Tarvitaanko vapaapainiin n00beja? Kyllä. N00bitkin kehittyvät ajan mittaan sellaisiksi jotka tietävät vapaapainista jotain. Mutta kyllä heitäkin on jotka eivät koskaan satu tietämään yhtään mitään. Tuleepa tässä mieleeni eräs "kaverini" joka luulee että PPV on vain WWE:n tapahtuma. Esim kun hän näki TNA:ta hän luuli sitä tavallaan samanlaiseksi kuin ECW One Night Stand oli. Ja sitten toinen ystäväni luuli että Kurt Angle Invitational on matsimuoto.
Se siitä sitten. Kertokaa tänne omia n00bi juttujanne tai muuten vaan keskustelkaa.
Se siitä sitten. Kertokaa tänne omia n00bi juttujanne tai muuten vaan keskustelkaa.