WWE ei minua enää jaksa kiinnostaa. En ole katsonut RAW:ta moneen kuukauteen enkä jaksa katsoa PPV:itäkään. Luen vain pikaiset tulokset täältä wrestlingalertista ja jos jokin kiinnostava uutinen tulee vastaan (Kuten esimerkiksi Matt Hardy sai tikkejä Reyn Hurricaranasta) niin katson matsin. Viimeisin katsomani WWE-matsi oli Finlay & Rey Mysterio vs. Matt Hardy & MVP (edellä mainitusta syystä).
WWE on alkanut "nynnyilyn", koska he eivät usko että heillä on kilpailua. He ovat iso yhtiö ja pelkkä nimi WWE vetää salit täyteen henkilöitä. WWE ei minua kovan luokan Wrestling-harrastajana enää kiinnosta juuri tuon "nynnyilyn" takia. WWE tuntuu pelkäävän painijoiden loukkaantumista ja he käsikirjoittavat tahallaan huonoja, vesitettyjä ja hidastempoisia matseja vaikka heidän pitäisi antaa potkuja painijoita rusikoiville painijoille kuten esim. Mark Henry (Batu loukkaantui, Angle loukkaantui, Chris Benoit loukkaantui).
WWE on kirjaimellisesti palannut takaisin 80-luvulle. Aikaan jolloin tärkeintä oli jatkuvien headlockien ohella tehdä kaiken maailman "Hulk uppeja" ja muita cheerauksia. Wrestlin on kehittynyt paljon sitten 80-luvun ja minä olen 2000-luvun painin ystävä. Typerät gimmickit ja patsastelu-paini saisi haudata iäksi!
WWE on alkanut "nynnyilyn", koska he eivät usko että heillä on kilpailua. He ovat iso yhtiö ja pelkkä nimi WWE vetää salit täyteen henkilöitä. WWE ei minua kovan luokan Wrestling-harrastajana enää kiinnosta juuri tuon "nynnyilyn" takia. WWE tuntuu pelkäävän painijoiden loukkaantumista ja he käsikirjoittavat tahallaan huonoja, vesitettyjä ja hidastempoisia matseja vaikka heidän pitäisi antaa potkuja painijoita rusikoiville painijoille kuten esim. Mark Henry (Batu loukkaantui, Angle loukkaantui, Chris Benoit loukkaantui).
WWE on kirjaimellisesti palannut takaisin 80-luvulle. Aikaan jolloin tärkeintä oli jatkuvien headlockien ohella tehdä kaiken maailman "Hulk uppeja" ja muita cheerauksia. Wrestlin on kehittynyt paljon sitten 80-luvun ja minä olen 2000-luvun painin ystävä. Typerät gimmickit ja patsastelu-paini saisi haudata iäksi!