Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Mitä WWE tavaraa oot ostanut?

WWE Survivor series tour:
Stone cold paita (t paita) ja wristband

muuta:
Triple H kaulakoru, paljon lehtiä ja julisteita joita ollut niiden mukana, muutama cd-levy, pari peliä,ja Hulk Hogan figu

ei ostettuja: 4 nimmaria: Chris Benoit, Stacy, William Regal, Paul "piraatti" Burchill
"Velocity" kirjoitti:
"_RaaB_" kirjoitti:
"blazekillah187" kirjoitti:
Ois kiva aina kuulla paljonko kaikki on suunnilleen maksanut.


Nii mäki haluasin En sit oo mikää figuuri friikki mut kerään niitä


Kyllä noi about 300-400 on varmaan maksanu.
Riippuu myös figuureista, onko ne 4½, 2½, 3½, 6½ vai 12 tuumaa pitkiä.


Voi olla... Suurin osa on suunnilleen 17cm pitkiä.
"blazekillah187" kirjoitti:
Ois kiva aina kuulla paljonko kaikki on suunnilleen maksanut.


Usein tulee ajateltua kun näitä listataan että "hiukan paljon noikin on maksanu". Mutta kun ajatellaan niin eihän niitä kaikkia olla kerralla ostettu. Pikku hiljaa, aina kun sopivasti jotain tulee tarjolle niin ostetaan. Minäkin olen wrestlingiä seurannut pian liki 5 vuotta niin kyllä siinä ajassa alkaa tätä fani-kamaakin kertymään kun sitä tulee keräiltyä.
Tässä minun:

-Pari SmackDown ja Raw lehteä
-Jotain tarrajuttuja
-Jotain korttijuttuja
-Triple H:n t-paita
-RKO paita

Näin äkkiä en muista muita.
Olen ostanut WWF-aiheisen Attitude-penaalin, jossa on monen painijan nimikirjoitukset.
En ala listata sitä kaikkea mitä omistan, mutta voin mainita muutamia.

-Matt Hardyn V1, Sensei of Mattitude, Warning ja I will not die!-paidat.
-HBK paita. Ostettu hesasta.
-Jerichon pitkähihainen.
-Cheat 2 Win ja I'm your Papi paidat.
-RAW ja SD! lehtiä.
-Julisteita.
-Hardy Boyz, Lita, Edge ja Trivia Book.
-DVDtä. kuten, Hardy Boyz Leap of Faith, No Mercy 2001...
-Edgen aurinko kaulakoru.

jne...
HBK koru (Eruroshop)
Joku classic belt (Euroshop)
Jotain Euroshopin mainos lehtii (tulee kesällä 1 syksyllä 1 talvella 1 ja keväällä 1)
Rey Mysterio paita (SStour)
Joku tarravihko (ÄRRÄLTÄ)
Lähi aikoin tulee ECW:n paita (Euroshopista)
italiasssa olin tuossa viimeviikolla ja siellä WWE on todella suosittua, ainakin Wrestlemania yms. paitani saivat ihailevia katseita kadulla.

Kaupasta ostin sitten WWE kinder munan (niimpä) ja jos olisin tajunnut sen aukaista ennemmin olisin hakenut niitä koko laatikon, sisällä oli nimittäin METALLINEN PINSSI! siis painijafiguuripinssi!

hemmetin hieno!

sit ostin kaksi "karikatyyriavaimenperää" jotka myös oli keräilypaketeissa, säkä kävi kun sain undertakerin ja kurt anglen. (pikkasen piti tunnustella paketin läpi

mut enskerralla ostan kyllä koko lootan niitä kindereitä, koska ne pinssit oli tyylikkäitä.

Olis siellä ollut WWE Pepsiäkin, mutta en ostanut koska pulloissa oli mysterion kuva ;D hahahha...peruspepsiähän se oli, mutta pulloissa oli logot yms...
-ihQraxupoxu tarrakirja
-aivan liikaa tarroja (olin tuolloin siis ala-asteella)
-muutama dvd
-Pleikka 2'lle SmackDown 3-5
-Joku Takerin prätkäaikanen piraattipaita torilta (joka on siirtynyt jonnekin muualle kirpparin kautta)
"The Knob" kirjoitti:
italiasssa olin tuossa viimeviikolla ja siellä WWE on todella suosittua, ainakin Wrestlemania yms. paitani saivat ihailevia katseita kadulla.

Kaupasta ostin sitten WWE kinder munan (niimpä) ja jos olisin tajunnut sen aukaista ennemmin olisin hakenut niitä koko laatikon, sisällä oli nimittäin METALLINEN PINSSI! siis painijafiguuripinssi!

hemmetin hieno!

sit ostin kaksi "karikatyyriavaimenperää" jotka myös oli keräilypaketeissa, säkä kävi kun sain undertakerin ja kurt anglen. (pikkasen piti tunnustella paketin läpi

mut enskerralla ostan kyllä koko lootan niitä kindereitä, koska ne pinssit oli tyylikkäitä.

Olis siellä ollut WWE Pepsiäkin, mutta en ostanut koska pulloissa oli mysterion kuva ;D hahahha...peruspepsiähän se oli, mutta pulloissa oli logot yms...


Et viitsisi kuvaa ottaa noista?
Itse olen ostanut:

-Kaikki ne painipelit
-Tarrakirjan (2002)
-Tarroja (mutta onneksi vain vähän, noin alle 10€ edestä) (2002)
-WWE HBK paidan (2004)
-WWE Stone Cold Steve Austin paidan (sama joka sillä oli Home Comingissa) (2005)
-WWE Rey Mysterio paita (piraatti) (en tiedä minkä ajan paita)
-WWF Stone Cold Stunner (The Rockille) paita (2000)
Pelit:
Wwe Wrestlemania 21
SD vs. Rawit molemmat

Paidat:
Hurricanen

DVD:t: (Muahhahaha)
Wrestlemania 21 ja 22
Summerslam 2004 ja 2005
Backlash 2004
Royal Rumble 2003 ja 2006
King of The Ring 2002
No Mercy 2003
Hard Knocks Chris Benoit Story

+:
Lehtiä on joku 30 kpl + niiden julisteet

Hintaa oli ja paljon..

EDIT: Juu sori, jäi toi -06 teema päälle noista muista DVD:istä
Miten sulla voi olla SummerSlam 2006 DVD,
vaikka koko PPV:tä ei vielä ole ollut?
"Lashley" kirjoitti:
Miten sulla voi olla SummerSlam 2006 DVD,
vaikka koko PPV:tä ei vielä ole ollut?


Taisi tarkoittaa 2005, mutta typon paholainen iski.
No tilasinhan minä Undertakerin paidan jtn.. vuosi sitten mutta eipä vaan näy..
"Jack 'The Party' Ass" kirjoitti:
No tilasinhan minä Undertakerin paidan jtn.. vuosi sitten mutta eipä vaan näy..

Ei missään nimessä kannata ilmoittaa tuosta tai soitella mitä tapahtunu, nehän viel ampuu sut...
1. Triple H The Game Rules-T-paita
2. Edge Rated R-kaulakoru
3. Adam Copeland On the Edge-kirja
4. The Hardy Boyz Exist 2 Inspire-kirja
5. World Heavyweight Championship-vyö (25€)
6. WWE RAW- PC-peli
"mörkö" kirjoitti:
"Jack 'The Party' Ass" kirjoitti:
No tilasinhan minä Undertakerin paidan jtn.. vuosi sitten mutta eipä vaan näy..

Ei missään nimessä kannata ilmoittaa tuosta tai soitella mitä tapahtunu, nehän viel ampuu sut...
Sitähän minä pelkään.. Ne kato ampuu sieltä Amerikasta suoraan tänne Liedakkalaan
- Lehtiä
- Randy Orton t-paita
- Triple H t-paita
- Joitain pelejä.
- Ja jotakin randomtavaraa
- Tarroja
- Jonkinlaisia keräilyvihkoja
- Ecw heavyweight vyön
- muutaman keräilykortin
Minkä hintaisen ECW Heavyweight vyön?
"Natural" kirjoitti:
Minkä hintaisen ECW Heavyweight vyön?

Ostin tuon vyön Huuto.Net:istä ja hintaa tuli 20 euroa
Itse, olen ostanut ECW One Night Stand 2006&ECW Barely Legal 1997.
Nyt vain odotetaan,sillä saan tuon vasta 2.10.
Tarrakirjan jostakin kaukaa.
"Nevis" kirjoitti:
Tarrakirjan jostakin kaukaa.


Tuli tuosta muuten mieleen, että seinällä komeilee tuon vihkosen mukana tullut Stone Cold Steve Austin juliste.
Pari tarraa siitä kyllä puuttuu...
(siis julisteesta, vihosta useampikin)
Ostin tuolta viime vuoden Smackdownin tapahtumasta Rey Mysterio paidan ja ne Survivor Series tour hanskat. Ja joululahjaksi sain Tombstone the history of the Undertaker DVD:n.
Tänään tuli posti laatikkoon Jeff Hardy-paita! Sitä saikin odotella kaikeessa rauhassa yli 3 viikkoa
3 Viikkoa? Mistä tilasit? Itse olen tilaillut DVD:ni vaan suomesta, eli filmifriikin nettisivuilta. Yleensä ne tulee 1-2 päivää tilauksesta, mutta Wrestlemaniani tulo kesti 2 kk...
Näköjään Euroshopista. Kun itse tilasin Undertakerin hatun, sain sen kolmen viikon päästä. Pakettiin oli kuitenkin kirjoitettu "Sorry for delay"
Minä olen tilannut Filmifriikistä kaksi Wrestlemaniaa ja meni 2 viikkoa. Niissä menee siksi niin pitkään koska niitä tuotteita ei ole aina varastossa. Videodivarista tilaan nykyään kaikki DVD 't, ja joskus yksittäisiltä myyjiltä WWF DVD 'itä.

Itse olen ostanut Randy Ortonin RKO -paidan ja Rey Mysterio paidan jossa on Reyn pärstä. Myöskin muutama vapaapaini -DVD on tullut hankittua.
Itselläni on kaksi paitaa, lompakko ja tietenkin playstation pelejä.
Juu Euroshopista tilasin. Sanottiin kyllä että oli tullu myöhässä varastoon tjs.
- SummerSlam 2005 ( DVD ) Videodivarista.
- Wrestlemania 22 ( DVD ) Videodivarista.
- 2 WWE Tarravihkoa R-Kioskilta.
- Smackdown! Vs Raw 2006 ( Ps2 ) City-Marketista.
- Smackdown! Vs Raw 2007 ( Ps2 ) Anttilasta
- Smackdown! Here Gomes The Pain ( Ps2 ) Prismasta
- Smackdown! Shut Your Mouth! ( PS2 ) Prismasta
- Smackdown kortteja. R-Kioskilta
Jos pelit lasketaan, mulla on kaks... SVR06 ja -07. Ja joululahjaks oon kyllä pyytänyt muutamaa DVD:tä.
DVD:t:

Survivor Series 2002
SummerSlam 2002
SummerSlam 2004
Wrestlemania 3, 4, 9, 10, 12-17
Shawn Michaels: From The Vault
Mick Foley: Greatest Hits and Misses
Hard Knocks: The Chris Benoit Story
RVD: One Of a Kind
The Rise and Fall of ECW
Best of Confidential Vol. 1
King of the Ring 1993 & 1994
Wrestling's Most Incredible Steel Cage Matches

Paidat:
(euroshopista)
Wrestlemania 1 huppari
Hulkmania Will Live Forever T-Shirt
Chris Benoit Claw T-Shirt
Turha tähän on kaikkea WWE -kamaa luetella, mutta tässä nyt muutamia:

-Triple H kolitsi (Euroshop)
-Lompakkoja (Euroshop)
-Showpainipelit
-RAW -lehtiä (R-Kioski)

Tollaset tulee nyt heti mieleen.
Piti kysymäni, jos euroshopista tilaa jotakin, meneekö se tulliin, vai postiin?
"Tweener1212" kirjoitti:
Piti kysymäni, jos euroshopista tilaa jotakin, meneekö se tulliin, vai postiin?


Kai se tullin kautta menee? Postista ne tilaukset silti haetaan.
DVD:t:

- Armageddon 2002
- Vengeance 2004 + Trish Stratus: 100% Stratusfaction (limited edition)
- Judgment Day 2004
- WWF One Night Only & The Fab Four
- Wrestlemania 3, 4, 12, 15-17
- Brock Lesnar: Here Comes The Pain
- Hard Knocks: The Chris Benoit Story
- Road Warriors: The Life & Death of Wrestling's Most Dominant Tag Team
- RVD: One of a Kind
- The Ultimate Ric Flair Collection

Paidat:

- Undertaker Big Evil Pain Sin-dicate T-shirt (Euroshop)
- Triple H Broken Skulls T-shirt (2005 Survivor Series Tour)
- Wrestlemania 21 T-shirt (Euroshop)
Itseltäni löytyy vain History Of The Undertaker - DVD.
Meinasin jo itse tehdä tämmöisen topickin, mutta sitten kattelin hieman taaksepäin, ja tämmöisen löysin. Hmm... sitä WWE/Wrestling kamaa löytyy aika paljon. Pistänpä hieman listaa.

Vengeance 2006 DVD
Royal Rumble 2006 DVD
Survivor Series 2006 DVD
Summerslam 2005 DVD
WWE Superstars T-paita V4
Kane Fire-Face t-paita
D-Generation X t-paita
Smackdown vs. RAW 2008
World Heavyweight Championship belt.
Intercontinental Championship belt.
Jeff Hardy figuuri
Carlito figuuri
Stone Cold juliste. (Hävinnyt, ikävä kyllä.)
Hogan vs. Michaels juliste. (Summerslam 2005)
Smackdown! ja RAW kortteja, ja korttikirja. (Sekin hävinnyt)
Eddie Guerrero Commemorative t-paita.

+ TNA:n DVD:itä, ja AJ Styles t-paita.
"Markka" kirjoitti:
Smackdown! ja RAW kortteja, ja korttikirja. (Sekin hävinnyt)

Olen aina ollut sitä mieltä, että nuo kortit ovat aika turhia ja itsellänihän ne häviäisivät varmasti parissa päivässä (kuten iki-ihana korttikirjasi).

Itse en omista mitään Wrestling-tavaraa paitsi Playstation-pelejä. Kuitenkin löytyisi kiinnostusta hankkia tuo Hardyjen Twist of Fate -DVD, sekä tuo Rawin 15-vuotisjuhlan DVD. Voisiko, joku kertoa mistä saisi helpoiten näitä DVD:ita ja ehkä muutakin Wrestling-shittii (paitoja, tavaroita, jne.)?
Voisiko, joku kertoa mistä saisi helpoiten näitä DVD:ita ja ehkä muutakin Wrestling-shittii (paitoja, tavaroita, jne.)?

http://www.wweeuroshop.com

Melkeinpä kaikki WWE tavarat tuolta olen tilannut.
Jos Suomesta haluat tilata, niin Videodivarista ja Discshopista löytyy.

Jos haluat vielä halvemmalla mitä tuolta lähtisi niin huuto.netistä löytyy myös yhdeltä tietyltä käyttäjältä, en rupea tässä kuitenkaan nimiä mainitsemaan.
"Markka" kirjoitti:
Voisiko, joku kertoa mistä saisi helpoiten näitä DVD:ita ja ehkä muutakin Wrestling-shittii (paitoja, tavaroita, jne.)?

http://www.wweeuroshop.com

Melkeinpä kaikki WWE tavarat tuolta olen tilannut.

"Inkfish" kirjoitti:
Jos Suomesta haluat tilata, niin Videodivarista ja Discshopista löytyy.

Joo kiitokset vain molemmille, jos vielä saisi jotain hyviä vaihtoehtoja kotisuomesta niin olisin melko häpimään.
Varoitan taas kerran näistä dvd-levyjen hinnoista. Otetaan hintavertailuun esimerkiksi tuo The Best of Raw 15th Anniversary -setti.

WWE Euroshop: 49,50 euroa
DVD Pacific: 19,73 dollaria joka tämän hetken kurssilla on 12,76 euroa
Play.com: 25,49 euroa
Videodivari: 51,90 euroa
Silvervision.co.uk: 34,00 euroa

Toki joissakin paikoissa paketti sisältää vielä neljännen bonus-levyn, joten noissa ei ihan täysin sama tuote ole kyseessä. Lisäksi joissakin noista paikoista tulee ehkä muutaman euron postikulut päälle ja ainakin DVD Pacificissa myytävät dvd:t ovat R1-alueen levyjä. Riippuen itsellä käytössä olevista maksutavoista ja dvd-laitteistosta esim. Videodivari voi kyllä olla helpoin ostopaikka, mutta on sitten tilaajasta kiinni paljon on valmis maksamaan. Ei se ulkomailta tilaaminen ole lopulta melkeinpä yhtään hankalampaa.
Eilen tuli eräältä tutulta ostettua 5 eurolla (kumman pienen summan laittoi, mutta ei enää katso Wrestlingiä niin minkäs teet) Eddie Guerrero "Commemorative" musta versio t-paita. Sama heppu jolta sain ilmaiseksi Eddie Guerrero Cheating Stealing Life DVD:n, ja tämä tuttu on tyttö. Kirjoittanut about 2 viestiä tällä foorumillakin oisko ollu 2006 vuoden jossain paikkeilla. Mutta mukavan halvalla sain paidan.
Itselläni aika vähän WWE tuotteita.

Stone Coldin "Whoopin' ass since 1995" t-paita Survivor Series Tourista.
Myös Triple H:n t-paita ostettu Survivor Series Tourista.
Undertakerin "Face Glow" t-paita, Holistin avulla. Hyvi loistaa silmät pimeässä.
Ja jostain kirpputorilta ripoff Cena t-paita.
Jonkun verran.
DVD:t WWF Invasion,WWE Survivor Series 2002,Royal Rumble 2004,King of the ring 93-98,Wrestlemania x8

Paitoja on kaksi randy ortonin RKO ja Undertakerin Big Evil

figuureina löytyy Ric Flair,Sting ja Kevin Nash
Joskus muinoin ostin WWE tarrakirjan, WWE tarroja ja kortteja. Muuta ei ole sitten tullut ostettua muistaakseni. Ellei pelejä lasketa siis.