Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Mitä WWE tavaraa oot ostanut?

Nääh, en mä paljoo mitään oo ostellu.

- SvR 2007
- SvR 2008
- Figuurit Shawn Michaels ja Sting
SpoilerWARETAN 247
-Here Comes the Pain
-Shut Your Mouth PS2:selle
-Road to WM X8 Game boylle
-Hulksteri t-paita ja
hävyttömän paljon tuli osteltua wwe-tarroja/kortteja teininä.
Noh pelejä PS2:lle

- Smackdown Shut Your Mouth!
- Smackdown vs Raw
- Smackdown vs Raw 2008

Ja joskus monta vuotta sitten ostin jonkun tarra-arkin mihin sitten keräilin aika paljon niitä tarroja. Olen ajatellut tilata euroshopista joitain t-paitoja, mutta en sitten kuitenkaan ole raaskinut. Pitää katsoa jos joskus vaikka sieltäkin uskaltaisi tilata jotain kamaa.
Minä se en saatanan saatana tajua tuota tilaus hommaa tuolta. eikö se Direct Transfer meinaa sitä että ne laittaa jonku tilinumeron mihin maksaa nuo, mutta en minä saa maksettua vaikka laitan minkänäköisen numeroyhdistelmän
"Libre" kirjoitti:
Minä se en s****nan s****na tajua tuota tilaus hommaa tuolta. eikö se Direct Transfer meinaa sitä että ne laittaa jonku tilinumeron mihin maksaa nuo, mutta en minä saa maksettua vaikka laitan minkänäköisen numeroyhdistelmän


Täältä löytyy tilinumero minne sitten maksat ostoksesi (Finland Account Details)

<E:> Myös muut oleelliset maksuun liittyvät tiedot löydät tuolta.

Kiitän Markaa todella paljon, nyt se onnistu Thanks vielä kerran
"Libre" kirjoitti:
Kiitän Markaa todella paljon, nyt se onnistu Thanks vielä kerran

Glad to help.
Enpä kummempia, Jenkkilästä tuli ostettua pari kesää sitten seuraavat paidat:
The Champ is Here!
Hulkamania (punainen)
The King of Kings
I'm Your Papi!
ECW One Night Stand

Noiden lisäksi olen ostanut SmackDown! vs RAW 2006:n, Day of Reckoningin (GameCubelle) ja muutaman kalenterin Jenkkilästä.
Pelejä on muutamia ja yksi paita.

- WCW Mayhem (ps1)
- Smackdown 2: Know Your Role (ps1)
- Here Comes The Pain (ps2)
- SvR (ps2)
- SvR 06 (ps2)
- SvR 09 (ps2)
- Cheat 2 Win-paita (ostin vuonna 03 kun WWE Passport To Pain-tour oli Turussa)
No tällä hetkellä omistan monia figuureja ja kaksi peliä. Figuureja nimetäkseni, Rey Mysterio, Undertaker, Batista, CM Punk, Kevin Thorn, Tommy Dreamer. Nuo siis deluxe-mallina, mutta ihan perusfiguureja löytyy myös. Pelejä ovat SvR 07 PSP:lle ja 09 PS3:lle. Olen tosin aikaisemmin omistanut muitakin WWE pelejä, mutta ne tuli myytyä.
Eipä noita paljon ole. Varmaan kesällä kun WWE tulee suomeen niin ostan sieltä jonkun paidan, jos niitä siellä myydään.

Smackdown: Here Comes The pain,
SvR 2006
SvR 2008
SvR 2009
Vanha Scott Hall figuuri,
sen mukana tullut WCW VHS,
Muutama WWE Magazine
Sitten koneella on joku PPV
SvR 06 ( PS2 )
SvR 07 ( PS2 )
SvR 09 ( PS2 )
WWF - Just Bring It ( PS2 )

Sitten aion ostaa vähän ennen kesää Hell In A Cell & The Rock, Most Electryfying Man In Sports Entertaiment DVD :t, ellen niitä saa imutettua netistä.
Itse en kummemmin ole tavaraa ostellut. Ainoat ostokset ovat olleet Rey Mysterion "Club 619"/"License To Fly"- t-paita vuodelta 2003 ja vuoden Suomen 2005 Survivor Series Tourin show'sta Rey Mysterion t-paita.

Tosin pelejä sitten löytyy:
WWE SmackDown!: Here Comes The Pain (PS2)
WWE SmackDown vs Raw (PS2)
WWE SmackDown vs Raw 2006 (PS2)
WWE SmackDown vs Raw 2007 (PS2)
WWE SmackDown vs Raw 2009 (Xbox 360)

Edit: Ainiin, unohtu mainita Live & Loadedista ostettu WWE hikinauha.
Minä olen ostanut Evolution-paidan ja RAW-lippiksen Live & Loadedista, WWE-logoprinttillä varustetun paidan Play.comista, John Cena -fanipaidan Belgiasta ja parisen vuosikertaa WWE-lehteäkin on tullut jo tilattua. Lisäksi omistan myös Mick Foleyn Hardcore Diariesin ja Edgen omaelämäkerran, joista molemmat taitavat myös olla Play.comin tai Amazon.uk:n peruja.
Pakkohan se on tänne tulla hehkuttamaan kun paita-osasto täydentyy pian kolmella :) Eli ExtremeWrestlingShirts.comista tilasin äsken tälläisen paketin:

- EC F'N W-t-paita. Selailin aika epätoivoisena painisivustoja tuon löytämisen toivossa, mutta lopulta joku pamautti sen Yahoossa. ExtremeWrestlingShirts.com! Suuret kiitokset herralle näin jälkikäteen, nyt voi todellakin ylpeänä katsoa Rise and Fall of ECW:ta 8)

- CM Punkin White Fists-t-paita. Mielestäni komein, joka herralla on ollut, joten vaikka vähän viime tippaan tuon hankkiminen jäikin, viimeisestä esiintymisestä kun taitaa olla lähes 1,5 vuotta, niin ei voi kuin odottaa innoissaan suosikkiaktiivin (AJ Stylesin ja Mizin ohella) suosikkipaitaa.

- Bret "The Hitman" Hartin 2010-mallinen huppari. Sen olin päättänyt jo jokin aika sitten, että Hitmania kunnioitetaan seuraavassa tilauksessa, mutta kohteen piti olla alunperin WCW:n klassikkopaita. Kuitenkin kun paria hupparia olin muutenkin vailla, päädyin tähän. Kauppiksessa törmää aika moneen 3:16-huppareissa, eli tuodaan vähän Dungeonia vaihteluksi :)

Odotan innolla!
Sain juuri yksissä bileissä jonkin vanhan Mysterio-dvd:n... Nice!
Tuplat. Sori.
Kai tääl pitää mainita (en muista olenko...) mutta WWE-korttipaketeista noussut mm. Hulko Hoganin paitakortti sekä Jerry Lawlerin että Shawn Michaelsin nimmarit. :P