Eli eli. Mielessäni on jo pitkään pyörinyt ajatus siitä että olisiko WWE:n syytä ydistää rosterinsa. Itse asiassa olen viljellyt ajatustani muualla topiceissa mutta ajattelin rääpäistä ihan oman otsikon aiheelle joka toivottavasti puhuttaa, jos ei nyt niin viimeistään tulevaisuudessa, paljon vapaapainikansaa.
RAW pärjää tällä hetkellä vallan mainiosti, main event -kuvio alkaa (toivottavasti) olla lopuillaan ja uutta pukkaa. DX yhdistyi kesällä ja vetää Vincen taskuun "presidenttejä" jatkuvalla syötöllä eikä loppua tunnu näkyvän. Elämä kukoistaa maanantain puolella. Mutta mutta, kun päästään alkuviikosta yli ja tullaan perjantain kohdalle, alkaa käyrä tippua kuin lehmän häntä kun televisiovastaanottimista hyökkää kotisohville "WWE:n oma suojalkapallojoukkue", SmackDown!. Paljon on paheksuttu SmackDown!in nykyistä tasoa joka ehti kevään aikana Batistan loukkaannuttua tipahtaa pohjalukemiin ja kun pukuhuoneesta nosti kytkintä Kurt Angle ja Benoit'kin lähti saikulle sekä lisäksi tilalle lyötiin The Great Khali niin ei SmackDown!ia voida rinnastaa Suomessa nähtyyn Prison Breakin ensijaksoon, ainakaan katsojaluvuiltaan. Vaikka Batista tekikin komean paluun niin silti perjantai-illan showpainiohjelmalla alamäki sen kun jyrkkenee eikä tasaista näy edessä ollenkaan.
Olisiko asialle siis tehtävä jotain? Tänä vuonna ei draft lotterya nähty eikä painijasiirroksia ole oikeastaan SmackDown!in suuntaan paljoakaan tapahtunut. Tuskinpa siis tällä ryhmittymällä käännetään perjantain sinistä käyrää. Auttamatta SmackDown!issa hukataan sekä mies- että naistalenttia ja bisneksen kovat nimet saavat henkisesti kärsiä RAWin suosiosta.
Itse ehdottaisin roteriyhdistystä jossa RAW ja SmackDown! (ja ECW) yhdistettäisiin ja palattaisiin vanhaan "kaikki yhdessä"-järjestelmään. Hyviä puolia olisi monia. Nämä äsken mainitsemani talentit eivät menisi hukkaan vaan kaikki käytettäisiin hyödyksi, kuten myös naisten- sekä cruiserweight-divisioonien painijat. Lisäksi feudien (varsinkaan alempien tasojen) ei tarvitsisi olla törkeän pitkiä ja itseääntoistavia vaan saataisiin väenpaljoudella värikkyyttä joka otteluun ja segmenttiin. Saataisiin kenties uusintoja ja jatkoja vanhoille juonikuvioille, kuten esimerkiksi Undertakerin ja Kanen taistelu veljesten paremmuudesta.
ECW-brandiin en ottanut mielipiteessäni kantaa sillä en henk.koht. ole kiinnostunut ECW-painijoiden (poislukien Big Show ja Rob Van Dam) kohtalosta.
Minä olen antanut ääneni puhua, nyt on teidän muiden vuoro.
EDIT: kelasin koko topic-listan läpi enkä ainakaan yleisestä keskustelusta löytänyt vastaavaa topicia.
RAW pärjää tällä hetkellä vallan mainiosti, main event -kuvio alkaa (toivottavasti) olla lopuillaan ja uutta pukkaa. DX yhdistyi kesällä ja vetää Vincen taskuun "presidenttejä" jatkuvalla syötöllä eikä loppua tunnu näkyvän. Elämä kukoistaa maanantain puolella. Mutta mutta, kun päästään alkuviikosta yli ja tullaan perjantain kohdalle, alkaa käyrä tippua kuin lehmän häntä kun televisiovastaanottimista hyökkää kotisohville "WWE:n oma suojalkapallojoukkue", SmackDown!. Paljon on paheksuttu SmackDown!in nykyistä tasoa joka ehti kevään aikana Batistan loukkaannuttua tipahtaa pohjalukemiin ja kun pukuhuoneesta nosti kytkintä Kurt Angle ja Benoit'kin lähti saikulle sekä lisäksi tilalle lyötiin The Great Khali niin ei SmackDown!ia voida rinnastaa Suomessa nähtyyn Prison Breakin ensijaksoon, ainakaan katsojaluvuiltaan. Vaikka Batista tekikin komean paluun niin silti perjantai-illan showpainiohjelmalla alamäki sen kun jyrkkenee eikä tasaista näy edessä ollenkaan.
Olisiko asialle siis tehtävä jotain? Tänä vuonna ei draft lotterya nähty eikä painijasiirroksia ole oikeastaan SmackDown!in suuntaan paljoakaan tapahtunut. Tuskinpa siis tällä ryhmittymällä käännetään perjantain sinistä käyrää. Auttamatta SmackDown!issa hukataan sekä mies- että naistalenttia ja bisneksen kovat nimet saavat henkisesti kärsiä RAWin suosiosta.
Itse ehdottaisin roteriyhdistystä jossa RAW ja SmackDown! (ja ECW) yhdistettäisiin ja palattaisiin vanhaan "kaikki yhdessä"-järjestelmään. Hyviä puolia olisi monia. Nämä äsken mainitsemani talentit eivät menisi hukkaan vaan kaikki käytettäisiin hyödyksi, kuten myös naisten- sekä cruiserweight-divisioonien painijat. Lisäksi feudien (varsinkaan alempien tasojen) ei tarvitsisi olla törkeän pitkiä ja itseääntoistavia vaan saataisiin väenpaljoudella värikkyyttä joka otteluun ja segmenttiin. Saataisiin kenties uusintoja ja jatkoja vanhoille juonikuvioille, kuten esimerkiksi Undertakerin ja Kanen taistelu veljesten paremmuudesta.
ECW-brandiin en ottanut mielipiteessäni kantaa sillä en henk.koht. ole kiinnostunut ECW-painijoiden (poislukien Big Show ja Rob Van Dam) kohtalosta.
Minä olen antanut ääneni puhua, nyt on teidän muiden vuoro.
EDIT: kelasin koko topic-listan läpi enkä ainakaan yleisestä keskustelusta löytänyt vastaavaa topicia.