Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

The Sign Guy

Onkos porukka täällä tietoinen WWE:n Sign Guysta?
Alla olevassa linkissä tietoa.

http://wwesignguy.com


Editoin linkin paremmaksi -TM
En ole kuullutkaan. Kuka tuo siis on ja mitä tekee?

No siis siellähän se lukee kaikki. //Hyppynen

EDIT: OMG! Hyppynen kirjoitti viestiini <3. Eipä ole ennen moista käynyt.
Jaahas.. Sivut on päivitetty 2004. Mahtaakohan äijä enää kierrellä, varmaan maksaa aika paljon? Sitäpaitsi, miten hän on aina saanut eturivin paikan..?

EDIT: Eiku oho, sehän on postannu viimeksi kai perjantaina foorumille, kyllä se vissiin vielä kiertelee.
Kiertelee kiertelee. Siellä sen näkee yhäkin melkein joka Raw'ssa ja SmackDown!:ssa. Hassun näköinen mies punaisessa lippiksessä.
Mies ei kyllä osaa pitää naamaansa peruslukemilla melkein hetkeäkään.. No hienoahan se on WWE:lle että on edes "yksi" superfani.