Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

KUKA on on Vincen lapsi?

Täysin varmasti vuoden jännittävin hetki tulee olemaan kun paljastetaan kuka onkaan oikeasti Vincen avioton lapsi! Mutta kuka tämä on? Kuka pääsee mukaan isojen poikien leikkiin, vai onko hän jo niissä mukana? Kennedy, Hornswoggle, Khali...? Mikä on sinun teoriasi?

Alunperinhän tämän kuului olla luultavasti Ken Kennedyn, mutta nyt nämä suunnitelmat ovat luultavasti vaihtuneet kun KenKen kärähti. Ketään Batistan, Khalin tai Cenan tasoista tähteä tuskin tarvii odottaa Vincen pojaksi, he eivät yksinkertaisesti tarvi sitä. Myöskään ketään alatason pyörittäjää tuskin tähän vedetään mukaan, se ei luultaavsti kiinnostaisi ketään. Suurin todennäköisyys siis on että äpärä löytyy tästä "upper midcardista." Minulla ei tule kuin kaksi mahdollista nimeä mieleen; Carlito ja CM Punk.

Carlito on niitä jotka ovat vain jääneet pyörimään storylinesta toiseen ilman että pääsisivät mitenkään eteenpäin. Hän tarvitsee suuren ja huomattavan stoorin ja feudin jotta hänet pystyttäisiin nostamaan isojen poikien leikkeihin. Carlito on cool ja tarvitsee pushia ja lisää arvostusta.

CM Punk on melko over, mutta siltikin on vain ylemmän midcardin peluri. Hänelle ei tällähetkellä ole ECW:ssä oikein mitään tekemistä joten hänet voitaisiin työntää mukaan tälläiseen suureen ja kauniiseen McMahon kirjoitelmaan. Voin jo kuvitella kuinka hän ottelee ECW mestaruudesta jonkun überHC:ottelun Shane McMahonia vastaan. Steph saisi varmasti Punkin kanssa mahtavia segmenttejä aikaiseksi. Kaiken kruunaisi WM ottelu, CM Punk vs. Triple H!
Masterpiece ja Val Venis voisi olla hyviä Kenedyn korvaajia. Kummankin gimmick sopisi Vincen pojaksi. Val on vielä kohtuullisen hyvä kehässä.
Perusteluja voisi minun mielestä laittaa.

En usko että se olisi Chris Masters sillä Mastersia syötettiin jo sille paikalle eräässä SD! jaksossa, mutta Vince tyrmäsi koko jutun ja repi sen valokuvan ja muuta tällaista. Ei olisi ollenkaan realistista asettaa (enään) Masterpieceä kyseiselle paikalle.

Itselläni on käynyt nyt tässä mielessä CM Punk. Olihan ECW:ssä CM Punkin ja Vince McMahonin välillä tässä jonkunlaista puhetta asiasta ja muutenkin minulla on sellainen olo että se on CM Punk.

Toisaalta on myös käynyt mielessäni Batista. Jotain viime SD!:ssähän Vince puhui Batistasta jotain. Odotan kyllä nyt innolla kuka se on. Ensi maanantaina selviää.
Jotain olen kuullut huhuja, että
SpoilerBalls Mahoney
olisi Vincen lapsi. ?
"Markka" kirjoitti:
Jotain olen kuullut huhuja, että
SpoilerBalls Mahoney
olisi Vincen lapsi. ?


Onpas pojalla kusiset lähteet. Miksi
SpoilerBalls
saisi tuollaista pushia, kun saa turpaan Miziltä ECW:ssä vaikka onkin Originaali?

-Chris Jericho voisi olla kova nimi pojaksi, mutta ei tule tapahtumaan.
-Stone Cold? Hänenhän pitäisi tulla promottamaan Condemned-DVD:tä, saisi kaikki Cena-teinifanit ostamaan tämän DVD:n
-Kennedy on tietysti se eniten spekuloitu lapseksi, mutta steroidiskandaalin takia voivat kusahtaa nämäkin suunnitelmat
-CM Punk voisi olla myös kova sana, kunnon pushia miehelle, joka sellaisen ansaitsee.
-Joku nuori nouseva tähti tämän paikan kyllä täyttää, mutta nyt vaan ei keksi, muita vaihtoehtoja.

Plz, carry on...
Vincestähän tehdään muutenkin pervoa pelleä niin eiköhän se oo jotain kääpiönaistakin pannu paksuksi...
Eugene palaa yhtäkkiä ja kickit ovat olleet pelkkää kayfabea.

Sitten yhtäkkiä on ottelu jossa kohtaavat The Sucker Khali vs Mark Henry.

Vince kannustaa Khalia tottakai ja on hänen managerinsa, mutta sitten tapahtuu! Eugene tulee kehään ja tekee rock bottomin Khalille ja sitten hän kiipeää köysille ja se tapahtuu! FROG SPLASH, sitten lähtee peoples elbow ja ottelu päättyy Mark Henryn voittoon.

Eugene chantit täyttävät areenana ja Vince juoksee kehään ja heittää mikin Eugenelle.

- WHAT THE FUCK ARE U DOING EUGENE? I BELIVE YOU ARE MANIAC.

- Are you ready?

- N...

- ITS DOSENT MATTER IF U NOT READY, BROTHER! HULKMANIA IS BACK IN SMACKDOWN!
"aLoe" kirjoitti:
Eugene palaa yhtäkkiä ja kickit ovat olleet pelkkää kayfabea.

Sitten yhtäkkiä on ottelu jossa kohtaavat The Sucker Khali vs Mark Henry.

Vince kannustaa Khalia tottakai ja on hänen managerinsa, mutta sitten tapahtuu! Eugene tulee kehään ja tekee rock bottomin Khalille ja sitten hän kiipeää köysille ja se tapahtuu! FROG SPLASH, sitten lähtee peoples elbow ja ottelu päättyy Mark Henryn voittoon.


LOL, jos jokin on offtopic niin...
Itse taas olen vakaasti sitä mieltä, että äpärä on edelleen Mr. Kennedy.

Jotenkin en vain osaa kuvitella ketään muuta. Mr. Ken KENNEDY - Vincent KENNEDY McMahon, minusta viesti on liiankin selvä (vaikka se on tuotu esille jo show'ssakin). Siltikin, vaikkei Kennedyn nimen perimmäinen ajatus tämä lapsi -kuvio välttämättä ollutkaan. Lisäksi, voisitteko oikeasti katsoa (mielummin) Triple H:ta vastaan TEH WRESTLEMANIASSA, mahdollisesti jopa main eventissä, Carliton tapaista painijaa? Mielestäni Carlitosta, Punkista tai kenestäkään muustakaan keskisarjalaisesta ei saa kertakaikkiaan tarpeeksi overia kohtaamaan HHH:ta, toisin kuin Kennedysta.

Mitä sitten, vaikka Kennedy onkin hyllyllä? Pienellä panostuksella ja asiaan paneutumisella WWE:lle tuskin on ongelma rakentaa "yllättävä juonenkäänne" joka pitkittää koko paljastusta pari, kolme viikkoa. Eikös tuo alunperin pitänytkin venyttää lokakuulle asti, nyt sille suunnitelmalle olisi käyttöä.

Lisäksi kun ajattelee juonikuviota itsessään, minusta se on kaikin puolin loistava, yksi harva syy miksi jaksan vielä seurata WWE:tä. Siksi en voisi kuvitella, että WWE menisi pilaamaan tällaisen mestariteoksen (paperilla) muutaman viikon takia. Todennäköisesti kuitenkin joudun pettymään kun WWE lätkäisee äpärän paikalle jonkun nobodyn tai has-beenin.
Veikkaanpa, että poika ei ole ketään has-been tai nykyinen ME kaveri, vaan se on joko Kennedy (jota toivoisinkin) tai joku farmiliigalainen tulisi ja olisi sitten Vincen poika. Mutta aika näyttää...
"ToNy-MaN" kirjoitti:
Vincestähän tehdään muutenkin pervoa pelleä niin eiköhän se oo jotain kääpiönaistakin pannu paksuksi...
Hänhän on jo pervo pelle

Eiköhän se Vincen poika ole joku vähemmänkin suuri nimi RAWista.
Jotenkin Raw'n jälkeen tuli fiilis, että poika olisi -vihjeen perusteella- The Great Khali. Hän jos joku ei ansaitsisi sitä ja oikeastaan ei tarvikkaan.

Mr. Kennedystä puheenollen, vaikka painija olisi hyllytetty, niin voihan hän olla mukana TV-nauhoituksissa, maksutta tietenkin. Eikös?

Jännittäväksi seuraava Raw menee kylläkin.
Jos joku yllätys nimi pitäisi nostaa esille nii itse pistäisin rahaa Kenny Dykstran kohdalle.. Nuori, lahjakas ja todennäköisesti uusi "Randy Orton" WWE:lle... Toivoin jo aikoinaan kun Vincen lapsen juonikuviota aloiteltiin, että Kennylle vihdoin löydettiin paikka roosterissa.

Harmi vaan että Kenny on joutunut Smackdownin lower cardiin jobbaileen Chuckille..
Jospa se olisi Chris Jericho. Mieshän sai WWE 'ltä huhujen mukaan Triple H 'n palkan suuruisen sopimuksen.
Tai sitten se on joku sellainen ketä ei olla WWE päärosterissa edes vielä nähty. Tässä olisi nimittäin jollekin tulokaalle hopealautasella ura tarjolla tämän Storylinen mukana.
Triple H se on. Kumminkin.
"Tirkka" kirjoitti:
Triple H se on. Kumminkin.

Molemmat kyllä syntyneet samassa kaupungissa. Mutta ei kai siitä voisi mitään päätellä..? Or may it be?
"Tirkka" kirjoitti:
Triple H se on. Kumminkin.

Tämä olisi nannaa, menisi ainakin pakka täydellisesti sekaisin. Sisarpuolet olisivat naimisissa keskenään ja heillä lapsi
"Kratos" kirjoitti:
"Tirkka" kirjoitti:
Triple H se on. Kumminkin.

Tämä olisi nannaa, menisi ainakin pakka täydellisesti sekaisin. Sisarpuolet olisivat naimisissa keskenään ja heillä lapsi

Aika helvetin kaukana nannasta, olisi kyllä aika Crap of the Year kamaa.
"DeadManWalking" kirjoitti:
"Kratos" kirjoitti:
"Tirkka" kirjoitti:
Triple H se on. Kumminkin.

Tämä olisi nannaa, menisi ainakin pakka täydellisesti sekaisin. Sisarpuolet olisivat naimisissa keskenään ja heillä lapsi

Aika h**vetin kaukana nannasta, olisi kyllä aika Crap of the Year kamaa.

Crap of the Year kama = Nannaa.
Se on kyllä silti aikaa hauskaa, että Saturday Night's Main Eventissä Vince jo hetken aikaa luuli, että Coach on hänen äpäränsä, vaikka Stephanie sanoi siinä eräässä RAW:n jaksossa, että hänen äpäränsä seisoo juuri tällä hetkellä kehän ympärillä. Kaiken järjen mukaan äpärän pitäisi siis olla joku niistä painijoista, joten se ei voi olla esim. Coach, Jericho jne.

EDIT: Eikä muuten siten Triple H:kaan.
"Tzei-em" kirjoitti:
Se on kyllä silti aikaa hauskaa, että Saturday Night's Main Eventissä Vince jo hetken aikaa luuli, että Coach on hänen äpäränsä, vaikka Stephanie sanoi siinä eräässä RAW:n jaksossa, että hänen äpäränsä seisoo juuri tällä hetkellä kehän ympärillä. Kaiken järjen mukaan äpärän pitäisi siis olla joku niistä painijoista, joten se ei voi olla esim. Coach, Jericho jne.

EDIT: Eikä muuten siten Triple H:kaan.

Ketä kaikkia silloin kehän ympärillä seisoi?
"Kratos" kirjoitti:
Ketä kaikkia silloin kehän ympärillä seisoi?

En muista enää tarkalleen, mutta sen muistan, ettei siinä ollut läheskään kaikkia WWE:n painijoita, aktiivisiakaan.
"Tzei-em" kirjoitti:
"Kratos" kirjoitti:
Ketä kaikkia silloin kehän ympärillä seisoi?

En muista enää tarkalleen, mutta sen muistan, ettei siinä ollut läheskään kaikkia WWE:n painijoita, aktiivisiakaan.

Kennedy? Punk, Carlito? Nämä näkisin kaikista parhaimpina vaihtoehtoina. Toivon mukaan KenKen olisi äpärä.
"Kratos" kirjoitti:
Kennedy? Punk, Carlito? Nämä näkisin kaikista parhaimpina vaihtoehtoina. Toivon mukaan KenKen olisi äpärä.

Mitä nyt ulkoa muistelen, niin Kennedy ja Carlito ainakin olivat kehän reunalla. Muita painijoita taisivat olla mm. Ric Flair, Randy Orton, Mark Henry, London ja Kendrick, WGTT jne...

Kyseinen jakso oli siis tämän äpärä-juonikuvion ensimmäisiä jaksoja, jossa Stephanie tai Vince (en muista kumpi) kutsui koko rosterin kehän ympärille (jännä silti kun läheskään kaikki eivät tulleet ) ja Vince alkoi avautumaan jostain, jolloin Stephanie tuli kehään ja ilmoitti, että hänen äpärälapsensa (tuolloin sukupuoli ei vielä ollut tiedossa) seisoo juuri tällä hetkellä tämän kehän ympärillä.
Hmm, Flairillehän oli lupailtu suurempaa osaa
"Kratos" kirjoitti:
Hmm, Flairillehän oli lupailtu suurempaa osaa

Jep ja vincehän on pannut jonkun 4 vuotiaana paksuksi? .


Kyllä se kennedy on. Ei ole mitään virallista tietoa Kennedystä että on hyllytetty. Ja hänhän oli loukkaantunut vähän aikaa joten jospa sen takia ei hyllytetäkkään. Kennedy väärentää lapsuus paperit and thats it.
"sexyboy" kirjoitti:
"Kratos" kirjoitti:
Hmm, Flairillehän oli lupailtu suurempaa osaa

Jep ja vincehän on pannut jonkun 4 vuotiaana paksuksi? .

Vince on JUURI NIIN ÄIJÄ
"sexyboy" kirjoitti:
Kyllä se kennedy on. Ei ole mitään virallista tietoa Kennedystä että on hyllytetty. Ja hänhän oli loukkaantunut vähän aikaa joten jospa sen takia ei hyllytetäkkään. Kennedy väärentää lapsuus paperit and thats it.

On se hassua kun RAW:n lähetyksessä suoraan sanotaan ettei se ole Mr. Kennedy niin edelleen jotkut yrittävät puskea häntä Vincen pojaksi... Herätys kotikatsomoissa!

Virallista tietoa kenenkään hyllytyksestä ei ole pelkästään sen takia ettei WWE ole halunnut tuoda näitä nimiä julkisuuteen. Kennedy voi myös väärentää vaikka kuinka monta "lapsuuspaperia" (mitä lie tarkoitat noilla papereilla), mutta se ei silti kumoa ilmoitetun DNA -testin tuloksia. Tuloksia joiden mukaan KenKen ei ole verisukua Vincelle.
"MatrimC" kirjoitti:
"sexyboy" kirjoitti:
Kyllä se kennedy on. Ei ole mitään virallista tietoa Kennedystä että on hyllytetty. Ja hänhän oli loukkaantunut vähän aikaa joten jospa sen takia ei hyllytetäkkään. Kennedy väärentää lapsuus paperit and thats it.

On se hassua kun RAW:n lähetyksessä suoraan sanotaan ettei se ole Mr. Kennedy niin edelleen jotkut yrittävät puskea häntä Vincen pojaksi... Herätys kotikatsomoissa!

Silmät käteen.

e: Ja jos siis et tajunnut Kennedy esim. vaihtaa ne paperit sieltä.
"MatrimC" kirjoitti:
Virallista tietoa kenenkään hyllytyksestä ei ole pelkästään sen takia ettei WWE ole halunnut tuoda näitä nimiä julkisuuteen. Kennedy voi myös väärentää vaikka kuinka monta "lapsuuspaperia" (mitä lie tarkoitat noilla papereilla), mutta se ei silti kumoa ilmoitetun DNA -testin tuloksia. Tuloksia joiden mukaan KenKen ei ole verisukua Vincelle.


Niin, silmät käteen...

Mitä hyötyä joidenkin papereiden vaihtamisesta olisi, kun tulokset on jo julkistettu? Ymmärrätkö edes mitä DNA -testi testaa, kun menet väittämään että "papereita" vaihtamalla pystyisi vaihtamaan myös tulokset
Muna käteen. Isoimmat viinirypäleet määrittäköön kuka Vincen poika on.
"MatrimC" kirjoitti:
"MatrimC" kirjoitti:
Virallista tietoa kenenkään hyllytyksestä ei ole pelkästään sen takia ettei WWE ole halunnut tuoda näitä nimiä julkisuuteen. Kennedy voi myös väärentää vaikka kuinka monta "lapsuuspaperia" (mitä lie tarkoitat noilla papereilla), mutta se ei silti kumoa ilmoitetun DNA -testin tuloksia. Tuloksia joiden mukaan KenKen ei ole verisukua Vincelle.


Niin, silmät käteen...

Mitä hyötyä joidenkin papereiden vaihtamisesta olisi, kun tulokset on jo julkistettu? Ymmärrätkö edes mitä DNA -testi testaa, kun menet väittämään että "papereita" vaihtamalla pystyisi vaihtamaan myös tulokset


Voi se niitä papereita vaihtaa. Noh, mutta minun mielestä se lapsi on Kennedy. Oli miten oli.
Järki käteen!

Ei se tosiaan Kennedy voi olla. Mutta moni muu voi! En kyllä osaa yhtään sanoa kuka se olisi, mutta JR kävi jo blogissaan Undertakerin ja Khalin läpi, koska he ovat suuria ja heitä täytyy katsoa ylös. Toivottavasti kyseessä nyt ei ole mikään antikliimaksi, jossa se poika on se myös irlantilainen Hornswoggle, joka joutuu katsomaan kaikkia ylöspäin.

Myös Finlay voisi tässä saada ansaitsemaansa pushia. Hänhän on myös Vincen suuria kultapoikia. Ja syystä onkin.
WWE-fanien mielestä Steven Richards on ainoa oikea valinta Vincen pojaksi.
Pyh, Chuck Palumbo se on toivottavasti.
Kuinka vaikeaa on ymmärtää ettei kyseessä ole Kennedy? Okei, häntä huhuttiin todella pitkään Vincen pojaksi, mutta nyt hänet on mitä luultavimmin hyllytetty, joten turha toivo. Ja lisäksi, miksi ihmeessä te uskotte noin sinisilmäisesti kaikenmaailman huhuihin? Noin 95% nettihuhuista on täyttä paskaa, ja eiköhän tämä Mr. Kennedy -kuvio kuulu siihen yhdeksäänkymmeneenviiteen prosenttiin.

Itselläni ei kyllä ole mitään hajua Vincen lapsen identiteetistä, mutta piti vain tulla sanomaan ettei noihin huhuihin kannata uskoa noin sinisilmäisesti. Jatkakaa.
Eiköhän tämä painija Raw'sta ole. Julkistuskin kuitenkin tapahtuu Raw'ssa. Kyseessä EI vain voi olla ketään Main Event- tason painija. Jotenkin menisi tuokin juonikuvio ihan hukkaan. Kun asiaa oikein ajattelee, Ken Kennedystä olisi voinut oikeastaan saada aika hyvän McMahonin pojan. Umagaa miettisin hyväksi vaihtoehdoksi myös, mutta mieshän myös joutui hyllylle. Carlito sen sijaan voisi olla, mutta jotenkin en vain näe Wrestlemanian Main Eventtinä Carlito vs. Triple H:ä....
Ei hele. Se oli sitten
SpoilerHornswoggle
(BTW spoilasin varmuudeksi).
Miksi pitäisi pistää spoilertageihin? Sillä raw on käyty jo.

Mutta itse asiaan. WWE osaa kyllä mokata hyvät tilaisuudet. Olisi ollut tilaisuus antaa Carliton tai Chris Mastersin tasoiselle lahjakkuudelle pushia nyt, mutta ei. Hornswogglesta tuli sitten Vincen " lapsi ".
siihen meni sitten se feudi, jonka ajattelin olevan ehkä jopa kiinnostavin vuonna 2007

Viisas päätös WWE, todella viisas.
Mähän sanoin heti alusta asti että se on Hornswoggle!!
"ToNy-MaN" kirjoitti:
Mähän sanoin heti alusta asti että se on Hornswoggle!!


Pullalla se sorsakin elää.

Vaikutat kovin onnelliselta vaikka päätös oli noin surkea WWE:ltä?
"Play maker" kirjoitti:
"ToNy-MaN" kirjoitti:
Mähän sanoin heti alusta asti että se on Hornswoggle!!


Pullalla se sorsakin elää.

Vaikutat kovin onnelliselta vaikka päätös oli noin surkea WWE:ltä?


Jaa, ootkos sä asumassa mun sängyn alla niiku joku menninkäinen?? =P
"ToNy-MaN" kirjoitti:
"Play maker" kirjoitti:
"ToNy-MaN" kirjoitti:
Mähän sanoin heti alusta asti että se on Hornswoggle!!


Pullalla se sorsakin elää.

Vaikutat kovin onnelliselta vaikka päätös oli noin surkea WWE:ltä?


Jaa, ootkos sä asumassa mun sängyn alla niiku joku menninkäinen?? =P


Mitä oikeen puhut?

Tarkoitan, että vaikutat jo tuossa postauksessasi kovin onnelliselta siitä että Hornswoggle on Vincen lapsi. Mitä hyvää siinä on että Kennedyn tapainen lahjakkuus ei saakkaan välitöntä pushia?
Tässä käy niin, että kun Kennedy palaa, samalla paljastuu jonkun vaihtaneen DNA-näytteitä niin, että Hornswoggle ei tosiaan ole Vincen lapsi, että saataisiin tällä asialla parisen viikkoa komediaa. Sitten asia tutkitaan uudemman kerran ja Vincen "oikea lapsi" eli Kennedy (kunhan saa rangaistuksensa pois alta) paljastuu sitten kolmen tunnin show'ssa, joka on siis lokakuussa. Syyllinen, joka vaihtoi DNA-näytteet, on todennäköisesti Triple H, joka halusi mahtavat naurut Vincestä ja "hänen" Hornswogglesta. Tästä syntyy sitten feudi ja tähän feudiin mahtuvat myös Triple H'n ja Stephanien avioliitto.

Tämä on siis veikkaukseni.
Toivon vain että Niksi on oikeassa, toivon.

Olisi todella mahtavaa nähdä Kennedy saamassa kovaa pushia uralleen ja lopullista läpimurtoa ME kuvioihin. Triple H:lle nyt pikaisesti WWE mestaruus ja sitten 'maniaan WWE mestaruudesta Triple H vs. Mr.Kennedy. Ja minun puolestani HHH saisi pitää vielä 'maniassa, mutta vaikka Backlashissa Kennedylle titteli.
"Niksi" kirjoitti:
Tässä käy niin, että kun Kennedy palaa, samalla paljastuu jonkun vaihtaneen DNA-näytteitä niin, että Hornswoggle ei tosiaan ole Vincen lapsi, että saataisiin tällä asialla parisen viikkoa komediaa. Sitten asia tutkitaan uudemman kerran ja Vincen "oikea lapsi" eli Kennedy (kunhan saa rangaistuksensa pois alta) paljastuu sitten kolmen tunnin show'ssa, joka on siis lokakuussa. Syyllinen, joka vaihtoi DNA-näytteet, on todennäköisesti Triple H, joka halusi mahtavat naurut Vincestä ja "hänen" Hornswogglesta. Tästä syntyy sitten feudi ja tähän feudiin mahtuvat myös Triple H'n ja Stephanien avioliitto.

Tämä on siis veikkaukseni.

Ei vain veikkaus, vaan tosiasia. Näin tulee tapahtumaan. Itse ajattelin asian tosin hieman eri asialla että vince haluaa uudet testit kun Kennedy on pois hyllyltä ja sitten Kennedy sabotoi ne.
Ainakin minun veikkaukseni olisi se loogisin tapa saada Kennedy takaisin kuvioihin.

Itse ajattelin asian tosin hieman eri asialla että vince haluaa uudet testit kun Kennedy on pois hyllyltä ja sitten Kennedy sabotoi ne.
Miksi ihmeessä Kennedy itse olisi sabotoinnut tuloksia? Meni nyt kyllä hieman ohi.