Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Raw's Mystery General Manager - Flashpoints

Eihän tässä mitään järkeä ole, mutta painikeskustelijoillekkin välillä jotain uutta.

Homman nimi olisi siis se, että valitaan 30 mahdollista kandidaattia, jotka siis voisivat jollain logiikalla olla Rawn kasvoton general manager. Te valitsette 3 eri painijaa. Kun yllämainittu luku on täynnä, laitan listan teidän antamistanne vaihtoehdoista, ja pisteyttäminen voi alkaa.
Pisteitä annetaan yhdestä(1) kolmeenkymmeneen(30). Eli jos mielestäsi Santino Marella on todennäköisin vaihtoehto listasta, annat hänelle 30 pistettä. Jos taas Big Show on epätodennäiköisin vaihtoehto mielestäsi, annat hänelle yhden pisteen.

Tarkoituksena tällä on puhdas keskustelun luominen. Plussana vielä se, että kun tässä joskus saamme tietää kuka tietokoneen takana kirjoittelee niitä mystisiä sähköpostiviestejä, niin voimme tulla tästä listasta katsomaan kuinka lähelle olemme hänet äänestäneet, vai onko koko henkilö edes listalla :)

En julkaise vielä omaa kolmikkoani, sillä haluan ensin nähdä teidän mielipiteenne tästä ja mahdollisia parannusehdotuksia.

Edit: Meh, tarkoitus oli siis herättää keskustelua eli perustelut olisivat suotavia :)
Shawn Michaels
Triple H
Steve Austin
The Rock
- Rock puhui pitkään että hänen on tarkoitus tehdä jotain erikoista Vincen kanssa. Jospa Rock onkin se mystinen GM?

Hulk Hogan
- "Hogan kusettaa TNA:ta" teoriat on kuultu jo satoja tuhansia kertoja. Todennäköisyys 0.01%, mutta silti sekin on enemmän kuin moni muu vaihtoehto.

Santino Marella
- Koska jonkun on pakko hänet mainita.
Jim Ross
Michael Cole
Abraham Washington
Zack Ryder
Perry Saturn
The Boogeyman

SpoilerI WANT TO BELIEVE!
No laitetaas sitten nyt omatkin vielä kun ehtii :P

Vince MaMahon
-Tämä nyt olisi aika turha ja lätistäisi ehkä koko kuvion, mutta ei olisi uutta WWE'ltä.

Shane McMahon
Miksikäs ei? Tuo olisi taas täysin vastakohtainen reaktio edelliselle. Ah, miettikää sitä tunnetta kun Shane palaisi nitkuttelemaan ranteitaan :o

Roddy Piper
Johan kai tällä vihjailtiinkin?
Sgt. Slaughter
- Tuntuu vähän, että tämä GM vihaa kanadalaisia (Jericho, Edge ja Bret Hart), joten miksei kersantti joka on hyvin ylpeä kotimaastaan

Stephanie McMahon
- Perheestä tuli jo Vince ja Shane niin lyödään nyt pöytään kolmaskin McMahon

Matt Striker
- Tämä nyt on jo melko kaukaa haettua, mutta miksei.

E: Oho, Jers1 oli laittanut jo kaksi näistä...
E2: nyt on uudet :)
Diamond Dallas Page
Chris Jericho
Earl Hebner
vendicta kirjoitti:
Triple H
- Turhan pitkäksi venynyt jo "sairasloma"

Stephanie McMahon
- Perheestä tuli jo Vince ja Shane niin lyödään nyt pöytään kolmaskin McMahon

Shawn Michaels
- Tämä nyt täysin hatusta vedettynä.

E: Oho, Jers1 oli laittanut jo kaksi näistä...


Ota toki uudet valinnat :)
Ted DiBiase Seniori
Mike Adamle
Eric Bischoff

Mä oon kyllä sitä mieltä, et WWE:llä ei oo vielä mitään hajua et kuka se lopulta on.
Ravenwood kirjoitti:

Mä oon kyllä sitä mieltä, et WWE:llä ei oo vielä mitään hajua et kuka se lopulta on.

Näinhän asia luultavasti on, mutta mitäpä se meitä estää speguloimasta :P
Hornswoggle, kyllä. Ei olisi ensimmäinen kerta WWE:ltä!
ViiZei kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:

Mä oon kyllä sitä mieltä, et WWE:llä ei oo vielä mitään hajua et kuka se lopulta on.

Näinhän asia luultavasti on, mutta mitäpä se meitä estää speguloimasta :P


Sais kyllä pikkuhiljaa jo ruveta selviämään. Vähän turhan kauan tätä venytetty.
Ravenwood kirjoitti:
ViiZei kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:

Mä oon kyllä sitä mieltä, et WWE:llä ei oo vielä mitään hajua et kuka se lopulta on.

Näinhän asia luultavasti on, mutta mitäpä se meitä estää speguloimasta :P


Sais kyllä pikkuhiljaa jo ruveta selviämään. Vähän turhan kauan tätä venytetty.

Voihan tässä olla myös se mahdollisuus, että WWE ilmoittaa jossain vaiheessa, että tämä nimetön GM olisi irtisanoutunut työstään. Tässä vaiheessa he voisivat sitten heittää vaikka Vickie Guerreron tähän pestiin. Olisi tosin hyvin laimea ratkaisu. Toivotaan ettei näin tule tapahtumaan.
Batista
Vickie Guerrero ( :lol: )
Zack Ryder
Goldberg

- GM on sanonut ettei tykkää Bret Hartista, ja lopettihan se Bretin urankin.

JBL

- Kukaan muu ei ole vielä maininnut JBL:ää, ja se on hyvä mies.

Todd Grisham

- Huumorivaihtoehto.
Mainittu jo, mutta sanonpahan kuitenkin. Itsellä vielä sen verran uskoa ihmisyyteen, että toivon GM:n paljastuvan The Rockiksi. Ihan vain, koska tämä kuitenkin ilmoitti haluavansa tehdä jotain WWE:n kanssa jotain vähän suurempaa kuviota kesällä (mitä nyt vähän on venynyt). Hiukan häiritsee kuitenkin se, että näemmä kaverilta tulossa TV-sarja. Toivottavasti ei esiinny ihan hirveen monessa jaksossa.

Kattellaan, toivottavasti ei hirveesti petä, vaikkei Kivi olisikaan.
SkullCrushingFinale kirjoitti:
Mainittu jo, mutta sanonpahan kuitenkin. Itsellä vielä sen verran uskoa ihmisyyteen, että toivon GM:n paljastuvan The Rockiksi. Ihan vain, koska tämä kuitenkin ilmoitti haluavansa tehdä jotain WWE:n kanssa jotain vähän suurempaa kuviota kesällä (mitä nyt vähän on venynyt). Hiukan häiritsee kuitenkin se, että näemmä kaverilta tulossa TV-sarja. Toivottavasti ei esiinny ihan hirveen monessa jaksossa.

Kattellaan, toivottavasti ei hirveesti petä, vaikkei Kivi olisikaan.

Itselläkin on kovat "josko sittenkin?" -fiilikset. Toivotaan, toivotaan.
26 nimeä on nyt kasassa. Äkkikuolema. Kuka vaan nyt ehtii, saa tokaista ne neljä nimeä sieltä.
Selvennykseksi vielä, että kuka vain saa sitten äänestää, eli ei pelkästään nämä listaajat.

Ps. Missä on Darien? :(
Eipä taida kovin varteenotettavia vaihtoehtoja enää olla. Tai en ainakaan keksi.

1. Swagger Soaring Eagle. Hupivaihtoehto.
2. Se puolialaston rasvattu vemputtajaheebo. Kuvio lyödään läskiksi. No pun intended.
3. TNA:n johtaja. Se eukko. Dixie Carterko se oli. There indeed was a much bigger picture!
4. Paul Heyman. Pauli Heinämies tekee paluun WWE:hen.
Abraham Washington
Batista
Boogeyman, The
Cena with Nexus
Chris Jericho
Diamond Dallas Page
Dixie Carter
Earl Hebner
Eric Bischoff
Goldberg
Hornswoggle
Hulk Hogan
John “Bradshaw” Layfield
Jim Ross
Matt Striker
Michael Cole
Mike Adamle
Paul Heyman
Perry Saturn
Rock, The
Roddy Piper
Santino Marella
Se puolialaston rasvattu vemputtajaheebo
Sgt. Slaughter
Shane McMahon
Shawn Michaels
Stephanie McMahon
Steve Austin
Swagger Soaring Eagle
Todd Grisham
Ted Dibiaise Sr.
Triple H
Vickie Guerrero
Vince McMahon
Zack Ryder


Tuossa on siis lopullinen lista. Pisteytysaikaa annetaan vaikkapa ensi viikon lauantaille, tulokset yritän julkaista sunnuntaina. Eli 30 todennäköisemmälle, 1 piste epätodennäköisemmälle. Estraadi on teidän.

Edit. Hmm, olen näköjään mokannut ja unohtanu laskea toisen sivun wordista :mrgreen: Noooh, pisteitä annetaankin siis yhdestä (1) kolmeenkymmeneenviiteen (35).
Eiks tos oo 34 nimee?
Tänään ei sitten onnistu mikään. kuva
ViiZei kirjoitti:
Tänään ei sitten onnistu mikään. kuva


Lisää siihe multa vaik joku 35. sanotaa nyt sellane ku Cena with Nexus. :)
Noniin nyt siinä on sitten se 35. Alkakaapa äänestämään :)
Niin laitetaaks ne listat tähän aiheeseen vai YVnä, mitä? Vois huomenna väsätä.
Ravenwood kirjoitti:
Niin laitetaaks ne listat tähän aiheeseen vai YVnä, mitä? Vois huomenna väsätä.


Luultavasti tänne kun kerran jonkinlaisia perusteluja tarvitaan sen keskustelun toivossa? ;)
ToNy-MaN kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:
Niin laitetaaks ne listat tähän aiheeseen vai YVnä, mitä? Vois huomenna väsätä.


Luultavasti tänne kun kerran jonkinlaisia perusteluja tarvitaan sen keskustelun toivossa? ;)


Niin tosiaan. Lukemisen ymmärtäminen kunniaan... :oops:
Tämähän onnistui hyvin..
Mark my words, mystery gm on Batista 8)