Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Mayday- Wrestling & Rock 26.5.

Mayday III 26.5.06 Kulttuuriareena Gloria, HELSINKI

Ovet auki klo 20.30 (kellonaika saattaa muuttua), liput 13e ovelta tai ennakkoon Tiketistä

Suomalaisen wrestlingin huiput !

SEKÄ suositut rockbändit

Soulrelic !


Hybrid Children !

Tilaisuus ikärajaton, K18-ANNISKELUALUEELLA.

Lisätietoja, card lähempänä ajankohtaa.


Nähdään!
Maria
Tänne vois mennäkkin ja raahata pari kaveria messiin.
"Maria Gren" kirjoitti:


CARD (ei järjestyksessä, lisäyksiä tulossa):

PWF Championship 30 minute Iron Man match
Starbuck vs. Stark Adder


Eddie Anarchy & Wesna vs. Valentine & Hel

Tuho Torvinen vs. Suomi-poika (No disqualification match)


Esiintymisjärjestys on seuraavanlainen:
klo 20.30 ovet auki
klo 21.00 tapahtuma alkaa painilla
Väliajalla (n. 15min) Eroottiset Tuliaseet
n. klo 23 painiosuuden loputtua Soulrelic
n. klo 00.00 Hybrid Children
"Maria Gren" kirjoitti:
PWF Championship 30 minute Iron Man match
Starbuck vs. Stark Adder
Höhöö.. Kuulostaa aika pöljältä, varsinkin kun herrat vetivät viime vuonna normaalin matsin, joka oli pidempi.
Hmm..
Voisihan tonne tulemista harkita, koska en ole ikinä Suomalaista wrestlingiä nähnyt. Olen tosin kuullut että se on aivan täyttä paskaa, joten en sitten tiedä...
"Nodachi" kirjoitti:
Hmm..
Olen tosin kuullut että se on aivan täyttä paskaa, joten en sitten tiedä...

Jos joku pitää esimerkiksi Starbuckin ja Adderin välisiä otteluita paskoina, niin silloin ei vain yksinkertaisesti pidä wrestlingistä. Totta kai PWF:ssäkin paskoja otteluita nähdään, mutta niin niitä nähdään jokaikisessä muussakin federaatiossa. Mutta PWF:n tapahtumissa on lähes poikkeuksetta aivan loistava fiilis ja se kyllä kannattaa tulla kokemaan.

Itselläni ei kyllä kiinnostus PWF:ää ole samanlainen, kuin esimerkiksi n. vuosi sitten. En nyt sen tarkemmin viitsi tässä alkaa selittelemään, että miksi, mutta näin on asian laita. Maydayhin totta kai olen tulossa, kuten kahteen aikaisempaankin. Bändit eivät kiinnosta kyllä yhtään.
"Nodachi" kirjoitti:
Hmm..
Voisihan tonne tulemista harkita, koska en ole ikinä Suomalaista wrestlingiä nähnyt. Olen tosin kuullut että se on aivan täyttä paskaa, joten en sitten tiedä...


Täyttä paskaa? Lähteesi ovat kyllä aika hakoteillä asian suhteen. Tokihan meno on hieman kotikutoisempaa kuin WWE:ssä, mutta kaikessa yksinkertaisuudessaan PWF:n storylinet pieksevät esim. WWE:n vastaavat mennen tullen. Painijoiden kehittymistä on hieno päästä seuraamaan ja yleisö on aina mukana menossa.

Kyllä suurin osa painifaneista pitää takuuvarmasti PWF:stä, ellei sitten ole jotain ikäviä nirsousestoja esim. show'ssa käytettävien pyrojen määrästä tai painijoiden lihasten koosta. Sitäpaitsi livepaini on aina livepainia, tunnelma on ihan erilainen kun pääsee itse osallistumaan tapahtumaan paremmin kuin kotisohvalta.
"Kameli" kirjoitti:
"Maria Gren" kirjoitti:
PWF Championship 30 minute Iron Man match
Starbuck vs. Stark Adder
Höhöö.. Kuulostaa aika pöljältä, varsinkin kun herrat vetivät viime vuonna normaalin matsin, joka oli pidempi.

Jokaisessa ottelussa tulee olemaan aikaraja. Tämä siksi, että tapahtuman kesto on saatava pysymään tietyissä rajoissa. Sen takia siis Ironman ottelulla on aikaraja 30min.

Jos ratkaisusuoritusta ei annetussa ajassa tule, ottelu jää ratkaisemattomaksi.
Ärsyttää, että asun liian kaukana tapahtumapaikoista Olis myös mukava päästä kokemaan tuota PWF:n tunnelmaa mutta ei vain pysty. On jäänyt tähän asti tunnelmasta mielikuvia vain tuloksia lukiessa ja tapahtuman kuvia katsellessa.

Vaikka nytkin tapahtuma on niin helpossa paikassa päästä, kuin Helsinki on niin se ei sovi vaan elämän aikatauluihin. Muuten kyllä olisin varmasti ollut paikalla.

Pakko sitä on vielä joskus päästä. PAKKO.

Jatkakaa silti samaan malliin PWF, promootio alkaa vain kokoajan menemään parempaan päin
HUOMIO

Lordin kansanjuhlan takia Maydayn alkamisajankohtaa siirretty!

Ohjelma alkaa siis vasta klo 22.00 mutta ovet avataan silti jo 20.30 kuten kaikkialla on ilmoitettu.


Nytpä siis kaikilla ulkopaikkakuntalaisilla on kaksinverroin syytä tulla perjantaina Helsinkiin. Ensin juhlimaan ystävämme Lordin Euroviisuvoittoa ja siitä Gloriaan (joka on ihan kauppatorin lähellä) seuraamaan kotimaista huippupainia!

Valitettavaa, että Lordin juhla osui samalle päivälle jolloin PWF on pakotettu joustamaan omassa aikataulussa. Emmehän halua, että ihmiset joutuvat lähtemään kesken kaiken pois Lordin juhlista että ehtivät Maydayhyn
Sopii mainiosti tuo siirto minulle. Voisihan sitä ihan piruuttain mennä Lordiakin katsomaan kun näin kätevästi aikataulu sopii. Ei olisi varmaan huono idea, jos PWF:n porukka levittäisi MayDay-flyereita Lordin juhlassa. Väkeä on sen verran paljon ja varmasti monia kiinnostaisi lähteä jatkamaan illanviettoa painin merkeissä kun on noinkin lähellä Gloriaa.
"Maria Gren" kirjoitti:
CARD (ei järjestyksessä):

PWF Championship 30 minute Iron Man match
Starbuck vs. Stark Adder


Eddie Anarchy & Wesna vs. Valentine & Hel

Tuho Torvinen vs. Suomi-poika (No disqualification match, Bully banned from ringside)

AMON vs. The Saint

Pit Dog vs. Ibo Ten

Tapahtumassa esiintyy myös: Team Horna, Rat Pack, sekä uusi kehätyttö Kata


Odotettavissa on paljon väkeä, jotta varmista sisäänpääsysi ostamalla lippu ENNAKKOON TIKETISTÄ.



Ja To 25.5 MTV3 yöchatissa vieraina Hel & Valentine.