Foorumiarkisto

← Roskakori

K&U:n Kolumni!

Kane and undertaker (-ukkeli) ystävällisesti kirjoitti meille kolumnin, ja Roskakorin Kuningas kun on, se täällä julkaistakoon. Kunnia k&u:lle! Tästä hyvästä tulemme jatkossakin kyseistä henkilöä foorumilla näkemään, sillä taisimmepa luvata bannien poiston mikäli kolumni syntyisi... Ja kas, tässähän se jo onkin:

*KOLUMNI (...) POISTETTU*

EDIT: Tajusinpa juuri, että olisihan tämän voinut laittaa jo olemassa olevaan k&u-aiheeseen... Noh, vastoin omia sääntöjäni en sitä nyt sinne kuitenkaan siirrä -ansaitseehan näin hieno ja taidokas kolumni kuitenkin enemmän huomiota, jota se tällä tavoin tuleekin saamaan...
Sniff, niin koskettavaa.
Kaunista, niin kaunista.
Suuren eepoksen aineksia... En kuiteskaan vielä ilmaissut tunteitani foorumilla.... Upeita kielikuvia... Olin aika kauan foorumilla ennenkuin bannit soitti orkesteria... Elämää suurempia tunteita... Sitten itse TM tuli topiciin Hei säälikää nyt vähän hän on luonut monta äänestystä mihin ei ole vastattu. Sen jälkeen aloitin rettelöimään.

Uusi sankarini...

... ja jos aiotte päästää pojan takaisin foorumille, niin pistäkää se nyt edes hankkimaan lupalappu äidiltään...
"TrishStraTus" kirjoitti:
Tästä hyvästä tulemme jatkossakin kyseistä henkilöä foorumilla näkemään, sillä taisimmepa luvata bannien poiston mikäli kolumni syntyisi...


Pitäisikö luoda roskiskeskustelijat-käyttäjäryhmä Sinällään kyllä alkaa jo arveluttaa K&U:n jatkuva julkinen nöyryyttäminen foorumilla. Ihme jos hän tämän jälkeen vielä haluaa takaisin tulla. No, kai roskiksessa saa tehdä mitä tahansa
Loistava kolumni. Aivan kyynel vierähti silmäkulmaan, niin legendaarista tekstiä, että jopa suuri Tee on aivan sanaton tämän verbaalisen ilotulituksen jälkeen.

Nyt hymiöitä tämän lekendan kunniaksi:
Kane and Undertaker näyttää sitten päässeen takaisin käyttäjäksi. Tervetuloa
Olisi kysymyksiä.
1. Muokattiinko tuota tekstiä siistimmäksi?
Oli koskettavaa muuten. ja istuukohan K&u tälläisen nenän kanssa .... (kaikki tajuu ton nenä jutun,ken pinocion nähnyt)
"WZW" kirjoitti:
Olisi kysymyksiä.
1. Muokattiinko tuota tekstiä siistimmäksi?

No ei muokattu.

"Worst Technical Wrestler" kirjoitti:
Sinällään kyllä alkaa jo arveluttaa K&U:n jatkuva julkinen nöyryyttäminen foorumilla. Ihme jos hän tämän jälkeen vielä haluaa takaisin tulla. No, kai roskiksessa saa tehdä mitä tahansa

Niin. Itsekin tuohon syyllistyn, mutta täytyy tässä välissä mainita, että mielestäni k&u on sen itse saanut aikaan haistatteluillaan ja uhkailuillaan. Vielä joskus jaksoin tyyppiä sääliä ja halusin antaa tälle mahdollisuuden yrittää selviytyä paremmin tällä foorumilla. Kuitenkin muutaman ohjeistavan (ja kannustavan) yksityisviestin lähetettyäni tajusin, että k&u ei ole kiinnostunut neuvoistani -tämän päättelin juuri noista haistatteluviesteistä, joita sain vastaukseksi.

Muutaman messenger keskustelun jälkeen aloin taas lipsua sille kannalle, että k&u ansaitsee uuden tilaisuuden... kunnes hän jälleen paljasti sen toisen puolensa, joka on kaukana suloisesta, reppanasta pikku-pojasta.

Ja miksi k&u niin kovasti tälle foorumille sitten on palaamassa? Tästä saamme kiittää Teetä ja kumppaneita, jotka saivat k&u:n vakuuttuneeksi siitä, kuinka kaivattu hän täällä on...
Noh, niinkuin joku ´kerran sanoi, että pahimmastakin aloitteliasta voi tulla hyvä. JA esimerkkinä toimii nytten k&u, puuttuihan sieltä pari pistettä kolumnista, mutta hällä väliä pienellä. Eli hyvä siitä, että hänelle annettii uusi tilaisuus (varmaankin vika?).
Legendaarinen seko Shane on päässyt mukaan
Olen pahoillani tästä, mutta jotenkin täytyy purkaa turhautumistani kolumnin kirjoittajaan. Sen verran ongelmia kaveri on minulle aiheuttanut viimeisen parin kuukauden aikana minulle. Vaikka seuraavasta äärimmäisen pitkästä keskustelusta ei kaikki asiat varmastikaan kaikille aukenekaan, niin kyllä siitä varmasti hiukan huumoria saa irti:

Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
No moii!!!
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
?
Mr. J says:
Haluan vain ilmoittaa, että näet aivan turhaa vaivaa uhkaillessasi "tulla pilaamaan foorumin". Ei tule tapahtumaan. Unohda ja elä elämääsi eteenpäin. Foorumin ovet ovat nyt sinulle kiinni. Ehkäpä rupeat nyt rakentamaan sitä omaasi.
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
tiedätkös että mulla on dynamicinen IP
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
??
Mr. J says:
Kyllä
Mr. J says:
Mitä siitä?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Hehhehe
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Tulet katumaan usko pois
Mr. J says:
IP-bannia se vaikeuttaa, mutta kuule osaan bannata sut monellakin tavalla.
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
tiedätkös mitä olen foorumilla vielkin?
Mr. J says:
Mahtaakos niin olla
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
EI.
Mr. J says:
Tiedätkös, että kiviäkin kiinnostaa
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Hmm...
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Keksinpäs tyylin
Mr. J says:
Sinä Kane And Undertaker olet hyttynen. Iniset ja pörräät ympäriinsä oman aikasi, mutta ei siinä kauaa mene ennen kuin sinut "listitään" lopullisesti.
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
En mene
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Usko pois
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Sinut Listitään.
Mr. J says:
Pystyt viemään korkeintaan 5min aikaani viikossa. IP-bannit kestävät riittävän pitkään ja foorumia hoitaa kolme moderaattoria.
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Onhan trouganium foorumillani Mode ja järkevin ketä olen tavannut.... SAAN SEN KÄÄNTÄMÄÄN SELKÄNSÄ SINULLE!
Mr. J says:
Oi, julmuutta. Oi, elämää. Mitä teen, mitä teen? Kaikkivaltian K & U 0on langettanut kirouksen päälleni. Voi minua kirottua minkä tein, kun sinut bannasin. Voi kohtaloani!
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
(SC)
Mr. J says:
Sinusta saadaan taas foorumin naurun aihe selvästi. Eikö olisi jo aika luovuttaa?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Luuletko minua kiinnosta foorumisi tippaakaan = Ei. Koska se on sellainen rupu ko on ollut jo 2kk taas pystyssä ja 26rekisteröityny käyttäjää ja minun foorumi ollut vasta 4 päivää pystyssä ja 12 käyttäjää siinä ajassa joten pidä paskasi ja tunke pereseesi
Mr. J says:
Sepäs hyvä.
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Niinpäh
Mr. J says:
Ilmeisesti sinua ei siis siellä enää tavata
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
mutta luuletko että en tuhoa sitä
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Turha luulla
Mr. J says:
Kerropa millä keinoin tuhoat sen?
Mr. J says:
Ihan huviksesi?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Luon noin 1000 topicia riittäkö?
Mr. J says:
Kerropa miten aiot luoda uusia tunnuksia riittävästi saadaksesi 1000 topicia luotua?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
kyllä vieraskin topicin voi luoda
Mr. J says:
Ohoo
Mr. J says:
Tiedätkös, että yhden osion saa tyhjennettyä topiceista yhtä nappulaa painamalla
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Ei mul on linkki topic mun foorumilla ja mun foorumilla on WWE Nowin porukkaa!!! Äkkiä ottamaan sun linkki pois!!!!
Mr. J says:
1000 topicin tekemiseen menee sinulta noin 10h. Minulta niiden poistamiseen menee noin 10sek.
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Ahh!
Mr. J says:
Hirvitys!
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Mitä?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
RUNQQQ
Mr. J says:
Mitä teen jotta antaisit minulle armoa? Voi mitä minun pitää tehdä herra Kane And Undertaker? Voi mitä?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
No jos tuota inut sun pitää luvata että teet sen
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
No eikös pokka pidä?
Mr. J says:
inut?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Kinuat
Mr. J says:
Teen minkä?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Lupaa ensin se
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Eikös pokka pidä
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
?
Mr. J says:
Täh?
Mr. J says:
Teen minkä?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
No uskallatko luvata ensin sen?
Mr. J says:
Luvata minkä?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
no sanon jälkeen kun olet luvannut
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
no pitääkö pokka?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
???
Mr. J says:
Arvaa mitä....
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
No?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
...
Mr. J says:
Armon anelemiseni oli silkaa teeskentelyä.
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Kyllä sen tiedän
Mr. J says:
*silkkaa
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
mutta nyt vain kysyn uskallatko luvata jotaan ensin kun se sanotaan?
Mr. J says:
Sulla taitaa olla aika paha tuulitunneli korvien välissä.
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
No uskallatko rekisteröidä edes foorumilleni?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
No?
Mr. J says:
Sano urli..
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
http://deeadman.cjb.net/
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Ossa
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Reggaidtko?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
rekkasiks?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
??

Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
???
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Vastaa
Mr. J says:
Luen eka hiukan viestejä
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
OK
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Joko reggasit?
Mr. J says:
Huvikseni joo
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Usko huviksesi mitä tein ukollesi loggaapas sisään?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Loggaa sisään!!!
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
!!
Mr. J says:
No voi voi
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Loggaa?
Mr. J says:
Ei jaksa
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Loggaa yllätys on vaikka minkä arvoinen
Mr. J says:
Joo uskon
Mr. J says:
Ei kiinnosta
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
No Loggaa
Mr. J says:
Nääh
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
No ihan sama
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
kato edes mode listaa
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Lookkaa?
Mr. J says:
Vau. Oon mode....
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:

Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Niin......
Mr. J says:
Ja nyt mitä?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Ei mitään........
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
No otatko ne modet?
Mr. J says:
Sano yksikin syy miksi ottaisin?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
No joo
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
poistan sitten
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
ku et ota
Mr. J says:
Mutta luovutat suosiolla nyt Virtual Wrestlingin suhteen?
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Kyllä
Mr. J says:
Hyvä
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Miksi?
Mr. J says:
Koska ei sinua enää vaan jaksa
Eddie Guerrero / Kane And Undertaker says:
Juuh
Mr. J says:
Btw: Kaikki olivat oikeassa. Säälin sinua.
Hmm.... Jotenkin tuo IG yrittää jaotaan mutta mitä?
Tuli selville IG ja WZW kaatoi foorumini joten kaikki rekisteröitymään uudelleen. http://deeadman.cjb.net/

IG = Iron Giant
Mikä helvetti kaikilla on k&u:ta vastaan? Naurettavaa hommaa tällainen "kaadetaan sen jätkän foorumi"- toiminta. Mitä sitten vaikka k&u spammasi tänne joskus? Oliko sitä foorumia pakko sabotoida, OLIKO? Viimeaikoina k&u on ollut aika asiallinen, joten eiköhän tuo nöyryyttäminen jo riitä? Ja nyt joku saatanan henkilö tulee varmaan syyttämään tekopyhyydestä yms. Mutta mitä jos joka wwe.now-foorumin jäsen saisi osakseen tällaista kohtelua, niin mitä siitä tulisi.
Olihan tuo jo aika törkeää pakko myöntää...
Valitettavasti K&U on aiheuttanut harmeja monille ihmisille, joten heillä on oikeus vihaansa. Mutta minä yritän tehdä K&U:sta laatupostaajan omalla panoksellani, koska tämä skidi on ansainnut uuden tilaisuuden, ja toivon että hän ei munaa sitä.
Natumania... onhan tuollainen foorumin kaataminen aika törkeää, mutta katsotaan, jos vaikkapa WZWllä oli siihen joku hyvä syy... vaikkapa MSN-keskustelu, jota emme ole vielä päässeet todistamaan.
"^Natumania^" kirjoitti:
Mikä h****tti kaikilla on k&u:ta vastaan? Naurettavaa hommaa tällainen "kaadetaan sen jätkän foorumi"- toiminta. Mitä sitten vaikka k&u spammasi tänne joskus? Oliko sitä foorumia pakko sabotoida, OLIKO? Viimeaikoina k&u on ollut aika asiallinen, joten eiköhän tuo nöyryyttäminen jo riitä? Ja nyt joku saatanan henkilö tulee varmaan syyttämään tekopyhyydestä yms. Mutta mitä jos joka wwe.now-foorumin jäsen saisi osakseen tällaista kohtelua, niin mitä siitä tulisi.


En tiedä kyllä oliko tämä viesti minulle osoitettu, mutta:
Minä en tiedä mitään siitä mitä U & K on tänne näin kirjoitellut. Tyyppi on vain itse häiriköinyt ylläpitämääni foorumia ja pyrkinyt tekemään sen toiminnan mahdollisimman hankalaksi. Syytä hänen fooruminsa kaatumiseen en tiedä. Voi olla, että minulla oli jotain tekemistä asian kanssa, voi olla että ei. Itse uskon, että raaka spammauskehotus muille ja sen noudattaminen ei kaatanut foorumia vaan sen teki joku muu. Voin kylläkin vakuuttaa, että jos pääsen maksamaan potut pottuina hänelle, niin sen myös teen. Oli sitten kyse hänen fooruminsa tai vaikkapa koko perhanan käyttöjärjestelmänsä kaatamisesta. Törkeää tai ei.
IG, jos et ollut tietoinen, niin kerrottakoon, että tämä Roskakori sai alkunsa aikoinaan k&u:n spammailuista...
"Ares" kirjoitti:
IG, jos et ollut tietoinen, niin kerrottakoon, että tämä Roskakori sai alkunsa aikoinaan k&u:n spammailuista...

Mä luulin, että vp.com'in forumilta tai jostain, mutta yhden henkilön takia uusi forum ( tai osa) huh huh...
Osoittaakseni olemassaoloni kaiken tämän K&U:n haukkumisen keskellä kysyn : Muistaako kukaan kaikkien forumin n00bien kuningasta? Riku Mikkonen muistaakseni oli nimi... Alkuun täysin järkevältä vaikuttanut ihminen, joka osoittautui joksikin ihan muuksi.
"Ares" kirjoitti:
IG, jos et ollut tietoinen, niin kerrottakoon, että tämä Roskakori sai alkunsa aikoinaan k&u:n spammailuista...


Uskon.
Voin myös säästää admineja turhasta hammasten kiristelystä ja kertoa suoraan miten kyseinen henkilö toimii foorumeilla mikäli asiasta ei ole jo parempaa tietoa:
1. Yritetään esittää mahdollisimman mukavaa ja parannuksen tehnyttä henkilöä.
2. Lähetään privaan sellaisia viestejä kuin "NO!" jos vastausta edelliseen kysymykseen ei tule kymmenen sekunnin sisällä. Kun sitten häntä yritetään opastaa parempaan käytökseen, niin hän vähättelevästi yrittää kierrellä asiaa eikä ota asiasta opikseen.
3. Lopulta kärsivällisinkin henkilö turhautuu häneen ja hänen spammaukseensa, ja joutuu antamaan bannin.
4. Jos sinulla on mese, niin hän uhkailee sinua mitä mielikuvituksillisimmilla tavoilla (kts. ylempi keskustelu) ja rekisteröityy foorumillesi uudestaan pelkästään spammaasistarkoituksella.

Suosittelen, että hyppäätte suoraan vaiheeseen kolme. Niin monta mahdollisuutta hänelle annoin, että tiedän ettei hän koskaan edes yritä käyttäytyä kunnolla muutamaa viikkoa pidempään.
En ole ikinä kuullutkaan tai en muista. Kannattaa muuten katsoa Roskakori-Divarin tulevaisuuden lupauksia Tilt.tv'n wrestling foorumilta.
"^Natumania^" kirjoitti:
Mikä h****tti kaikilla on k&u:ta vastaan? Naurettavaa hommaa tällainen "kaadetaan sen jätkän foorumi"- toiminta. Mitä sitten vaikka k&u spammasi tänne joskus? Oliko sitä foorumia pakko sabotoida, OLIKO?


Minä harvoin jaksan raivostua foorumille kirjoittelevien naperoiden takia, mutta nyt... Natumania, mitäpäs jos ottaisit ensin faktat selville ennen kuin lähdet tuolla linjalle. Sinun on aivan turha tulla tälle foorumille osoittelemaan syyttävää sormeasi yhteenkään WWE Now:n foorumin adminiin tai moderaattoriin, mitä siis tuohon k&u:n foorumin kaatamiseen tulee. Luuletko tosiaan, että meillä ei ole muuta tekemistä kuin alkaa sabotoimaan 11 vuotiaan lapsen keskustelualuetta?!

Nimenomaan, mitä siitä jos k&u tänne on spammaillut. Kyllä, se on ollut toisinaan häiritsevää -eikä vähiten niinä aikoina kun hän alkoi tahallisesti häiriköidä täällä- mutta mikä oikeus sinulla on tulla meiltä kysymään, "oliko foorumia pakko sabotoida"?! Voin puhua omastani kuin myös varmasti muidenkin tämän foorumin ylläpitäjien/moderaattoreiden puolesta todetessani, että k&u:n foorumin kaatumiseen meillä ei ole ollut osaa eikä arpaa.

"^Natumania^" kirjoitti:
Viimeaikoina k&u on ollut aika asiallinen, joten eiköhän tuo nöyryyttäminen jo riitä?


Huoh. Voi tuota sinisilmäisyyden määrää... Enkö ole jo kerran todennut, että kyseinen henkilö on AIVAN ITSE aiheuttanut ongelmansa. Tässä lähipäivinä olen, ikävä kyllä, joutunut todistamaan parin muunkin foorumin ylläpitäjän ja k&u:n "suhdetta", ja vaikuttaa siltä, että ystävämme k&u on liimautunut muillekin foorumeille häiriköimään kuin vain tänne. Häntä on monessa paikassa koetettu ohjailla oikeammille raiteille, mutta jos vastaan tulee haistattelua, on mielestäni minkä tahansa forumin ylläpidolla oikeus bannimiseen. Ja mitäpä k&u tekee sitten, kun hänet joltakin foorumilta bannitaan? Jatkaa häiriköintiä ja uhkailee viruksilla ym.

Mutta! Ottaen k&u:n iän huomioon, sympatiani ovat toisinaan hänenkin puolellaan. Ja k&u:n tapauksessa tuollainen viruksilla uhkailu on ennemminkin huvittavaa kuin vakavastiotettavaa. Kuitenkin sinunkin, Natumania, olisi otettava se huomioon, että k&u on tehnyt paljon muutakin kuin lähetellyt foorumeille turhia viestejä -tämän ovat jo monen foorumin ylläpitäjät saaneet huomata. Teidän tavallisten käyttäjien silmät eivät yllä kaikkialle, eivät varsinkaan tässä foorumissa, jossa esimerkiksi yksityisviestejä en lähtisi yleisesti esittelemään.

Ja sittenkin, kaikkia k&u:n rasittavia, huvittavia, säälittäviä, naurettavia ja lapsellisia tempauksia rasittavampaa, huvittavampaa, säälittävämpää ja naurettavampaa olisi se, jos esimerkiksi tämän foorumin ylläpidolla olisi jotakin tekemistä k&u:n foorumin kaatumisen suhteen. Me emme sentään alentuisi sille tasolle, että lähtisimme 11 vuotiaan pikkupojan foorumia sabotoimaan. Mitä me siitä hyötyisimme?

"^Natumania^" kirjoitti:
Mutta mitä jos joka wwe.now-foorumin jäsen saisi osakseen tällaista kohtelua, niin mitä siitä tulisi.


Miksi kummassa jokainen WWE Now-foorumin jäsen "saisi osakseen tällaista kohtelua"? Kuten jo totesin, me emme tiedä mitään k&u:n foorumin kaatumisesta/sabotoimisesta/mitä sille nyt tapahtuikaan, joten sinun on aivan turha yhdistää tätä foorumia tuohon tapahtumaan. Todella lapsellista tuollainen.

EDIT: Noin, siellähän se tuli! Lukekaa Iron Giant:n viimeisin viesti tässä ketjussa, siinäpä k&u:n todellinen käytös sitten onkin pähkinänkuoressa. Kun itse olette foorumin ylläpitäjänä kokenut tuon, voin taata, että lopulta ette enää jaksa k&u:ta puolustella ja paapoa... Minäkin sitä aikoinaan aikani tein, mutta liian monta kertaa kävin läpi tuon Iron Giant:n mainitseman listan... ja olen väsynyt selittelemään asiasta tietämättömille... Annan olla.
"Tequila" kirjoitti:
Tuo oli tarkoittettu LatQ'n viestiin.


Ja Riku Mikkonen on legenda. Hän on luonut tälle foorumille käsitteen n00b. Jokaisen joka täällä käy tulisi tuntea hänet ja ennen jokaista viestiä vilkaista hänen kuvaansa, jotta muistaisi pysyä oikeilla raiteilla. Kaikkia miehen tekoja en muista, koska pidin muistaakseni taukoa foorumilta juuri silloin kun hänen legendaarisuutensa tuli esiin. Kun kuulin siitä, olin hiukan "WTF?" -tilassa hetken aikaa...
En pysty muistamaan tuota, mutta mikä se Lane-juttu oli? En nyt saa millään päähäni mitä se koski.
"Tequila" kirjoitti:
En pysty muistamaan tuota, mutta mikä se Lane-juttu oli? En nyt saa millään päähäni mitä se koski.


Aikanaan kun saavuin foorumille oli koko foorumin "pilkan" kohteena eräs ihminen, jonka nick taisi olla The_Game tai jotain vastaavaa. Itse silloin en käynyt häntä vastaan, mutta hänen seurattua minua MoHAA-skeneen,olen ottanut hänen kanssaan yhteen useastikin ja päätynyt viimeinkin yhteen ainoaan oikeaan lopputulokseen, jonka mukaan hän on peelo pahimmasta päästä. Ja en ole yksin mielipiteeni kanssa.
Ihme itse menin virtual wrestlingin foorumeille niin joku The Game niminen alko pilkkaa / haukkuu.
"Trish" kirjoitti:

turha yhdistää tätä foorumia tuohon tapahtumaan. Todella lapsellista tuollainen.


Pyydän anteeksi mitä nöyrimmin, että sanoin: "Mikä helvetti kaikilla on k&u:ta vastaan?" Tarkoitukseni EI ollut syyttää kaikkia foorumin käyttäjiä k&u:n dissaamisesta. Mutta joitakin kyllä oli. Foorumin kaatajahan on tiedossa, joten eiköhän asia ole tullut selväksi. Ja tämä ei ollut mikään lepyttelypuhe Trishille, korjasin vaan asian.
[Trishsendaali-sano]lähipäivinä olen, ikävä kyllä, joutunut todistamaan parin muunkin foorumin ylläpitäjän ja k&u:n "suhdetta.[tällee]

Siis Trish on (nyt kun on lätkä meininki) Lätkässä Trish
Sitten
Trish: Aivan, paljastuin.
Trish: Scalper, Hitsi sun kaa

Trishssi sano myös: "Voin puhua omastani kuin myös varmasti muidenkin tämän foorumin ylläpitäjien/moderaattoreiden puolesta todetessani, että k&u:n foorumin kaatumiseen meillä ei ole ollut osaa eikä arpaa. "

Nii varmaa Trishendaalari kaato koko hölskän. usko vaa kanetussi and undertaakeer.


Heh, heh.
(27. huoh)

Scalper, olet jo ihan tarpeeksi heikoilla jäillä sen toisena henkilönä esiintymisen jälkeen, joten kannattaisi ehkä hiukan harkita kenelle heittää tuollaista läppää...

Totta kai Kuningatar on huumorintajuinen, mutta nyt ei ehkä ole aivan oikea päivä mennä noin pitkälle...
^ Mushroom very good, very good indeed.

Mitä foorumin kaatamiseen tulee, eikös se ollut alusta asti selvää ettei se liity mitenkään Trishiin ja hänen tiimiinsä?

"ihq - K&U" kirjoitti:
Tuli selville IG ja WZW kaatoi foorumini
Foorumin kaataja ei olekkaan tiedossa epäilykseni syöksyivät 2 väärään henkilöön. Joten henkilö on tuolla IG:n foorumilla joku se niistä oli joku jöllisi salasanani ei kukaan sitä olisi päässyt tekemään Foorumin nimi oli *WWE Paskaa?
Syyllinen on varmasti kielitaidoton hovimestari.
(28)

Jakeletko muitakin kuin tämän foorumin salasanoja ympäriinsä? Jos näin on, niin sinun on turha syyttää ketään foorumisi menetyksestä, koska se oli vain ajan kysymys... Parempi nyt kun siellä ei ollut vielä juuri mitään kuin vaikkapa vuoden päästä (olettaen, että siellä joku oikeasti alkaa käymään).

EDIT: V***N HYMIÖT!
Scalper... Hauskaa?

"Ares" kirjoitti:
Totta kai Kuningatar on huumorintajuinen, mutta nyt ei ehkä ole aivan oikea päivä mennä noin pitkälle...


*Kling kling kling*
"LatQ" kirjoitti:
Ja Riku Mikkonen on legenda. Hän on luonut tälle foorumille käsitteen n00b.

Kerran vielä: siis kuka..? Ja koska hän täällä "vaikutti"? En meinaan ole koskaan kuullutkaan koko tyypistä, vaikka olen täällä pyörinyt lähemmäs kaksi vuotta (niin, joillain meistä ei ole elämää)...
"Kane And Undertaker" kirjoitti:
Foorumin kaataja ei olekkaan tiedossa epäilykseni syöksyivät 2 väärään henkilöön. Joten henkilö on tuolla IG:n foorumilla joku se niistä oli joku jöllisi salasanani ei kukaan sitä olisi päässyt tekemään Foorumin nimi oli *WWE Paskaa?


Kannattaa myös katsoa kenet otat modeksi..Ketkä olivat viimeksi, sinä, Tee? Oliko muita?
"wesnt" kirjoitti:
"LatQ" kirjoitti:
Ja Riku Mikkonen on legenda. Hän on luonut tälle foorumille käsitteen n00b.

Kerran vielä: siis kuka..? Ja koska hän täällä "vaikutti"? En meinaan ole koskaan kuullutkaan koko tyypistä, vaikka olen täällä pyörinyt lähemmäs kaksi vuotta (niin, joillain meistä ei ole elämää)...


Mikkonen "vaikutti" jo kaikkien aikojen ensimmäisellä Now'n foorumilla syksyllä 2001 tj. Pääsi modeksi, valehteli ikänsä, suunnitteli wrestlinghäitä ja sekoili jotain muutakin, ei vaan kykene muistamaan enempää. Pälli mikä pälli.

Soot "KaU" mitä todennäköisimmin itse foorumisi sabotoinut ja haet täältä epätoivoisesti sympatioita. Argh.

"Tirssi" kirjoitti:
*Kling kling kling*


Se on edelleenkin Bling Bling :p
"Lutkus" kirjoitti:
Se on edelleenkin Bling Bling :p

Eieieieiei... Jos tuolle linjalle lähdetään niin se on Sbling... Lutku oot toivoton

Tirssi...? Törsy...?!
"Ares" kirjoitti:
(27. huoh)

Scalper, olet jo ihan tarpeeksi heikoilla jäillä sen toisena henkilönä esiintymisen jälkeen, joten kannattaisi ehkä hiukan harkita kenelle heittää tuollaista läppää...

Totta kai Kuningatar on huumorintajuinen, mutta nyt ei ehkä ole aivan oikea päivä mennä noin pitkälle...


siis jos sä meinaat n00bia niin mun vel kävi täällä ja halus pelleillä vähän. Olin eilen vitsikkäällä tuulella.
"Lutkus" kirjoitti:

Mikkonen "vaikutti" jo kaikkien aikojen ensimmäisellä Now'n foorumilla syksyllä 2001 tj. Pääsi modeksi, valehteli ikänsä, suunnitteli wrestlinghäitä ja sekoili jotain muutakin, ei vaan kykene muistamaan enempää. Pälli mikä pälli.


En tiedä tuosta ajasta, mutta peeloilunsa hän on tehnyt vasta lähempänä syksyä 2002. Pakostakin, koska itse olen rekisteröitynyt vasta juhannuksen jälkeen 2002 ja muistan tapahtumat melkein kuin eilisen päivän. Ja eikös hän ollut viettänyt nuo häät jo? Nuo muut peeloilut olivat muistaakseni enemmänkin IRCin puolella, mutta uskon että monta hauskaa hetkeä on hänen ansiostaan siellä vietetty. Lopultahan hän siirtyi vp.comiin vaikuttamaan.
"^Natumania^" kirjoitti:
Kannattaa myös katsoa kenet otat modeksi..Ketkä olivat viimeksi, sinä, Tee? Oliko muita?


Et kai vihjaa, että Teellä tai Trouganiumilla (?) oli jotain tekemistä foorumin kaatumisen kanssa? Ei tavallisilla mode-oikeuksilla saa niin pahaa vauriota aikaan...

Tällainen kysymys: Vaikka k&u olisi tosiaan parantanut tapansa ja hän olisi nyt kunnon internet-kansalainen, niin mikä hänen foorumissaan niin kiinnostaa? Okei, haluat olla heikomman puolella, mikä on sinänsä kunnioitettavaa, mutta menee hiukan överiksi, jos sen takia pitää suhtautua fanaattisesti foorumiin, jonka tulevaisuus on aika lailla heikon näköinen.

Aika monella näyttää olevan aika paljon k&u:ta vastaan ja en yhtään ihmettele, jos kaikki se mitä olen lukenut hänestä pitää edes murto-osan paikkaansa ja minulla ei taida olla mitään syytä epäillä, etteikö se kaikki pitäisi paikkaansa. Jolla kulla on myös ollut hyvin hauskaa foorumilla sitä spammatessa...
"Ares" kirjoitti:
"^Natumania^" kirjoitti:
Kannattaa myös katsoa kenet otat modeksi..Ketkä olivat viimeksi, sinä, Tee? Oliko muita?


Et kai vihjaa, että Teellä tai Trouganiumilla (?) oli jotain tekemistä foorumin kaatumisen kanssa? Ei tavallisilla mode-oikeuksilla saa niin pahaa vauriota aikaan.


Natumania yrittäää lavastaa minut syylliseksi. Minä en anna tätä ikinä anteeksi. Silloin minua voisi epäillä, jos koko foorumi olisi täynnä "Turskaa"-viestejä, ja ilkeä alter egoni Trym Torson olisi siellä riehumassa kanssani.
"Tee" kirjoitti:

Natumania yrittäää lavastaa minut syylliseksi. Minä en anna tätä ikinä anteeksi. Silloin minua voisi epäillä, jos koko foorumi olisi täynnä "Turskaa"-viestejä, ja ilkeä alter egoni Trym Torson olisi siellä riehumassa kanssani.

Täytyy myöntää, epäilin sinua tai hovimestaria. Mutta luettuani jaloja tekstejäsi, joissa ilmaiset vilpittömästi palavan halusi tehdä k&u:sta laatupostaaja, epäilyni häipyivät sen sileän tien. Sama foorumin kaataja oli tehnyt tuhojaan tänäänkin. "Rekisteröitymys ongelmia"- alueelle oli tehty mm.yli 40 turhaa topiccia, enkä usko sinun, aikuisen miehen, tehneen niitä. Ares, taidat olla oikeassa. Kyllä, olen pyhimys, mutta yksin olen voimaton puolustamaan tuota pientä, mutta silti aina huomiseen niin kirkkain silmin luottavaa foorumia.. surullista.
"^Natumania^" kirjoitti:
yksin olen voimaton puolustamaan tuota pientä, mutta silti aina huomiseen niin kirkkain silmin luottavaa foorumia.. surullista.


Minä harkitsen vielä... Jos/kun tuo häiriköinti loppuu, ehkä rekkaan uudelleen
Niinpä niin eilinen Mr Big oli "Jerichoholic" Ilmotin vaan.
Niin että olisko mahdollista saada lisää modeja täältä? Kun nuo yrittävät sitä Iron Giant jä hänen kätyrinsä sitä yrittää tuhota.
Take To Play The Game, love that song.