kk
Oletko koskaan joutunut...?
Vaikka joku olisikin lapsellinen, niin miksi hänen ilonsa täytyy pilata? Saatko/saitko siitä jotain sairasta nautintoa?
"Mahti Ankka" kirjoitti:
Oottakaas oottakaas...3...2...1, nyt alko kiinnostaa!
Kyllä on naurettava juttu toi "nyt alko kiinnostaan"
Tämähän on ihan asiallinen topic, koska minä en ole paljoa hankaluuksiin joutunut, että on paras olla kertomatta.
No, onhan tässä jotain aihetta kumminkin. Let's see.. tästä tulee lähinnä mieleen uskottavuusongelmia ja pari WWE Liven takia missattua fysiikan tuntia, ja moraalinen ongelma siitä, onko laillista teeskennellä olevansa koululaitos, mutta ei niiden takia tainnut varsinaisesti yöunia mennä.
Mutta jos kysymyksen saa ulottaa koskemaan lähipiiriään, niin luokallani oli eräs henkilö (ei wesnt), joka kirjoitti käsittääkseni joka toisen enkun aineensa jotenkin wrestlingiin liittyen ("Why are age limits important in media?", "A person I admire", "Press censorship and celebrities - where do the boundaries lie" tai jotakin sinnepäin, valmiita aiheita siis). Ainakin opettaja usein huomautti siitä enemmän tai vähemmän ystävällisesti aineita palauttaessaan. ("And again we have a not-so-brilliant essay on this wrestling entertainment. It might be worthwhile to try another topic.")
Mutta jos kysymyksen saa ulottaa koskemaan lähipiiriään, niin luokallani oli eräs henkilö (ei wesnt), joka kirjoitti käsittääkseni joka toisen enkun aineensa jotenkin wrestlingiin liittyen ("Why are age limits important in media?", "A person I admire", "Press censorship and celebrities - where do the boundaries lie" tai jotakin sinnepäin, valmiita aiheita siis). Ainakin opettaja usein huomautti siitä enemmän tai vähemmän ystävällisesti aineita palauttaessaan. ("And again we have a not-so-brilliant essay on this wrestling entertainment. It might be worthwhile to try another topic.")
Naurettavaa. Kaveri leikkii harjan kanssa ja muut pitävät sitä tyhmänä ja suunnittelevat Stunnerin tekoa tälle "tyhmälle". Tässä pähkäily teille, kuka loppujenlopuksi oli tyhmä/tyhmät?
Tulipa mieleen että onkohan Trimoon koskaan itse joutunut vaikeuksiin painin fanittamisen takia? Tarinassa "vaikeudet" johtui vain siitä että Trimoon päätti olla ahdasmielinen ja alkoi isottelemaan (vieläpä porukalla). Aina välillä tulee eteen näitä tapauksia kun muistan että on ihan kuvaa ettei ikä ala nollalla tai ykkösellä
Itse olen meinannut (?? valehtelua, ei se meinaamiseksi ole jäänyt) myöhästyä töistä kun subilta tuli Raw ja SD niin myöhään. No siitä ongelmasta on päästy. Vaimon kanssahan tulee milloin mistäkin ongelmaa ja joskus näennäisesti vapaapainista johtuen, mutta varsinaiset syyt on kyllä muualla
Itse olen meinannut (?? valehtelua, ei se meinaamiseksi ole jäänyt) myöhästyä töistä kun subilta tuli Raw ja SD niin myöhään. No siitä ongelmasta on päästy. Vaimon kanssahan tulee milloin mistäkin ongelmaa ja joskus näennäisesti vapaapainista johtuen, mutta varsinaiset syyt on kyllä muualla
Olen samaa mieltä muiden kanssa Trimoonin tarinasta. Hän itse aiheutti onglemansa ja jos joku haluaa lapsena olla lapsi miksi se pitäisi hakata? Senkö takia, että sulla ja sun kavereilla on asenneongelma?
Njah, itselläni ei tuommoista asenneongelmaa ole, enkä ole ottanut vaikutteita teeveestä, ehkä enemmänkin Pohjanmaan uutisista kuin vapaapainista. Noh, osaahan niitäkin liikkeitä tarpeen tullen mutten koskaan ole niitä käyttänyt. Tuolla etelässä ne hyppii patjoille niitä hyppyjä ja tappeleevat oikeastikkin. Ilosta toihua (yhtä ilosta kuin se että kaveri hyppäs yksikerroksisen [eli periaatteessa 0-kerroksisen] talon katolta ja mursi nilkkansa =))
"Trimoon" kirjoitti:
Ala-asteella 6-luokalla.
Otetaan huomioon että tässä iässä ei välttämättä olla järjellisen kehityksen huipulla. Mutta taas toisaalta aika idioottimaiselta toiminnalta kuulosta
Ei mitään järkeä. Minä jätän sellaiset omiin oloihin ja katselen tämän toimintaa... Nauraa ei saa !
"Uplift" kirjoitti:
Otetaan huomioon että tässä iässä ei välttämättä olla järjellisen kehityksen huipulla.
En tiedä trimoonin nykyistä ikää, mutta hälyyttävää kuitenkin on se että se itse pistää moisen vapaapainin syyksi. Ehkä Playstation tosiaan murhasi sen teinin Englannissa
"Hyrkanos" kirjoitti:Niin ja GTA tappoi ihmisiä Amerikassa."Uplift" kirjoitti:
Otetaan huomioon että tässä iässä ei välttämättä olla järjellisen kehityksen huipulla.
En tiedä trimoonin nykyistä ikää, mutta hälyyttävää kuitenkin on se että se itse pistää moisen vapaapainin syyksi. Ehkä Playstation tosiaan murhasi sen teinin Englannissa
Trimoon ei joutunut vaikeuksiin painin takia, vaan oman typeryytensä takia. Ja miten niin muka suunnittelitte, juurihan sanoit niin tuossa viestin alussa. Riistitte tyypiltä harjan ja myöhemmin kävitte päälle. Eli koulukiusausta. Ja sitten jos potkaisee ensin kaveria vatsaan ja sen jälkeen kolauttaa leuan aika ilkeästi olkapäähän, niin väitätkö tosissasi, että ette hakanneet sitä tyyppiä? Ja kaverine äiti oli oikeassa, tuo oli naurettavaa. Tehdä nyt stunneri kaverille. Jeesus.
Roskakori kutsuu.
Roskakori kutsuu.
Jos jollakin on ongelma se on kyllä Mikellä. Ette ole olleet hänen kanssa luokalla. Joka ihminen siinä luokassa vihaa häntä, koska hän on niin lapsellinen. Esim. huutaa luokassa täysiä "kännimies" tai hönkäilee toisten naamoille. Menee myöskin joskus latialle leikkimään koiraa ja piereskelee ja röyhtäilee. Vielä ylä-asteelakin tekee niin. KAIKKI TÄMÄ ON TOTTA. Hän häiritsee meidän kaikkien keskittymistä. Ja se Stunnerin ansaitseminen ei tarkoittanut että tekisimme hänelle oikeasti Stunnerin. Se ihan sama että sanoo että Undertaker ansaitsisi Stunnerista.
Enkä ole saanut vaikutteita painista jos olisin niin kävisin jokaisen ihmisen kimppuun.
Enkä ole saanut vaikutteita painista jos olisin niin kävisin jokaisen ihmisen kimppuun.
"Trimoon" kirjoitti:Mitä sitten jotkut kehittyvät hitaammin kuin toiset.
Jos jollakin on ongelma se on kyllä Mikellä. Ette ole olleet hänen kanssa luokalla. Joka ihminen siinä luokassa vihaa häntä, koska hän on niin lapsellinen. Esim. huutaa luokassa täysiä "kännimies" tai hönkäilee toisten naamoille. Menee myöskin joskus latialle leikkimään koiraa ja piereskelee ja röyhtäilee. Vielä ylä-asteelakin tekee niin. KAIKKI TÄMÄ ON TOTTA. Hän häiritsee meidän kaikkien keskittymistä. Ja se Stunnerin ansaitseminen ei tarkoittanut että tekisimme hänelle oikeasti Stunnerin. Se ihan sama että sanoo että Undertaker ansaitsisi Stunnerista.
Enkä ole saanut vaikutteita painista jos olisin niin kävisin jokaisen ihmisen kimppuun.
"Jarpsa3:16" kirjoitti:
Mitä sitten jotkut kehittyvät hitaammin kuin toiset.
Voisi olla koulussa normaali eikä toisten päin. Hän on kuulma kotona normaali ja koulussa ei. Olemme monta kertaa ystävällisesti pyytäneet häntä lopettamaan pelleilyn, mutta hän vain suuttuu ja alkaa lyödä tai hakata. Saisi toteuttaa itseään ihan vaan kotona.
Kuka tahansa saisi haukut niskaan jos käyttäytyisi ylä-koulussa noin.
"Trimoon" kirjoitti:Aaa... Se esittää käskekää se lopettamaan esittäminen."Jarpsa3:16" kirjoitti:
Mitä sitten jotkut kehittyvät hitaammin kuin toiset.
Voisi olla koulussa normaali eikä toisten päin. Hän on kuulma kotona normaali ja koulussa ei. Olemme monta kertaa ystävällisesti pyytäneet häntä lopettamaan pelleilyn, mutta hän vain suuttuu ja alkaa lyödä tai hakata. Saisi toteuttaa itseään ihan vaan kotona.
Kuka tahansa saisi haukut niskaan jos käyttäytyisi ylä-koulussa noin.
Onhan minunkin luokalla todella lapsellinen tyyppi, leikkii tunneilla jollain ketjuilla ja sinitarrasta tekee jotain sotaukkoja, sitten leikkii niillä. Välillä se saattaa aiheuttaa kyllä naurun pärskeen, mutta en silti suunnittele hänelle mitään stunneria.
Jotkut ovat lapsellisia pitkään, enkä näe siinä mitään pahaa. Sehän on toisaalta vain hyvä jos elämässä on jotain sellaisia huveja.
Edit: Unohdin: Itse en ole joutunut muuhun hankaluuksin painin takia, kuin opettajan puhutteluun. Olimme puhuneet joskus jotain wrestlingistä ja opettaja kuuli sen. Sen jälkeen oli painista puhuminen kielletty välituntisin ja olennaisesti tunneillakin. Puhutteluun sitten jouduin kun kavereiden kanssa edellisestä SmackDown!'ista puhuimme niinkuin normaalistikin. Naurettavaa kieltää jostain puhuminen. Tämä siis tapahtui joskus kun olin 4. luokalla (?) ja nyt olen siis 7. luokalla.
Jotkut ovat lapsellisia pitkään, enkä näe siinä mitään pahaa. Sehän on toisaalta vain hyvä jos elämässä on jotain sellaisia huveja.
Edit: Unohdin: Itse en ole joutunut muuhun hankaluuksin painin takia, kuin opettajan puhutteluun. Olimme puhuneet joskus jotain wrestlingistä ja opettaja kuuli sen. Sen jälkeen oli painista puhuminen kielletty välituntisin ja olennaisesti tunneillakin. Puhutteluun sitten jouduin kun kavereiden kanssa edellisestä SmackDown!'ista puhuimme niinkuin normaalistikin. Naurettavaa kieltää jostain puhuminen. Tämä siis tapahtui joskus kun olin 4. luokalla (?) ja nyt olen siis 7. luokalla.
Tästähän tuli Mikestä kertomis-palsta. Eli asiaan, asiaan.
"Mr. Y2J" kirjoitti:
Onhan minunkin luokalla todella lapsellinen tyyppi, leikkii tunneilla jollain ketjuilla ja sinitarrasta tekee jotain sotaukkoja, sitten leikkii niillä. Välillä se saattaa aiheuttaa kyllä naurun pärskeen, mutta en silti suunnittele hänelle mitään stunneria.
Jotkut ovat lapsellisia pitkään, enkä näe siinä mitään pahaa. Sehän on toisaalta vain hyvä jos elämässä on jotain sellaisia huveja.
Lapsi on terve kun se leikkii, mutta hullu jos leikkii liian kauan.
Ainut hankaluus mitä vapaapainin katselusta on minulle aiheutunut on "Vieläkö joku katsoo vapaapainia?"-kommentit, ei mitään vakavampaa, ainakaan vielä.
"Trimoon" kirjoitti:
Voisi olla koulussa normaali eikä toisten päin. Hän on kuulma kotona normaali ja koulussa ei. Olemme monta kertaa ystävällisesti pyytäneet häntä lopettamaan pelleilyn, mutta hän vain suuttuu ja alkaa lyödä tai hakata. Saisi toteuttaa itseään ihan vaan kotona.
Minulle tulee mieleen kaksi vaihtoehtoa. Ensimmäinen ja varsin todennäköinen: Hän kerää huomiota, en ihmettelisi yhtään, jos häntä on esimerkiksi syrjitty ensiluokista alkaen, paskaksihan siitä menee itse kukin. Toinen myöskin menettelevä on, että hänellä todellakin on jokin ongelma, ehkä sairaus. Ja jos näin on se vielä vähemmän kaipaa tuonlaista päällekäyntiä. Tosin, jos hänellä olisi todellinen ongelma hän tuskin olisi normaalissa koulussa. Tunnetilasta johtuva liioittelemisesi on ihan normaalia, älköön kukaan ottako puheitasi liian kirjaimellisesti.
Ja jos todella on kyse vain lapsellisuudesta siinä tuskin lienee mitään pahaa. Minä olen kokenut itseni aina henkisesti aina olevani muita edellä. Minä ymmärsin olla menemättä mukaan naurettaviin toisten jatkuvaan piinaamisen ja ehkä sillä omalla mahdollisesti teennäiselläkin kypsyydelläni yritin selvitä eteenpäin muiden piinauksesta. Siltikin minusta tuntui mukavalta yläasteellakin nypistellä käsissäni sinitarraa, eikä se nykyäänkään tonnu vastenmieliseltä.
"Trimoon" kirjoitti:
Jos jollakin on ongelma se on kyllä Mikellä. Ette ole olleet hänen kanssa luokalla. Joka ihminen siinä luokassa vihaa häntä, koska hän on niin lapsellinen. Esim. huutaa luokassa täysiä "kännimies" tai hönkäilee toisten naamoille. Menee myöskin joskus latialle leikkimään koiraa ja piereskelee ja röyhtäilee.
Voisiko tämä outo käytös johtua ehkä suurista paineista jotka aiheutuu siitä että kaikki vihaa häntä? Luultavasti kaipaa vaan huomiota ja jonkin näköisiä kavereita, mutta ei osaa luoda sosiaalisia tilanteita kuin käyttäytymällä oudosti. Stunneri ei varmaan paranna tilannetta
Meillä töissä käy yksi kehitysvammainen eräänlaisessa sosiaalisessa hoidossa. Se on tosi lapsellinen, huutelee aina "niinkö", kertoo runkkauksestaan ja kutsuu itseään maaherraksi. Tosi lapsellinen, se on kolmekymppinen äijä ja jutut on kun 3-vuotiaalla joka on kuullut runkkausesta. Ajattelin että teippaan sen suun kiinni ja teen sille Tombstonen. Toivon vaan etten saa painin takia potkuja
"Risbe" kirjoitti:
Siltikin minusta tuntui mukavalta yläasteellakin nypistellä käsissäni sinitarraa, eikä se nykyäänkään tonnu vastenmieliseltä.
Mutta et varmaankaan tehnyt/tee siitä sotaukkoja, vai?
No mie jouduin "pieniin" vaikeuksiin kutosella. Alettiin kavereitten kanssa ottaa eliminointi matsi ja hakattiin toisia. Kenellekkään ei sattunut mitään, tosin kun eräs isompi heppu yritti kaverilleni Tombstonea ja se kiljui et:"Elä tee sitä". Sitten me muut kiskottiin se irti siitä. Ja kun otettiin seuraavallakin välkällä painit niin opettaja tuli huomauttamaan. Me ei uskottu ja kolmannella varoituksella me uskottiin ja lopetettiin leikki. Sitten ei olla toisiamme hakattu (ainakaan koulussa)
Joo mekin jouduttiin "pieniin" vaikeuksiin kun otettiin parin tutun ja tuntemattoman kanssa "Myyjä in the luukku with hodari in hand" -matsin lauantai-sunnuntai -yöllä. Mut sit ku myyjä huomautti kolmannen kerran ettei kukaan saa hodaria jos homma jatkuu niin sitten me lopetettiin eikä olla sen jälkeen matsattu (ainakaan "Myyjä in the luukku with hodari in hand" -matseja).
Ja tästä syystä vapaapainiohjelmien lähetysaikaa siirretään kokoajan myöhempään ja myöskin kapinoidaan lajia vastaan. Ei tarvita hirveen montaa vakavaa loukkaantumista, niin kaiken maailman politikot ovat lakkauttamassa painiohjelmia ja mikä pahinta, PWF:ää. Trimoon ja JEH-DX näyttävät täydellistä esimerkkiä näistä pelleistä joiden syytä tämä kaikki on jo tai tulee mahdollisesti olemaan. Miten voi olla niin helvetin vaikeaa tajuta tekstiä "Please do not try this at home"? Ei sitä varmaan huvikseen olla siihen laitettu.
Se tapahtui vuonna kivi ja keppi. Ja sen jälkeen on tullut otettua painit vain lumiukon ja halinallejen kanssa.
Hauska nimi matsille. Kiitos hyvistä nauruista.
"Genghis Khan" kirjoitti:
Joo mekin jouduttiin "pieniin" vaikeuksiin kun otettiin parin tutun ja tuntemattoman kanssa "Myyjä in the luukku with hodari in hand" -matsin lauantai-sunnuntai -yöllä. Mut sit ku myyjä huomautti kolmannen kerran ettei kukaan saa hodaria jos homma jatkuu niin sitten me lopetettiin eikä olla sen jälkeen matsattu (ainakaan "Myyjä in the luukku with hodari in hand" -matseja).
Hauska nimi matsille. Kiitos hyvistä nauruista.
"Hyrkanos" kirjoitti:
Meillä töissä käy yksi kehitysvammainen eräänlaisessa sosiaalisessa hoidossa. Se on tosi lapsellinen, huutelee aina "niinkö", kertoo runkkauksestaan ja kutsuu itseään maaherraksi. Tosi lapsellinen, se on kolmekymppinen äijä ja jutut on kun 3-vuotiaalla joka on kuullut runkkausesta. Ajattelin että teippaan sen suun kiinni ja teen sille Tombstonen. Toivon vaan etten saa painin takia potkuja
Olet jotenkin sairas? Etkö tajua, että se on kehitysvammainen, eikä voi itselleen mitään. Olet todella sairas, kun ajattelet tommoista! Sillä itselläänkään tuskin helppoa on, eikä oi sun ajatelemiset oikein tervettä ole. Tajuatko se ei voi itselleen mitään! Meidän koulussa on tommoisia kehitysvammaisia normaaleilla luokilla (Vantaa säästä!) ja on todella surullinen näky nähdä kun häntä kiusataan sen takia.
"Hatebreeder" kirjoitti:
Ja tästä syystä vapaapainiohjelmien lähetysaikaa siirretään kokoajan myöhempään ja myöskin kapinoidaan lajia vastaan. Ei tarvita hirveen montaa vakavaa loukkaantumista, niin kaiken maailman politikot ovat lakkauttamassa painiohjelmia ja mikä pahinta, PWF:ää. Trimoon ja JEH-DX näyttävät täydellistä esimerkkiä näistä pelleistä joiden syytä tämä kaikki on jo tai tulee mahdollisesti olemaan. Miten voi olla niin h**vetin vaikeaa tajuta tekstiä "Please do not try this at home"? Ei sitä varmaan huvikseen olla siihen laitettu.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
"mconi" kirjoitti:
1. Olet jotenkin sairas? 2. Etkö tajua, että se on kehitysvammainen, eikä voi itselleen mitään. 3. Olet todella sairas, kun ajattelet tommoista! 4. Sillä itselläänkään tuskin helppoa on, 5. eikä oi sun ajatelemiset oikein tervettä ole. 6. Tajuatko se ei voi itselleen mitään!
1. Joo!
2. En
3. Todennäköisesti
4. Olet varmaan oikeassa
5. Olet varmaan oikeassa
6. En
Epäselväksi jäi pitäisiköhän sille tehdä Tombstone. Pelkään vaan että saan potkut kun fanitan painia
Ja minä kun luulin että koko Hyrkanoksen viesti oli sarkasmia.
Niin minäkin
Viime vuonna kun oltiin neljännellä luokalla ni tuli rinnakkaisluokalla olevan kaverin kanssa hirveä kiista, kun se väitti, että WWE olisi muka parempi kuin TNA. Koulun jälkeen otettiin hirvee matsi ja kaveri yrittii tombstonee. Sitten vedin Canadien Destoyerin ja mursin kaverin niskat.
"Trollhammaren" kirjoitti:
Ja minä kun luulin että koko Hyrkanoksen viesti oli sarkasmia.
"Hyrkanos" kirjoitti:
Niin minäkin
*REPS*
Oli kyllä viikon paras.
En vain käsitä miten joku otti tuon tosissaan. Seuraavaksi varmaan Jackille aletaan valittaa toisen niskojen murtamisesta
HYRKANOS HÄPEÄÄ TÄTÄ HUOMENNA.
Hävetään juttujamme yhessä? Jooko?
Minä ainakin häpeän painejani, vaikka ne tosi kivoja olikin. Ja Hyrkanoksen jutusta vielä, että mitään ei ole onneksi tapahtunut. Ja tuskin hän niin tyhmäkään on että tekisi Tombstonen kehitysvammaiselle. Hän ehkä ajatteli sen vitsinä. Jos minä olisin ajatellut että teen FU:n ykkösluokkalaiselle niin olisin kyllä ajatellut sen vitsinä.
"JEH-DX" kirjoitti:
Minä ainakin häpeän painejani
Hävetähän sitä pitääkin. Kaikki kiva on kunnon häpeän arvoista
Jokainen vastaantulija on kokenut seuraavan kun minulla on ollut vmäinen päivä:
Ja Trimoonille vain sanoisin muutaman sanasen siitä järjenäkäytöstä. Ei kannattaisi alkaa isottelemaan isolla ryhmällä jollekkin henkilölle joka hieman leikkii. On meidän luokalla sellainen luokan pelle jota kaikki aina katsovat pitkään, mutta ei ketään suunnittele hänelle silti stunnereita tai mitään vastaavaa. Vaan kaikki ovat kavereita toistensa kanssa, mutta sekin voi johtua siitä että on toisen asteen koulutuksessa.. Melko lapsellista mennä uhottelemaan, olisitte vain jättäneet tekemättä tekosenne niin mitään ei olisi tapahtunu. Kai sitä nyt hieman showta voi vetää luokan edessä, ilman että luokan "kovikset" saapuvat paikalle.
Ja Trimoonille vain sanoisin muutaman sanasen siitä järjenäkäytöstä. Ei kannattaisi alkaa isottelemaan isolla ryhmällä jollekkin henkilölle joka hieman leikkii. On meidän luokalla sellainen luokan pelle jota kaikki aina katsovat pitkään, mutta ei ketään suunnittele hänelle silti stunnereita tai mitään vastaavaa. Vaan kaikki ovat kavereita toistensa kanssa, mutta sekin voi johtua siitä että on toisen asteen koulutuksessa.. Melko lapsellista mennä uhottelemaan, olisitte vain jättäneet tekemättä tekosenne niin mitään ei olisi tapahtunu. Kai sitä nyt hieman showta voi vetää luokan edessä, ilman että luokan "kovikset" saapuvat paikalle.
"Hyppynen" kirjoitti:
HYRKANOS HÄPEÄÄ TÄTÄ HUOMENNA.
Tuo oli viikon paras, kiitos hyppynen.
En pahemmin... Kyllä me kavereiden kanssa tehdään pieniä liikkeitä trampoliinilla, kuten tänään tein kaverille Flying Clotheslinen (vai mikäolikaan) ja kaveri laitto perään Elbow Dropilla... Kunnon matsit meilläkin on ollut ja talvella tulee olemaan. Ja oltiin kaverin luona varmaan metrin ja risat korkealla lumivallilla ja kaveri pisti minut "Mankind in a KotR '98" -tyylillä alas lumivallilta jäälle... Eikä edes henki salpaantunut!!!!
Lasketaanko backyardaukseksi, jos yksi jätkä kaadetaan maahan ja kahdeksan muuta hyppää siihen päälle?
Jälleen muistutan mitä eroa on backyardaamisella/ jollain SmackDown! pelleilemisellä, kuin oikealla painilla, kuten PWF, tai WWE. PWF'ssä he osaavat liikkeet, te ette. Muistuu tapaus nimittäin pari vuotta sitten, kun eräs kaverini ja hänen kaverinsa olivat innoisaan SmackDownista. Kaverini jonka nimi oli Niko, kokosi eräälle kovalle kukkulalle ison kasan lunta, ja käski kaverinsa Ramin tulla, ja aikoi tehdä tälle Tombstonen. Hän teki, ja mikäs siinä, Rami ei ollut laittanut päätä kunnolla, vaan oli periaatteessa Tombstone -asennossa, mutta oli niin, että naama osoitti lumeen. Niko ei huomannut tätä, ja pamautti Tombstonen. Noh, säikähdyksellä siitä selvittiin, mutta Rami meni itkien sisälle, ja Niko nappasi keltaisen. (Nimet ovat sitten tekaistuja)
Sitten vielä Trimoonille. Jos se sinun kaverisi kaipaa huomiota, niin mene hänen työ ja kysy: "Hey Dude, What is your problem?!"
Sitten vielä Trimoonille. Jos se sinun kaverisi kaipaa huomiota, niin mene hänen työ ja kysy: "Hey Dude, What is your problem?!"
Ja Kamelin ja kumppaneiden toiminta auttaakin tätä tyyppiä kehitymään. Voi olla, että pelleilykin johtuu juuri teistä. Käyttäisitte päätänne rakkaat lapset, ei se teistäkään olisi kivaa ja helppoa olla hänen asemassaan. Meilläpäin teikäläisiä vedettäisiin puhtaasti turpaan aina kun jossakin näyttäytyisitte. Se on eri asia, jos kiusaatte isompianne ja yksin ettekä ison porukan turvin. Notta tervetuloa suvelaan, espooseen!(ulkomaalaisprosentti 54) (toim.huom. kaikki täällä, kuten minä, eivät kannata väkivaltaa)
Ja sitten vielä pahin: Nää täällä vetää teille FU:n!!!1
ja vielä lisään, että nähtävästi niissä ohjelmissa ei turhaan ole sitä K15 leimaa. Liian nuoret eivät selvästikkään tajua, että se don't try this at home mainos ei ole siinä turhan tähden...
Ja sitten vielä pahin: Nää täällä vetää teille FU:n!!!1
ja vielä lisään, että nähtävästi niissä ohjelmissa ei turhaan ole sitä K15 leimaa. Liian nuoret eivät selvästikkään tajua, että se don't try this at home mainos ei ole siinä turhan tähden...
"Riveni" kirjoitti:Voi, onhan sitä ollutkin kuukauden tauko mutta ei ole herra Puruluussa muutosta näkyny.
Ja Kamelin ja kumppaneiden toiminta auttaakin tätä tyyppiä kehitymään.
Meilläpäin teikäläisiä vedettäisiin puhtaasti turpaan aina kun jossakin näyttäytyisitte.Kehittävää eikö? Ensin tulet sanomaan toisten toiminnasta ja sanot sitten tollaista?
"Hyppynen" kirjoitti:
Lasketaanko backyardaukseksi, jos yksi jätkä kaadetaan maahan ja kahdeksan muuta hyppää siihen päälle?
Ei, se on KASAAAAAAAAA~!
"Kameli" kirjoitti:
Meilläpäin teikäläisiä vedettäisiin puhtaasti turpaan aina kun jossakin näyttäytyisitte.Kehittävää eikö? Ensin tulet sanomaan toisten toiminnasta ja sanot sitten tollaista?
Minkäs mahdan että asun missä asun. Kuten itse mainitsin, en tue väkivaltaa
Kerran ala-asteella(no aika montakin kertaa) välitunnilla tehtiin toisillemme liikkeitä ja oteltiin vastakkain ja sitten saatin sapiskaa siitä. Ja open mielestä se "thai-nyrkkeily" mitä siellä välitunnilla tehtiin oli vaarallista ja sitä ei saa tehdä. No sit me ootettiin koulupäivä loppuun ja mentiin myllyttämään muualle.
Pitkän muistelun jälkeen tulikin mieleeni jotain, tosin en nyt vaikeuksiin joutunut mutta kuitenkin.
Ammattikoulun ensimmäiselläluokalla nostin n.100kg kaverin ilmaan tavallaan sidewalk slam asentoon ja niinhän siinä sitten kävi että en jaksanut pidellä häntä ja rojahdettiin nätisti lattialle. Siitä sitten muutama päivä niin kostona tuli spear sillä tavalla, että lensin pöydän päälle ja siitä alas. Pöydänkulma repi farkut riekaleiksi ja olikin hyvä selittää kotona mitä oli tapahtunut. Semmosta täällä päin
Ammattikoulun ensimmäiselläluokalla nostin n.100kg kaverin ilmaan tavallaan sidewalk slam asentoon ja niinhän siinä sitten kävi että en jaksanut pidellä häntä ja rojahdettiin nätisti lattialle. Siitä sitten muutama päivä niin kostona tuli spear sillä tavalla, että lensin pöydän päälle ja siitä alas. Pöydänkulma repi farkut riekaleiksi ja olikin hyvä selittää kotona mitä oli tapahtunut. Semmosta täällä päin
Kukahan se "100 kilonen kaveri" oli?Ja ekalla luokalla??