Foorumiarkisto

← Painijat

Kane

"slash91" kirjoitti:
Se oli kai 2004 kun itse muistelisin että hän palasi ja pieksi kaikki,


Se oli kyllä Big Show joka palasi ja hakkasi kaikki. Oli muutes miehellä aika hienot hiukset silloin. Juuri niitä aikoja kun minä rupesin seuraamaan painia.

Minusta Kane ei ollut 2004 yhtään kertaa pitemällä lomalla poissa?
Mutta eikös se pallannut siihen batlle royaliin jonka voittaja meni Bad Bloodin mestaruus otteluun. Sitten Kane voitti royalin mutta ei mestaruutta.
Lopettiko Kane nyt painimisen WWEssä, vai lähtiköhän lomalle?
"LarrySnow" kirjoitti:
Lopettiko Kane nyt painimisen WWEssä, vai lähtiköhän lomalle?


Spoilaa RAWin & SmackDown!in tapahtumia:
Spoiler Ei, hän on tällä hetkellä SmackDown!issa.
"OpaMpp" kirjoitti:
"LarrySnow" kirjoitti:
Lopettiko Kane nyt painimisen WWEssä, vai lähtiköhän lomalle?


Spoilaa RAWin & SmackDown!in tapahtumia:
Spoiler Ei, hän on tällä hetkellä SmackDown!issa.


Mutta Kanehan suunnitteli uransa lopettamista?
"Bigg Dogg" kirjoitti:
"OpaMpp" kirjoitti:
"LarrySnow" kirjoitti:
Lopettiko Kane nyt painimisen WWEssä, vai lähtiköhän lomalle?


Spoilaa RAWin & SmackDown!in tapahtumia:
Spoiler Ei, hän on tällä hetkellä SmackDown!issa.


Mutta Kanehan suunnitteli uransa lopettamista?


Kyllä suunnitteli, mutta niin ei ikinä tapahtunut.
Musta Kane on aika siisti. On kiva kattella sen otteluita ja iskuja. Eiks Kane tuu Smackdowniin? Ja jos Kane tulee Smackdowniin nii on kiva taas kattella veljesten vihatappeluita Itseasiassa olis ehkä kivempi jos Kane:sta ja Taker:istä tulis taas tiimi.
"Gathering" kirjoitti:
Musta Kane on aika siisti. On kiva kattella sen otteluita ja iskuja. Eiks Kane tuu Smackdowniin? Ja jos Kane tulee Smackdowniin nii on kiva taas kattella veljesten vihatappeluita Itseasiassa olis ehkä kivempi jos Kane:sta ja Taker:istä tulis taas tiimi.

Itteasiassa
SpoilerKane on jo smackdownissa
"THE_Phenomenal" kirjoitti:
"Gathering" kirjoitti:
Musta Kane on aika siisti. On kiva kattella sen otteluita ja iskuja. Eiks Kane tuu Smackdowniin? Ja jos Kane tulee Smackdowniin nii on kiva taas kattella veljesten vihatappeluita Itseasiassa olis ehkä kivempi jos Kane:sta ja Taker:istä tulis taas tiimi.

Itteasiassa
SpoilerKane on jo smackdownissa


Itseasiassa
SpoilerWWE.com lukee, että BoD on taas kasassa?
"Sepultura" kirjoitti:
"THE_Phenomenal" kirjoitti:
"Gathering" kirjoitti:
Musta Kane on aika siisti. On kiva kattella sen otteluita ja iskuja. Eiks Kane tuu Smackdowniin? Ja jos Kane tulee Smackdowniin nii on kiva taas kattella veljesten vihatappeluita Itseasiassa olis ehkä kivempi jos Kane:sta ja Taker:istä tulis taas tiimi.

Itteasiassa
SpoilerKane on jo smackdownissa


Itseasiassa
SpoilerWWE.com lukee, että BoD on taas kasassa?


Itseasiassa
Spoilertuo on jo kahdeksan päivää vanha viesti, joten asiat ovat ehtineet hieman muuttua. Ja BoD kyllä näyttäisi olevan sitten jälleen kasassa.
SpoilerMitenköhän BOD pistetään voittamaan tag mestaruus? Ei kai heitä sentään Londonia ja Kendrickiä pistetä teurastamaan
"LarrySnow" kirjoitti:
SpoilerMitenköhän BOD pistetään voittamaan tag mestaruus? Ei kai heitä sentään Londonia ja Kendrickiä pistetä teurastamaan

SpoilerVai pistetäänkö voittamaan ollenkaan, ehkä sitten myöhemmin mutta tuskin nyt heti, kun tiimihän vasta yhdistyi.
Tuo voi olla myös hyvinkin vain harvinainen tapahtuma. He eivät ehkä työskentele joukkueenä niin usein kun DX. Voi olla myöskin että tuo oli vaan yhden illan juttu.
"THE_Phenomenal" kirjoitti:
"LarrySnow" kirjoitti:
SpoilerMitenköhän BOD pistetään voittamaan tag mestaruus? Ei kai heitä sentään Londonia ja Kendrickiä pistetä teurastamaan

SpoilerVai pistetäänkö voittamaan ollenkaan, ehkä sitten myöhemmin mutta tuskin nyt heti, kun tiimihän vasta yhdistyi.


Toivottavasti laitetaan. Londonin ja Kendrickin on aika saada kunnon vastus.
"Bigg Dogg" kirjoitti:
"THE_Phenomenal" kirjoitti:
"LarrySnow" kirjoitti:
SpoilerMitenköhän BOD pistetään voittamaan tag mestaruus? Ei kai heitä sentään Londonia ja Kendrickiä pistetä teurastamaan

SpoilerVai pistetäänkö voittamaan ollenkaan, ehkä sitten myöhemmin mutta tuskin nyt heti, kun tiimihän vasta yhdistyi.


Toivottavasti laitetaan. Londonin ja Kendrickin on aika saada kunnon vastus.


No mut kelaa nyt. Ei Kendrickiä ja Londonia voi pistää titleä
SpoilerThe Undertakerille ja Kanelle
jobbaamaan. Ajattele nyt vähän. Veikkaan et nää uudet jätkät voittaa sen mestaruuden eka Londonilta ja Kendrickiltä sitten
SpoilerThe Undertaker ja Kane
teurastaa ne.
Late leikkii modee osa 3/4: Mielestäni, kun show on tullut ulos, nuo spoilertagit voi lopettaa saman tien.

Jottei viesti olisi sisällötön, laitan muutaman kommentin Kanesta BoD:ssa. Täytyy sanoa että juuri nyt Brothers of Destruction näyttää paremmalta kuin koskaan. Undertaker on The Deadman ja Kanekin on maskista riisuttu, palokunnan kesätyöntekijä sytytyspuolelta. Uskomaton fiilis oli katsella äijien aftermatchia kehässä ja rampilla. Vielä kun pystyttäisiin kehittämään hyvä entrance, jolloin ei tuota aikaa kuluisi niin tavattomasti ja saataisiin lisää matsiaikaa. Semmosta.
Päätin nostaa tämän topicin, koska viime aikoina on herännyt jälleen keskustelua Kanesta. Kane on viime ajat pyörinyt lähinnä midcardissa, jobbaillut vaikka kenelle, mutta nyt hän on ykköshaastaja ja kohtaa Edgen WHC -mestaruudesta GAB:ssä. Tämä on herättänyt monilla suuria tunteita. Kuulun myös itse näihin. Olen haukkunut Kanea kankeaksi viiden liikkeen ihmeeksi, jolla ei ole enää mitään tarjottavaa WWE:ssä. Huolimatta Kanen tämän hetkisestä asemasta WWE:ssä, on hän silti hyvin over monien silmissä. Omasta mielestäni tämä johtuu Kanen gimmickistä, josta saataisiin revittyä vaikka mitä, mutta ei. Kane on itse sanonut, ettei haluaa voittaa WHC -mestaruutta, joten kaiken järjen mukaan hän toimii vain nostamassa Edgen overiutta tylsän Batista -feudin jälkeen. Olen kuitenkin vahvasti sitä mieltä, että Kane tulee vielä saamaan yhden titlerunin ennen uransa lopettamista. En usko kuitenkaan voiton tapahtuvan vielä GAB:ssä, vaan joskus myöhemmin. Mahdolliseen, mutta epätodennäköiseen Kane vs Undertaker -feudiin en myös usko, vaikka siitä voisi tulla ihan mielenkiintoinenkin. Taker on sairaslomalla vielä kuukausia, mutta uskon hänen sen jälkeen palaavan vielä WHC -mestaruuskuvioihin, koska hänelle suunniteltiin paljon pidempää titlerunia.

Nyt on teidän vuoronne kertoa mielipiteenne Kanesta. Ja toivoisin, että kaikki häneen liittyvät keskustelut suunnattaisiin jatkossa tähän topiciin.
Mieluummin Kane kuin Mark Henry, Khali tai Batista. Toinen title-run ennen uran lopetusta olisi ihan jees, kunhan ensin antavat Edgen olla mestarina pidempään kuin muutaman viikon. Isoista äijistä Kane on Undertakerin jälkeen se kiinnostavin.
"meredith" kirjoitti:
Mieluummin Kane kuin Mark Henry, Khali tai Batista. Toinen title-run ennen uran lopetusta olisi ihan jees, kunhan ensin antavat Edgen olla mestarina pidempään kuin muutaman viikon. Isoista äijistä Kane on Undertakerin jälkeen se kiinnostavin.

2-3 kuukauttahan Edge ny on ollut mestarina.
"Wormmaster" kirjoitti:
"meredith" kirjoitti:
Mieluummin Kane kuin Mark Henry, Khali tai Batista. Toinen title-run ennen uran lopetusta olisi ihan jees, kunhan ensin antavat Edgen olla mestarina pidempään kuin muutaman viikon. Isoista äijistä Kane on Undertakerin jälkeen se kiinnostavin.

2-3 kuukauttahan Edge ny on ollut mestarina.


Tiedän. Käytin "viikkoa" vain kielikuvana viittaamaan lähinnä älyttömän lyhyeen mestaruuskauteen RAW:n puolella. En kirjaimellisesti.
"meredith" kirjoitti:
"Wormmaster" kirjoitti:
"meredith" kirjoitti:
Mieluummin Kane kuin Mark Henry, Khali tai Batista. Toinen title-run ennen uran lopetusta olisi ihan jees, kunhan ensin antavat Edgen olla mestarina pidempään kuin muutaman viikon. Isoista äijistä Kane on Undertakerin jälkeen se kiinnostavin.

2-3 kuukauttahan Edge ny on ollut mestarina.


Tiedän. Käytin "viikkoa" vain kielikuvana viittaamaan lähinnä älyttömän lyhyeen mestaruuskauteen RAW:n puolella. En kirjaimellisesti.

Aaa, selvä. Anteeksi väärinkäsitys.
Onpahan Kane joutunut WA:n smärkkien rajun kritiikin kohteeksi viimeaikoina. Ei tuon pitäisi antaa päästä henkilökohtaiselle tasolle, mutta kun olen alusta asti miestä markittanut niin ottaahan tuo suurilta osin yliampuva ja aiheeton haukkuminen päähän. Lisää tulta persausten alle saatiin ykköshaastajuudesta.

Okei, pari pointtia ja mielipidettä: Kane painelee yhä vanhojen saavutusten voimalla, eikä ole enää painillisesti lähelläkään parastaan, kiitos ikääntymisen ja loukkaantumisten. Herran nykyisestä kunnosta en mene takuuseen, mutta kuulemani mukaan hän painii yhä rikkinäisenä. Epäilen etteivät hikeentyneimmät smärkit edes huomoi tätä seikkaa, vai miten on?

Kaikesta huolimatta hän on tälläkin hetkellä vähintään ok-tason monsteribrawleri WWE:n mittakaavalla, selvästi Khalia, Henryä ja Snitskyä edellä. Mestaruushaastajana Kane ei vedä vertoja Flairille, Hardylle tai Mysteriolle, mutta helposti WWE olisi löytänyt huonommankin vaihtoehdon. Tapansa mukaan eräs foorumin nimeltämainitsematon tähtitieteilijä kyseenalaisti Kanen kyvyt otella kolmen tähden otteluita. Kyllähän niitä aina irtoaa kun tosissaan otellaan, eikä pelleillä pohjustamatta Khalin, Henryn tai brittiteknikkojen kanssa vaan vedetään kunnon uskottavat turpakäräjät esim. Umagan kanssa. DUD:t Kane on osannut välttää aina kun ottelulla on vähänkin odotuksia, joten niistä on turha jauhaa.

SD-siirto kallisti Kanen uran odotetusti alamäkeen, mutta kyllä hän jaksaa kiinnostaa ainakin itseäni ja onneksi myös suurta osaa WWE-perusmarkeista. Go Kane Go!
"Maxim" kirjoitti:
Okei, pari pointtia ja mielipidettä: Kane painelee yhä vanhojen saavutusten voimalla, eikä ole enää painillisesti lähelläkään parastaan, kiitos ikääntymisen ja loukkaantumisten. Herran nykyisestä kunnosta en mene takuuseen, mutta kuulemani mukaan hän painii yhä rikkinäisenä. Epäilen etteivät hikeentyneimmät smärkit edes huomoi tätä seikkaa, vai miten on?

Tiedetään, ikä painaa ja loukkaantumisia on - sitä suuremmalla syyllähän häntä ei pitäisi päästää mestaruusotteluun. Ja mielestäni ainakaan en ole mikään "smark", enkä edes yritä olla. Kerroin mitä mieltä olen Kanen nykyisestä tasosta. Pidin hänestä ennen, mutta en enää.

Kaikesta huolimatta hän on tälläkin hetkellä vähintään ok-tason monsteribrawleri WWE:n mittakaavalla, selvästi Khalia, Henryä ja Snitskyä edellä. Mestaruushaastajana Kane ei vedä vertoja Flairille, Hardylle tai Mysteriolle, mutta helposti WWE olisi löytänyt huonommankin vaihtoehdon. Tapansa mukaan eräs foorumin nimeltämainitsematon tähtitieteilijä kyseenalaisti Kanen kyvyt otella kolmen tähden otteluita. Kyllähän niitä aina irtoaa kun tosissaan otellaan, eikä pelleillä pohjustamatta Khalin, Henryn tai brittiteknikkojen kanssa vaan vedetään kunnon uskottavat turpakäräjät esim. Umagan kanssa. DUD:t Kane on osannut välttää aina kun ottelulla on vähänkin odotuksia, joten niistä on turha jauhaa.

Eeh.. whatever. Eli siis jos otellaan "tosissaan", voi Kane painia kolmen tähden ottelun? Miksei hän muka paini tosissaan kaikissa niissä otteluissa, jotka ovat tylsiä ja huonohkoja? Siis jos Kane ei ole mielestäni viihdyttävä, eikä hän omasta mielestäni paini nykyisin kolmen tähden otteluita, niin heti alkaa tulla jotain kettuilua sieltä suunnalta? Ihan miten vain, Kane ei todellakaan ole mielestäni samalla tasolla kuin siinä vuosituhannen vaihteessa, eikä sinun mielipiteesi vaikuta millään tavalla omaani. Oikeassa olet siinä, että olisi huonompiakin vaihtoehtoja haastajaksi keksitty kuin Kane, mutta parempiakin olisi löytynyt. Sen takia tämä minua ihmetyttääkin.

SD-siirto kallisti Kanen uran odotetusti alamäkeen, mutta kyllä hän jaksaa kiinnostaa ainakin itseäni ja onneksi myös suurta osaa WWE-perusmarkeista. Go Kane Go!

Nojoo, jos pidät Kanesta paljon, ymmärrän sen, ettet pidä siitä kun esim. minä haukun häntä. Mutta valitettavasti hän vain ei pysty samanlaisiin suorituksiin kuin ennen, joten niitä kolmen tähden matseja tulee todella harvoin, tai sitten ei ollenkaan. Toki tämä riippuu siitä, millaisesta painista pidät, miten tiukka/löysä arvosteluasteikkosi on jne.. Mutta eihän tämä edes liity koko aiheeseen. Sanon vain se, että Kane on mielestäni tylsä ja alle keskinkertainen brawlaaja, joka ei ansaitsisi title-shottia - tosin kyllä hän nyt Khalin ja Henryn voittaa. Valitettavasti Big Red Machine on enää Big ja Red. Se Machine on kadonnut vuosien saatossa.
Miksi helevetissä Kanea bashaaan?

Katsokaa Smäkin ME-faceja, tai edes uskottavia haastajia. Vaihtoehdot?

Batista: No more shots for him

Matt: Ei vielä, ei vielä

ja............ ummm.....

niin, Kane.

Kane kuuluu takerin kanssa samaan kastiin, äijä on vetäny melkeen kymmenen vuotta, ja silti se jaksaa vääntää. Ja kyllä, kymmenen vuotta on helevetin pitkä aika Kanen(Ja Takerin) kokoselle äijälle, eikä mun mielestä Kanen taso oo yhtään pudonnu, helevetti. Näyttäkää mulle toinen 300 paunanen ja vajaa seittemän jalkanen äijä joka hyppii tolpalta jokasessa matsissa minkä vetää, äijä joka suostuu jobbaamaan Henrylle, Khalille yms, äijä joka silkalla entrancellaan saa yleisön huutamaan?

siis Kanen ja Takerin lisäks
Eiköhän tämä Kanen ja samoin Takerin bashaaminen kerro enemmänkin siitä, että uuden sukupolven smarkit ovat astumassa näyttämölle. Eiväthän nämä nuoremmat kaverit edes olleet vielä oppineet pytylle kun herrat Kane ja Undertaker dominoivat painiareenoita. Itse en ole mikään Kane-markittaja, mutta kaikki kunnia kyseiselle painijalle. On nimittäin kokoisekseen varsin ketterä ja monipuolinen kaveri. Lisäksi hänen gimmickinsä on kerrassaan loistava mistä kertoo jo gimmickin ikä.
Kyllä Kane kuuluu ehdottomasti ME-tasolle, ja on kuulunut jo pitkään.
"Crane" kirjoitti:
Eiväthän nämä nuoremmat kaverit edes olleet vielä oppineet pytylle kun herrat Kane ja Undertaker dominoivat painiareenoita.

Mutta minä ainakin olen lukenut Kanen ja Undertakerin historiaa WA:sta ja vaikka mistä ja nähnyt matseja siltä ajalta kun olin vielä päiväkodissa.
"Jaffakeksi" kirjoitti:
"Crane" kirjoitti:
Eiväthän nämä nuoremmat kaverit edes olleet vielä oppineet pytylle kun herrat Kane ja Undertaker dominoivat painiareenoita.

Mutta minä ainakin olen lukenut Kanen ja Undertakerin historiaa WA:sta ja vaikka mistä ja nähnyt matseja siltä ajalta kun olin vielä päiväkodissa.


Pointti taisi olla kuitenkin se, ettei nykyinen sukupolvi enää arvosta Undertakeria tai Kanea, jotka ovat niittäneet mainetta jo 1990 -luvulla. Itse en Kanesta pahemmin välitä, koska en ole häntä koskaan markittanut. Pidin enemmän maskipäisestä Kanesta. Hän näytti pelottavammalta, uskottavammalta, ja omasi myös paremman sisääntulomusiikin kuin nykyään. Nykyisin Kane näyttää monen silmissä vain vanhalta kehäraakilta, jonka olisi hyvä lopettaa uransa. Mielestäni Kanelle tekee hyvää viime aikainen pushi kohti WHC -vyötä. Viime aikoina hän on vain jobbaillut kaikille ja pyörinyt midcardissa. Koska muuten Kane on viimeksi otellut WHC -mestaruudesta. 2004? Vai onko enemmänkin aikaa? Muistaakseni hän otteli vuonna 2004 Chris Benoitia vastaan WHC -mestaruudesta Bad Bloodissa, vai olenko aivan väärässä?

Edit: Juu, muistin vähän liian myöhään, mutta lisäsin sen tuohon. WWE -mestaruusottelua en tarkoittanut tässä yhteydessä.
Bad Blood 2004 Chris Benoitia vastaan taisi olla viime kerralla. Mutta jos WWE mestaruus ottelutkin lasketaan niin 2006 vuoden New Years Revolutionissa.
Kane on mielestäni huippuluokkaa WWE:ssä,nykyään minua vaan harmittaa se että hänestä piti vääntää joku perskeleen ecw:n mestari, ei kyllä yhtään Kanen tyylistä.. vaikka kaiken tuhoaa tieltään mutta silti raw tai sd olis sopinnu tälle paljon paremmin. Ei mikään hardcore jossa veri lentää...
Mielestäni Kanen gimmicki on just hyvä, erilaista eikä aina sitä samaa perus heel/face juttuja. Ja kaiken lisäks Big Red Machine osaa näytellä roolista aivan tajuttoman hyvin. Pakko myöntää, että kun rupesin aikoinaan seuraamaan WWE:tä luulin Kanen oikeasti olevan mielisairas... Nooh.. amatööri kun olin, mistään en mitään tiennyt.
Olen myös nähnyt Kanen maskin ja hiusten kanssa,mutta se vanha Kane ei ollut minun makuuni. Tämä kalju on paremi.. (asiaa vaikuttaa myös se että pidän kaljuista miehistä )
Onkos Kanella muuten tatuointeja, itse en ole pongannut ainuttakaan, enkä kyllä missään luekkaan...?

Btw,kuis moni on nähny Kanen elokuvan See No Evil, mitäs mieltä olette?
Kane on mielestäni huippuluokkaa WWE:ssä

Väärin. Vaikka tämä suuresta Kane-markista tuntuukin erittäin pahalta, mutta Kanen parhaat päivät ovat ikävä kyllä jo ohi. Mies on kangistunut ja hitaantunut vuosien myötä, eikä hahmokaan ole enää se sama mielenkiintoinen, kuin se joskus oli. Lisäksi, face-Kane ei vaan yksinkertaisesti toimi, ei ilman maskia. Kane oli parhaimmillaan vuosina 2000-2003, mutta sen jälkeen miehen suoritukset ovat laskeneet äärimmäisen paljon. Toki on myönnettävä, että parhaimmillaan Kane pystyy ihan hyviin otteluihin, mutta siltikin, mies on silti kankea, jopa se kuuluisa paskasäkki.

Huh, tuntuipa pahalle kirjoittaa tuollaista tekstiä...
Kane oli niitä painijoita, jotka erottuivat muiden joukosta kun ensimmäistä kertaa pelasin ensimmäistä Smackdown peliä silloin sen ilmestyttyä. Sitten kun Smackdown alkoi näkymään Subilla niin markkasi aina kun Kane saapui areenalle ja tuhosi kaikki. Parhaiten on mieleen jäänyt se kuin Kane Chokeslammasi silloisen WCW-tuomari Nick Patrickin ottelun jälkeen. Nykyään sitten Kanesta on tullut täysi pelle. Mies vain jobbaa kaikille, enkä ole pitänyt Kanea vakuuttava enään vuosiin.

Nykyään Abyss on mielestäni vienyt paikan wrestling-maailman ykkösmonsterina ja Kane näyttää häneen verrattuna hitaalta ja kankealta.
Ensinnäkin Kanesta tuli täysin tylsä paskasäkki maskin pois ottamisen jälkeen ja hän on tylsistynyt vuosi vuodelta, koska hänelle ei oikein olla enää keksitty yhtään mitään järkevää tekemistä. Eli hänen uskottavuutensa on jo aikaa sitten mennyt.

On se Kane ihan hyvä nähdä välillä mestarina, mutta se tyyli oli vähän niin ja näin. Toki Kanelle sopi tuollainen, mutta Maniaan ei vaan yksinkertaisesti sovi tuollaiset squashit. Nyt Chavo ei ole missään nimessä mikään uskottava haastaja Kanelle enää.

Toivon Kanelle toki hyviä loppuvuosia, koska ei hän enää montaa vuotta jatka painin parissa.

Kysyisin myös sinulta, että onko tämä "raiskaus" ECW enää ollut mikään entisen veroinen "verilöyly"? Enpä usko siskoseni.
Veri lentää tai ei, mielipiteeni on silti ettei Kane ECW:n puolelle kuulu.
DMW kirjoitti:
jopa se kuuluisa paskasäkki.


Eipäs nyt liioitella, poika. Niin kauan, kun hän pystyy tekemään täydellisen chokeslamin Mark Henrylle, niin tuota sanaa ei käytetä. Taidokkaan vastustajan kanssa Kane pystyy edelleen mielenkiintoisiin otteluihin. Pieni elintasokumpu toki voi jonkun mielestä syödä uskottavuutta, mutta ei sekään Kanea estä edelleen viihdyttämästä ja painimasta kovalla tasolla.
Elintasokumpu hahaha.. olipas hassusti sanottu...
No ei kyllä se totta on että ei Kanella kyllä mitään sixbackiä näy..ku katotaan esim. Batistaa... mut ehkäpä ne vatsalihakset on ujot
No joo tosissaan, vrt. Big Show tai juuri mainitu Mark Henry, kyllä niillä nyt mäkkibäkki on tulpasti suurempi ku Kanella.
Henry ja Show nyt vaan ollut aina noin isoja, mutta "maski-Kane" oli kyllä solakammassa kunnossa.
Olenko ainut joka on sitä mieltä, että Kane toimi aluksi ilman maskia. Minusta miehelle sopi tuo psykopaattinen ja mielisairas gimmick. Kane sai sillon sitä uutta tuulta alleen, ja miehestä tuli vain entistä pelottavampi. Kanen uran on kussut ainoastaan ne idioottimaiset face- runit, jotka eivät sovi miehelle yhtään. Kanen kuuluisi olla ikuinen heel ja rosterin pelko, mutta mielisairauksien jälkeen mies ollaan pilattu todella pahasti. Kane oli siis parhaimmillaan maskiajoillaan (heelinä) ja sinä iki-ihanana hulluna 2003 ja peräti 2004 vuoden puolella. Olen puhunut

EDIT: Ja Big Show'tahan ei jumalauta dissata ! Mies on PARAS ISO mies koskaan. Tuollaisella koolla kukaan ei ole paininut niin paljon hyviä otteluita ja vetänyt noin mahtavia promoja. Big Show on jumalattoman karismaattinen, äärettömän hyvä mikissä ja ylemmissä kuvioissa hyvä kehässäkin.
Kanen tylsyys johtuu juuri tuosta, että hänelle ei ole keksitty enää näitä "naisen jahtaamis"- feudeja, joissa hän jahtaa jonkun painijan "vaimoa" hullun kiilto silmissään.
"Heavy The Game" kirjoitti:
Olenko ainut joka on sitä mieltä, että Kane toimi aluksi ilman maskia. Minusta miehelle sopi tuo psykopaattinen ja mielisairas gimmick. Kane sai sillon sitä uutta tuulta alleen, ja miehestä tuli vain entistä pelottavampi. Kanen uran on kussut ainoastaan ne idioottimaiset face- runit, jotka eivät sovi miehelle yhtään. Kanen kuuluisi olla ikuinen heel ja rosterin pelko, mutta mielisairauksien jälkeen mies ollaan pilattu todella pahasti. Kane oli siis parhaimmillaan maskiajoillaan (heelinä) ja sinä iki-ihanana hulluna 2003 ja peräti 2004 vuoden puolella. Olen puhunut

EDIT: Ja Big Show'tahan ei j******ta dissata ! Mies on PARAS ISO mies koskaan. Tuollaisella koolla kukaan ei ole paininut niin paljon hyviä otteluita ja vetänyt noin mahtavia promoja. Big Show on jumalattoman karismaattinen, äärettömän hyvä mikissä ja ylemmissä kuvioissa hyvä kehässäkin.


Toimi todella hyvin ilman maskia ja eivät face-runitkaan häntä ole pilanneet. Vaikka mies heelinä toki vakuuttavampi on. Kanen on "pilannut" se, että WrestleMania XX:n jälkeen käsikirjoittajat ovat tehneet hänestä jobberin. Mutta ehkäpä Kane saa vielä tässä uransa loppupuolella ansaitsemaansa pushia. ECW-mestaruus on hyvä alku.
"What" kirjoitti:
"Heavy The Game" kirjoitti:
Olenko ainut joka on sitä mieltä, että Kane toimi aluksi ilman maskia. Minusta miehelle sopi tuo psykopaattinen ja mielisairas gimmick. Kane sai sillon sitä uutta tuulta alleen, ja miehestä tuli vain entistä pelottavampi. Kanen uran on kussut ainoastaan ne idioottimaiset face- runit, jotka eivät sovi miehelle yhtään. Kanen kuuluisi olla ikuinen heel ja rosterin pelko, mutta mielisairauksien jälkeen mies ollaan pilattu todella pahasti. Kane oli siis parhaimmillaan maskiajoillaan (heelinä) ja sinä iki-ihanana hulluna 2003 ja peräti 2004 vuoden puolella. Olen puhunut

EDIT: Ja Big Show'tahan ei j******ta dissata ! Mies on PARAS ISO mies koskaan. Tuollaisella koolla kukaan ei ole paininut niin paljon hyviä otteluita ja vetänyt noin mahtavia promoja. Big Show on jumalattoman karismaattinen, äärettömän hyvä mikissä ja ylemmissä kuvioissa hyvä kehässäkin.


Toimi todella hyvin ilman maskia ja eivät face-runitkaan häntä ole pilanneet. Vaikka mies heelinä toki vakuuttavampi on. Kanen on "pilannut" se, että WrestleMania XX:n jälkeen käsikirjoittajat ovat tehneet hänestä jobberin. Mutta ehkäpä Kane saa vielä tässä uransa loppupuolella ansaitsemaansa pushia. ECW-mestaruus on hyvä alku.

Itse kyllä vielä jonkinverran dikkailin sitä Lita- kuviota, mutta oikeassav olet, että XX:n jälkeen laskusuunta on ollut huikea. En kuitenkaan sanoisi, että 'Taker miehen hautasi, vaikka aika nopeasti mies pisti Kanen sillä Tombstonellaan mattoon.
Jesuli, nyt löit kyllä naulan kantaa. Olen tismalleen samaa mieltä, miksei Kanelle voida rakentaa jtn. säpinää jonkun muijan kanssa? Itse en ole aiemmin keksinyt tuollasta mutta nyt kun sen sanoit kuulostaa tuo ajatuksena loistavalta. Onnistuihan se Litan ja Kanen "juttu" loistavasti.
"Cristaa" kirjoitti:
Jesuli, nyt löit kyllä naulan kantaa. Olen tismalleen samaa mieltä, miksei Kanelle voida rakentaa jtn. säpinää jonkun muijan kanssa? Itse en ole aiemmin keksinyt tuollasta mutta nyt kun sen sanoit kuulostaa tuo ajatuksena loistavalta. Onnistuihan se Litan ja Kanen "juttu" loistavasti.


Niin voisihan siitä tulla sellainen "on jo nähty" fiilis, mutta tosiaan hyvä tuo ECW- mestaruus, jos ajatellaan mitä se voisi poikia lähitulevaisuudessa.

WWE:n tuntien kuitenkin joku BDV voittaa Kanen ja pitäää mestaruutta seuraavan vuoden Kanen jobbaillessa cruisereille.
HTG kirjoitti
Itse kyllä vielä jonkinverran dikkailin sitä Lita- kuviota, mutta oikeassav olet, että XX:n jälkeen laskusuunta on ollut huikea. En kuitenkaan sanoisi, että 'Taker miehen hautasi, vaikka aika nopeasti mies pisti Kanen sillä Tombstonellaan mattoon.


En tarkoittanut, että Kanen laskusuunta olisi alkanut SIITÄ ottelusta ja maaliskuun 18. 2004 illasta, vaan vasta sen jälkeen. Kesällä hän jobbasi puolta pienemmälle tag- ja cruiser kuvioissa pyörineelle Matt Hardylle ja sen jälkeen hän on jobbaillut kaiken maailman Snitskyille, Mark Henryille, Khaleille ja muille. Myöskin se, että MVP voitti Kanen useasti heti debyyttinsä jälkeen ei parantanut tilannetta. Toki, Montel sai siitä kivan nosteen, mutta Kanen overius kärsi.
Mitäköhän hyvää tuossa Kanen ja Litan jutussa oli?
Kane ensin kiristi seksiä Litalta, laittoi tämän paksuksi, sitten painittiinkin muutama ottelu Matt Hardya vastaan.
Kun tuo oli ohi, Kanesta ja Litasta tulikin yht' äkkiä rakastavaisia, ja vettä myllyyn lisäsi yhden kaikkien aikojen turhimman WWE:ssä olleen miehen, Gene Snitskyn sekaantuminen kuvioihin. Tuloksena muutama melko laaduton matsi.
Kun tästä oli päästy, Lita päättikin hypätä Edgen matkaan, ja tämä siis sen takia, kun Edgellä ja Litalla oli jonkin aikaa aiemmin ollut kulissien takana suhde. Tällä kayfabessa tapahtuneella Edgen ja Litan suhteella haluttiin viestittää tulevasta feudista, jossa vastakkain olisivat Matt Hardy ja Edge.

Eli Kane sivuutettiin tuosta feudista hieman tökerösti.
Muutes, mulla meni yli hilseen se juttu siitä päivästä, May 19th, eli voisko joku nyt sitte taas jälleen kerran suomentaa lyhykäisyydessään et mikä se juttu oli. Kyllä mä sen koko jutun seurasin, mutta en ymmärtänny.. tyhmä ku tyhmä..
"Cristaa" kirjoitti:
Muutes, mulla meni yli hilseen se juttu siitä päivästä, May 19th, eli voisko joku nyt sitte taas jälleen kerran suomentaa lyhykäisyydessään et mikä se juttu oli. Kyllä mä sen koko jutun seurasin, mutta en ymmärtänny.. tyhmä ku tyhmä..

Kane näki hallusinaatioita, jossa toisteltiin "May 19th, it happens again" tjsp. Ja tuo vale-Kane tuli sitten niiden hallusinaatioiden mukana.
Kayfabessa tuo selitettiin sillä, että Toukokuun 19. päivä oli se päivä, jolloin Kanen veli Undertaker poltti heidän kotitalonsa, ja kaikki perheenjäsenet, Kanea lukuunottamatta.
Todellisuudessa tuolla viestitettiin sitä, että Kanen tähdittämä elokuva See no Evil sai ensi-iltansa toukokuun 19. päivä.
Ahhaa.. no tuon elokuvan ilmestymis päivän tiesin ja iteasiassa olen nänhnyt kyseisen leffan. Ei nyt niin hyvä kuin luulin, itseasiassa pääsin vähän pettumään koska olin odottannut liikoja.