"Rocky" kirjoitti:
Eli, jos et pysy työpaikassasi vähintään nelikymppiseksi, olet "kesäduunissa"? Triple Hko on sitten "syntynyt painijaksi"? Jos hän ei naisi pomon tytärtä, hän ei olisi lähellekkään sitä asemaa mitä hän nykyään on. Ja koko ajan osa faneista (lue: foorumeiden smarkit) vinkuu että Takerin pitäisi lähteä jo ja lopettaa painihommat. Rock oli painiessaan arvostettu, mutta sai nykyisen legendan asemansa lähtönsä ansiosta.
Ei, kyllä mielestäni hommat voi jättää, mutta lojaalia ei ole lähteä mennäkseen muihin hommiin. Hän lopetti painimisen siirtyäkseen elokuviin. Jos jollain on intohimoa johonkin oikeasti, sitä ei lopeteta edes silloin kun on proteesit joka ikisessä nivelessä ja lääkkeitä joka solulle. Siitä on nykyäänkin eläviä esimerkkejä.
Ja tosiaan turha väittää, että Game on nykyään huipulla vain sen takia, mikä hänen asemansa McMahonien perheessä on. Meillä faneillahan ei ole juurikaan enempää tietoa siitä mikä on tilanne McMahonien perheessä, kuin maajussilla Pernajasta. Tottakai sillä on merkitystä, että hän on nainut pomon tyttären, mutta jos en nyt ihan väärässä ole, niin yhtälailla VKM tekee rahaa Gamella, oli Game sitten naimissa tai ei hänen tyttärensä kanssa. Usein juuri sanotaan, että Game on huipulla vain siitä syystä missä asemassa on. Mutta oli asema mikä hyvänsä, karisma ja painitaidot pysyvät. Eikö Game olisi muka alan parhaita, vaikkei olisi nainut Stephanieta? Yhtä pinnallahan hän ei välttämättä olisi.
Ja antaa smarkkien vinkua ja vaatia Takerin lähtöä. Mutta pointti on juuri se niinkuin sanoit, että Rockista tuli legenda juuri sen lähdön takia! Ei hän oikeastaan painimalla tehnyt itsestään legendaa, vaan sillä lähdöllä, ja se on mielestäni väärä syy sanoa ketään legendaksi.
Ja eihän 8 vuotta misään nimessä ole mikään kesäduuni, mutta se olikin vain vertauskuva. Oikeille legendoille paini on ollut elämäntyö, sellaista jota rakastetaan ja siitä pidetään kiinni. Rockille kaiketi vain tapa päästä parempiin hommiin.