Tämä jos pysyisi nyt elossa sinne ensi vuoden WrestleManiaan ja kaikki feudiin liittyvät tapahtumat jos laittaisitte tänne. Olisi kiva lukea sitten ennen ensi vuoden 'Maniaa yhteenveto koko feudista.
Feudihan on leveästi katsottuna alkanut jo useampi vuosi sitten, kun Cena mollasi Dwaynea hänen lähtemisestää Hollywoodiin. Varsinainen feudi alkoi kuitenkin vasta reilu kuukausi ennen viime WrestleManiaa, kun The Rock teki eeppiseen paluun maanantai-iltoihin. Samana iltana Rocky alkoi kritisoimaan Cenaa oikein toden teolla hänen puheistaan. Feudi jatkui suht. hienosti seuraavien viikkojen aikana sateelliittien välityksellä (kyllä, tämä oli hyvä asia. Näin estettiin Cenan ja Rockyn kohtaaminen kehässä).
Viimein odotus päättyi kun Johnny ja Dwayne saatin vain viikko ennen WrestleManiaa samaan kehään. Siitä tulikin niin sähköistä kuin kaikki vain ikinä saattoivatkaan odottaa. Lopulta Cena hiippaili selän takaa -Rockin keskityttyä Miziin- ja heitti IhmisMestarille FU:n. Näin saatiin hienot asetelmat juuri ennen Sitä Isoa tapahtumaa.
@ WrestleMania XXVII... The Miz vs John Cena. Yleisö on perseestä. Ottelu kulkee tasaisesti eteen päin. Miz potkaisee FU:sta irti (buh gawd~) Ottelu päätyy tupla count outiin, jolloin matsi päätyy tasapeliksi. The Rockin theme pamahtaa soimaan. Restarttaa ottelun. PUM! Rock Bottom Cenalle jolloin Miz vie voiton nimiinsä, aiheuttaen Johnny-Boylle ensimmäisen 1-1 häviön at WrestleMania.
Seuraavan illan Rawissa Cena ja Rock ovat jälleen nokakkain kehässä. Pienen puhumisen jälkeen Cena sitten lopulta haastaa Rockyn otteluun. Hetken emmittyään Rock kaikkien yllätykseksi suostuukin haasteeseen, mutta SE ottelu pitää käydä kaikkein pyhimmällä areenalla, WrestleMania XXVIII:ssä.
Lopusta tuleekin historiaa..
Feudihan on leveästi katsottuna alkanut jo useampi vuosi sitten, kun Cena mollasi Dwaynea hänen lähtemisestää Hollywoodiin. Varsinainen feudi alkoi kuitenkin vasta reilu kuukausi ennen viime WrestleManiaa, kun The Rock teki eeppiseen paluun maanantai-iltoihin. Samana iltana Rocky alkoi kritisoimaan Cenaa oikein toden teolla hänen puheistaan. Feudi jatkui suht. hienosti seuraavien viikkojen aikana sateelliittien välityksellä (kyllä, tämä oli hyvä asia. Näin estettiin Cenan ja Rockyn kohtaaminen kehässä).
Viimein odotus päättyi kun Johnny ja Dwayne saatin vain viikko ennen WrestleManiaa samaan kehään. Siitä tulikin niin sähköistä kuin kaikki vain ikinä saattoivatkaan odottaa. Lopulta Cena hiippaili selän takaa -Rockin keskityttyä Miziin- ja heitti IhmisMestarille FU:n. Näin saatiin hienot asetelmat juuri ennen Sitä Isoa tapahtumaa.
@ WrestleMania XXVII... The Miz vs John Cena. Yleisö on perseestä. Ottelu kulkee tasaisesti eteen päin. Miz potkaisee FU:sta irti (buh gawd~) Ottelu päätyy tupla count outiin, jolloin matsi päätyy tasapeliksi. The Rockin theme pamahtaa soimaan. Restarttaa ottelun. PUM! Rock Bottom Cenalle jolloin Miz vie voiton nimiinsä, aiheuttaen Johnny-Boylle ensimmäisen 1-1 häviön at WrestleMania.
Seuraavan illan Rawissa Cena ja Rock ovat jälleen nokakkain kehässä. Pienen puhumisen jälkeen Cena sitten lopulta haastaa Rockyn otteluun. Hetken emmittyään Rock kaikkien yllätykseksi suostuukin haasteeseen, mutta SE ottelu pitää käydä kaikkein pyhimmällä areenalla, WrestleMania XXVIII:ssä.
Lopusta tuleekin historiaa..