En jaksa. HHH:ta on nähty viime vuosina niin paljon ja vienyt paljon aikaa paljon mielenkiintoisimmilta hahmoilta. Viimeisin jakso mitä olen Tripsulta mielenkiinnolla katsoa oli Last Man Standing Flairia vastaan.
"The Cerebral Assassin" Triple H
- As we’ve been covering this week, Triple H has not been wrestling on WWE’s European tour despite being advertised. The Game missed another show last night in Glasgow, UK. Dave Meltzer notes that Triple H is suffering from a neck injury which is likely why he isn’t on the current tour.
Päivitystä
Wrestlingradio kirjoitti:
- Wrestling Observer Newsletter is reporting that in addition to the neck problems Triple H is suffering from right now, one of his surgically repaired quads is giving him trouble. Right now Triple H is scheduled to work all upcoming TV and pay-per-view events only.
Mulla alkaa olla ikävä Gamea :?
What kirjoitti:
Mulla alkaa olla ikävä Gamea :?
No ehkä vähän kieltämättä alkaa. :O
Niin muuten alkaa olla. :evil: Heelinä takaisin niin odotus palkitaan.
Sliditanko kirjoitti:
Niin muuten alkaa olla. :evil: Heelinä takaisin niin odotus palkitaan.
Hyvin sanottu. :) Facena mies vie vain lähinnä tilaa muilta.
Onko Triple H:n paluusta ollut mitään juttua?
Coca kirjoitti:
Onko Triple H:n paluusta ollut mitään juttua?
:roll:
Spoiler
Palasi jo viime Raw'ssa yhdessä Undertakerin kanssa.Pistin varmuuden vuoksi spoilereihin, mutta tarvitseekos niitä enää täällä käyttää kun Suomessa ei enää painilähetyksiä televisiosta tule?
DeadManWalking kirjoitti:
Pistin varmuuden vuoksi spoilereihin, mutta tarvitseekos niitä enää täällä käyttää kun Suomessa ei enää painilähetyksiä televisiosta tule?
Ei tarvitse. Kaikki mikä on Jenkkilässä jo tv:stä tullut on spoilervapaata. Tulevissa tapahtumissa saa sitten käyttää omaa harkintaa, mutta hyvä nyrkkisääntö lienee että mikäli asiat ovat varmoja, ts. ne on jo nauhoitettu muttei vielä tv:ssä näytetty, pistetään ne tällä alueella spoilereihin. Jos ne taas ovat jotain wrestlezonen tietoja siitä, ketä Vince nyt haluaa pushata, ei spoilereita tarvitse laittaa.