuulunut.
Joskus postin työn tekijät varastaa tavaraa postista minulla on kokemusta, siis siitä ettei saakkaan postissa tavaraa minkä tilasi.


Ai postin työntekijät varastaa? Todennäköisemmin lähetys on joko mennyt harhaan tai ei ole saapunut maahan ollenkaan...
"Riveni" kirjoitti:
"Jarpsa" kirjoitti:
"smh" kirjoitti:
Tilasin joulukuussa Eddie Guerreron muistopaidan WWE Euroshopista, mutta eipä ole paitaa vielä kuulunut.
Joskus postin työn tekijät varastaa tavaraa postista minulla on kokemusta, siis siitä ettei saakkaan postissa tavaraa minkä tilasi.


Ai postin työntekijät varastaa? Todennäköisemmin lähetys on joko mennyt harhaan tai ei ole saapunut maahan ollenkaan...
Ei tod.. Ei ainakaan tässä tapauksessa.


Ilmeisemmin et ole tilannut asianmukaisesti, tai sitten tuote on loppu ja tuotteen saapumisessa kestää kuukausia, sillä olisin tilannut WHC-vyön, mutta tuote oli loppu ja tätä tuotetta oli tulossa vasta 10. toukokuuta.
"smh" kirjoitti:
Tilasin joulukuussa Eddie Guerreron muistopaidan WWE Euroshopista, mutta eipä ole paitaa vielä kuulunut. Lähetin sähköpostia valittaakseni, miksi sen toimituksessa kestää niin kauan, eikä kukaan ole vastannut siihen. Se tässä nyt ärsyttää, kun paita on jo maksettu, eikä kukaan siellä asiakaspalvelussa (tai siellä, minne lähetin spostia) tunnu reagoivan mitenkään siihen.

Ehkä olen lähettänyt sähköpostia väärään osoitteesen, tai sitten siihen ei vaan vastata (koska en pyytänyt vastausta siihen), mutta jos joku tietää luotettavan osoitteen, mistä saisi vastauksen, niin minulle kyllä voi antaa sellaisen. Lähetän jonkun oikein raivostuneen viestin, ja vaadin kyllä korvauksia, prkl.


Jos on yhtään enklannin taito paremmassa kunnossa niin koita soittaa sinne, mäkin kerran odotin toista kuukautta paitaa, mutta se vaan oli loppunut eikä ne ilmoittanut. Soitin ja asia selvisi...

sullahan on todistus maksusta ja tilauksen numero tallella vielä?
DVD:t
Survivor Series 2002
Rey Mysterio 619
Bad Blood 2003
Bad Blood 2004
Global Warning Tour
"Natural" kirjoitti:
Ei ne kovin pieniä ole.. Kyllä ne ihan hyvin menevät ja komean näköisiä ovat..


Meneekö ne kuitenkin olkapäälle niinkun oikea vyö? Olisi sentään joskus kiva pitää jotain vyötä ja kun vielä noin kohtuullisella hinnalla Ajattelin tilata WWE vyön jota ei todennäköisesti kenelläkään ole? Jos on niin infoa peliin.

Kuvista sain käsityksen että kaikki on muovia, eli ei taida taittua?
Dudley Boyz T-Paita on ainoa WWE-fanituotteeni. Tilasin, jostakin amerikkalaisesta nettikaupasta ja makso femton euro.
Vähän offtopiccia mutta kaverini tilasi ECW One Night Stand videon, nyt on mennyt jo jotain 2kk eikä oo tullu.
"Budo" kirjoitti:
Vähän offtopiccia mutta kaverini tilasi ECW One Night Stand videon, nyt on mennyt jo jotain 2kk eikä oo tullu.
Mistä hän tilasi? On olemassa paljon huijaus sivuja.
Asiaan Itse olen tilannut yhden SCSA paidan ja ostanut tapahtumasta 2 hikinauhaa, Triple H paidan, Lippiksen.
"Jarpsa" kirjoitti:
"Budo" kirjoitti:
Vähän offtopiccia mutta kaverini tilasi ECW One Night Stand videon, nyt on mennyt jo jotain 2kk eikä oo tullu.
Mistä hän tilasi?
Ei tietoa.
DVD:T : Survivor Series 2002, Vengeance 2002, Royal Rumble 2004.
Eipä ole muuta tullut ostettua, kuin Matt Hardy t-paita.

Mutta harkinnassa on ollu Orton-paita ja kaikkee muuta...........
"Cevva" kirjoitti:
"Natural" kirjoitti:
Ei ne kovin pieniä ole.. Kyllä ne ihan hyvin menevät ja komean näköisiä ovat..


Meneekö ne kuitenkin olkapäälle niinkun oikea vyö? Olisi sentään joskus kiva pitää jotain vyötä ja kun vielä noin kohtuullisella hinnalla Ajattelin tilata WWE vyön jota ei todennäköisesti kenelläkään ole? Jos on niin infoa peliin.

Kuvista sain käsityksen että kaikki on muovia, eli ei taida taittua?


Se on jotain outoa vaahtoa, joka on perkuleen sitkeää.
Ei mee katki, ja todellakin taittuu sopivasti olkapäälle.
"Velocity" kirjoitti:
"Cevva" kirjoitti:
"Natural" kirjoitti:
Ei ne kovin pieniä ole.. Kyllä ne ihan hyvin menevät ja komean näköisiä ovat..


Meneekö ne kuitenkin olkapäälle niinkun oikea vyö? Olisi sentään joskus kiva pitää jotain vyötä ja kun vielä noin kohtuullisella hinnalla Ajattelin tilata WWE vyön jota ei todennäköisesti kenelläkään ole? Jos on niin infoa peliin.

Kuvista sain käsityksen että kaikki on muovia, eli ei taida taittua?


Se on jotain outoa vaahtoa, joka on perkuleen sitkeää.
Ei mee katki, ja todellakin taittuu sopivasti olkapäälle.
Vaahtomuovin tyylistä juttua.. Mömmöä. Kökköä. Taipuu, mutta on sitkeää, kuin.. kuin... en tiedä mikä olisi sitkeää..
Tuli tässä myös eilen ostettuu RAW-lehden helmikuun numero Prismasta...........

Toki oon ostanut myös tarrakirjan............
Kerään just rahaa jotta voin ostaa:

ECW Kaulaketjun
Kirjan, joka kertoo legendoista
Intercontinental vyö (ei luxus versio)
Oon ostanu... On niitä aika paljon

PAIDAT: RKO t-paita & Matt Hardy t-paita.

FIGUURIT: Tommy Dreamer, Rey Mysterio, JBL, Triple H, Undertaker, Rico, Steve Austin, Shannon Moore, RVD, Chris Benoit, Y2J, Edge, Kurt Angle, John Cena, Ric Flair, Scotty 2 hotty, Maven, Batista, Shelton benjamin, Billy Kidman.
+ Jotain kamaa mitä on tullu mukana, Eddie Guerrero (rikki) ja
Undertaker (iki vanha) + WWE Kehä.

DVD: Wrestlemania X1X & XX, Royal Rumble 2004, Summerslam 2004, No Way Out 2003 & 2004, Survivor Series 2002 & 2003, TNA final resolution 2004, Backlash 2005 & 2003, Unforgiven 2005, Taboo Tuesday 2005 ja Rob van Dam: One of a Kind.

Siinä ne nyt oli Suurin osa on ostettu ulkomailta.
Ainii.. Sit on viel 2 SD! Lehtee ja 2 Raw lehtee
Ois kiva aina kuulla paljonko kaikki on suunnilleen maksanut.
"blazekillah187" kirjoitti:
Ois kiva aina kuulla paljonko kaikki on suunnilleen maksanut.


Nii mäki haluasin En sit oo mikää figuuri friikki mut kerään niitä
"_RaaB_" kirjoitti:
"blazekillah187" kirjoitti:
Ois kiva aina kuulla paljonko kaikki on suunnilleen maksanut.


Nii mäki haluasin En sit oo mikää figuuri friikki mut kerään niitä


Kyllä noi about 300-400 on varmaan maksanu.
Riippuu myös figuureista, onko ne 4½, 2½, 3½, 6½ vai 12 tuumaa pitkiä.
"_RaaB_" kirjoitti:
En sit oo mikää figuuri friikki mut kerään niitä
No kyllä pitää aika friikki olla jos omistaa Scotty 2 Hotty ja Maven-figuurit.