Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

The Rockin paluu?

"Supa" kirjoitti:
"finlay" kirjoitti:
Jostakusta muusta oltaisiin voitu tehdä tähti Rockin sijasta. Jostakusta sellaisesta, joka olisi viitsinyt pysyä alalla pidempään.
Mikä pakko on olla painin huipulla koko elämänsä ajan? Eikö 8 vuotta riitä?


Oliko Rock muka huipulla uransa alusta asti? Itseasiassa sillä ei kyllä ole mitään merkitystä, mutta Rockilla olisi ollut vielä paljon annettavaa WWE:lle. Sen takia minulla on suuri arvostus HHH:ta, Michaelsia, Takeria ja muita kohtaan, jotka omistautuvat pitkäaikaisesti alalle. Rockin lähdön takia on luotu Cenat ja Batistat. Korvikkeeksi.

Edit: Jos noin nelikymppiseksi asti pysyy alalla, niin onko se sama kuin koko elämä?
"finlay" kirjoitti:
Jostakusta muusta oltaisiin voitu tehdä tähti Rockin sijasta. Jostakusta sellaisesta, joka olisi viitsinyt pysyä alalla pidempään.


Hittolainen kun McMahon ei nähnytkään kristallipallostaan että Lesnar ei pysyisi WWEssä loppuelämäänsä. Sitäpaitsi Rock oli ellaisen megaluokan tähti, että hänen lähtönsä antoi nouseville tähdille tv-aikaa ja pakotti ottamaan lisää ja uusia ME-tason painijoita. Esim. Benoit ja Guerrero olisivat saattaneet jäädä pitkäksikin aikaa vielä upper-midcardiin hillumaan. Myös Angle, Big Show ja muut saivat SmackDownissa enemmän aikaa ja vastuuta. Ei tämä tietenkään ainoastaan Rockin lähdöstä johtunut, mutta se ainakin edesauttoi näitä tapahtumia.

Kuten Supa jo mainitsikin, pitäisikö jokaisen pyöriä kehässä liiallisuuksiin, kuten vaikka Hogan ja Flair? Lopulta kaikki "legendat" olisivat säälittäviä kehäraakkeja jotka murtaisivat paikkansa ja pysyisivät firmassa vain nimellään. (En tarkoita Hogania ja Flairia... Noh, ainakaan Flairia)

EDIT:
"finlay" kirjoitti:
Rockin lähdön takia on luotu Cenat ja Batistat. Korvikkeeksi.


Vain muutos on pysyvää.
Triple H, Michaels ja UTko sitten ovat painin alkuperäiset kuuluisuudet?
"Rocky" kirjoitti:
"finlay" kirjoitti:
Jostakusta muusta oltaisiin voitu tehdä tähti Rockin sijasta. Jostakusta sellaisesta, joka olisi viitsinyt pysyä alalla pidempään.


Hittolainen kun McMahon ei nähnytkään kristallipallostaan että Lesnar ei pysyisi WWEssä loppuelämäänsä. Sitäpaitsi Rock oli ellaisen megaluokan tähti, että hänen lähtönsä antoi nouseville tähdille tv-aikaa ja pakotti ottamaan lisää ja uusia ME-tason painijoita. Esim. Benoit ja Guerrero olisivat saattaneet jäädä pitkäksikin aikaa vielä upper-midcardiin hillumaan. Myös Angle, Big Show ja muut saivat SmackDownissa enemmän aikaa ja vastuuta. Ei tämä tietenkään ainoastaan Rockin lähdöstä johtunut, mutta se ainakin edesauttoi näitä tapahtumia.

Kuten Supa jo mainitsikin, pitäisikö jokaisen pyöriä kehässä liiallisuuksiin, kuten vaikka Hogan ja Flair? Lopulta kaikki "legendat" olisivat säälittäviä kehäraakkeja jotka murtaisivat paikkansa ja pysyisivät firmassa vain nimellään. (En tarkoita Hogania ja Flairia... Noh, ainakaan Flairia)


Tuossa on kyllä hyvä pointti. Benoit ja muut ovat vieläkin liian aliarvostettuja. Mutta en tarkoittanut, että Flairin ikäiseksi pitäisi jatkaa. Suunnilleen 40 vuotiaaksi on ihan tarpeeksi.
"Rocky" kirjoitti:
"finlay" kirjoitti:
Jostakusta muusta oltaisiin voitu tehdä tähti Rockin sijasta. Jostakusta sellaisesta, joka olisi viitsinyt pysyä alalla pidempään.


Hittolainen kun McMahon ei nähnytkään kristallipallostaan että Lesnar ei pysyisi WWEssä loppuelämäänsä. Sitäpaitsi Rock oli ellaisen megaluokan tähti, että hänen lähtönsä antoi nouseville tähdille tv-aikaa ja pakotti ottamaan lisää ja uusia ME-tason painijoita. Esim. Benoit ja Guerrero olisivat saattaneet jäädä pitkäksikin aikaa vielä upper-midcardiin hillumaan. Myös Angle, Big Show ja muut saivat SmackDownissa enemmän aikaa ja vastuuta. Ei tämä tietenkään ainoastaan Rockin lähdöstä johtunut, mutta se ainakin edesauttoi näitä tapahtumia.

Kuten Supa jo mainitsikin, pitäisikö jokaisen pyöriä kehässä liiallisuuksiin, kuten vaikka Hogan ja Flair? Lopulta kaikki "legendat" olisivat säälittäviä kehäraakkeja jotka murtaisivat paikkansa ja pysyisivät firmassa vain nimellään. (En tarkoita Hogania ja Flairia... Noh, ainakaan Flairia)

EDIT:
"finlay" kirjoitti:
Rockin lähdön takia on luotu Cenat ja Batistat. Korvikkeeksi.


Vain muutos on pysyvää.
Triple H, Michaels ja UTko sitten ovat painin alkuperäiset kuuluisuudet?


Ei, mutta he pitävät WWE:tä tällä hetkellä pystyssä samalla, kun luodaan uusia tähtiä.
"Supa" kirjoitti:
Miksi kaikkien painijoiden pitäisi painia koko uransa jottei olisi fanien pettäjä? kysynpä vaan..The Rock oli aikansa huipulla, teki kaiken mahdollisen, kaipasi taukoa kivusta ja särystä, joten mitä hiton vikaa siinä on?

Käsittääkseni asia menee niin, että kun kerran myyt sielusi saatanalle, se olkoon hänen aina. Toisin sanoen painimaailmassa ollakseen arvostettu ainakin minun silmissä, on oltava lojaali. The Rock antoi paljon, mutta vielä olisi annettavaa. Ei hänen enään pitäisi mikään aktiivipainija olla, mutta edes ne visiitit! Austin on jo menneen talven lumia, mutta silti hän käy vielä faneilleen uskollisena kittaamassa kaljaa keskisormet pystyssä kerran vuodessa. Se riittää mainiosti ja olkaamme kiitollsia siitä. Rock taasen lupailee ja lupailee haastatteluissa vielä vierailevansa ja painivansa joskus, mutta tuskinpa vain. Kesällä, kun hän loukkaantui elokuvan kuvauksissaan, hän kertoi selkeästi olevansa syksyllä vapaa tekemään visiitin "Ah- minulle niin rakkaassa Monday night Raw´ssa!" Ja niinpä näytti tekevän.

Nimetkää minulle oikeita legendoja, jotka olisivat parhaassa iässään jättäneet shown? (tarkoitan koko painimaailman, en hyppyjä toisiin promootioihin)
"Layfield" kirjoitti:


Nimetkää minulle oikeita legendoja, jotka olisivat parhaassa iässään jättäneet shown? (tarkoitan koko painimaailman, en hyppyjä toisiin promootioihin)
Ei The Rock:kaan parhaassa iässään enään ollut 2002 vuonna.


Käsittääkseni asia menee niin, että kun kerran myyt sielusi saatanalle, se olkoon hänen aina. Toisin sanoen painimaailmassa ollakseen arvostettu ainakin minun silmissä, on oltava lojaali.

Käsittääkseni asia on myös niin..Että lintu kasvattaa poikasta kunnes se lähtee pois pesästä eikä ikinä enää tule takaisin. Väitätkö että Vince ei hyväksynyt The Rockin lähtöä? Väitätkö että painimaailmasta ei saa lähteä? The Rock on legenda, myönnä se. Oli hän kuinka pitkään bisneksessä tahansa.
"Supa" kirjoitti:
Käsittääkseni asia on myös niin..Että lintu kasvattaa poikasta kunnes se lähtee pois pesästä eikä ikinä enää tule takaisin. Väitätkö että Vince ei hyväksynyt The Rockin lähtöä? Väitätkö että painimaailmasta ei saa lähteä? The Rock on legenda, myönnä se. Oli hän kuinka pitkään bisneksessä tahansa.


Hän on legenda, mutta ei siinä missä nyt vaikka mainittavaksi Hogan, Flair, Michaels, Triple H ja Taker. Hän on nimenomaan vain se pesästä pois lentänyt poikanen, joka ei syntynyt painijaksi. The Rock teki 8 vuotta "kesäduunia" ja siirtyi sitten elokuva-alalle, mikä näköjään olikin sitten hänelle omiaan. Oikeat Legendat muistetaan painista. The Rock tullaan taasen muistamaan Walking tallista, Paosta viidakkoon, Skorppioonikuninkaasta jne. jne.
Ainiin, ja painista.
Olihan Rock herranjestas huippupainija ja kautta aikain merkittävimpiä senhetkisiä painijoita, mutta ei hän näitä oikeita Legendoja ole.


Edit: BTW, 30-vuotias painija on parhaassa iässään. Eihän nämä main event-painijat mitään parikymppisiä ole muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
"Layfield" kirjoitti:
Hän on legenda, mutta ei siinä missä nyt vaikka mainittavaksi Hogan, Flair, Michaels, Triple H ja Taker. Hän on nimenomaan vain se pesästä pois lentänyt poikanen, joka ei syntynyt painijaksi. The Rock teki 8 vuotta "kesäduunia" ja siirtyi sitten elokuva-alalle, mikä näköjään olikin sitten hänelle omiaan.


Eli, jos et pysy työpaikassasi vähintään nelikymppiseksi, olet "kesäduunissa"?
Triple Hko on sitten "syntynyt painijaksi"? Jos hän ei naisi pomon tytärtä, hän ei olisi lähellekkään sitä asemaa mitä hän nykyään on. Ja koko ajan osa faneista (lue: foorumeiden smarkit) vinkuu että Takerin pitäisi lähteä jo ja lopettaa painihommat. Rock oli painiessaan arvostettu, mutta sai nykyisen legendan asemansa lähtönsä ansiosta.
"Rocky" kirjoitti:
Eli, jos et pysy työpaikassasi vähintään nelikymppiseksi, olet "kesäduunissa"? Triple Hko on sitten "syntynyt painijaksi"? Jos hän ei naisi pomon tytärtä, hän ei olisi lähellekkään sitä asemaa mitä hän nykyään on. Ja koko ajan osa faneista (lue: foorumeiden smarkit) vinkuu että Takerin pitäisi lähteä jo ja lopettaa painihommat. Rock oli painiessaan arvostettu, mutta sai nykyisen legendan asemansa lähtönsä ansiosta.


Ei, kyllä mielestäni hommat voi jättää, mutta lojaalia ei ole lähteä mennäkseen muihin hommiin. Hän lopetti painimisen siirtyäkseen elokuviin. Jos jollain on intohimoa johonkin oikeasti, sitä ei lopeteta edes silloin kun on proteesit joka ikisessä nivelessä ja lääkkeitä joka solulle. Siitä on nykyäänkin eläviä esimerkkejä.
Ja tosiaan turha väittää, että Game on nykyään huipulla vain sen takia, mikä hänen asemansa McMahonien perheessä on. Meillä faneillahan ei ole juurikaan enempää tietoa siitä mikä on tilanne McMahonien perheessä, kuin maajussilla Pernajasta. Tottakai sillä on merkitystä, että hän on nainut pomon tyttären, mutta jos en nyt ihan väärässä ole, niin yhtälailla VKM tekee rahaa Gamella, oli Game sitten naimissa tai ei hänen tyttärensä kanssa. Usein juuri sanotaan, että Game on huipulla vain siitä syystä missä asemassa on. Mutta oli asema mikä hyvänsä, karisma ja painitaidot pysyvät. Eikö Game olisi muka alan parhaita, vaikkei olisi nainut Stephanieta? Yhtä pinnallahan hän ei välttämättä olisi.
Ja antaa smarkkien vinkua ja vaatia Takerin lähtöä. Mutta pointti on juuri se niinkuin sanoit, että Rockista tuli legenda juuri sen lähdön takia! Ei hän oikeastaan painimalla tehnyt itsestään legendaa, vaan sillä lähdöllä, ja se on mielestäni väärä syy sanoa ketään legendaksi.
Ja eihän 8 vuotta misään nimessä ole mikään kesäduuni, mutta se olikin vain vertauskuva. Oikeille legendoille paini on ollut elämäntyö, sellaista jota rakastetaan ja siitä pidetään kiinni. Rockille kaiketi vain tapa päästä parempiin hommiin.
"Layfield" kirjoitti:
Ei hän oikeastaan painimalla tehnyt itsestään legendaa, vaan sillä lähdöllä, ja se on mielestäni väärä syy sanoa ketään legendaksi.
Oikeille legendoille paini on ollut elämäntyö, sellaista jota rakastetaan ja siitä pidetään kiinni. Rockille kaiketi vain tapa päästä parempiin hommiin.
Nyt alkaa oikeasti ottaa päähän nuo argumenttisi. Et voi mitenkään todistaa että The Rock paini vain päästäkseen elokuviin, ei kukaan niin tee! The Rock olisi päässyt elokuviin milloin olisi itse halunnut, ei siihen painiuraa tarvitse. The Rock on legenda..Ei millään tapaa lähtönsä takia, vaan sen takia, miten hän mullisti sanan Sports Entertainment. Mikä sille olisikaan ollut parempi aikakausi kuin Attitude. The Rock oli 1998-2002 WWE:n Main Eventer ja yksi suurimmista tähdistä, jopa ulkopuolisesti kuuluisa kuten Hulk Hogan. The Rock ja Hogan toivat näkyvyyttä ja katsojia massoittain WWE:lle, varsinkin silloin kun se oli pulassa.
Kumman ihmiset muistavat paremmin. The Rockin lähdön vai Hänen parhaimmat promonsa ja hetkensä? Totta, kukaan ei muista The Rockin lähtöä lainkaan, ja tämä ei siis millään tavalla luonut hänelle Legend stausta.
Jokaisessa WWE:n haastatteluissa Rock on sanonut kaipaavansa painimaailmaa ja fanejansa , mutta esim. Conanissa hän sanoi, että ei halua olla enää tekemisissä painin kanssa. En väitä, että Rock olisi ihmisenä täysi ....., mutta eikö hän voisi olla valehtelematta jo noissa haastatteluissa. Itse olen The Rockin suuri fani ja toivoisin, että hän lopettaisi tuommosen fanien "pompottelun". Aina kun Rock on kehässä niin seuraan aina häntä tarkasti, jokaista liikettä ja taunttia. Jospa hän palaisi edes vaikka hetkeksi!
"brahma_bull" kirjoitti:
Jokaisessa WWE:n haastatteluissa Rock on sanonut kaipaavansa painimaailmaa ja fanejansa , mutta esim. Conanissa hän sanoi, että ei halua olla enää tekemisissä painin kanssa. En väitä, että Rock olisi ihmisenä täysi ....., mutta eikö hän voisi olla valehtelematta jo noissa haastatteluissa. Itse olen The Rockin suuri fani ja toivoisin, että hän lopettaisi tuommosen fanien "pompottelun". Aina kun Rock on kehässä niin seuraan aina häntä tarkasti, jokaista liikettä ja taunttia. Jospa hän palaisi edes vaikka hetkeksi!


WWE:n haastattelut tehdään kayfaben nimissä, ei todellisesti. Ja ehkä Rockia ei nyt vaan paini enään jaksa kiinnostaa.

Edit: "Parhaatkin" mokaavat joskus.
Sorry for being such an offtopic-n00b, mutta mitä tarkoittaa "Keyfabe"?
"Nodachi" kirjoitti:
Sorry for being such an offtopic-n00b, mutta mitä tarkoittaa "Keyfabe"?
Typoa sanasta Kayfabe.
(Kaiken varalta)
Kayfabe: Termiä käytetään yleensä viittauksena juonikuvion mukaisiin tapahtumiin ja toimintaan. Painipromootiot pyrkivät pitämään yllä "kayfabea", eli uskomusta, että vapaapaini ja sen tapahtumat eivät olisi lavastettuja ja käsikirjoitettuja.
"Supa" kirjoitti:
Nyt alkaa oikeasti ottaa päähän nuo argumenttisi. Et voi mitenkään todistaa että The Rock paini vain päästäkseen elokuviin, ei kukaan niin tee! The Rock olisi päässyt elokuviin milloin olisi itse halunnut, ei siihen painiuraa tarvitse

Joo olin muotoillut väärin, en siis tarkoita että Rock paini päästäkseen elokuviin, vaan paini ja siitä koitunut suosio avasi kiistämättä hänelle ovet elokuvabisnekseen.
Älä jaksa väittää, että Rock olisi päässyt Hollywoodiin ilman painia. sehän hänet nosti maailman tietoisuuteen ja omalta pieneltä osaltaan myi hänen elokuvauran alkuajan leffoja, olihan hän sentään päässyt jo miljoonien suosioon ennestään. Et voi tosissasi väittää, että Rock olisi tuossa asemassa missä hän nyt on elokuva-alalla ilman painia. Onhan hän hyvä näyttelemään ja näin, mutta uskallan kyllä sanoa että samoalainen pojankloppi ei mene Hollywoodiin jos hän ei ole jollakin tapaa erityinen/tehnyt erityistä. Ja nyt tuo paini sattui olemaan se mikä oli erityistä ja avasi ovet.
"Layfield" kirjoitti:

Joo olin muotoillut väärin, en siis tarkoita että Rock paini päästäkseen elokuviin, vaan paini ja siitä koitunut suosio avasi kiistämättä hänelle ovet elokuvabisnekseen.
Älä jaksa väittää, että Rock olisi päässyt Hollywoodiin ilman painia. sehän hänet nosti maailman tietoisuuteen ja omalta pieneltä osaltaan myi hänen elokuvauran alkuajan leffoja, olihan hän sentään päässyt jo miljoonien suosioon ennestään. Et voi tosissasi väittää, että Rock olisi tuossa asemassa missä hän nyt on elokuva-alalla ilman painia. Onhan hän hyvä näyttelemään ja näin, mutta uskallan kyllä sanoa että samoalainen pojankloppi ei mene Hollywoodiin jos hän ei ole jollakin tapaa erityinen/tehnyt erityistä. Ja nyt tuo paini sattui olemaan se mikä oli erityistä ja avasi ovet.
Ainiin..Unohdin kaikki muutkin jotka Hollywoodin huipulla ovat..Hekin pääsivät sinne WWE:n kautta vai?
Anteeksi nyt herra/rouva/neiti Supa mikä mahtaa olla ongelmasi, kun jokaisessa kommentissasi esiintyy turhanpäiväistä pilkunnu**intaa?
"Supa" kirjoitti:
Ainiin..Unohdin kaikki muutkin jotka Hollywoodin huipulla ovat..Hekin pääsivät sinne WWE:n kautta vai?

...

Ei minun kuuluisi mikään arvostelija olla, mutta Rock on näytellyt vain lähinnä b-luokan leffoissa ja taidotkin on sitä keskiluokkaa Hollywoodissa. Rock ei missään nimessä ole näyttelijänä sitä Hollywoodin kermaa, mihin kuuluvat kaikenmaailman Jim Carrey ja Brad Pittit.
"Layfield" kirjoitti:

...

Ei minun kuuluisi mikään arvostelija olla, mutta Rock on näytellyt vain lähinnä b-luokan leffoissa ja taidotkin on sitä keskiluokkaa Hollywoodissa. Rock ei missään nimessä ole näyttelijänä sitä Hollywoodin kermaa, mihin kuuluvat kaikenmaailman Jim Carrey ja Brad Pittit.
No joo..Myönnetään, Mutta eivät B-luokan näyttelijätkään painineet ennen elokuvauraansa..Kukaties Rock olisikin heti valinnut elokuvat, ehkä hän olisi korkeammalla.

"katkus" kirjoitti:

Anteeksi nyt herra/rouva/neiti Supa mikä mahtaa olla ongelmasi, kun jokaisessa kommentissasi esiintyy turhanpäiväistä pilkunnu**intaa?

Mitä? ei voi olla..Anna vaikka esimerkki ellet sitten tarkoita sarkasmia.
"Supa" kirjoitti:
No joo..Myönnetään, Mutta eivät B-luokan näyttelijätkään painineet ennen elokuvauraansa..Kukaties Rock olisikin heti valinnut elokuvat, ehkä hän olisi korkeammalla.

No eivät painineet ei, mutta en ole oikein sellaista käsittääkseni väittänytkään.
No, oli miten oli, tuskinpa tästä on enään mitään jauhamista. Rock on valinnut tiensä ja sillä saakoon pysyä minun puolesta. Edellisestä visiitistä on nyt noin 2½ vuotta aikaa, minun puolesta ei ole tarvis edes tulla enään käymään.
Esim.

"Supa" kirjoitti:
"Layfield" kirjoitti:

Joo olin muotoillut väärin, en siis tarkoita että Rock paini päästäkseen elokuviin, vaan paini ja siitä koitunut suosio avasi kiistämättä hänelle ovet elokuvabisnekseen.
Älä jaksa väittää, että Rock olisi päässyt Hollywoodiin ilman painia. sehän hänet nosti maailman tietoisuuteen ja omalta pieneltä osaltaan myi hänen elokuvauran alkuajan leffoja, olihan hän sentään päässyt jo miljoonien suosioon ennestään. Et voi tosissasi väittää, että Rock olisi tuossa asemassa missä hän nyt on elokuva-alalla ilman painia. Onhan hän hyvä näyttelemään ja näin, mutta uskallan kyllä sanoa että samoalainen pojankloppi ei mene Hollywoodiin jos hän ei ole jollakin tapaa erityinen/tehnyt erityistä. Ja nyt tuo paini sattui olemaan se mikä oli erityistä ja avasi ovet.
Ainiin..Unohdin kaikki muutkin jotka Hollywoodin huipulla ovat..Hekin pääsivät sinne WWE:n kautta vai?


Mutta samapa se, laitetaan sarkasmin piikkiin .
Hyvin sä kumminkin perustelet väitteesi .
Eikös The Rock ole palaamassa WWE:hen? Ainakin tuolla WWE.com:issa oli hänen haastattelunsa jossa hän kertoo näin. Jos näin jokatapauksessa on, niin kyllä tätä on odotettukin!
En tiiä, mutta jotain BOB otteluun liittyvää, mitä siinä videossa oli... (en nähnyt videota, tllä koneella ei taida näkyä...
The Rock returned to Raw to make his prediction in the Battle of the Billionaires.


Tuosta videosta päätellen, hän näyttää edelleen saavan ihmisiä nauramaan.
Mutta tuo taisi olla tuollainen one night stand, eikä mikään kunnon paluu... olisi edes tullut livenä paikalle, niin oltaisiin saatu kunnon huuto pystyyn. No, ensi kerralla sitten (eli 2-3 vuoden päästä...)
"Nodachi" kirjoitti:
Mutta tuo taisi olla tuollainen one night stand, eikä mikään kunnon paluu... olisi edes tullut livenä paikalle, niin oltaisiin saatu kunnon huuto pystyyn. No, ensi kerralla sitten (eli 2-3 vuoden päästä...)


Kai se Rock vielä näyttäytyy täs lähiaikoina...No toivotaan ainakin. Rock ja Foley vois vetää kunnon matsin WM:ssä, ni johan nousis PPV:n taso.
"Layfield" kirjoitti:
Oikeat Legendat muistetaan painista. The Rock tullaan taasen muistamaan Walking tallista, Paosta viidakkoon, Skorppioonikuninkaasta jne. jne. Ainiin, ja painista.
Olihan Rock herranjestas huippupainija ja kautta aikain merkittävimpiä senhetkisiä painijoita, mutta ei hän näitä oikeita Legendoja ole.


Yritätkö nyt ihan tosissasi väittää, että The Great One, The People's Champion... THAAAAAAAAA ROCK, tullaan ennemmin muistamaan parista alle keskinkertaisesta elokuvasta, kuin vapaapainista? Entä mikä The Rockin "lähdössä" oli niin ikimuistoista? Sekö, että hän vain hävisi mestaruutensa ja katosi kuvioista?

The Rock on yksi lajin historian uniikeimmista tapauksista. Kukaan, ei yksinkertaisesti kukaan koskaan aikaisemmin ja tuskin koskaan myöhemminkään ole nostattanut sellaisia desibelimääriä yleisöstä, kuin The Rock. Jokainen The Rockin ottelema ME- tason ottelu oli tunnelmaltaan aivan omaa luokkaansa ja juuri SE tekee miehestä legendan. Sen jännitteen pystyy ihan oikeasti aistimaan televisioruudun lävitse ja voin vain kuvitella tunnelmaa paikan päällä! Sitä paitsi The Rockin peittoaa painitaidoissakin lukuisat muut legendat.

Mutta kuitenkin haluan vain sanoa, että:

Totta kai jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta suoraan sanoen mielipiteesi ovat tässä kohtaa perseestä.
"Loce" kirjoitti:
The Rock on yksi lajin historian uniikeimmista tapauksista. Kukaan, ei yksinkertaisesti kukaan koskaan aikaisemmin ja tuskin koskaan myöhemminkään ole nostattanut sellaisia desibelimääriä yleisöstä, kuin The Rock. Jokainen The Rockin ottelema ME- tason ottelu oli tunnelmaltaan aivan omaa luokkaansa ja juuri SE tekee miehestä legendan. Sen jännitteen pystyy ihan oikeasti aistimaan televisioruudun lävitse ja voin vain kuvitella tunnelmaa paikan päällä! Sitä paitsi The Rockin peittoaa painitaidoissakin lukuisat muut legendat.

Karismaa, kyllä. Promoomispapuja, kyllä. Ulkonäkö, kyllä. Painitaidot, keskivertokamaa.

Kun nyt oikeasti lähtee kaverin liikevarastoja miettimään, niin eivät ne mitenkään erikoiset olleet. Hyvin perinteisiä amerikkalaisia liikkeitä. Toisaalta liikkeiden määrä ei tarkoita yhtään mitään, pikemminkin niiden suorittaminen ja myyminen. Rock kyllä sai omat liikkensä näyttämään hyvältä. Niissä oli kontaktia ja niitä ei vedetty puoleenväliin, mutta ah... tätä olen odottanut. Sitten kun päästää kaverin myymiseen. Kulkaas nyt. Ylimyyminen on kaunis ja harvinainen taito. Flair on jumala. Hän osaa ylimyydä - mutta jos yli-ylimyy, niin se ei enään ole yhtään hienoa. Tulee aivan mieleen HBK-Hogan SS'06:sesta, kun katselee Rockin matseja. Ehkei kaveri nyt aivan samalla tavalla myy, mutta melkein. Toisaalta tuohan on aivan ymmärrettävää, että suurin osa tykkää ns. entertainment myymisestä, mutta jos lähtee sitä aitoa psykologiaa kehittämään matsin aikana, niin se ei kyllä kaverilta onnistu sitten yhtään.

Eikä Layfield paskaa pakolla puhu. Jos kaveri jatkaa elokuvien kanssa, niin ensinnäkin maine vapaapainijana laskee ja nimi unohtuu. Rockin ensimmäisiä elokuvia mainostettiin "The Rock" nimellä. Sitten tuli Dwayne "The Rock" Johnson. Nykyään ei tuota titteliä ole olemassa, pelkkä "Dwayne Johnson". Rock haluaa selvästi päästä eroon hänen vapaapaini taustasta. Eihän sekään väärin ole, selvästi kaveri haluaa statusta enemmän näyttelijänä kuin vapaapainijana - mutta jos nyt totta puhutaan, niin kyllä kaveri on selvästi parempi ringissä kuin B-luokan elokuvissa. Ja jos ja kun samaa linjaa jatketaan, niin ennemmin tai myöhemmin "The Rock" ei kerro enään kansalle yhtään mitään. Sekin on sääli.
Oishan se mukavaa jos rock palaisi. Pidän hänestä, ja hänen promoistaan. Mukava oli nähdä hänet rawissa. Jos tulisi takaisin niin .
"Nodachi" kirjoitti:
Mutta tuo taisi olla tuollainen one night stand, eikä mikään kunnon paluu... olisi edes tullut livenä paikalle, niin oltaisiin saatu kunnon huuto pystyyn. No, ensi kerralla sitten (eli 2-3 vuoden päästä...)


Ömm... Hän ei ole tehnyt vielä sitä "varsinaista" paluutaan. Enkä oikein tajunnut pointtiasi, vai oletko edes nähnyt kyseistä promo-videota?
"rotten sound" kirjoitti:
"Nodachi" kirjoitti:
Mutta tuo taisi olla tuollainen one night stand, eikä mikään kunnon paluu... olisi edes tullut livenä paikalle, niin oltaisiin saatu kunnon huuto pystyyn. No, ensi kerralla sitten (eli 2-3 vuoden päästä...)


Ömm... Hän ei ole tehnyt vielä sitä "varsinaista" paluutaan. Enkä oikein tajunnut pointtiasi, vai oletko edes nähnyt kyseistä promo-videota?

Olen nähnyt tuon videon, mutta luulin silloin aluksi että tuo olisi ihan kunnollinen paluu, kun hän sanoi "The Rock has come back to RAW" tjsp. No, WWE:n sivuillahan sitten luki että hän teki paluun ennustaakseen kuka voittaa BotB-matsin. Tyhmä minä, kun elättelin toiveita kunnollisesta paluusta.. Jos edes tulee promoamaan kerran kolmessa vuodessa, niin tulisi edes paikan päälle prkl, tai sitten pysyisi poissa
"Nodachi" kirjoitti:
Jos edes tulee promoamaan kerran kolmessa vuodessa, niin tulisi edes paikan päälle prkl, tai sitten pysyisi poissa
Whine whine. Rockia on vinguttu palaamaan kolmen vuoden ajan, ja kun mies kerrankin ilmestyy RAWiin, olkoonkin sitten omasta keittiöstään, niin ei olla vieläkään tyytyväisiä.

Itse pidän jopa mahdollisena Rockin paluuta WrestleManiaan, vaikka eipä tuo varmasti ainakaan pitkäksi aikaa aio taaskaan WWE:n puikkoihin jäädä, kunhan tulisi nostamaan katsojalukuja.
Itse kyllä uskon, että Rock saattaa jäädä pidemmäksikin aikaa.... Tiedä häntä.
"Wankie" kirjoitti:
"Loce" kirjoitti:
mutta jos nyt totta puhutaan, niin kyllä kaveri on selvästi parempi ringissä kuin B-luokan elokuvissa. Ja jos ja kun samaa linjaa jatketaan, niin ennemmin tai myöhemmin "The Rock" ei kerro enään kansalle yhtään mitään. Sekin on sääli.


En tiedä kuinka monta The Rockin elokuvaa olet nähnyt, mutta varmasti muutama on jäänyt välistä

Jokainen näyttelijä joutuu tekemään uransa alkupuolella B -luokan elokuvia, joillain harvinaisilla poikkeuksilla. Esimerkiksi Cameron Diaz nousi melkein suoraan huipulle The Maskin myötä (hänen ensimmäinen täyspitkä elokuva). Nykyisin Dwayne on täysin omaa luokkaa oman "kastinsa" näyttelijöissä ja jättää täysin varjoonsa esimerkiksi Vin Dieselin... Suosittelen katsomaan Gridiron Gangin, joka on täysin A -luokan elokuva missä Dwayne Johnson tekee loistavan roolityön.

Näyttelijänä The Rock on ottanut selkeästi oman paikkansa Hollywoodissa!
Uskon syyksi jos Rock palaa, että hänelle ei löydy yhtäkään roolia mistään elokuvasta tms.

No, se jää nähtäväksi sitten...
"Nire" kirjoitti:
"Nodachi" kirjoitti:
Jos edes tulee promoamaan kerran kolmessa vuodessa, niin tulisi edes paikan päälle prkl, tai sitten pysyisi poissa
Whine whine. Rockia on vinguttu palaamaan kolmen vuoden ajan, ja kun mies kerrankin ilmestyy RAWiin, olkoonkin sitten omasta keittiöstään, niin ei olla vieläkään tyytyväisiä.

Itse pidän jopa mahdollisena Rockin paluuta WrestleManiaan, vaikka eipä tuo varmasti ainakaan pitkäksi aikaa aio taaskaan WWE:n puikkoihin jäädä, kunhan tulisi nostamaan katsojalukuja.

Joo, olen tyytyväinen että hän palasi, vaikka olikin tuollainen titantron-promo. Mutta luulin jo että hän palaisi kunnolla, jonka takia ymmärrät varmaankin pessimistisen asenteeni? Olin nääs kuullut netistä huhuja, että Rocky tekisi kunnollisen paluun, ja kun hän ilmestyi screenille, niin oletin että siitä oli kyse.
Mutta saattaa olla että hän alkaa ehkä säännöllisemmin tekemään esiintymisiä RAW:ssa, ja pidän hänen WM23-esiintymistä hyvinkin mahdollisena. Ehkä hän on katsomossa, tai sitten hänellä on jokin pieni backstage-segmentti, saa nähdä.
Kyllä mua ainaki kiinnostas et se THE Rock tulis kokkaileen Rawiin. Meillä se kävi jo
http://irc-galleria.net/view.php?nick=T ... d=38909365
"MatrimC" kirjoitti:

Nykyisin Dwayne on täysin omaa luokkaa oman "kastinsa" näyttelijöissä ja jättää täysin varjoonsa esimerkiksi Vin Dieselin.


Harvinaisen väärä mielipide, Dwayne on edelleenkin "vain" b-tähti joka on tehnyt pääasiassa b-actionia tai perheleffoja. Dieselin ura kuitenkin lähti käyntiin itsensä Spielbergin bongattua hänet Saving Private Ryaniin ja Diesel on nyt ottamassa urallaan uutta, vakavampaa suuntaa esimerkiksi Find Me Guiltyn ja tulevan Hannibal the Conquerorin(jonka Vin myös ohjaa) myötä. Dwayne saa vielä hetken tehdä Gridirion Gangin ja Spy Hunterin tyylisiä elokuvia ennenkuin pääsee "isojen poikien kerhoon"
The Rockin leffoja nähneenä voin edelleen todeta, että hän on uskottavampi kehässä, kuin valkokankaalla. Voi olla että tilanne tulee joskus muuttumaan, mutta asia on nyt tällä hetkellä näin.
kyllä täytyy sanoa että Rock on aika huono elokuva-alalla.. ei pärjää valkokankaalla. mutta mua on aina mietityttäny, että jos painija saa roolin jostain leffasta, miksi aina pitää tehdä jossakin välissä oma finicher.
Mielestäni Rock osaa hommansa sekä elokuva-alalla että painikehässä. Rock on vain päässyt tähän mennessä keskinkertaisiin elokuviin, eikä ole siksi päässyt vielä näyttämään taitojaan. On toki poikkeuksiakin, kuten Scorpion King, joka on Rockin yksi parhaista elokuvista ehdottomasti. Vaikka markitan Rockia, niin en pidä häntä minään "painijumalana" kehässä. Eihän Rock osaa painia kuin korkeintaan keskinkertaisesti, mutta ne promotaidot ja koko Rockin olemus vie minut mukanaan kerta toisensa jälkeen.
Jos totta puhutaan, menestymiseen ei tarvita painitaitoja vaan karsimaa. Sillä menestytään.
"Slfex" kirjoitti:
Jos totta puhutaan, menestymiseen ei tarvita painitaitoja vaan karsimaa. Sillä menestytään.
Harmi kyllä tuo on täysin totta. Nykyajan WWE:ssä ei enää pärjää painimalla, vaan juuri karismalliset pärjäävät.
Onko Lashley muka erityisen karismaattinen?
"Riveni" kirjoitti:
Onko Lashley muka erityisen karismaattinen?

Eipä hänellä painitaitoakaan enää ole.
"Riveni" kirjoitti:
Onko Lashley muka erityisen karismaattinen?


Lashley on kylläkin pelkkä lihaskimppu. Tämän tapaiset painijat (lue: Batista, Cena, Lashley...) sitten vissiinkin viihdyttävät Vinceä ja naiskatsojat ainakin pitävät, mutta kyllä karisma on se joka ratkaisee. Enkä pitäisi sitä pelkästään huonona asiana. Onhan tämä kuitenkin show'ta, joten sen "showmaisuuden" kuuluukin ratkaista enemmän kuin painitaidot.
"JVDS" kirjoitti:
Mielestäni Rock osaa hommansa sekä elokuva-alalla että painikehässä. Rock on vain päässyt tähän mennessä keskinkertaisiin elokuviin, eikä ole siksi päässyt vielä näyttämään taitojaan. On toki poikkeuksiakin, kuten Scorpion King, joka on Rockin yksi parhaista elokuvista ehdottomasti. Vaikka markitan Rockia, niin en pidä häntä minään "painijumalana" kehässä. Eihän Rock osaa painia kuin korkeintaan keskinkertaisesti, mutta ne promotaidot ja koko Rockin olemus vie minut mukanaan kerta toisensa jälkeen.


Oletkohan nähnyt mitään muita elokuvia Rockilta, kuin juuri tämän Scorpion Kingin? Epäilen vahvasti tätäkin asiaa tässä vaiheessa.
No batistalla ja cenalla on sentään vähän karismaa lihastenkin lisäksi.
"Jesuli" kirjoitti:
"JVDS" kirjoitti:
Mielestäni Rock osaa hommansa sekä elokuva-alalla että painikehässä. Rock on vain päässyt tähän mennessä keskinkertaisiin elokuviin, eikä ole siksi päässyt vielä näyttämään taitojaan. On toki poikkeuksiakin, kuten Scorpion King, joka on Rockin yksi parhaista elokuvista ehdottomasti. Vaikka markitan Rockia, niin en pidä häntä minään "painijumalana" kehässä. Eihän Rock osaa painia kuin korkeintaan keskinkertaisesti, mutta ne promotaidot ja koko Rockin olemus vie minut mukanaan kerta toisensa jälkeen.


Oletkohan nähnyt mitään muita elokuvia Rockilta, kuin juuri tämän Scorpion Kingin? Epäilen vahvasti tätäkin asiaa tässä vaiheessa.


Epäile rauhassa. Miltei jokaisen olen nähnyt, paitsi en näitä uusimpia.

No batistalla ja cenalla on sentään vähän karismaa lihastenkin lisäksi.


Kyllä WWE on mielestäni onnistunut tämänkin pilaamaan aika täydellisesti. Batistalla ei ole nykyisin karismaa juuri yhtään ja Cenan pelleilyjä ei kehtaa näyttää kuin ala-asteen ikäisille.
Rock on kyllä paljon parempi kehässä kuin valkokankaalla.
Okei, myönnän että hän on vetänyt pari ihan ok suoritusta, mutta yleisesti hän on sitä B-luokan keskikastia. Ehkä hiukan parempi. Be Coolissa hän osasi vetää roolinsa hauskasti, mutta esim. Doom ja se missä se pistää jonkun kylän ojennukseen paljain käsin (se missä oli se kasino yms.) ovat umpisurkeita. Tietysti en itse pidä mistään Doomin kaltaisista leffoista, koska niissä ei ole mitään hyvää juonellisesti, ja periaatteessa veri ja mättö korvaa juonellisen puutteen. Ainakin joillekin.
Mielestäni Rocky voisi palata kunnolla painikehiin, mutta jos hän tietysti tahtoo jäädä tekemään rahaa B-luokan leffoissa, niin omapahan on päätöksensä. Showpainissa hän taas on A-luokkaa.