Etunenässä Hulk Hogan on hyökännyt viime aikojen haastatteluissa ja viimeksi suorassa iMPACT lähetyksessä käsikirjoittajien kimppuun. Jossain shootissa muistan Hoganin tylysti maininneen: writers ruined the business. Myös Eric Bischoff hyökkäsi asiaa vastaan iMPACTissa repien erään käsikirjoituksen silpuksi. Hogan&Bischoff ovat mullistaneet painimaailmaa ennenkin, tekevätkö he sen vielä uudestaan käsikirjoittajien kustannuksella?
Toinen Hoganin Impactissa lausuma aforismi: If you can't talk and you can't wrestle you need to pack your bags and go home. Tuonhan voi tulkita parillakin tavalla, mutta itse näen tuon viestinä painijoille, että heidän pitää selvitä yleisölle esiintymisestä ilman piiruntarkkaa "sanasta-sanaan" skriptiä, kuten ainakin WWE:ssä on nykyään tapana. Yksi asia on kuitenkin varma: minä olen sekaisin. Tietäen Hoganin valta-aseman ja hänen vihansa käsikirjoitusta vastaan, en pystynyt erittelemään mikä oli ns. "shoottia" ja mikä "workkia." Oli enemmänkin sellainen fiilis, että mitä tahansa voi tapahtua seuraavaksi, ja se ei ole mikään huono fiilis se! :)
Oletteko te Hoganin kanssa samaa mieltä? Itse sanoisin, että kyllä. Tottahan se on, että kaverit jotka eivät koskaan ole olleet kehässä sanelevat CM Punkeille ja Chris Jerichoille piiruntarkasti, mitä he sanovat kehässä, miten reagoivat ja mihin tahtiin hengittävät. Tämän vuoksi suurimmasta osasta promoista on tullut kaavamaisia ja itseään toistavia. Mielestäni parempi tapa olisi, jos painijalle annettaisi vain löysähkö ohjenuora mistä puhua, ja sen jälkeen hän saisi päättää itse loput. Nimittäin loppupeleissä: mitä teet painijalla, joka ei osaa puhua? Toki on poikkeustapaukset, jotka tosiaan ovat huonoja promottajia, mutta niin jumalaisia painijoita, että heitä ei voi heittää menemään. Heidän kanssa täytyy sitten bookkausta muuttaa (vähemmän puheaikaa) tai käydä promot läpi vanhaan malliin.
Itse toivoisin painijoille enemmän vapautta promoissaan. Tuottaisi mielenkiintoisempaa TV:tä, ja näyttääkin että Hoganin myötä TNA:ssa ollaan menossa tähän suuntaan.
Toinen Hoganin Impactissa lausuma aforismi: If you can't talk and you can't wrestle you need to pack your bags and go home. Tuonhan voi tulkita parillakin tavalla, mutta itse näen tuon viestinä painijoille, että heidän pitää selvitä yleisölle esiintymisestä ilman piiruntarkkaa "sanasta-sanaan" skriptiä, kuten ainakin WWE:ssä on nykyään tapana. Yksi asia on kuitenkin varma: minä olen sekaisin. Tietäen Hoganin valta-aseman ja hänen vihansa käsikirjoitusta vastaan, en pystynyt erittelemään mikä oli ns. "shoottia" ja mikä "workkia." Oli enemmänkin sellainen fiilis, että mitä tahansa voi tapahtua seuraavaksi, ja se ei ole mikään huono fiilis se! :)
Oletteko te Hoganin kanssa samaa mieltä? Itse sanoisin, että kyllä. Tottahan se on, että kaverit jotka eivät koskaan ole olleet kehässä sanelevat CM Punkeille ja Chris Jerichoille piiruntarkasti, mitä he sanovat kehässä, miten reagoivat ja mihin tahtiin hengittävät. Tämän vuoksi suurimmasta osasta promoista on tullut kaavamaisia ja itseään toistavia. Mielestäni parempi tapa olisi, jos painijalle annettaisi vain löysähkö ohjenuora mistä puhua, ja sen jälkeen hän saisi päättää itse loput. Nimittäin loppupeleissä: mitä teet painijalla, joka ei osaa puhua? Toki on poikkeustapaukset, jotka tosiaan ovat huonoja promottajia, mutta niin jumalaisia painijoita, että heitä ei voi heittää menemään. Heidän kanssa täytyy sitten bookkausta muuttaa (vähemmän puheaikaa) tai käydä promot läpi vanhaan malliin.
Itse toivoisin painijoille enemmän vapautta promoissaan. Tuottaisi mielenkiintoisempaa TV:tä, ja näyttääkin että Hoganin myötä TNA:ssa ollaan menossa tähän suuntaan.