Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Eddie Guerreron muistoksi ehdotan seuraavaa...

(Kaikkien tälläisten ikävien ja surullisten tapahtumien ja tapausten on todettu yhdistävän ihmisiä lähemmäs toisiaan...)

Siksipä ehdotankin, että kaikki

WWE SmackDown!
The Survivor Series Tour
Su 20.11.2005 klo 17.00
HARTWALL AREENA, Helsinki
OVET AUKI KLO 15.30

tuonne wrestling tapahtumaan osallistujat ja tulijat ja miksei myös muutkin laittaisivat vasempaan käsivarteensa (siis olkapään ja kyynärpään "puoleen väliin") mustan surunauhan Eddie Guerrero:n muistoksi ja muistolle...

Tuon lisäksi olisi myös erittäin mukavaa ja mahtavaa, jos tuolla kyseisessä tapahtumassa kaikuisi Eddie Guerrero:n muistoksi ja muistolle kerran, jos toisenkin korvia hivelevät "EDDIE, EDDIE, EDDIE..." huudot...

R.I.P. Eddie Guerrero *1967 †2005

Now Playing: Queen - The Show Must Go On

R.I.P. Eddie Guerrero *1967 †2005

-miskil-

Täsmennettäköön avauskirjoitustani senverran, että tarkoitan surunauhan laitto ehdoituksellani vain ja ainoastaan hyvää, enkä siis missään nimeessä yhtään mitään pahaa...

-miskil-
Tuo olisi ihan hyvä idea. Jollei noita nauhoja niin vähintään nuo kovat chantit. Voi olla, että alussa pidetään pieni hiljainen hetki, tai sitten ei. Sellaisen hiljaisen hetken päätteeksi olisi hyvä paikka pistää ilmoille kovat Eddie -chantit. Eli kannatetaan molempia.
Itse kannatan ensimmäiseksi hiljaista hetkeä ja sitten nuo Eddie huudot päälle. Alussa olisi hyvä olla vaikkapa kahden minuutin tai pidemmänkin pituinen hiljainen hetki.
Nauhatkin ovat toimiva idea, sieltä luultavimmin löytyy myös muutamia R.I.P. kylttejä.
Jos itse tulisin paikalle niin minulla ainakin surunauha kädessä olisi...
Toi nauha on hyvä idea. Itse ajoin sellaisen ottaa ja ehdotsn kavereitanikin ottamaan. Toivon mukaan sielä saataisiin Eddielle muistotilaisuus.
Kyllä, oikein hyvä ajatus. Meinaan myös laittaa sen mustan nauhan. Toivon todellakin, että he pitäsivät jonkinlaisen hiljaisen hetken.
"J.H.girl" kirjoitti:
Kyllä, oikein hyvä ajatus. Meinaan myös laittaa sen mustan nauhan. Toivon todellakin, että he pitäsivät jonkinlaisen hiljaisen hetken.


Jos he eivät sitä järjestä, niin ainahan mekin se voidaan pitää ihan itse.
Ne voi tosin saada väärinkäsityksiä, no tehkääpä mitä haluatte, minä en ole koskaan mitään huutanut ja se pitää. Mutta ihan hyvä idea, kunnioittavaa Eddieä kohtaan.
Njah, jos tulisin niin mustanauha löytyisi luultavasti molemmista ranteista, nilkoissa ja Eddie paita päällä. Suhteellisen hyvä idea, jotkut tosin voivat ottaa sen väärin käsityksenä.
Liveen olisi tarkoitus väsätä joku Eddie aiheinen kyltti mutta surunauhasta en ole ihan varma. Katson tilanteen sitten sunnuntai aamuna kun kaiken valmistelen huolella.
Mitä ihmeen käsityksiä tuollaisesta voisi saada? Oletteko ajatelleet laittaa hakaristejä niihin nauhoihin?
"Hyppynen" kirjoitti:
Mitä ihmeen käsityksiä tuollaisesta voisi saada? Oletteko ajatelleet laittaa hakaristejä niihin nauhoihin?


Mikäli et tiennyt, niin mustaa nauhaa vasemmassa käsivarressa käytetään kunnianosoituksena. Ei ole kovinkaan ihmeellistä, kun esim. jonkun tietyn jalkapallojoukkueen pelaajan kantavat vasemmassa käsivarressaan mustaa nauhaa.

-miskil-
Kaikki jotka sinne tulevat aika todennäköisesti tietää mille osoitatte kunnioitusta. Jos ei niin se on kuitenkin sen verran huomaamaton ele ettei siitä ruveta väkisin vääntämään vääriä johtopäätöksiä.
"Hyppynen" kirjoitti:
Mitä ihmeen käsityksiä tuollaisesta voisi saada? Oletteko ajatelleet laittaa hakaristejä niihin nauhoihin?


Tai sitten hän tarkoitti, että painijat saavat tästä hiljaisesta hetkestä väärinkäsityksiä. Siis jos pidetään oma hiljainen hetki...
En kyllä usko, että te pystyisitte itse pitämään oman hiljaisen hetken. Teidänhän pitäisi saada hiljennettyä koko yleisö, että sen huomaisi, kun eihän sitä kukaan huomaa jos joku viisi ihmistä on minuutin hiljaa.
Uskon että WWE:n väki ilmottaisi että pidetään hiljainen hetki Eddien muistolle.
Itse pidän tuota hyvänä ideana, mutta luulen että tuo hiljainen hetki ei onnistu. .Jos pääsisin tuonne itse niin ottaisin VARMASTI Eddie nauhan.
"miskil" kirjoitti:

Tuon lisäksi olisi myös erittäin mukavaa ja mahtavaa, jos tuolla kyseisessä tapahtumassa kaikuisi Eddie Guerrero:n muistoksi ja muistolle kerran, jos toisenkin korvia hivelevät "EDDIE, EDDIE, EDDIE..." huudot...



Tuo olisi kyllä hyvä idea. Eddie oli kyllä hieno mies.
Erityisesti kannatan, että huudettaisiin silloin ainakin kun mysteriolla on matsi, koska hän oli Eddien todella hyvä ystävä ja jäi syvästi kaipaamaan Eddietä.

http://www.reymysterio.com/main.htm

Mutta voi sitä myös muittenkin matsien aikana tehdä, ja eritoten aluksi.

Hyvästi Eddie.
Olen täysin samaa mieltä siitä että musta surunauha mukaan, vaikka en itse pääse tapahtumaan.
Täsmennettäköön avauskirjoitustani senverran, että tarkoitan surunauhan laitto ehdoituksellani vain ja ainoastaan hyvää, enkä siis missään nimeessä yhtään mitään pahaa...

-miskil-
Itse pistän Eddie Guerrero (NO Way Out 2004) - paidan, jonka sain jostakin arabimaasta. Piiskatkaa vain livessä kun ei ole aito. Tämä on minun tapa kunnioittaa, pistän paidan päälle. Takana iso WWE-logo, saatatte tunnistaa minut.

Irkissä tästä mainitsin jo, mutta huomasin jännän yhteensattuman. Eilen illalla selailin vuoden 2004 WWE-kalenteria (Sain toissa jouluna lahjaksi), niin Eddie Guerrero oli juuri marraskuun kohdalla.
Eddien kuolema kosketti minua kyllä todella syvästi. Harmi kyllä, ehdin
valita jo kuukausi sitten erään konsertin liput tämän sijaan. Paikalla tulee
olemaan synkkä tunnelma aluksi, mutta eiköhän "Eddie" huudot kaidu ja
kovaa valojen sammuessa...

Itse toivoisin shown loppuun sellaista, että kaikki painijat backstagelta
tulevat kehään kantaen isoa Eddien kuvaa...

Tuo idea on hyvä. Olisin todella tehnyt niin jos paikalle olisin päässyt.
Mä ainakin otan ton Surunauhan.
Ja tämän lisäksi kaikki varmaan tietävät mitä nimeä siellä huudetaan niin perkeleesti.
Eilen illalla katselin mahdollisia T-paitaostoksia Shopzonesta, mutta mitään oikein hienoa en löytänyt, kun "I'm your papi" jota suunnittelin jo tuossa kuukausi sitten tuntui nyt jotenkin väärältä ostokselta. Noh, päätin jatkaa nyt aamulla, ja kappas mitä löytyikään. Kaikki tuotto menee Guerreron perheelle, ja hintakin on normaalia alhaisempi.

http://shopzone.wwe.com/Product_detail. ... d=01-07500

Eli ainut kynnys on että tuovat noita paitoja tännekin.

Sitten tuosta nauhasta, mietityttää vaan että mistä moisen ostatte/teette?
Jos noita Tribute T-paitoja ehtii Hartwallille myyntiin niin ainakin minä poistun sieltä tuollaisen kanssa.

Ja tuosta nauhasta sen verran, että ainakin minä otan jotain venyvää kangasta kotoa ja leikkaan siitä vaan siivun ja ompelen (tai joku muu ompelee) yhteen. Helppoa ja yksinkertaista.
Mä teen sen nauhan vanhasta Halloween asun viitasta.
Eihän tuon "surunauhan" tarvitse nyt olla mikään kovin erikoinen ja ihmeellinen... Esim. jostain mustasta kankaasta repäisty "riepu" käy hyvinkin... Eikä sen tarvitse todellakaan olla välttämättä nätiksi neulottu...
Pistänpäs tänään pikkusiskon tekemään surunauhan tuonne tapahtumaan.
Se on vähintä mitä Eddien kunniaksi voin tehdä.
"Saimou" kirjoitti:
Eilen illalla katselin mahdollisia T-paitaostoksia Shopzonesta, mutta mitään oikein hienoa en löytänyt, kun "I'm your papi" jota suunnittelin jo tuossa kuukausi sitten tuntui nyt jotenkin väärältä ostokselta. Noh, päätin jatkaa nyt aamulla, ja kappas mitä löytyikään. Kaikki tuotto menee Guerreron perheelle, ja hintakin on normaalia alhaisempi.

http://shopzone.wwe.com/Product_detail. ... d=01-07500

Tätä olinkin odottanut jo n. 3 päivää. Argh, menköön tuotto kenelle tahansa, eikö tuossa teistä ole rahastuksen makua vähän liiankin kanssa...? Ehdin jo toivoa, että WWE antaisi Eddien olla jonkin aikaa kunnioittavasti rauhassa, mutta eipä tietenkään.
Sitä paitsi jos tilaa Shop Zone:sta nii niit ei saa suomeen oon koittanu.
"Jarpsa3:16" kirjoitti:
Sitä paitsi jos tilaa Shop Zone:sta nii niit ei saa suomeen oon koittanu.

Ei vai? Jos kengät pystyy tilaamaan niin eiköhän myös Rey maskin kotikäyttöön...
"myrkkymara" kirjoitti:
"Jarpsa3:16" kirjoitti:
Sitä paitsi jos tilaa Shop Zone:sta nii niit ei saa suomeen oon koittanu.

Ei vai? Jos kengät pystyy tilaamaan niin eiköhän myös Rey maskin kotikäyttöön...
Jaa mä yritin tilata Visalla sieltä paidan ja se ei tullu.
"Jarpsa3:16" kirjoitti:
Jaa mä yritin tilata Visalla sieltä paidan ja se ei tullu.

Mahtaisikohan johtua siitä ettet ole 18? Etkä täyttänyt kaikkia tietoja?
"myrkkymara" kirjoitti:
"Jarpsa3:16" kirjoitti:
Jaa mä yritin tilata Visalla sieltä paidan ja se ei tullu.

Mahtaisikohan johtua siitä ettet ole 18? Etkä täyttänyt kaikkia tietoja?
Täytin kaikki kohdat ja olen tilaillut Euro shop:ista joten en tiedä varmaan joku katkos ollu.
Minusta tuo paita ei vielä rahastukselta maistunut, mutta tästä en enää tiedä.

http://www.wweshop.com/Product_detail.a ... d=13-00249

Siis, eihän tuo nyt kallis ole, mutta ompa kuitenkin. Ilmaisjaossakin tuo olisi mielestäni typerä, ei sitä nyt voi tuputtaa ketään suremaan jotakuta.

Itse se pitää tehdä.
"Saimou" kirjoitti:
Minusta tuo paita ei vielä rahastukselta maistunut, mutta tästä en enää tiedä.

http://www.wweshop.com/Product_detail.a ... d=13-00249

Siis, eihän tuo nyt kallis ole, mutta ompa kuitenkin. Ilmaisjaossakin tuo olisi mielestäni typerä, ei sitä nyt voi tuputtaa ketään suremaan jotakuta.

Itse se pitää tehdä.


Ja ainahan tollasen saman tyylisen voi ihan itsekkin väsätä. Ei se ole mikään iso homma.
Jos paita tulee myyntiin, niin minä ainakin ostan sen sitten sieltä.
Tuo paita vaikutti todella hienolta. Jos tuollaisia on Hartwallilla myynnissä niin tottakai poistun paita päällä. Mutta minä jätän ehkä tuon surunauhan laittamatta. Kyllä multa heruu kunnioitusta Eddielle koko sydämestä vaikken nauhaa laitakaan.