Ikävä kyllä ainakin omasta mielestäni Kane alkaa pelottavasti vajota sen NYR:ia edeltävän lievän pushin jälkeen pikkuhiljaa vain alemmas ja alemmas. Mieshän nähtiin HEATissä, joka ainakin hieman säikäytti mut.
Toki Kane oli selvästi enemmän mieleeni maski aikoina, mutta ei muistella liikaa menneitä.
Kane todellakin ansaitsi kunnon pushia isolla P:llä. Jolle hyvä paikka olisi WM22. Kane voittamaan hienolla ottelulla Money in the bankin ja sitten käyttäisi sen, voittaisi mestaruuden ja pitäisi sitä vähintään kauemmin, kuin Kanen ensimmäinen ja ainoa "mestaruuskausi" tai edgen Money in the Bank "mestaruuskausi", joka mielestäni oli kyllä viime Money in the bank ottelun hukkaan heittämistä.
Mutta se unelmoinnista . Palataan astialle.
Natural2006-02-23 13:34
N
"KanesMask" kirjoitti: Mieshän nähtiin HEATissä, joka ainakin hieman säikäytti mut.
En usko, että tuossa on mitään pelkäämistä, sillä onhan mies ollut Show'n kanssa Tag-Team mestari ja en usko, että Kanea tiputettaisiin saman tien Jobberiksi.
Kameli2006-02-24 07:02
K
Onhan Hunterkin esiintynyt Heatissa, missä Maven melkein nappasi häneltä WHC-vyön.
Natural2006-02-24 07:13
N
"Kameli" kirjoitti: Onhan Hunterkin esiintynyt Heatissa, missä Maven melkein nappasi häneltä WHC-vyön.
Noniinpä.. Ajattele jos Maven olisikin voittanut
Boogeyman2006-02-24 07:22
B
"Natural" kirjoitti:
"Kameli" kirjoitti: Onhan Hunterkin esiintynyt Heatissa, missä Maven melkein nappasi häneltä WHC-vyön.
Noniinpä.. Ajattele jos Maven olisikin voittanut
Pöh. Sehän olisi ollut mestaruuden hukkaanheittämistä! Eihän Maven edes aktiivisesti ollut RAW:ssa, kuin puoli vuotta tai jtn, ja ainoat varteenotettavat saavutukset oli 'Takerin heittäminen ulos Rumblesta ja Hardcore mestaruus. Kenestä tässä nyt oli oikeasti kyse? Kanesta? No, kuitenkin, Kane oli ja on ollut WWE:ssä pitempään kuin Maven, joten en näe siinä mitään ihmeellistä, että Kane ottelee Heatissa. Pysykää aiheessa, will ya?
Kameli2006-02-24 07:22
K
Joo, ja sitten kun New years revolutionissa hän hävisi pikaisesti kaksi matsia Sheltonille, ei kukaan olisi ihmetellyt. Pieksihän Sheltonkin Nipplen.
Olisihan se mukavaa jos Kane taas pitkästä aikaa olisi mestari, mikäli nyt on siirtymässä SD!:n. Etenkin tuolla "psykohullukahjo"-gimmickillä. Ainoa vaara on vain että, veli Undertaker, tulee taas aloittamaan feudin Kanen kanssa. (toisaalta, onko se nyt niin huono juttu)
"Lets see, what we can see"
Velocity2006-04-27 18:30
V
"LoganHunter" kirjoitti: Olisihan se mukavaa jos Kane taas pitkästä aikaa olisi mestari, mikäli nyt on siirtymässä SD!:n. Etenkin tuolla "psykohullukahjo"-gimmickillä. Ainoa vaara on vain että, veli Undertaker, tulee taas aloittamaan feudin Kanen kanssa. (toisaalta, onko se nyt niin huono juttu)
"Lets see, what we can see"
Voi kuule, on se.
Kane vs. Undertaker feudit on HIUKAN niinku nähty.
No, jos tulisi, juoni olisi 95% tällainen:
-Kane hyökkää Undertakeria päin kesken matsin
-Undertaker kostaa
-Kane kostaa
-Undertaker chokeslammaa Kanen pöydän läpi
-Kane tiputtaa Undertakerin palavaan roskalavaan
Näin pyörähtää taas kunnon kehän heilutus-efektit ja salamat ja kirkkomusiikit ja mustakaapuiset miehet taas kuljettavat arkkua ympäriinsä.
Voin jo kuvitella PPV-mainokset:
"At Survivor Series, the Immortal casket wheepin', vacation keeping über-phenom UNDERTAKER WILL RETURN FOR DA FIRST TIME EVAH!!111!!!1!%#&/&
Ja homma toistuu....
bjes2006-04-27 18:41
B
Voi kuule, on se.
Kane vs. Undertaker feudit on HIUKAN niinku nähty.
No, jos tulisi, juoni olisi 95% tällainen:
-Kane hyökkää Undertakeria päin kesken matsin
-Undertaker kostaa
-Kane kostaa
-Undertaker chokeslammaa Kanen pöydän läpi
-Kane tiputtaa Undertakerin palavaan roskalavaan
Näin pyörähtää taas kunnon kehän heilutus-efektit ja salamat ja kirkkomusiikit ja mustakaapuiset miehet taas kuljettavat arkkua ympäriinsä.
Voin jo kuvitella PPV-mainokset:
"At Survivor Series, the Immortal casket wheepin', vacation keeping über-phenom UNDERTAKER WILL RETURN FOR DA FIRST TIME EVAH!!111!!!1!%#&/&
Ja homma toistuu....
Juuri näin!
Hyrkanos2006-04-27 19:17
H
Samapa se miten undertakeria mainostetaan, mutta Kane on Undertakerille yhtä legendaarinen arkkivihollinen kuin Shawn Michaels Brett Hartille tai Chris Benoit Kurt Anglelle
FirEndien2006-05-01 11:47
F
Minä olen aina pitänyt Kanesta. Gimmick on ollut oikeastaan aina mieleeni, Kane on persoonallinen, ei sitä 'perusmättöä'.
Kane on suuri ja raskas, ja se tekee painista silmälle miellyttävää. Ei mitään tajutonta pomppimista, vaikka tosin loikkaakoikkaakin on kiva katsoa.
Ja ei hiuksia Kanelle, kaljuna kelpaa varsin hyvin. 8D
DeadManWalking2006-05-01 11:49
D
Niinpä, minäkin olen aina pitänyt Kanesta. Ja nyt jälleen tämä vanha kunnon tuhoaja esiin niin JES!
Ja Kanelle uran aikana edes se yksi kunnollinen mestaruuskausi.
FirEndien2006-05-01 11:51
F
"DeadManWalking" kirjoitti: Ja Kanelle uran aikana edes se yksi kunnollinen mestaruuskausi.
Olisi aika kova sana. Kane on liian aliarvostettu. Mestaruus hälle ja äkkiä!
MR.m.i.b2006-05-01 12:50
M
Kanelle pitäisi minun mielestäni tehdä gimmickiin jonkinlainen syvennys ennen mestaruuden antamista.. Kuka jaksaa katsoa kaikki tuhoavaa monsteria, joka skitsoilee jostain may 19th.stä..?!
En tarkoita etteikö Kanen monster gimmick olisi toimiva, mutta mestaruus kaudesta se voisi tehdä nopeasti puuduttavan..Tulisiko Kanesta nopeasti John Cenamainen Oddsien piittaaja..ja sehän on ikävä kyllä nähty mitä siitä seurasi..
Baneslayer2006-05-02 20:16
B
Eräässä foorumissa on veikattu tälläistä tuon May 19th juonikuvion takia:
May 19th is the release date for "See No Evil" - so the May 19th saga on one hand is promoting the film as it stars Kane and because it is also a WWE films production...
on the other hand, on May 19th 1998 it was revealed that Kane was "the result of a furtive union between The Undertaker's mother and Paul Bearer"
and the rumours stated that Kane would be heading to SmackDown...
and with the Undertaker's current dissapearance, it makes sense that he will re-appear prior to or on the Judgment Day PPV.
the last edition of SmackDown before the Judgment Day PPV is MAY 19th...
and that's exactly why I think Kane will go to SD, it wouldn't make much sense if they air a special RAW just for Kane Smile
so maybe all this will come together?
Nevis2006-05-06 13:01
N
Kyllä Kanen pitäisi saada edes yksi kunnollinen mestaruuskausi hänen uralleen. Se on ollut tähän asti hieman tylsä. Etenkin viime aikoina. Vaikka hän on viime aikoina ollutkin todellinen Big Red Machine, on hänet polkaistu aika syvälle, minun mielestä.
COBHC2006-06-27 06:39
C
Kane on todellakin aivan liian aliarvostettu. Mestaruutta Kanelle ja voisi pitää sitä pitkään, kun tuo ensimmäinen mestaruuskausi oli mitä oli .
Inkfish2006-07-15 22:47
I
Missäköhän se Kane lie?
Hautsi_2006-07-16 06:58
H
"Inkfish" kirjoitti: Missäköhän se Kane lie?
Mainostamassa Italiassa 'See no evilia.' Luin muuten sellaisen huhun, että Summerslamissa Brothers of Destruction yhdistetään..
"At the moment, nothing else has been confirmed on the 2007 retirement of professional wreslter Glen Jacobs, known on WWE television as Kane. With a future WWE title reign still possible, a brothers of destruction reunion is scheduled to take place at this year's Summerslam. Although WWE officials have been heavily pressing on Vince McMahon to bring back the Fake Kane, with an angle where Fake Kane would attack The Undertaker, feeding off the May 19th storyline, Vince McMahon nixed the idea for the return of Fake Kane and pushed the idea for Kane and The Undertaker vs. Mark Henry and The Great Khali. Many feel this match may be end up being some sort of gimmick match, possibly a match for the WWE Tag Team Championships. Although the brothers of destruction reunion is just about confirmed, the type of match is still in question. Kane has also expressed that if given a future WWE title reign, he would like to be in better shape, due to the fact he feels with his current size, he wouldn't be able to put on top-notch matches for the fans. Expect the Summerslam build up for the brothers of destruction reunion to take place after The Great American Bash."
EN TIEDÄ ONKO TOTTA! VIESTIN LÄHETTÄJÄ ILMOITTI LÄHTEEKSI Wrestling Observerin! Joku tarkistakoon jos haluaa..
Natural2006-07-16 07:00
N
Tuo olisi jo mahtavaa! Ja uskon, että tuo voi olla hyvin mahdollista, kun DXkin yhdistyi. Mutta sitten BoDin on kai suunnattava SmackDowniin...
hamalainen2006-07-16 07:54
H
"Natural" kirjoitti: Tuo olisi jo mahtavaa! Ja uskon, että tuo voi olla hyvin mahdollista, kun DXkin yhdistyi. Mutta sitten BoDin on kai suunnattava SmackDowniin...
Mainostamassa Italiassa 'See no evilia.' Luin muuten sellaisen huhun, että Summerslamissa Brothers of Destruction yhdistetään..
Tuo olisi todella upeaa! Siitä sitten DX:ää vastaan niin laatu matsit on taattu. Tai sitten SmackDowniin ku ei siellä oikee oo mitää joukkueita ku Pitbulls ja London ja Kendrick.
Kane on ollut yksi suosikeistani heti kun aloin katsomaan wrestlingiä. Se gimmick on vaan niin mielenkiintoinen. Voisi Kanelle vielä jonkun vyön antaa ennen kuin hänkin jää eläkkeelle.
Natural2006-07-17 07:11
N
Mutta eikö WWEn ylempi porras runia yrittänyt, mutta Kanehan halusi vyötä nuoremmalle kaartille.
Baneslayer2006-07-17 08:33
B
"Natural" kirjoitti: Mutta eikö WWEn ylempi porras runia yrittänyt, mutta Kanehan halusi vyötä nuoremmalle kaartille.
Yritti, siitä näkee että mies on omistautunut ammatille. Yrittihän Takerkin ehdottaa että Kane katkaisisi tuon Wrestlemania voittoputken mutta Kane ei suostunut siihen jonkun syyn takia. Mielestäni Kanen pitäisi katkaista Takerin voittoputki koska hän alunperin tuli WWE:hen Takerin takia. Ja jos juonikuviollisesti mennään niin Kanelle ainoa oikea tapa lähteä on tehdä jotain mihin ei ole kukaan pystynyt, eli katkaista Takerin voittoputki. Ja kolmas kerta toden sanoo...
querilla2006-07-17 09:05
Q
"Edge#1" kirjoitti:
"Inkfish" kirjoitti: Missäköhän se Kane lie?
Mainostamassa Italiassa 'See no evilia.' Luin muuten sellaisen huhun, että Summerslamissa Brothers of Destruction yhdistetään..
"At the moment, nothing else has been confirmed on the 2007 retirement of professional wreslter Glen Jacobs, known on WWE television as Kane. With a future WWE title reign still possible, a brothers of destruction reunion is scheduled to take place at this year's Summerslam. Although WWE officials have been heavily pressing on Vince McMahon to bring back the Fake Kane, with an angle where Fake Kane would attack The Undertaker, feeding off the May 19th storyline, Vince McMahon nixed the idea for the return of Fake Kane and pushed the idea for Kane and The Undertaker vs. Mark Henry and The Great Khali. Many feel this match may be end up being some sort of gimmick match, possibly a match for the WWE Tag Team Championships. Although the brothers of destruction reunion is just about confirmed, the type of match is still in question. Kane has also expressed that if given a future WWE title reign, he would like to be in better shape, due to the fact he feels with his current size, he wouldn't be able to put on top-notch matches for the fans. Expect the Summerslam build up for the brothers of destruction reunion to take place after The Great American Bash."
EN TIEDÄ ONKO TOTTA! VIESTIN LÄHETTÄJÄ ILMOITTI LÄHTEEKSI Wrestling Observerin! Joku tarkistakoon jos haluaa..
Ei tuo nyt loppupeleissään hullumalta kuulosta, varsinkin nyt kun Taker oli isompien körmyjen "kiusattavana" SNME:ssä. Voisko olla näin, että Taker ottelee Big Show:a vastaan ja sitten Khali ryntää kehään ja ne pieksää Takeriä kahdestaan kunnes Kanen musiikki pärähtää soimaan...
COBHC2006-07-17 18:34
C
BoD:n palaaminen olisi todella ultra super mahtavaa! Sitten vain WrestleManiaan DX vs BoD. Huh se olis nähtävä se matsi
Super-RKO!2006-07-25 17:56
S
En tiiä onko tämä nyt SPOILERI. Mut pistänpä nyt varotuksen kaiken varalta. SPOILER SPOILER SPOILER
Rupesin miettimään että missä Kane on ollut nämä viikot? Onko kellään tietoa? Hänhän tekee taas TV paluunsa tänä iltana ECW:ssä
Hautsi_2006-07-25 18:02
H
"Super-RKO!" kirjoitti:
Rupesin miettimään että missä Kane on ollut nämä viikot? Onko kellään tietoa? Hänhän tekee taas TV paluunsa tänä iltana ECW:ssä
Italiassa promottamassa See No Eviliä.
Inkfish2006-07-25 18:04
I
Mainostamassa See No Evil elokuvaansa.
Natural2006-07-25 18:51
N
Mikä sen elokuvan nimi oli alunperin?? Miksei Kane voisi mennä ECWhen. Siellä hän olisi hyvä lisä. Ja kaikenmaailman Khalit ja Takerit samaan sylttyyn.
Whiplash2006-07-25 19:23
W
Muistaakseni elokuva nimi oli Eye Scream Man.
En ole yhtään varma.
Kartsa2006-07-25 19:25
K
"Natural" kirjoitti: Mikä sen elokuvan nimi oli alunperin?? Miksei Kane voisi mennä ECWhen. Siellä hän olisi hyvä lisä. Ja kaikenmaailman Khalit ja Takerit samaan sylttyyn.
Eye Scream Man. Siitä vaan lausumaan sitä, niin tiedät miksi se hylättiin
Velocity2006-07-25 20:01
V
"Kartsa" kirjoitti:
"Natural" kirjoitti: Mikä sen elokuvan nimi oli alunperin?? Miksei Kane voisi mennä ECWhen. Siellä hän olisi hyvä lisä. Ja kaikenmaailman Khalit ja Takerit samaan sylttyyn.
Eye Scream Man. Siitä vaan lausumaan sitä, niin tiedät miksi se hylättiin
Tuostahan tulee kunnon NY-slangia(voisi kuvitella 50 centin sanovan): , I scream, Man!
Ja jäätelöbaarinpitäjä; Icecream, Man!
Eikös sitä paitsi sillä ollut nimi "Goodnight":kin?
Nithian2006-07-26 10:22
N
Jotkut puhuivatkin BoD paluusta ja meno SD:hen. Ajatelkaapa. BoD vs. PIT BULLS, jotka ovat alle 100kg. Entä London & Kendrick? Rääpäleitä BoDiin verrattuna...
Slfex2006-07-26 18:08
S
JOS BoD palaa täysaikaiseksi vaikkapas SmackDowniin, en antaisi heille joukkuemestaruuksia, koska tällä hetkellä ei ole tiimiä, joka voisi voittaa heidät uskottavasti (jos jotain Khali-Big Show comboa ei lasketa).
TheChosen2006-10-05 11:01
T
Wikipediasta, Brothers of Destruction artikkelista
Glen Jacobs has stated in the past that he would like to reform the tag team before he retires. Kane has began a feud with Umaga resembling Undertaker's feud with Khali. Also, Kane has a match with Umaga in the Raw Family Re-union with the stipulation being: the loser leaves raw. As The Undertaker is on smackdown, should Kane lose he will then be on the same show as his brother. Also, the name of the raw show is Family Re-union, making it possible that they will be a family that re-unites. Paul Bearer is also thought to make an appearance since he is Kane's father.
Kiinnostavia yksityiskohtia.
Tebacka2006-10-05 13:01
T
Also, the name of the raw show is Family Re-union, making it possible that they will be a family that re-unites.
Aivan. Muistattekin varmaan WrestleMania XX'n tunnuslause: Where it all begins.. again - meinasi sitä, että
Undertaker palasi vanhalla Deadman-gimmickillään. Joten tuo Family Re-Unionkin voisi vihjata jotain BoD'n paluuseen.
Natural2006-10-05 14:10
N
"Tebacka" kirjoitti:
Also, the name of the raw show is Family Re-union, making it possible that they will be a family that re-unites.
Aivan. Muistattekin varmaan WrestleMania XX'n tunnuslause: Where it all begins.. again - meinasi sitä, että
Undertaker palasi vanhalla Deadman-gimmickillään.
Tai sitten vain sitä, että WrestleMania palasi jälleen 20 vuoden jälkeen MSGhen jolla juhlistettiin 20 vuotista taivalta. Tosin, olihan WWF MSGssä sitä ennenkin vuonna 1995. :S
Riveni2006-10-05 14:51
R
EIkä tietenkään sovi unohtaa, että myös 3 McMahonien sukupolvea poseerasi tapahtuman loppupätkällä (vain muutamaa viikkoa ennen syntynyt Shanen poika, Vince ja Shane). Empä usko että tuolla viitattiin todellakaan Undertakeriin vaan ennemminkin juuri paluuseen MSG:lle.
DeadManWalking2006-10-05 15:36
D
"Natural" kirjoitti:
"Tebacka" kirjoitti:
Also, the name of the raw show is Family Re-union, making it possible that they will be a family that re-unites.
Aivan. Muistattekin varmaan WrestleMania XX'n tunnuslause: Where it all begins.. again - meinasi sitä, että
Undertaker palasi vanhalla Deadman-gimmickillään.
Tai sitten vain sitä, että WrestleMania palasi jälleen 20 vuoden jälkeen MSGhen jolla juhlistettiin 20 vuotista taivalta. Tosin, olihan WWF MSGssä sitä ennenkin vuonna 1995. :S
Missähän mahtoi WM 10 olla...
Kameli2006-10-05 17:27
K
Kuulkaa, siellä MSG:ssä ollaan oltu ihan vitun monta kertaa enemmän ja ihan lähiaikoina, eikä "joskus 95" esim WM XX:ää edeltävä MSG:ssä pidetty oli RAW tammikuussa 04...
Velocity2006-10-05 18:02
V
"Kameli" kirjoitti: Kuulkaa, siellä MSG:ssä ollaan oltu ihan v***n monta kertaa enemmän ja ihan lähiaikoina, eikä "joskus 95" esim WM XX:ää edeltävä MSG:ssä pidetty oli RAW tammikuussa 04...
Nii-in, en tajua tuota MSG:lle paluu-hypetystä lainkaan.
Ja mitä tulee "Where it all begins again"-lauseeseen, se tarkoitti vähän kaikkea: Takeria, Wrestlemanian 20-vuotisjuhlaa, uutta McMahonia yms.
"Minä" kirjoitti: Tosin, olihan WWF MSGssä sitä ennenkin vuonna 1995. :S
Lukutaitoa?
Niin ja se Wrestlemania X oli kyllä vuonna 1994, vaikka Natural tarkoitti ilmeisesti, että DMW vissiin tuossa nyt ei ihan koko Naturalin viestiä lukenutkaan..
Ja tosiaan, onhan WWE:llä aina vähän väliä tapahtumia siellä MSG:ssa, että koko jutun pointti on aika mielenkiintoinen..
slash912006-10-06 15:43
S
En olisi koskaan uskonut että keskustelu Kanesta muutuisi näin mielenkiintoiseksi o.O
On topickiksi laitan, että Kanen maski oli hieno... Muuta en keksi..
Iso Puna Masiina2006-10-07 15:01
I
"slash91" kirjoitti: En olisi koskaan uskonut että keskustelu Kanesta muutuisi näin mielenkiintoiseksi o.O
On topickiksi laitan, että Kanen maski oli hieno... Muuta en keksi..
Niin oli. Huono juttu kun ei käytä sitä enää. Harmi että mies vetäytyy puolen vuoden lomalle. Toivottavasti palaisi takaisin maski päässä ja liekkikuvioiset trikoot yllään ja pieksisi kaikki vastustajansa, kuten ennen. Nykyään hän vain häviää melkein kaikki matsinsa tai voittaa diskauksella
Unscarred__2006-10-07 15:45
U
^ Tuo on kyllä valitettavan surullisen totta. Kane oli parhaimmillaan maskipäisenä ja jonkun aikaa ilman maskiakin. Nyt Kane on bookattu turhiin kuvioihin ja ajautuukin lomalle. Olisi mahtavaa, jos Kane palaisi Smackdowniin lomansa jälkeen
slash912006-10-07 16:00
S
En muista milloin Kane on viimeksi ollut poissa ja lomalla. Se oli kai 2004 kun itse muistelisin että hän palasi ja pieksi kaikki, mutta en ole varma oliko hän lomalla. Ja vuosi sitten hän oli tekemässä elokuvaa joten on mies lomansa ansainnut. Ja vaikka mies olikin loistava silloin maskinsa kanssa niin se ei vain toimisi. Kaikki tietäisivät mitä maskin alla on. Tai sitten tulisi taas vaikka mestaruus vastaan maski. Ja Kane häviäisi. No kaikki olisivat vain että jippii samavanha naama ja siellä olisinkin joku muu