Tämmöisiä tietoja löytyi Gerweck.netin uutisesta, ajattelin postittaa tänne kun olivat aika mielenkiintoista luettavaa... Tiedot ovat alunperin Wrestling Observer Newsletteristä.
- WWE-tapahtuman pääsylippu maksaa keskimäärin Yhdysvalloissa 39 dollaria, ulkomailla 74 dollaria.
- Kun WWE siirtyy SpikeTV:ltä USA Networkin piiriin, se menettää mainostuloja n. 3 miljoonaa dollaria / kuukausi.
- WWE kuluttaa yhden TV-nauhoituksen tuotantoon n. 539 000 dollaria.
- Edellisen talousvuoden aikana WWE ansaitsi nettisivunsa kautta 4,3 miljoonaa dollaria.
- WWE:llä on palkkalistoillaan 130 painijaa/esiintyjää, ja keskimääräinen "downside guarantee" (joku osaa selittää paremmin) on 139 000 dollaria / vuosi.
- WWE kulutti kaikkiaan 3 miljoonaa dollaria ECW-videoiden ym. oikeuksien hankkimiseen.
- Lisäksi WWE käytti 1,7 miljoonaa dollaria muiden videokirjastojen, kuten AWA:n ja Smoky Mountain Wrestling, hankkimiseen.
- WWE:n tämän hetkinen markkina-arvo on noin 750 miljoonaa dollaria.
Eli ei WWE:ssä ihan pikkukivillä pelailla.
- WWE-tapahtuman pääsylippu maksaa keskimäärin Yhdysvalloissa 39 dollaria, ulkomailla 74 dollaria.
- Kun WWE siirtyy SpikeTV:ltä USA Networkin piiriin, se menettää mainostuloja n. 3 miljoonaa dollaria / kuukausi.
- WWE kuluttaa yhden TV-nauhoituksen tuotantoon n. 539 000 dollaria.
- Edellisen talousvuoden aikana WWE ansaitsi nettisivunsa kautta 4,3 miljoonaa dollaria.
- WWE:llä on palkkalistoillaan 130 painijaa/esiintyjää, ja keskimääräinen "downside guarantee" (joku osaa selittää paremmin) on 139 000 dollaria / vuosi.
- WWE kulutti kaikkiaan 3 miljoonaa dollaria ECW-videoiden ym. oikeuksien hankkimiseen.
- Lisäksi WWE käytti 1,7 miljoonaa dollaria muiden videokirjastojen, kuten AWA:n ja Smoky Mountain Wrestling, hankkimiseen.
- WWE:n tämän hetkinen markkina-arvo on noin 750 miljoonaa dollaria.
Eli ei WWE:ssä ihan pikkukivillä pelailla.