Alkoi mennä niin off-topiciksi, että siirsin tuolta K&V topicista tänne.///Jack
En tajua mitä järkeä on edes pyörittää Smacdownia, kun se kerää niin huonoja lukuja. Nyt kun WWE yhdistäisi rosterin, sillä olisi taas kaksi menestyvää showta, tai ainakin ECW on paremmin menestyvä, kuin Smackdown.Tosin silloin jäisi melkoisesti painijoita yli ja heidän sopimukset purettaisiin, jolloin vaikkapa TNA saisi napattua heistä ainakin osan?
Onko tällä kolmen shown systeemillä tarkoitus laajentaa WWE'tä vai mitä he yrittävät?
EDIT: Lisäsin äänestyksen.
En tajua mitä järkeä on edes pyörittää Smacdownia, kun se kerää niin huonoja lukuja. Nyt kun WWE yhdistäisi rosterin, sillä olisi taas kaksi menestyvää showta, tai ainakin ECW on paremmin menestyvä, kuin Smackdown.Tosin silloin jäisi melkoisesti painijoita yli ja heidän sopimukset purettaisiin, jolloin vaikkapa TNA saisi napattua heistä ainakin osan?
Onko tällä kolmen shown systeemillä tarkoitus laajentaa WWE'tä vai mitä he yrittävät?
EDIT: Lisäsin äänestyksen.