Darien Fawks
2005-10-17 22:41
D
Onkos porukka täällä tietoinen WWE:n Sign Guysta?
Alla olevassa linkissä tietoa.
http://wwesignguy.com
Editoin linkin paremmaksi -TM
Mr. Y2J
2005-10-18 16:04
M
En ole kuullutkaan. Kuka tuo siis on ja mitä tekee?
No siis siellähän se lukee kaikki. //Hyppynen
EDIT: OMG! Hyppynen kirjoitti viestiini <3. Eipä ole ennen moista käynyt.
Kameli
2005-10-18 18:54
K
Jaahas.. Sivut on päivitetty 2004. Mahtaakohan äijä enää kierrellä, varmaan maksaa aika paljon? Sitäpaitsi, miten hän on aina saanut eturivin paikan..?
EDIT: Eiku oho, sehän on postannu viimeksi kai perjantaina foorumille, kyllä se vissiin vielä kiertelee.
Darien Fawks
2005-10-18 21:35
D
Kiertelee kiertelee. Siellä sen näkee yhäkin melkein joka Raw'ssa ja SmackDown!:ssa. Hassun näköinen mies punaisessa lippiksessä.
Mies ei kyllä osaa pitää naamaansa peruslukemilla melkein hetkeäkään.. No hienoahan se on WWE:lle että on edes "yksi" superfani.