Mitä mieltä olette tästä miehestä?Minun mielestäni se joukkue Testin kanssa oli aika hyvä olisivat vain voineet voittaa ne tag team mestaruudet.
Steinerhän on yksi niistä harvoista jotka ovat wcw:ssä voittaneet Goldbergin.
Lopetusliike on aika vakuuttava siis se Steiner Recliner.
Mikäs muuten tuo flatliner on voisiko joku valaista minua tässä asiassa.
Natumania2004-08-01 22:51
N
"rossatron" kirjoitti:
Lopetusliike on aika vakuuttava siis se Steiner Recliner.
Toivottavasti tuo oli sarkasmia.
Niin, ja asiaan: Ainakin WWE-aikanaan Steiner oli täyttä sontaa. Feudi HHH:n kanssa oli todella huono, eivätkä jatkuvat punnerrus- ja poseerauskisat ainakaan asiaa auttaneet. Myös ottelut olivat karmeaa katsottavaa, mies oli kankea kuin rautakanki. WCW-ajoilta (siis Steiner bros. ym. varhaisempi) en ole materiaalia sitten nähnytkään, joten paha mennä sanomaan oliko hän mistään kotoisin joskus muinoinkaan.
NWO Wolfpac2004-08-02 09:07
N
"Natumania" kirjoitti: WCW-ajoilta (siis Steiner bros. ym. varhaisempi) en ole materiaalia sitten nähnytkään, joten paha mennä sanomaan oliko hän mistään kotoisin joskus muinoinkaan.
Olen nähnyt jotain tuonaikaista painia häneltä ja oli hän paremmassa kunnossa/parempi painimaan kuin nykyään. Kyllähän hän osasi pamauttaa jopa Hurricanranan kulmasta (Frankensteiner).
"rossatron" kirjoitti: Mikäs muuten tuo flatliner on voisiko joku valaista minua tässä asiassa.
Eikös se ole Kanyonin finisheri? Semmoinen Russian Leg Sweep edestäpäin?
Nashimus2004-08-02 09:52
N
"NWO Wolfpac" kirjoitti: Kyllähän hän osasi pamauttaa jopa Hurricanranan kulmasta (Frankensteiner).
Ja eikös Steiner ollut aikoinaan ensimmäinen heavyweight, joka teki tuon tempun?
Ja sitten aiheesta. Steinerin aikaisempia matseja jostakin 90-luvun alkupuolelta en ole nähnyt, joten paha mennä sanomaan hänen sen aikaisista painitaidoista mitään. Mutta ainakin vuosina 2002-2003 ne olivat aika surkeat. Tietysti Steiner heitteli komeita suplexeja ja nosteli vastustajia suorille käsille ilmaan, mutta kun hän muuten oli niin helvetin hidas ja kömpelö kehässä, niin ne hänen matsinsa olivat todella vaikeita katsoa. Ehkäpä jonkun nopean ja taitavan vastustajan, kuten esimerkiksi Jerichon kanssa Steiner sai vielä ihan kohtalaisen matsin aikaan, mutta sitten kun hänelle tuli vastaan joku taidoiltaan tavallinen painija, kuten HHH tai Test, niin matsi oli kyllä jotain niin kauheaa, ettei sanotuksi saanut.
Mikissä Big Poppa Pump oli ihan kohtalainen, mutta ei kuitenkaan niin hyvä, että se hyvittäisi hänen surkeutensa kehässä. En ymmärrä mitä järkeä oli tuoda Steiner silloin aikoinaan niin hirveällä hypetyksellä WWE:hen, kun hän oli kerran kehässä niin surkeassa kunnossa. No, aika nopeastihan WWE kyllä huomasi tämän, eikä Steiner ollut enää edes mukana HHH-feudin jälkeen WrestleMania XIX:ssa, ja sen jälkeen hän joutui/pääsi midcard-feudiin Testin kanssa. Ja nyt mies ilmeisesti istuu kotonaan ja odottaa, että WWE maksaa hänen sopimuksensa loppuun.
Ares2004-08-02 10:06
A
Itseäni Big Poppa Pump on aina rasittanut. Varsinkin promoilu. Ne varhaiset Steiner Bros matsit ovat hyviä, mutta silloin hän ei ollut vielä BPP.
WWEn hypetyksistä sen verran, että melkein jokainen niistä on epäonnistunut. Lähihistoriasta ei nopeasti muistu mieleen kuin Rey, joka on toiminut jollain tasolla. Kenzo, Nathan Jones, Ernest Miller ja lukuisat muut ovat olleet täysin... jostain. Steinerista sentään saatiin irti kaksi main eventtiä, vaikka molemmissa hänelle buuattiin. No, aika moni varmaan kuitenkin osti ne nähdäkseen Freakzillan toiminnassa... ja pettyi, mutta rahat olivat siinä vaiheessa jo WWEn tilillä...
Facha2004-08-02 13:15
F
Steiner oli 90-luvun alussa paljon parempi kehässä. Hän ei ollut kankea kehässä ja pystyi hyvinkin viihdyttäviin matseihin. Tuo Steiner Brothers oli silloin ihan hyvä Tag Team.
Feudi Triple H:oon kanssa oli aika alapäästä. Steiner oli kankea kehässä, eikä Triple H onnistunut kantamaan häntä heidän matseissaan mitenkään erikoisesti. Ja heidän ne body building ynnä muut jutut ei ollut minusta hienoa katseltavaa. Steiner oli ihan kohtalainen mikissä, mutta ei hän mitään hienoja promoja pistänyt kertaakaan.
Itse pidin Scotista vielä silloin 90-luvun alkupuolella, jolloin hän vielä kuului siihen Steiner Brothersseihin, mutta nykyään pysyköön kotonansa ja vetäköön nappia turpaan.
rossatron2004-08-03 10:54
R
"Natumania" kirjoitti:
"rossatron" kirjoitti:
Lopetusliike on aika vakuuttava siis se Steiner Recliner.
Toivottavasti tuo oli sarkasmia.
Tarkoitin, että siitä on tehty vakuuttava tuota liikettä on nimittäin pushattu aika lailla.
Natural2005-10-27 09:52
N
Hmph... Steiner = lihas
...
Niin, Steineristä en ikinä ole pitänyt, eikä hänen ylivaltavanhugemassiivisetpillerilihakset tehneet hänestä yhtään parempaa. WCW'ssä hän otteli muutamia hyviä matseja, mutta WWE oli erhe Steinerin suhteen. Miksi edes Steiner pääsi WWE'hen? Pelkäsin jo vähän aikaa joskus, että hän saa valtavat pushit ja hänestä tulee Ric Flair III(I itse Ric, II Hulk ja III Steiner). <-Noin minä joskus ajattelin.... Huoh...
Kameli2005-10-27 12:09
K
"Natural" kirjoitti: Pelkäsin jo vähän aikaa joskus, että hän saa valtavat pushit ja hänestä tulee Ric Flair III(I itse Ric, II Hulk ja III Steiner). <-Noin minä joskus ajattelin.... Huoh...
Olet 11 vuotta, Steiner sai mestaruusottelut lähes kolme vuotta sitten. Mahdat ollakkin aika nero ikäiseksesi, jos kerta kahdeksanvuotiaana tollaisia päättelit.
EDIT: Toisaalta, jos olet sittenkin Ares..
Natural2005-10-28 17:45
N
"Kameli" kirjoitti:
"Natural" kirjoitti: Pelkäsin jo vähän aikaa joskus, että hän saa valtavat pushit ja hänestä tulee Ric Flair III(I itse Ric, II Hulk ja III Steiner). <-Noin minä joskus ajattelin.... Huoh...
Olet 11 vuotta, Steiner sai mestaruusottelut lähes kolme vuotta sitten. Mahdat ollakkin aika nero ikäiseksesi, jos kerta kahdeksanvuotiaana tollaisia päättelit.
EDIT: Toisaalta, jos olet sittenkin Ares..
Niin noh.. Mitä sitä kun hetkestä miettii vähäsen asioita... NERO!?!?!!? ARES!!?!?!?!?!? Kameli, olet sinä hullu mies!
Kameli2005-10-28 20:42
K
"Natural" kirjoitti:
"Kameli" kirjoitti:
"Natural" kirjoitti: Pelkäsin jo vähän aikaa joskus, että hän saa valtavat pushit ja hänestä tulee Ric Flair III(I itse Ric, II Hulk ja III Steiner). <-Noin minä joskus ajattelin.... Huoh...
Olet 11 vuotta, Steiner sai mestaruusottelut lähes kolme vuotta sitten. Mahdat ollakkin aika nero ikäiseksesi, jos kerta kahdeksanvuotiaana tollaisia päättelit.
EDIT: Toisaalta, jos olet sittenkin Ares..
Niin noh.. Mitä sitä kun hetkestä miettii vähäsen asioita... NERO!?!?!!? ARES!!?!?!?!?!? Kameli, olet sinä hullu mies!
Öh.. Kyllä sä sitten ymmärrät joskus.
Don_tirri2005-10-28 21:36
D
Älkääs lapset jaksako
ontopiccia
Steiner oli suht viihdyttävä mikissä, muttä kehässä sontaa. kyllähän suorille nostit yms oli hienoja... mutta ei niin ei. Ja kaikenlisäksi entrancetheme aiheuttaa massiivisen päänsäryn
pahoittelen kmahdollsisia typoja... se pistettäköön kellonajan piikkiin
kefka!2005-10-29 09:58
K
Painitaitoa Steineriltä kyllä löytyi mutta tämä on taas niitä kuuluisia tapaksia joita WWE ei osannut käyttää oikein. Surkean ja onneksi lyhyen ME feudin HHHn kanssa mies pistettiin johonkin typerään kolmiodraamaan ja lopuksi tag team toilailuun Testin kanssa. Steiner brothers ajoilta wanha kunnon WWF käytti miestä hyvin ennenkuin WCWssä hänestä tuli Big poppa pump joka sai mukavasti aikaan siellä mutta WWEssä näytti keskittyvän vain hauistensa pullisteluun.
Lopetusliike on aika vakuuttava siis se Steiner Recliner.
Jonka Rob Conway on nähtävästi ottanut käyttöönsä
The Blasterpiece2005-10-29 10:11
T
"kefka!" kirjoitti: Painitaitoa Steineriltä kyllä löytyi mutta tämä on taas niitä kuuluisia tapaksia joita WWE ei osannut käyttää oikein. Surkean ja onneksi lyhyen ME feudin HHHn kanssa mies pistettiin johonkin typerään kolmiodraamaan ja lopuksi tag team toilailuun Testin kanssa. Steiner brothers ajoilta wanha kunnon WWF käytti miestä hyvin ennenkuin WCWssä hänestä tuli Big poppa pump joka sai mukavasti aikaan siellä mutta WWEssä näytti keskittyvän vain hauistensa pullisteluun.
Lopetusliike on aika vakuuttava siis se Steiner Recliner.
Jonka Rob Conway on nähtävästi ottanut käyttöönsä
Älä viitsi naurattaa. Vielä 90-luvun alussa Steiner Brosin. aikoihin jolloin Scott hurmasi ihmiset ruskealla takapiiskansa kanssa, oli Scott vielä ihan hyvä kehässä. Mutta sitten nämä viimeisimmät vuodet aina 90-luvun lopputienoilta..Ei voi käyttää sanoja Scott Steiner ja hyvät painitaidot sanoja samassa lauseessa, ellei Steinerilla ole ollut matsi jotakin hyvää (kehässä) vastaan.
Kameli2005-10-29 10:27
K
"BlasterMaster" kirjoitti:
"kefka!" kirjoitti: Painitaitoa Steineriltä kyllä löytyi
Älä viitsi naurattaa. Vielä 90-luvun alussa Steiner Brosin. aikoihin jolloin Scott hurmasi ihmiset ruskealla takapiiskansa kanssa, oli Scott vielä ihan hyvä kehässä. Mutta sitten nämä viimeisimmät vuodet aina 90-luvun lopputienoilta..Ei voi käyttää sanoja Scott Steiner ja hyvät painitaidot sanoja samassa lauseessa
Joku osaa lukea.
the terminator2005-10-29 10:50
T
Wuhuu! Scott Steiner! Siinä vasta mies! No ei välttämättä. Hän oli kehässä uskomattoman huono. Hänellä oli kyllä melkoiset muskelit, mutta painiminen ei häneltä enää onnistu. Joskus 90-luvun alussa hän oli ihan ok. There is nothing finer than Scott Steiner!
The Blasterpiece2005-10-29 11:32
T
"Kameli" kirjoitti:
"BlasterMaster" kirjoitti:
"kefka!" kirjoitti: Painitaitoa Steineriltä kyllä löytyi
Älä viitsi naurattaa. Vielä 90-luvun alussa Steiner Brosin. aikoihin jolloin Scott hurmasi ihmiset ruskealla takapiiskansa kanssa, oli Scott vielä ihan hyvä kehässä. Mutta sitten nämä viimeisimmät vuodet aina 90-luvun lopputienoilta..Ei voi käyttää sanoja Scott Steiner ja hyvät painitaidot sanoja samassa lauseessa
Joku osaa lukea.
Osaan. Eihän hän enää WWE:ssä paini ja tuossa tekstissä ilmiselvästi puhuttiin hänen 00-luvun WWE-runistaan.
Kameli2005-10-29 16:52
K
Pah, alussa hän tarkoitti 90-lukua.
Angelo2005-12-06 11:07
A
Vanha kunnon Steiner. Aina hauskaa kattoa sen matseja. Joita on kattonut WCW aikonaki. Kattelin tässä about 6 tredia painijoista ja jokaisessa te jaksatte sanoa vain pahat puolet painijoissa. Jos teit lukee niin koko Wrestling on niin tylsä ja ei tarvi katto ku lightweight otteluit, missä on nopeutta. Ei.
Scot onhän mahtava Tag-Team painija, jos joku muista sen otteluit veljen kanssa WCW:ssa.
Ja muistaka että jokaisessa painijassa on jotain sitä "oma tavaraa" mitä ei ole muilla!
Eli siis mielestäni Steiner on ihan ookoo! En lähtis sit' tuomitsemaan sen nopeudesta, kuinka monta painja on saavuttanut samankokoiset käsilihakset ku Steiner? None of them.
Evolution's Animal2005-12-06 14:32
E
Ja kuinka moni on käyttänyt yhtä paljon aineita saadakseen sellaiset lihakset.
Ultimate Slam2006-03-17 06:25
U
Olen katsonut muutaman Scott Steinerin WCW ottelun vuosina 1999-2000, hänellä meni paljon paremmin kuin WWE:ssä.
Ja nyt Scott Steiner menee TNA:han
TheChosen2006-03-17 15:08
T
"Ultimate Slam" kirjoitti: Olen katsonut muutaman Scott Steinerin WCW ottelun vuosina 1999-2000, hänellä meni paljon paremmin kuin WWE:ssä.
Ja nyt Scott Steiner menee TNA:han
Scott "Razor Ramon" Steiner on ollut TNA:ssa jo pitemmän aikaa.
blazekillah1872006-03-17 15:10
B
"TheChosen" kirjoitti:
"Ultimate Slam" kirjoitti: Olen katsonut muutaman Scott Steinerin WCW ottelun vuosina 1999-2000, hänellä meni paljon paremmin kuin WWE:ssä.
Ja nyt Scott Steiner menee TNA:han
Scott "Razor Ramon" Steiner on ollut TNA:ssa jo pitemmän aikaa.
Niin varmaan...
TheChosen2006-03-17 15:15
T
"blazekillah187" kirjoitti:
"TheChosen" kirjoitti:
"Ultimate Slam" kirjoitti: Olen katsonut muutaman Scott Steinerin WCW ottelun vuosina 1999-2000, hänellä meni paljon paremmin kuin WWE:ssä.
Ja nyt Scott Steiner menee TNA:han
Scott "Razor Ramon" Steiner on ollut TNA:ssa jo pitemmän aikaa.
Niin varmaan...
Do'h!
Sori, sekoitin Scott Steinerin ja Scott Hallin.
Tirkka2006-03-17 16:37
T
"TheChosen" kirjoitti:
"blazekillah187" kirjoitti:
"TheChosen" kirjoitti: Scott "Razor Ramon" Steiner on ollut TNA:ssa jo pitemmän aikaa.
Niin varmaan...
Do'h!
Sori, sekoitin Scott Steinerin ja Scott Hallin.
Scott Hallin vierailu TNA:ssa jäi kylläkin melko lyhyeksi, vanhojen tuttujen alkoholi- ja huumeongelmien takia. Eli hän ei ole enää TNA:ssa.
Steineriä ei kyllä sinänsä oikeastaan jaksaisi enää katsoa missään. Hän oli loistava painija vielä 90-luvun alussa (kehitänyt muun muassa Hurricanranan), mutta on onnistunut tuhoamaan itsensä steroideilla. Siinä missä hän oli joskus taitava ja ketterä painija joka näytti normaalilta, niin nykyään hän on lähes muodoton, jäykkä lihaskimppu joka ei osaa oikein mitään.
querilla2006-03-17 17:26
Q
"Tirkka" kirjoitti:
"TheChosen" kirjoitti:
"blazekillah187" kirjoitti:
"TheChosen" kirjoitti: Scott "Razor Ramon" Steiner on ollut TNA:ssa jo pitemmän aikaa.
Niin varmaan...
Do'h!
Sori, sekoitin Scott Steinerin ja Scott Hallin.
Scott Hallin vierailu TNA:ssa jäi kylläkin melko lyhyeksi, vanhojen tuttujen alkoholi- ja huumeongelmien takia. Eli hän ei ole enää TNA:ssa.
Steineriä ei kyllä sinänsä oikeastaan jaksaisi enää katsoa missään. Hän oli loistava painija vielä 90-luvun alussa (kehitänyt muun muassa Hurricanranan), mutta on onnistunut tuhoamaan itsensä steroideilla. Siinä missä hän oli joskus taitava ja ketterä painija joka näytti normaalilta, niin nykyään hän on lähes muodoton, jäykkä lihaskimppu joka ei osaa oikein mitään.
Hah,ihanko oikeasti? En kyllä heti pysty kuvittelemaan isoa pahaa panomiestä tekemässä hurricanranaa Tuo oli täysin uutta minulle.
Velocity2006-03-17 17:37
V
"querilla" kirjoitti:
"Tirkka" kirjoitti:
"TheChosen" kirjoitti:
"blazekillah187" kirjoitti:
"TheChosen" kirjoitti: Scott "Razor Ramon" Steiner on ollut TNA:ssa jo pitemmän aikaa.
Niin varmaan...
Do'h!
Sori, sekoitin Scott Steinerin ja Scott Hallin.
Scott Hallin vierailu TNA:ssa jäi kylläkin melko lyhyeksi, vanhojen tuttujen alkoholi- ja huumeongelmien takia. Eli hän ei ole enää TNA:ssa.
Steineriä ei kyllä sinänsä oikeastaan jaksaisi enää katsoa missään. Hän oli loistava painija vielä 90-luvun alussa (kehitänyt muun muassa Hurricanranan), mutta on onnistunut tuhoamaan itsensä steroideilla. Siinä missä hän oli joskus taitava ja ketterä painija joka näytti normaalilta, niin nykyään hän on lähes muodoton, jäykkä lihaskimppu joka ei osaa oikein mitään.
Hah,ihanko oikeasti? En kyllä heti pysty kuvittelemaan isoa pahaa panomiestä tekemässä hurricanranaa Tuo oli täysin uutta minulle.
Ei se Steiner silloin ollut niin suurikokoinen kuin nyt.
Silloin hän vielä näytti jotenkin painijalta, nykyään vain rumasti lihakset muodoillulta mallilta.
Crane2006-03-17 17:54
C
Silloin hän vielä näytti jotenkin painijalta, nykyään vain rumasti lihakset muodoillulta mallilta.
Steinerilla on yksi rumimmista hauiksista mitä olen ikinä nähnyt. Vielä kun huomataan se, että sitä hauista ei ole treenaamalla saatu aikaan, niin kyllä on kerrassaan huvittava ukko kyseessä. Miehen hauiksen esittelyt taannoisella WWE:n keikalla olivat kyllä itselleni kehonrakennusta aikanaan tiiviisti seuranneena myötähäpeää aiheuttavia kohtauksia. Freak of nature.....ei vaan freak of injection.
Miccelsson2006-03-22 19:04
M
Scott Steiner on kyllä nykyään erittäin kova luu ja vaikuttava, mutta esim. 93 vuonna Scott oli jotenkin lapsellisen tuntuinen, kun muodosti tag teamin Rickin kanssa. Hirveät kirjavat painiasut ja joku korva/leuka suoja. Ei oikein vakuuttanut. Scott näyttää kyllä ihan eri mieheltä nykyään, kun silloin vuonna 1993 Royal Rumblessa.
Jack DiBiase2006-03-22 19:38
J
Eri mieheltä kylläkin, mutta muuten olen kanssasi täysin eri mieltä. Olihan hänellä yllään naurettavat kirjavat trikoot ja takatukka, mutta ne olivat sen ajan muotia, ainakin painimaailmassa. Joka tapauksessa Scott oli Steiner Brothers aikona aivan älyttömän paljon kovempi tyyppi, mitä hän koskaan oli Big Poppa Pump aikoina. Hänestä olisi voinut tulla todella hyvä single-urallakin, mutta vakavat selkävaivat johtivat hänen uransa jyrkkään laskuun. Sen seuraksena mukaan tulivat steroidit ja kipulääkkeet ynnä muut, joiden ansiosta hän ei ikinä palannut ennalleen. Harmi juttu, sillä hänessä olisi ollut potentiaalia tulla niin hyväksi, että ihmiset muistaisivat hänet taitojen, eikä sen kuuluisan Stumble Bombin perusteella. Mainittakoon vielä, että Steinerit ovat suosikki Tag Teamini, heti Bulldogien ja Hartien jälkeen.
Steineriä ei kyllä sinänsä oikeastaan jaksaisi enää katsoa missään. Hän oli loistava painija vielä 90-luvun alussa (kehitänyt muun muassa Hurricanranan), mutta on onnistunut tuhoamaan itsensä steroideilla. Siinä missä hän oli joskus taitava ja ketterä painija joka näytti normaalilta, niin nykyään hän on lähes muodoton, jäykkä lihaskimppu joka ei osaa oikein mitään.
Hah,ihanko oikeasti? En kyllä heti pysty kuvittelemaan isoa pahaa panomiestä tekemässä hurricanranaa Tuo oli täysin uutta minulle.
Oikeastaan tarkemmin sanoen Steiner on kehittänyt frankensteinerin, joka on eri liike kuin Hurricanrana. Tämä näin sivuseikkana mainittakoon.
Latasin tuossa syssymmällä jonkun näpsäkän kokoelman Steinerin veljesten NJPW-matseja 90-luvun alkupuolelta ja mukaan mahtui muun muassa sellainen oddball-matsi kuin Scott Steiner & Rick Steiner vs. Scott Norton & Tony Halme IWGP tag team -mestaruudesta. Voin kyllä klippiä tuon matsin jos joku vaikka tahtoo sen uppia (Goner?). Hassua ajatella, mutta Steinerit kantoivat jopa Halmeen hyvään matsiin. Tuon kokoelman parasta antia olivat kuitenkin Steinerien matsit Hiroshi Hasea ja Kensuke Sasakia vastaan, kerta kaikkiaan loistavasti rakennettuja ja hyvin sujuvia tag team -matseja.
Super-RKO!2007-01-04 18:33
S
Tulipa tuossa mieleen että onko Steiner vielä TNA´ssa vai lähtikö/saiko potkut sieltä? Ja tuosta kuvasta huomaa kuinka naurettavan iso Steiner on nykyään. Suoraan sanottuna pilasi elämänsä kasvattamalla hauistaan steroidilla
Hyrkanos2007-01-04 20:11
H
"Super-RKO!" kirjoitti: tuosta kuvasta huomaa kuinka naurettavan iso Steiner on nykyään.
Mistä kuvasta? No, vastaamatta oletan että tästä
Mielestäni siinä näkyy melko hyvin tavallinen vanhenemisen aiheuttama lihasten pieneneminen, sillä tässä
kuvassa hän on vielä melkoisen kovassa kunnossa. Lihastakin ollut enemmän.
Steiner on muuten Hulk Hoganin ohella melkoinen esimerkkitapaus steroidien käyttäjästä. Nuorena alansa huippu, hyväkroppainen ja suorituskykyinen, kun taas "vanhana" (Steinerhan ei ole edes kovin vanha, mutta ikäloppu jo silti) tulee jos jonkinlaista vaivaa ilman selkeää syytä, ja kaikki saavutukset alkavat olemaan vain nuoruusvuosien sankaritarinoita. Tunnettu totuus - steroideilla pärjää nopeammin, ja ilman pärjää paremmin.
EDIT: Steiner taisi olla isoimmillaan silloin aikoinaan kun WWE:n tuli (olikohan se 2002)
Tokihan kuvassa hän on bodauskisakunnossa, mutta kertoo tuo jotakin verrattuna nykyhetkeen.
deluxe2007-01-04 20:16
D
Piitaamatta steroidien käytöstä ja muusta Steiner oli ainakin yksi WCW:n parhaimmista heeleistä ja yksi asia jonka hän on aina osannut on suplexit.
Nyt TNA aikana veti ihan kelvollisen matsin Samoa Joeta vastaan.
Super-RKO!2007-01-05 12:49
S
"Hyrkanos" kirjoitti:
"Super-RKO!" kirjoitti: tuosta kuvasta huomaa kuinka naurettavan iso Steiner on nykyään.
Mistä kuvasta? No, vastaamatta oletan että tästä
Mielestäni siinä näkyy melko hyvin tavallinen vanhenemisen aiheuttama lihasten pieneneminen, sillä tässä
kuvassa hän on vielä melkoisen kovassa kunnossa. Lihastakin ollut enemmän.
Steiner on muuten Hulk Hoganin ohella melkoinen esimerkkitapaus steroidien käyttäjästä. Nuorena alansa huippu, hyväkroppainen ja suorituskykyinen, kun taas "vanhana" (Steinerhan ei ole edes kovin vanha, mutta ikäloppu jo silti) tulee jos jonkinlaista vaivaa ilman selkeää syytä, ja kaikki saavutukset alkavat olemaan vain nuoruusvuosien sankaritarinoita. Tunnettu totuus - steroideilla pärjää nopeammin, ja ilman pärjää paremmin.
EDIT: Steiner taisi olla isoimmillaan silloin aikoinaan kun WWE:n tuli (olikohan se 2002)
Tokihan kuvassa hän on bodauskisakunnossa, mutta kertoo tuo jotakin verrattuna nykyhetkeen.
Hmm... Kuinka nuorena Steiner aloitti WCW´ssä? Hänhän oli jo painimassa vuonna 1990 kun näin matsin Stinger vs. Flair raskaansarjan mestaruudesta sinä vuonna ja kehälaidalla oli Rick ja Scott Steiner, Junkyard Dog ja Mr. Wonderful (?).
Supa2007-01-05 12:57
S
"Super-RKO!" kirjoitti:
Hmm... Kuinka nuorena Steiner aloitti WCW´ssä? Hänhän oli jo painimassa vuonna 1990 kun näin matsin Stinger vs. Flair raskaansarjan mestaruudesta sinä vuonna ja kehälaidalla oli Rick ja Scott Steiner, Junkyard Dog ja Mr. Wonderful (?).
Ainakin OWW:n mukaan hän aloitti WCW:ssä vuonna 1989, eli oli tuolloin 27 vuotias.
Jack DiBiase2007-01-05 17:08
J
"deluxe" kirjoitti: Nyt TNA aikana veti ihan kelvollisen matsin Samoa Joeta vastaan.
Pyh. Minäkin voisin vetää ihan kelvollisen matsin Joeta vastaan.
deluxe2007-01-05 17:13
D
"Jack DiBiase" kirjoitti:
Pyh. Minäkin voisin vetää kelvollisen matsin Joeta vastaan.
:D En epäile sitä yhtään. Mutta tuo matsi nyt oli ihan mukavaa vääntöä siksi sen mainitsin.
Jack DiBiase2007-01-05 17:20
J
"deluxe" kirjoitti: Mutta tuo matsi nyt oli ihan mukavaa vääntöä siksi sen mainitsin.
Leikki sikseen, kyseinen matsi oli todellakin erittäin mukavaa katseltavaa, varsinkin kun ajatellaan matsin historiallista merkitystä (Joen ensimmäinen NIMEKÄS vastustaja). Kyseessä oli kiistatta Scottyn paras ottelu ainakin viiteen vuoteen.
Supa2007-01-05 19:47
S
Mikä muuten tuossa Steinerin hauislihaksessa on? Se ei näytä kauhean normaalilta.
Painonnostajaserkkuni sanoo että se on revähtänyt tai leikattu. Onko teillä siitä mitään tietoa?
Hyrkanos2007-01-06 08:43
H
Toi "laaksohan" voin moiseen tulkintaan johtaakin. Muutoinhan toi hauis on vaan pieni ja muodokas. Ehkä se on treenannu sitä vaan härskin tyylillä (munakuppi yöks päälle)
What2009-02-26 20:06
W
Joku on saattanut Impact-tredin postauksistani, sekä blogiviestistäni huomata, että oikeasti markitan Scotty Steineria. Itsekin olin vielä noin vuosi sitten sitä mieltä, että Scotty on yksi turhimmista hasbeeneistä bisneksessä. Tämän mielipiteenhän perustin tietty miehen epäonnistuneeseen WWE-runiin vuosina 2002-03. Nyt Scottysta on kuitenkin tullut yksi syy, miksi Impact pitää joka viikko katsoa. Ei koskaan tiedä, milloin Steiner päräyttää jonkin mahtavan promon. Tämän lisäksi äijä ei ole kehässä aivan onneton, vaan pystyy edelleen vetämään kolmen tähden matseja, kun vaan vastustaja on taidokas. Esimerkiksi Petey, ja Scottyn Piledriver sekä Frankensteiner tässä taannoin lumosivat minut. Kun ei ota painin katsomista liian vakavasti, niin Steiner on kyllä yksi viihdyttävimpiä kavereita.
"Take your clothes off and lay on the bench" Go Scotty Go!
Velocity2009-02-26 20:17
V
"What" kirjoitti: Joku on saattanut Impact-tredin postauksistani, sekä blogiviestistäni huomata, että oikeasti markitan Scotty Steineria. Itsekin olin vielä noin vuosi sitten sitä mieltä, että Scotty on yksi turhimmista hasbeeneistä bisneksessä. Tämän mielipiteenhän perustin tietty miehen epäonnistuneeseen WWE-runiin vuosina 2002-03. Nyt Scottysta on kuitenkin tullut yksi syy, miksi Impact pitää joka viikko katsoa. Ei koskaan tiedä, milloin Steiner päräyttää jonkin mahtavan promon. Tämän lisäksi äijä ei ole kehässä aivan onneton, vaan pystyy edelleen vetämään kolmen tähden matseja, kun vaan vastustaja on taidokas. Esimerkiksi Petey, ja Scottyn Piledriver sekä Frankensteiner tässä taannoin lumosivat minut. Kun ei ota painin katsomista liian vakavasti, niin Steiner on kyllä yksi viihdyttävimpiä kavereita.
"Take your clothes off and lay on the bench" Go Scotty Go!
Nyt on kyllä pakko linkittää legendaariseen "huh!"-videoon:
http://www.youtube.com/watch?v=Ve3-1zTcQOg
Phenomenon2009-02-27 13:14
P
Kaikista pystyy tuollaisen videon laatia. Tässä yksi parhaista Steiner videoista youtubessa.
http://www.youtube.com/watch?v=rftc1-hLvfU
Merovingi2009-02-27 15:50
M
Aika härskiä puhetta Steineriltä tuossa "Huh!?". Huusi ainakin yhdessä kohdassa "Do you want to suck my dick!?" tai jotain sinne päin. Nyt vasta huomasin, vaikka olen ennenkin tuon katsonut.
Niin, ja tuo video on legendaarinen. Kuten myös Steinerkin.
Flair-topicissa kun tuli viitattua ihan turhaan Steineriin, haluan tulla heti valmiiksi oikaisemaan pari juttua. Sillä aikaa kuin Phenomenom viestiänsä kirjoitti, olinkon jo editoinut sen pois, sillä tajusin itsekin että se oli aika turhaa. En voi sanoa tuntevani Steinerin historiaa kummoisesti, mutta Steiner Brothes on kyllä paininut oikeasti hyviä otteluita, ja silloin Scottykin oli kova. Mikissä mies on kyllä edelleen aivan huippu.
Syy miksi otin Steinerin mukaan sinne oli turha, ja se johtui siitä, kun Phenomenom Steineriä aina hehkuttaa, mutta samalla lyttää Flairia. Makuasioitahan nuo ovat, mutta ei näkemäni perusteella edes ysärin alun Steiner ole läheskään samalla tasolla kuin huippuvuosinaan Ric Flair.
Phenomenon2009-06-25 16:23
P
Ai miksikö fanitan Scott Steineria ja haukun Ric Flairia? Freakzillahan on kaikkien aikojen viiden parhaan promottajan joukossa. Lajin paras trash talker. Scott Steiner oli myös parhaina aikoinaan (90-luvun alku) parhaita painijoita maailmassa. Stenkku on myös aina omannut Supertähden kehon ja eleet.
Mikäli tunnet Scott Steinerilta pelkästään jonkun helvetin WWE-kauden niin kommenttisi ovat hassuja (eivät hauskoja). Scott Steiner on tänäkin vuonna otellut monta hyvää tv-ottelua. Kahdesti AJ Stylesia ja Jeff Jarrettia vastaan. Lisäksi Petey Williamsia vastaan oteltu ottelu All Against Oddsista, unohtamatta niitä lukuisia tagteam-otteluita.
Joten miten vertaan Steineria Flairiin?
Scott Steiner (Freakzillahan on kaikkien aikojen viiden parhaan promottajan joukossa. Lajin paras trash talker) vs. Ric Flair (lajin kahdenkymmen parhaan promottajan joukossa oleva sössöttäjä)
Scott Steiner (Maailman parhaita painijoita prime-aikoinaan) vs. Ric Flair (todella yliarvostettu smarkkien keskuudessa, ei mitenkään ihmeellinen painija, mutta yli keskitason)
Scott Steiner (FREAKZILLA, ISO PAHA PANOMIES) vs. Ric Flair (Vinohampainen Matti Meikäläinen lookilla ja custom made puvuilla)
EDIT: Lisäksi Steinerin vakavat loukkaantumiset, joista ei olisi moni selvinnyt. Äijälle annettiin muutama tunti elinaikaa Puerto Ricossa, mutta selvisi siitä. Eikä kauaakaan kun paini uudestaan huippuottelun BFG-tapahtumassa.
Mike Tenay'ta lainatakseni; SCOTT STEINER NEARLY LOST HIS LIFE AT PUERTO RICO, HOW CAN YOU CALL THAT A LITTLE INJURY!?!??!
Nickeldeon2009-06-25 16:40
N
Kukaan ei saa edes puhua Steinerin WWE urasta ja verrata sitä hänen uraansa, koska ne olivat hänen uransa surkeimmat kuukaudet! Mutta nyt on Steinerin puolustusten aika ja unohdetaan WWE ajat koska ne olivat syvältä.
Steiner on kyllä itsellenikin suuri markituskohde ainakin viime aikoina kun olen alkanut tutustua hänen taustaansa. Mies on tosiaan parhaimpia mikkimiehiä koko alalla tällä hetkellä, koska hän tosiaan osaa vetää jokaisen promonsa niin helvetin hyvin, sitten vakavalla tai huumorilla vedettynä. Eikä hän mikään surkea kehässäkään ole, jos tosiaan tuon kokoinen hormoonimöykky osaa vieläkin vetää Frankesteinerin niin respektit siitä!
Jäbä2009-10-11 22:08
J
Voisin sanoa, että muutaman viime kuukauden aikana mielipiteeni on muuttunut Scott Steineristä parempaan suuntaan. Ei hän läheskään suosikkejani ole vieläkään (esim. ei ollut hänellä asiaa Top-50 listalleni), mutta jokin siinä miehessä kiehtoo. Varmaankin ne hulvattomat ja räväkät promot. Miehen otteista ysärin alusta olen pitänyt jo hieman pidemmän aikaa, mutta enää en ole niin jyrkkä edes nyky-Stenkkuun. Ei se niin onneton ole, painii hän ihan kohtalaisia otteluja edelleen aina välillä. Aikas cool äijä on kyseessä. Kunnon showmies.
Riveni2009-10-11 23:48
R
Tässä topicissa on varmaan eniten paskaa ikinä. Steiner parempi painija kuin Flair? Parempi promottaja kuin Flair? Joka niin väittää ei ole kasari-Flairia nähnytkään. Huvittavaa, että Phenomenom vikisee siitä, että Steineria bashataan paskan WWE aikansa perusteella, mutta itse päivänselvästi syyllistyy samaan Flairin kanssa. Flair ennen vuotta 94 oli aika pitkälti paras kaikessa. Steiner on tuskin koskaan paininut viiden tähden matsia.
Steinerin ei olisi toki myöskään tarvinnut selvitä yhtään mistään Puerto Ricossa jos ei olisi kiskonut steroideja aamiaiseksi jo toistakymmentä vuotta.