Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Hullut hyppijät

Eli tänne olisi tarkoitus kerätä noita high flying- tyyppejä. Sanotaan vaikka, että 3 parasta daredevil- tyyppiä. Ja ei kannata unohtaa perusteluja. Saa olla sekä nykyisiä että uransa lopettaneita. Ja tästä lähtee omani:

Jeff Hardy

Tähän listaan tämä kuuluu ehdottomasti mukaan. Jeff on ilostuttanut meitä bumpeillaan sekä WWE:ssä että TNA:ssa tässä viimevuosina. Pöytiä on hajonnut ja tikkaita kaatunut, kun tämä mies on näyttänyt meille, miten hypitään korkealta ties minkä kaikkien läpi.

Nick Mondo

Tämä mies on sairas. Lisänimi "Sick" sopii häneen erinomaisesti. Hän on tehnyt valtavia bumppeja loisteputkien, pöytien ja kaiken mahdollisen läpi. Tulen muistamaan tämän CZW:n painijan temput ikuisesti, vaikka miehen aktiiviura taitaa olla jo ohi.

Shane McMahon

Miten voisin jättää tämän miehen poislaskuista? Viimeksi häntä nähtiin WWE:ssä Kane-feudin aikana. Erityisesti viimeinen kunnon bumppi, minkä olen häneltä nähnyt, oli Kanea vastaan Ambulance-matsissa SS 2003- tapahtumassa. Siinä mies loikkasi ambulanssinkatolta selälleen Kanen päälle teräsrampeille. Miehen painitaidot eivät ole kamalan hyvät, mutta bumppia hän osaa vetää.


Ja sitten teidän mielipiteitänne..
Onko topicin ideana keskustella bumppinaattoreista, high-flyereistä, bumppaavista 'flyereistä vai jostain muusta?
"Natumania" kirjoitti:
Onko topicin ideana keskustella bumppinaattoreista, high-flyereistä, bumppaavista 'flyereistä vai jostain muusta?


Bumpinaattoreista. Mutta toki voit noita kaikkia laittaa, jos haluat. Kunhan valitsemasi henkilöt ovat hulluja.
Jos bumppi- tyypeistä puhutaan, niin eiköhän Foley vie pisimmän korren. Mies on lentänyt häkin katolta kerran jos toisenkin, lentänyt nastojen päälle lukemattomia kertoja, häneltä on irronnut korva, hampaita on lähtenyt jne.
Eiköhän se riitä perusteluiksi.
"JeffHardy87" kirjoitti:
Siinä mies loikkasi ambulanssinkatolta selälleen Kanen päälle teräsrampeille.


OffTopic: Shane ei hypännyt teräsramppien päälle, vaan hän laittoi jonku ihme pehmusteen alle (muistaakseni).
"Jack 'The Party' Ass" kirjoitti:
"JeffHardy87" kirjoitti:
Siinä mies loikkasi ambulanssinkatolta selälleen Kanen päälle teräsrampeille.


OffTopic: Shane ei hypännyt teräsramppien päälle, vaan hän laittoi jonku ihme pehmusteen alle (muistaakseni).


Itse asiassa, Kanen päälle. Mutta on se silti sellainen temppu, mitä ketä tahansa ei lähtisi tekemään.
Jack Evans

ROH:in paras High Flyer, häntä minä kutsuisin vieterimieheksi. Hän lentelee kaikista pahoista liikkeistä niskoilleen ja submissioneissa taipuu esim. Boston Grap:issa (muunnellussa versiossa) niin että pää osuu melkein jalkoihin, eikä kuitenkaan loukkaannu. Sitten hänen uskomattomat High Flying liikkeet. Hän pystyy tehdä melkein mitä hyppy liikkeitä vain kerran hän hyppäsi ihan vain maasta eikä mistään yläköydeltä, Moonsault:in missä hän kääntyi ilmassa ja teki siinä voltin mahalteen. Sitten Scramble Cage 1, hän hyppäsi häkin päältä kehän ulkopuolelle Double Moonsault:in. Ja lopuksi Scramble Cage Melee siinä hän teki häkin päältä kehään 630 Leg Drop:in.
"JeffHardy87" kirjoitti:
Itse asiassa, Kanen päälle. Mutta on se silti sellainen temppu, mitä ketä tahansa ei lähtisi tekemään.


Hän laittoi itsensä alle jonkun mustan pahvilaatikon näköisen pehmusteen ja Kane:n naaman eteen roskatynnyrin.
Kaipa ne samat mitä ylhäälläkin on ollut. Eli perussettiä kuten Mankind, Shane ja Jeff +maailman parhaat indytähdet indytähdet .Voiko joku sendiä muuten mulle tuon scramble cagen ircin kautta. Username on Velocityx. Plz....
Jack Evans
Eipä tämä mies tarvi selittelyjä...

Nick Mondo
No tämä vielä vähemmän..

Shane McMahon
Tämä mies hyppii kaikesta mistä voi hypätä. Kuten Backlash 2001(?) hyvin todistaa.

Jeff Hardy
Noh.. Jeff on hypännyt parisen kertaa Swantonit pöydän läpi että..
"Aurinkokuningas" kirjoitti:
Jos bumppi- tyypeistä puhutaan, niin eiköhän Foley vie pisimmän korren. Mies on lentänyt häkin katolta kerran jos toisenkin, lentänyt nastojen päälle lukemattomia kertoja, häneltä on irronnut korva, hampaita on lähtenyt jne.
Eiköhän se riitä perusteluiksi.

Ei vie pisintä kortea(?)... Indypainin puolella on kymmeniä, ellei satoja, ukkoja, jotka ovat tehneet saman. Tottakai respectiä Foleylle kuitenkin.

Hmm.. sitten topicin pariin:

Ric Blade:
Ei ole paininut enään aikoihin, mutta bumppia mies kyllä osasi aikanaan ottaa. Esim. "Swanton Bomb" (tai mikä se nyt onkaan) helvetin korkealta Mondon päälle...

Nick Mondo:
Luonnollisesti

Necro Butcher:
Mies on ottanut enemmän bumppia, kuin kaikki muut painijat yhteensä... juuri siksi hänestä pidänkin niin paljon

Nate Webb:
Ei keksi mitään, mutta bumppia ottaa kuitenkin

JC Bailey (avatar):
Mies on otellut useissa deathmatcheissa, mm. Bailey vs. Madman Pondo [Circus Deathmatch], Bailey vs. Butcher [barbwire Cage Match] (hulluja loisteputki bumppeja yms)... nuo ovat siis vain muutamia mainitakseni.
No tässä tulee muutama mieleen

Rude Boy & Mad Man Pondo
Äijiltä löytyy ihan kohtalaisen hulluja bumbbeja ainaki mitä olen nähnyt.

Sick Nick Mondo
Noh.. Hän on sairas..

Jack Evans
Tähän onkin jo perusteluja annettu joten en ala sen kummemmin selittelemään.
"Cactus Jack" kirjoitti:
"Aurinkokuningas" kirjoitti:
Jos bumppi- tyypeistä puhutaan, niin eiköhän Foley vie pisimmän korren. Mies on lentänyt häkin katolta kerran jos toisenkin, lentänyt nastojen päälle lukemattomia kertoja, häneltä on irronnut korva, hampaita on lähtenyt jne.
Eiköhän se riitä perusteluiksi.

Ei vie pisintä kortea(?)... Indypainin puolella on kymmeniä, ellei satoja, ukkoja, jotka ovat tehneet saman. Tottakai respectiä Foleylle kuitenkin.


Tuota... En nyt sanoisi niinkään. Olet ehkä nähnyt/kuullut Foleyn Nestea Plungesta? Kuinka moni indypainija on tehnyt vastaavia bumppeja muutaman illan viikossa? Tai ylipäätänsä enemmän kuin viisi? Tähän kun vielä lasketaan Foleyn toinen signaturespotti, eli tolpalta kehän laidalle slammatuksi joutuminen, niin puhutaan sellaisesta mitä kukaan ei indypiireissä tee tänä päivänä.

Tässä tulee ajatella että vaikka kunka monet 630 Splashit ja loisteputkibumpit ottaisi/heittäisi, niin kehä joustaa. Mutta lattia, oli se parkettia tahi betonia, ei jousta. Ja oikeasti, apronilta/tolpalta lattialle heitettäviä liikkeitä ei juuri kukaan muu tee/ota vastaan kuin Mick Foley aikoinaan ja Necro Butcher tätänykyä. Ne ovat aivan eri luokkaa kuin piikkilankaan/loisteputkiin lentely. Avohaavat saa tikattua umpeen mutta mitäs teet murtuneille luille?
Jeff Hardy:

Hurjapää, tekee kaikkia hulluja hyppyjä sun muuta high-flyingia.