Foorumiarkisto

← Painijat

"The Cerebral Assassin" Triple H

Niin, Tripsuhan ei sattunut tekemään esimerkiksi Ortonista ja Batistasta tähtiä? Ja muistan tässä ei niin monta vuottasitten, kun Sheltonia yritettiin pushata ja Trispuhan hänelle taisi jobata ainakin kerran. Ja Eugene, hän oli julmetun over kiitos Tripsun parhaimmillaan. Artikkelin kirjoittaja on varmaan kännissä tai muissa mömmöissä kun menee väittämään, ettei Triple H muka ole kyennyt oikeasti hyviin otteluihin vuoden 2001 jälkeen. Ei mies tietenkään ole mikään ehdoton superguru, mutta silti WWE:n parhaimmistoa.

Huvittavaa on se, että Tripsun paskamaisuuteen puutuaan näin kovalla kädellä, mutta muutaman muun superstaran diivailut jätetään omaan arvoonsa. Esimerkiksi diiva-Taker ei saa kunnolla paskaa niskaansa koskaan, vaikka on joillakin alueilla jopa diivailevampi kuin Triple H. Juu, tottakai joku voi sanoa, että Taker on pistänyt tyyppejä overiksi, mutta onko sittenkään? Milloin hän on viimeksi hävinnyt feudinsa puhtaasti kenellekkään? Loukkaantumisia ei tietenkään lasketa. Takeria ei jobattu Ortonille, ei Kenendylle, ei kellekkään. Ehkä Tripsun kanssa se paskanjauhaminen johtuu siitä, että mies sattui naimaan pomon tyttären.

Ei tietenkään, etteikö Triple H olisi itsekäs paskiainen, mutta hän ei todellakaan ole ainut itsekäs paskiainen. On kerrassaan epäreilua, että hänen tekojaan katsotaan suurennuslasin lävitse ja muiden silmälapun(hieno vertaus). Tripsun sijaan olisin huolissani tästä uudesta ME-sukupolvesta, joilla näyttää nousevan kusi päähän ja huolella. Cena nyt on kunnioitettu backstagella, mutta Batista ja Lashley ovat todellisia paskapäitä. Uskaltaisin väittää, että Khali on varmaan ME-jannuista kunnioittavin kultuuritaustansa tähden.

Artikkeli oli suurimmalta osalta paskaa. Joku "toimittaja" itkee silmänsä ulos päästään siksi, ettei hänen suosikkejaan pushata. Dan Whalers, you don't know shit...
Rivenin tuottaman paskan kaltaista tilitystä HHH:n puolesta olenkin tässä jo hetken odottanut.

Niin, Tripsuhan ei sattunut tekemään esimerkiksi Ortonista ja Batistasta tähtiä? Ja muistan tässä ei niin monta vuottasitten, kun Sheltonia yritettiin pushata ja Trispuhan hänelle taisi jobata ainakin kerran. Ja Eugene, hän oli julmetun over kiitos Tripsun parhaimmillaan.


Triple H osaa kyllä auttaa tyyppejä overeiksi (Orton, Batista, Cena), mutta ei se tarkoita, että hänen pitäisi kusta muita painijoita silmään. Mestarina tai ykköshaastajana ollessaan kyllä jeesaa, pakkokin on, koska on silloin vastuussa hommasta enemmän. Jos HHH tipahtaa ME-kuvioiden ulkopuolelle, hän säännönmukaisesti vain hautaa porukkaa ja tekee sen todella epäkunnioittavalla tavalla. Eihän sen nyt ihan noinkaan pitäisi mennä?

Ei tietenkään, etteikö Triple H olisi itsekäs paskiainen, mutta hän ei todellakaan ole ainut itsekäs paskiainen.


On silti suurin itsekkäin paskiainen ja nimenomaan siksi, missä asemassa lafkassa on (nai pomon tyttären ja omaa eniten valtaa aktiivipainijoista) ja miten sen pohjalta toimii. Siinä on vissi ero muihin nähtynä. Taker ei hautaa samalla epäkunnioittavalla tavalla tyyppejä, jotka eivät sitä ansaitse ja vaikkei ehkä puhtaasti häviäkään, niin osaa silti laittaa vastustajansa overeiksi ihan yhtä hyvin kuin Triple H:kin.
En itsekään fanita hulluna Batistan tai Lashleyn dominointia, varsinkin Lashleyn viimeaikainen pushi alkoi ottaa päähän tosissaan. Mutta halusin vain tehdä pointin siitä, että omasta mielestäni Triple H, ottaen huomioon hänen historiansa ja uransa WWE:llä, on tällaisista "runnojista" pahin.

Undertakerista sen verran, että miten niin ei jobannut Ortonille? Summerslam 2005? No Mercy 2005? Kennedyn kohdalla tuli tosin vain dq:ta ja muuta kusetusta edes ilman pin fallia, mutta kuitenkin. Eikä Taker pyöri mestaruuskuvioissa läheskään niin paljon kuin Triple H, ja viime mestaruuskaudestakin on kulunut 5 vuotta viimeisintä huomioimatta.

Triple H dominoi vuodet 2003-2004 lähes totaalisesti, mutta senkin jälkeen (ja ennenkin) joka kerralla hänen painiessaan vakituisesti DX-kautta lukuunottamatta hän on joko ollut mestarina tai saamassa pushia seuraavaan title shottiin, ja samaa ollaan taas kaavailemassa viimeistään WM XXIV:hen. Käytännöllisesti katsoen näyttää olevan päällä sellainen käsitys, että WM-main eventtia on HHH:n läsnäollessa nykyään mahdotonta tehdä ilman häntä.

Jos/kun Chris Jericho palaa, niin toivoa sopii, ettei HHH (taas kerran) romuta hänen potentiaaliaan. Onneksi RVD sentään pääsi irtautumaan Triple H:n alentavasta otteesta ja pääsi edes kerran ansaitusti WWE-mestariksi.
Itse katsoisin paljon enemmän Triple H:ta mestarina kuin Cenaa. Jos ei Orton voita Cenalta titteliä niin kyllä se Tripsu olisi ainoa vaihtoehto omasta mielestä ellei Jericho tee paluuta RAWiin.

HHH:n dominointi aiempina vuosina oli minun mielestäni ihan jees katseltavaa.
Miksi Triple H nimettiin?
"JDub" kirjoitti:
Miksi Triple H nimettiin?


Todennäköisesti liian pitkän nimen takia. Kuka nyt jonkun Hunter Hearmst Hermsleyn (typotin varmaan) nimen muistaa...
"Wanhus" kirjoitti:
Kuka nyt jonkun Hunter Hearmst Hermsleyn (typotin varmaan) nimen muistaa...
Itseasiassa aika moni...

Se on Hunter Hearst Helmsley.
Niin... Stefa tuossa ylempänä puhui ensin nominoinnista, mutta muutti sen sitten muotoon dominointi jälkikäteen...
"JDub" kirjoitti:
Niin... Stefa tuossa ylempänä puhui ensin nominoinnista, mutta muutti sen sitten muotoon dominointi jälkikäteen...


Typoja sattuu kaikille .
"Duke Dempsey" kirjoitti:
Dan Wahlers kiteyttää ajatukseni Triple H:stä täydellisesti tässä Wrestling Observerin artikkelissa.

http://www.wrestlingobserver.com/wo/new ... ?aID=20771

Täyttä asiaa. Ellei Triple H korjaa asennettaan, hän saa mielestäni painua kehästä h****tin kuuseen.


AAMEN! Oikeastaan mahdoton kiistää mitään miehen sanomisia, jos englantia ymmärtää.
Eli Triple H on mielestänne huono ja kykenemätön painija? Niin mies meinaan väitti.
Kyllä siellä yksi juttu sitten onkin, jonka kanssa en ole ihan samoilla linjoilla: "He hasn't been a good worker since that first quad tear in May 2001". Olen kyllä samaa mieltä siitä, että hän ei ole ollut entisensä sen jälkeen, mutta kukapa nyt voisikaan täysin olla? Silti huonoksi väittäminen on liioittelua. Todella loistavia matseja on tullut Triple H:lta vielä viime vuosinakin, sitä ei käy kiistäminen. En vain pidä hänen politiikastaan.
;E;E;E
"aLoe" kirjoitti:
Minulle se aiheutti markoutin kun DX:än aikaan Shawn Michaels oli kayfaben takia poissa niin eka häntä vedetään Big Shown ja muitten heelien toimesta limon ovella paskaksi ja sitten tulee matsin aika muistaakseni Triple H kompuroi sinne ja vastassa oli Shane ja vanhempi mahoni, niin rautaputkella tulee tripsua naamaan jne, mutta kun häntä on lätkitty nousee hän pystyyn ja vetää suck itit mahoneille, siinä vaiheessa se markoutti tuli.


Suomeksi?
"Hky" kirjoitti:
"aLoe" kirjoitti:
Minulle se aiheutti markoutin kun DX:än aikaan Shawn Michaels oli kayfaben takia poissa niin eka häntä vedetään Big Shown ja muitten heelien toimesta limon ovella paskaksi ja sitten tulee matsin aika muistaakseni Triple H kompuroi sinne ja vastassa oli Shane ja vanhempi mahoni, niin rautaputkella tulee tripsua naamaan jne, mutta kun häntä on lätkitty nousee hän pystyyn ja vetää suck itit mahoneille, siinä vaiheessa se markoutti tuli.


Suomeksi?


Hei pliis, saat tuosta teksistä hyvin selvää, joten on turha heittää: "en saa selvää läppiä."

Edittiä, olihan teksti aika vaikealukuista, pisteet ja pilkut puuttuivat, mutta kyllä siitä selvän sai.
oli toi aika heveletin sekavaa tekstiä


HHH ON ihQ sil on niin ihana pömppis <3
Triple H on ehdottomasti suosikkipainijani. Todella hyvä mikissä, karismaattinen, liikearsenaali hyvä ja erinomainen vielä kehässäkin. Ollut mukana historian kovimmissa matseissa!
"Heavy The Game" kirjoitti:
Triple H on ehdottomasti suosikkipainijani. Todella hyvä mikissä, karismaattinen, liikearsenaali hyvä ja erinomainen vielä kehässäkin. Ollut mukana historian kovimmissa matseissa!


Yarr, jeah.

Triple H on vain loistava heelinä sekä facena, todella hyvät liikkeet, karisma, mikkitaidot.
Tuota tuota... tuli tässä mieleen, että milloinkas Triple H on viimeksi ollut päämestarina? (pois lukien No Mercyn tunnin pituinen mestaruuskausi) Kyllä taitaapa olla kolme vuotta sitten WrestleManiassa, jolloin hävisi tittelinsä Batistalle. HHH on myös hävinnyt kolmessa perättäisessä Wrestlemaniassa, illan viimeisessä ottelussa. 2004 Benoit'lle, 2005 Batistalle ja 2006 Cenalle. Ja viime vuonnahan mies missasi koko show'n. Mutta toisaalta milloin viimeksi Trips (terveenä olleessaan) on Wrestlemaniassa ollut mestaruusottelun ulkopuolella?

Mitä tällä spekulaatiolla haluan sanoa? Minua ei henk.koht. haittaa, vaikka HHH Chamberin kautta pääsisikin Manian pääotteluun. Kunhan siitä ei tule singles matsi hänen ja Ortonin välillä. Cena mukaan ja vola... Let's do WrestleMania XX all over again.
"What" kirjoitti:
Tuota tuota... tuli tässä mieleen, että milloinkas Triple H on viimeksi ollut päämestarina? (pois lukien No Mercyn tunnin pituinen mestaruuskausi) Kyllä taitaapa olla kolme vuotta sitten WrestleManiassa, jolloin hävisi tittelinsä Batistalle. HHH on myös hävinnyt kolmessa perättäisessä Wrestlemaniassa, illan viimeisessä ottelussa. 2004 Benoit'lle, 2005 Batistalle ja 2006 Cenalle. Ja viime vuonnahan mies missasi koko show'n. Mutta toisaalta milloin viimeksi Trips (terveenä olleessaan) on Wrestlemaniassa ollut mestaruusottelun ulkopuolella?

Mitä tällä spekulaatiolla haluan sanoa? Minua ei henk.koht. haittaa, vaikka HHH Chamberin kautta pääsisikin Manian pääotteluun. Kunhan siitä ei tule singles matsi hänen ja Ortonin välillä. Cena mukaan ja vola... Let's do WrestleMania XX all over again.

Minustakin HHH voisi vaihteeksi vääntää aika pitkänkin kauden. Kyllä niistä saisi varmasti pitkästä aikaa PALJONKIN irti. Kyllähän tuo Orton vs. Cena vs. HHH kuulostaa ihan ok:lta, mutta varmaan aika söhlinki siitä tulisi. Jotenkin mieleen tulee Edge vs. HHH vs. Cena, joka oli ihan hyvä matsi. Minä olen kuitenkin sitämieltä, että H voisi vääntää jonkun 6 kuukauden reignin, ja sen jälkeen jatkaisi hetken mestaruuskuvioissa.

Off topikkia, mutta kaikista mestaruuskausista saisi PALJON enemmän irti, mutta tuo brand split KIERRÄTTÄÄ ja KIERRÄTTÄÄ samaa ja samaa. Yksi show, ja turhat painijat ulos WWE:stä.
Vaikka Triple H on ollutkin mestarina 8 vuoden (?) urallaan jo 11 kertaa, mikä joidenkin mielestä on jo ihan tarpeeksi, hänelle pitäisi antaa vielä olla mestarina enemmän kuin muutaman tunnin (No Mercy).
Miehen heel ajat olivat mielestäni jotain uskomatonta. Hän veti niin hyvää heel roolia, että heikompaa hirvittää. Hunter heeliksi takaisin. Hän voisi liittoutua taas parin jobberin kanssa aivan kuten Edge. Tai jotain pikku kivaa.
"kossi5" kirjoitti:
Hän voisi liittoutua taas parin jobberin kanssa aivan kuten Edge. Tai jotain pikku kivaa.

Milloin Triple H on ollut liittoutuneena jobbereiden kanssa?
Evolutionin aikoina stablessa oli Randy Orton, joka oli pitkään Intercontinental-mestari, Ric Flair, joka voitti joukkuemestaruuden Batistan kanssa.
Missä näet jobbereita?
Jobber on kyllä vähän väärä sana tähän. Tarkoitin vain, että hän voisi liittoutua taas joittenkin kanssa ja ottaa WH mestaruuden.
Evolutionin alkuaikana itse kutsuin Ortonia jobberiksi. Lowermidcardissahan hän paini ilman kummempaa suosiota ennen liittoutumista Flairin ja The Gamen kanssa.
"DeadManWalking" kirjoitti:
Milloin Triple H on ollut liittoutuneena jobbereiden kanssa?
Evolutionin aikoina stablessa oli Randy Orton, joka oli pitkään Intercontinental-mestari, Ric Flair, joka voitti joukkuemestaruuden Batistan kanssa.
Missä näet jobbereita?

Juu. Eihän Orton ja Batista mitään jobbereita ollut. Orton on 2x WWE ja 1x WHC mestari ja Batista on 3x WHC mestari. Ei siis todellakaan mitään jobbereita.

Vai mites ne vuodet taas menikään, oliko 2007 ennen vuotta 2003?
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"DeadManWalking" kirjoitti:
Milloin Triple H on ollut liittoutuneena jobbereiden kanssa?
Evolutionin aikoina stablessa oli Randy Orton, joka oli pitkään Intercontinental-mestari, Ric Flair, joka voitti joukkuemestaruuden Batistan kanssa.
Missä näet jobbereita?

Juu. Eihän Orton ja Batista mitään jobbereita ollut. Orton on 2x WWE ja 1x WHC mestari ja Batista on 3x WHC mestari. Ei siis todellakaan mitään jobbereita.

Vai mites ne vuodet taas menikään, oliko 2007 ennen vuotta 2003?

Luitko sinä viestini?
Evolutionin aikoina Orton piti hallussaan Intercontinental-mestaruutta, sekä myöskin kävi kuumaa feudia Mick Foleyta vastaan ja voitti sen feudin.
Myöskään Batistaa en pitäisi mitenkään jobberina, voittihan mies joukkuemestaruuden, sekä kävi välillä tuhoamassa Triple H:n vastustajia, esimerkiksi Goldbergin.
"DeadManWalking" kirjoitti:
Luitko sinä viestini?

Luitko itse minun, Cocan tai Kossi5:n viestit? Pointtina oli se, että kyllähän miehet Evolutionin ainana kehittyivät (pun intended), mutta ennen sitä he eivät olleet yhtään mitään muuta kuin kaksi random uikkarijobberia. Mitä kossi sanoi "taas kahden jobberin kanssa liittoutumisesta" meni siis ihan oikein siinä mielessä. Menee taas tapahtuneet ja tapahtumattomat jutut sekaisin.
"DeadManWalking" kirjoitti:
Evolutionin aikoina Orton piti hallussaan Intercontinental-mestaruutta, sekä myöskin kävi kuumaa feudia Mick Foleyta vastaan ja voitti sen feudin.
Myöskään Batistaa en pitäisi mitenkään jobberina, voittihan mies joukkuemestaruuden, sekä kävi välillä tuhoamassa Triple H:n vastustajia, esimerkiksi Goldbergin.
kossi5 puhuikin siitä, että Triple H:n liittoutuessa Ortonin ja Batistan kanssa ei kummatkaan vielä olleet mitään kummoisia tyyppejä. Orton paini aika randomina ennen Evolutionia ja Batista puolestaan oli D-Vonin kanssa jeesustelevana Tag Teamina (joka oli muuten tosi huono tag team). Tottakai nämä kaksi herraa sitten menestyivät Evolutionin aikana ja sitä kautta kadottivat ''jobberin maineensa''

E: Jack ehti ensin, mutta täydensin
Me phail.

Noh, kieltämättä, mutta omasta mielestäni ainakaan kun ensimmäisen kerran alettiin käyttää termiä "Evolution" Orton oli jo muulla tasolla kuin jobberina.
Batistahan oli pitkään loukkaantuneena, ja palasi sitten rusikoimaan Goldbergin, jolla mies kasvatti overiuttaan melkoisesti.

EDIT:
En nyt muista oliko loukkaantuneena, mutta kuitenkaan häntä ei oltu ruudussa nähty.
Batista ja Orton eivät olleet tuolloin todellakaan mitään suuria tähtiä, mutta ei heitä kyllä jobbereiksikaan voinut kutsua. Batistahan hengaili jo ennen Evolutionia Flairin kanssa ja voitti Kanen PPV-debyytissään ennen liittymistään Evolutioniin.

EDIT: Enpä jaksa enää uutta viestiä kirjoittaa, mutta sanotaan nyt sen verran, että ei sillä varmastikaan mitään sen suurempaa merkitystä ole, mutta omasta mielestäni jobberi nyt vaan ei todellakaan ole hyvä sanaa kuvaamaan Batistaa ja Ortonia vuoden 2003 alussa.
"Supermac" kirjoitti:
Batista ja Orton eivät olleet tuolloin todellakaan mitään suuria tähtiä, mutta ei heitä kyllä jobbereiksikaan voinut kutsua.

Jabroni, curtain jerker, jobber whatever. Oikeastaanhan ketään WWE:n kirjoitetulla sopimuksella varustettua painijaa ei voi virallisesti kutsua jobberiksi, mutta onko sillä oikeasti mitään merkitystä. Nykyisinhän tuota termiä käytetään usein puhuttaessa yleisesti alemman kortin painijoista, eikä siinä mielestäni ole mitään vikaa. Jos häviää reilusti yli puolet omista matseistaan on minun kirjoissani jobberi, sanoi Damien Demen.. anteeksi Father Tarot siihen ihan mitä vain.
Kyllähän he olivat osittain Triple H:n jobbereita, samalla kun heidän oma uransa nousi.
"kossi5" kirjoitti:
Kyllähän he olivat osittain Triple H:n jobbereita, samalla kun heidän oma uransa nousi.


Njaa, en nyt sanoisi Jobbereiksi. Val Venis on jobberi, Batu ja Orton eivät. He olivat ennemminkin jonkun nyky-Carliton tasolla suosiossa ja maineessa, joka on jobberista paripykälää ylöspäin.
40 vuotta täyteen Hunterilla. Jostain syystä tunnen juuri tänään pakottavaa tarvetta jakaa mietteitäni HHH:sta. Vuosina 1999-2003 Triple H oli oikeasti taitava brawleri, bisneksen parhaita. Huippumatseja kertyi niin paljon, ettei kaikkia voinut laittaa hyvän vastustajan piikkiin. Noista päivistä lähtien HHH:n ura onkin sitten ollut pienoista alamäkeä, vaikka yksittäisiä huippuhetkiä edelleen silloin tällöin nähdään. Loukkaantumiset ja ikä ovat hidastaneet miestä, sekä pakkosyöttäminen on ollut rasittavaa viimeisien vuosien aikana. Hunter on luontainen heel, ja siinä roolissa arvostan häntä todella korkealla. Nyt viimeisen kolmen vuoden ajan hän on ollut face, jollaisena toimii huomattavasti heikommin ja jatkuva main eventtaaminen sekä huonontuneet kehäotteet ovat tehneet hänestä varsin tylsän hahmon. Lisäksi toisinaan on paistanut läpi, ettei hän enää nauti painimisesta samalla lailla kuin aikaisemmin, vaan tekee sitä koska hänen on pakko. En nyt tiedä onko tuo vain harhaluuloa, voi ollakin.

Enpä usko, että monella tuohon vastaväitettä on. En ehkä fanita HHH:ta, mutta arvostan kyllä. Sanotaan Hunterista ja hänen perhesuhteistaan mitä tahansa on hän kuitenkin tarjonnut painifanille paljon vuosien mittaan. Kainona toiveenani on, että mies pysähtyisi hetkeksi peilin eteen miettimään asioita, ja tajuaisi että nyt on hänen aikansa luoda uusia tähtiä. Samalla tavalla kuin Mick Foley ja Steve Austin loivat hänet kymmenen vuotta sitten. Nimittäin tällä tavalla bisneksen pitäisi toimia.

Vielä nykypäivänäkin HHH pystyy tarjoamaan viihdyttäviä otteluita, kunhan vastustaja on oikea. Toivon kuitenkin, ettei HHH seuraa idolinsa Ric Flairin viitoittamaa polkua, vaan lopettaa ollensa vielä "huipulla." Loukkaantumiset huomioon ottaen tuskin hän enää 20:tä vuotta painii, seuraava isku voi hyvinkin olla "career ending." Eihän tällaista tietenkään kenellekään toivo, ehkäpä HHH tajuaa itse lopettaa ennen kuin moista pääsee tapahtumaan. Kyseessä on sellainen painija, josta mielipiteeni muuttuu viikottain. Toisinaan pidän häntä epäansaitsevana ja ylimielisenä paskaläjänä, toisinaan eräänä aikansa parhaista brawlereista ja ansaitsevana main eventterinä. Hyvin kaksijakoinen mies ainakin minun kirjoissani tämä Hunter Hearst Helmsley. Hyvä painija, mutta ei niin hyvä, että olisi kaikki saavutuksensa ansainnut.
"What" kirjoitti:
:hhh: 40 vuotta täyteen Hunterilla. Jostain syystä tunnen juuri tänään pakottavaa tarvetta jakaa mietteitäni HHH:sta. Vuosina 1999-2003 Triple H oli oikeasti taitava brawleri, bisneksen parhaita. Huippumatseja kertyi niin paljon, ettei kaikkia voinut laittaa hyvän vastustajan piikkiin. Noista päivistä lähtien HHH:n ura onkin sitten ollut pienoista alamäkeä, vaikka yksittäisiä huippuhetkiä edelleen silloin tällöin nähdään. Loukkaantumiset ja ikä ovat hidastaneet miestä, sekä pakkosyöttäminen on ollut rasittavaa viimeisien vuosien aikana.

Varmastikkin Triple H:n taidot ovat pudonneet viime vuosien mittaan, vaikka tähän en ole hirveästi huomiota kiinnittänyt. Itse pidän HHH:sta vähän samalla tapaa kuin sinäkin, joten en tätä sen enempää kommentoi.

Sen sijaan, kun sanoit, että Hunterin "pakkosyöttäminen" on tuntunut vasta rasittavalta viime vuosina ja hän oli bisneksen parhaita vuonna 2003. Jos oikein muistan, niin vuonna 2003 vasta Hunterin "pakkosyöttämistä" nähtiinkin. Mies kaatoi raskaansarjan maailmanmestarina vuodessa Scott Steinerin, Kevin Nashin ja niin ikään Goldberginkin. Tämän lisäksi nähtiin noin 20 minuutin promoa hänen paremmuudestaan melkein joka Raw'ssa. En toki väitä, että tämä huonoa olisi kaikkien mielestä ollut (esim. itse en laittanut hirveästi pahakseni), mutta ajattelin vain ilmaista, kun minulle jäi sellainen kuva tuosta viestistäsi, että "pakkosyöttö" on alkanut vasta viime vuosina. Voi olla, että käsitin väärinkin. Tuolloin internetissä pyöri melkoinen valitus Triple H:sta, jota ei ole tämän niin sanotun Triple H -eran jälkeen näkynyt. Vrt. John Cena -era.

"What" kirjoitti:
Lisäksi toisinaan on paistanut läpi, ettei hän enää nauti painimisesta samalla lailla kuin aikaisemmin, vaan tekee sitä koska hänen on pakko. En nyt tiedä onko tuo vain harhaluuloa, voi ollakin.

Voi se olla näinkin, mutta ainakin Raw Live Tourilla mies näytti nauttivan jokaisesta pisarasta hikeä.
Olemmeko todistamassa sitä, mikä rehellisesti sanoen olisi pitänyt tapahtua jo 5 vuotta sitten? Onko Triple H lopultakin tajunnut, ettei hän voi ikuisesti main eventata? Ilman mitään uskomatonta käännettä (jonkun ME-painijan loukkaantuminen tai muuta) HHH on mukana WrestleManian viidenneksi suurimmassa ottelussa. Batista ja John Cena taistelevat WWE:n mestaruudesta, Chris Jericho ja Edge WHC-vyöstä, Shawn Michaels ja Undertaker isossa revanssissaan, Mr. McMahon ja Bret Hart super grudge matsissaan. Sitten meillä on Triple H ja Sheamus selvänä alakortin otteluna. Kuulostaa lähes uskomattomalta. Olen vieläpä melkoisen varma, että HHH jobbaa saunakaverilleen. (tätä en kylläkään toivo, sillä Shameonus on väärä mies HHH:n kaatajaksi)

Onkohan HHH tulevana imperiumin perijänä lopultakin tajunnut, että nyt hänen täytyy tehdä sitä, mikä on parasta firmalle, eikä sitä mikä on parasta hänelle itselleen? Triple H:n asema on kerta kaikkiaan niin vankka, että hänen overiuteensa ei vaikuttaisi millään tavalla, vaikka hän ottaisi Santino Marellalta nekkuun puolessa minuutissa. Niinpä minulla elääkin pieni toivonkipinä siitä, että kuluvan vuoden aikana HHH pistää Shameonusin lisäksi ainakin pari muutakin nuorta kaveria erittäin overeiksi jobbaamalla heille. Toivottavasti toiveeni ei ole turha.
What kirjoitti:
Onko Triple H lopultakin tajunnut, ettei hän voi ikuisesti main eventata...

Tai sitten hän on vain loukkaantunut (ks. uutisosio). Ei Hunterista tulla noin helpolla pääsemään eroon. Varmasti pyörii ME-kuvioissa vielä ainakin 10 vuotta, mikäli kulissien takana ei tapahdu mitään dramaattista.
Olen samaa mieltä siitä, että Triple H:n tulisi jo jättää ME-kahinat nuoremmilleen viihteen laadun parantamisen vuoksi, mutta pakko heittää yksi miehen asemaa puolustava kommentti: hän on silti aivan hiton over. HHH saa aina yhdet illan kovimmista popeista, ja esimerkiksi niissä Cenan ja HHH:n lyöntisessioissakin yleisö kääntyy aina Hunterin puolelle. Ei olisi siis kovin järkevää tiputtaa miestä väkisin kortissa alaspäin, kun WWE Universe selvästi suorastaan palvoo häntä yhä.

Voin kirjoittaa aiheesta joskus pidemminkin, mutta nyt en ehdi.
On kyllä totta tosiaan mielenkiintoinen tilanne. Sitä oikeen havahtuu kun katsastelee päämatsien osanottajia ja se kuulostaa hyvältä, mutta jotain sieltä puuttuu... Haitch. Toki miehen asenne on voinut muuttua, mutta Sheamuksen asema tiedetään. On se kyllä siltikin kummallista. Ja varsinkin kun puhutaan vuoden suurimmasta tapahtumasta.

Mutta kyllähän tämä mies on suurien areenojen mestari. Lähes poikkeuksetta (poikkeuksena Orton matsi viime vuodelta) mies on yltänyt loistaviin suorituksiin ja upeisiin matseihin. Mutta sekin fakta on todettava, että mies tarvitsee vastaansa kyllä kovan tekijän noihin klassikkoihin. Cenat, Anglet, HBK:t ja monet muut. Sheamus ei ole kova tekijä ja tämän vuoksi odotan tätä kohtaamista vähän pelonsekaisin tuntein.

Mutta hieno homma jos WWE on päättänyt pikkuhiljaa siirtää vastuuta tuon "pahan akselin" ulkopuolelle. Itseasiassa yksikään heistä ei ole vyöstä taistelemassa. Se on aika paljon se.
What kirjoitti:
Olemmeko todistamassa sitä, mikä rehellisesti sanoen olisi pitänyt tapahtua jo 5 vuotta sitten?

Jos WWE:ssä olisi ollut muitakin uskottavia ME heelejä tuolloin kuin JBL ja Hunter niin saattaa olla että herra olisi sen silloin tajunnut. Tai jos WWE:ssä olisi ollut yhtäkään nuorta tähteä joka olisi voinut täyttää hänen saappaansa 4 vuotta sitten niin hän olisi voinut tehdä niin. Tai jos heitä olisi ollut 2 vuotta sitten tai vuosi sitten. Ongelmana kun on ollut WWE:n käsikirjoittajien kädettömyys ennemmin kuin se että Hunter olisi haluton tekemään uusia tähtiä. Tietysti Hunterilla on joku oikeus sanoa kenelle häviää jne. mutta ei herran sana voi niin paljoa painaa että hän ei voisi hävitä nuorille nouseville tähdille tai vakiinnuttaa nuorten tähtien aseman suurimpien nimien joukossa. Vai muistanko väärin että hän olisi jobannut John Cenalle, Ortonille ja Batistalle? Nuo kolme ovat kuitenkin melko suuria nimiä tätä nykyä. Ja juurihan DX kesällä hävisi Legacylle.

Tosin en sulje tätäkään mahdollisuutta pois:
JDiB kirjoitti:
Tai sitten hän on vain loukkaantunut (ks. uutisosio). Ei Hunterista tulla noin helpolla pääsemään eroon. Varmasti pyörii ME-kuvioissa vielä ainakin 10 vuotta, mikäli kulissien takana ei tapahdu mitään dramaattista.
enska kirjoitti:
Olen samaa mieltä siitä, että Triple H:n tulisi jo jättää ME-kahinat nuoremmilleen viihteen laadun parantamisen vuoksi, mutta pakko heittää yksi miehen asemaa puolustava kommentti: hän on silti aivan hiton over. HHH saa aina yhdet illan kovimmista popeista, ja esimerkiksi niissä Cenan ja HHH:n lyöntisessioissakin yleisö kääntyy aina Hunterin puolelle. Ei olisi siis kovin järkevää tiputtaa miestä väkisin kortissa alaspäin, kun WWE Universe selvästi suorastaan palvoo häntä yhä.

Voin kirjoittaa aiheesta joskus pidemminkin, mutta nyt en ehdi.

Totta. Mutta kyllä WWE Universen saa pidettyä tyytyväisenä, vaikka Hunter ei nyt koko aikaa show'n keskipisteenä olisi. Mielestäni kaikista parhain hyötysuhde miehestä saataisi irti sellaisena kaverina, joka aina silloin tällöin käväisisi ME-kuvioissa, mutta käytännössä koskaan ei kuitenkaan päämestaruutta voittaisi. Ja kuten sanottua - HHH:n asema on kerta kaikkiaan niin vankka, että vaikka hän häviäisi feudin jollekin keskikortin kaverilla, pystytään hänet silti nostamaan seuraavan PPV:n pääotteluun ilmaan että kukaan ihmettelisi mitään. Siihen, että olisiko tässä bookkauksellisesti sitten mitään järkeä en halua ottaa kantaa.
HHH tarvitsee nyt jotain uutta potkua, hän on pitkään ollut aivan samanlainen tuommoinen perus facehunter. Ehkei heel turnia mutta joku kunnon rivalry jonkun kanssa, ei shamuksen.
kossi5 kirjoitti:
HHH tarvitsee nyt jotain uutta potkua, hän on pitkään ollut aivan samanlainen tuommoinen perus facehunter. Ehkei heel turnia mutta joku kunnon rivalry jonkun kanssa, ei shamuksen.


Siis kenen?
KOmus101 kirjoitti:
kossi5 kirjoitti:
HHH tarvitsee nyt jotain uutta potkua, hän on pitkään ollut aivan samanlainen tuommoinen perus facehunter. Ehkei heel turnia mutta joku kunnon rivalry jonkun kanssa, ei shamuksen.


Siis kenen?


Et sitten Whatille yrittänyt päteä hänen nimityksestään Sheamukselle?
Minä veikkaan Triple H:n lopettavan tai ainakin jättävän main event kahinat muille sitten kun on rikkonut Ric Flairin ennätyksen maailmanmestaruuksien määrässä.
Jaksaako joku vielä innostua Triple H:sta?
Darien Fawks kirjoitti:
Jaksaako joku vielä innostua Triple H:sta?


No kyllähän sitä keskellä korttia katselee, ei vaan main eventissä enään kerta kaikkiaan jaksa.
xploiTah kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
Jaksaako joku vielä innostua Triple H:sta?


No kyllähän sitä keskellä korttia katselee, ei vaan main eventissä enään kerta kaikkiaan jaksa.


Itse jaksan katsella sitä enää häviämässä. Muuten en edes keskikortissa. :/
Darien Fawks kirjoitti:
xploiTah kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
Jaksaako joku vielä innostua Triple H:sta?


No kyllähän sitä keskellä korttia katselee, ei vaan main eventissä enään kerta kaikkiaan jaksa.


Itse jaksan katsella sitä enää häviämässä. Muuten en edes keskikortissa. :/


Ymmärrän sinua täysin :)
Hieno kysymys, kyllä sitä edelleen jaksaa. Kun vain päästää ohi aivojensa sellaiset ajatukset kuten valta backstagella ja kovin suuri kyky päästä näillä suhteilla eteenpäin. Kyllä sitä edelleen paljon mieluummin katselen, kuin esmes Cenaa.