Eihän tässä mitään järkeä ole, mutta painikeskustelijoillekkin välillä jotain uutta.
Homman nimi olisi siis se, että valitaan 30 mahdollista kandidaattia, jotka siis voisivat jollain logiikalla olla Rawn kasvoton general manager. Te valitsette 3 eri painijaa. Kun yllämainittu luku on täynnä, laitan listan teidän antamistanne vaihtoehdoista, ja pisteyttäminen voi alkaa.
Pisteitä annetaan yhdestä(1) kolmeenkymmeneen(30). Eli jos mielestäsi Santino Marella on todennäköisin vaihtoehto listasta, annat hänelle 30 pistettä. Jos taas Big Show on epätodennäiköisin vaihtoehto mielestäsi, annat hänelle yhden pisteen.
Tarkoituksena tällä on puhdas keskustelun luominen. Plussana vielä se, että kun tässä joskus saamme tietää kuka tietokoneen takana kirjoittelee niitä mystisiä sähköpostiviestejä, niin voimme tulla tästä listasta katsomaan kuinka lähelle olemme hänet äänestäneet, vai onko koko henkilö edes listalla :)
En julkaise vielä omaa kolmikkoani, sillä haluan ensin nähdä teidän mielipiteenne tästä ja mahdollisia parannusehdotuksia.
Edit: Meh, tarkoitus oli siis herättää keskustelua eli perustelut olisivat suotavia :)
Homman nimi olisi siis se, että valitaan 30 mahdollista kandidaattia, jotka siis voisivat jollain logiikalla olla Rawn kasvoton general manager. Te valitsette 3 eri painijaa. Kun yllämainittu luku on täynnä, laitan listan teidän antamistanne vaihtoehdoista, ja pisteyttäminen voi alkaa.
Pisteitä annetaan yhdestä(1) kolmeenkymmeneen(30). Eli jos mielestäsi Santino Marella on todennäköisin vaihtoehto listasta, annat hänelle 30 pistettä. Jos taas Big Show on epätodennäiköisin vaihtoehto mielestäsi, annat hänelle yhden pisteen.
Tarkoituksena tällä on puhdas keskustelun luominen. Plussana vielä se, että kun tässä joskus saamme tietää kuka tietokoneen takana kirjoittelee niitä mystisiä sähköpostiviestejä, niin voimme tulla tästä listasta katsomaan kuinka lähelle olemme hänet äänestäneet, vai onko koko henkilö edes listalla :)
En julkaise vielä omaa kolmikkoani, sillä haluan ensin nähdä teidän mielipiteenne tästä ja mahdollisia parannusehdotuksia.
Edit: Meh, tarkoitus oli siis herättää keskustelua eli perustelut olisivat suotavia :)