Vincellä on aina ollut kunnianhimoisia ajatuksia ja häntä kehutaankin usein loistavaksi bisnesmieheksi. Pitää kuitenkin muistaa, että kaiken kehun takana on vain yksi ala, millä hän on oikeasti menestynyt. Painin lisäksi lähes kaikki muut kuningasajatukset ovat kaatuneet. Ei-niin menestyneisiin liikeideoihin kuuluu muun muassa XFL, jonka tarkoitus oli yhdistää wrestling ja amerikkalainen jalkapallo, sekä New Yorkin Times Squarella sijainnut ravintola.
Vincen uusi idea on ryhtyä elokuva-alalle. En tiedä miten paljon WWE Filmsin johdolla on kokemusta elokuvien tekemisestä, mutta jotenkin tuntuu, että Vince on jälleen haukkaamassa liian suurta palaa kakkua. Tietääkseni yhtiöllä tällä hetkellä tuotannossa ainakin kolme elokuvaa, joiden pääosissa ovat Kane, John Cena ja Steve Austin.
Pelkästään se, että tehdään kolme elokuvaa ennen kuin yksikään on ehtinyt markkinoille on mielestäni järjetöntä. Luultavasti leffat tulevat kuitenkin floppaamaan, koska niiden tekemiseen ei kuitenkaan tulla avaamaan tarpeeksi lompakon nyörejä. Eikö siis kannattaisi ensin kokeilla yhden leffan menestystä? Huonon menestyksen takuuna on suurelle yleisölle täysin tuntemattomat pääosan esittäjät, jotka kaiken lisäksi ovat täysin kokemattomia näyttelijöitä. Pääosaan elokuvat olivat kaivanneet vähintään The Rockin kaltaisen tähden, koska nykyisellään ne tuskin päätyvät edes tänne vanhalle mantereelle.
Pahimmillaan WWE Films voi aiheuttaa suurtakin tuhoa koko WWE:lle, jos Vince ei pysy kohtuuden rajoissa. Joka tapauksessa kaikki tämän kaltaiset sivubisnekset vaikuttavat käsi kädessä myös painiosastoon, sillä ne vievät paljon aikaa ja rahaa yrityksen johdolta.
Vincen uusi idea on ryhtyä elokuva-alalle. En tiedä miten paljon WWE Filmsin johdolla on kokemusta elokuvien tekemisestä, mutta jotenkin tuntuu, että Vince on jälleen haukkaamassa liian suurta palaa kakkua. Tietääkseni yhtiöllä tällä hetkellä tuotannossa ainakin kolme elokuvaa, joiden pääosissa ovat Kane, John Cena ja Steve Austin.
Pelkästään se, että tehdään kolme elokuvaa ennen kuin yksikään on ehtinyt markkinoille on mielestäni järjetöntä. Luultavasti leffat tulevat kuitenkin floppaamaan, koska niiden tekemiseen ei kuitenkaan tulla avaamaan tarpeeksi lompakon nyörejä. Eikö siis kannattaisi ensin kokeilla yhden leffan menestystä? Huonon menestyksen takuuna on suurelle yleisölle täysin tuntemattomat pääosan esittäjät, jotka kaiken lisäksi ovat täysin kokemattomia näyttelijöitä. Pääosaan elokuvat olivat kaivanneet vähintään The Rockin kaltaisen tähden, koska nykyisellään ne tuskin päätyvät edes tänne vanhalle mantereelle.
Pahimmillaan WWE Films voi aiheuttaa suurtakin tuhoa koko WWE:lle, jos Vince ei pysy kohtuuden rajoissa. Joka tapauksessa kaikki tämän kaltaiset sivubisnekset vaikuttavat käsi kädessä myös painiosastoon, sillä ne vievät paljon aikaa ja rahaa yrityksen johdolta.