Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Nyky WWE nynnyilyä???

WWE ei minua enää jaksa kiinnostaa. En ole katsonut RAW:ta moneen kuukauteen enkä jaksa katsoa PPV:itäkään. Luen vain pikaiset tulokset täältä wrestlingalertista ja jos jokin kiinnostava uutinen tulee vastaan (Kuten esimerkiksi Matt Hardy sai tikkejä Reyn Hurricaranasta) niin katson matsin. Viimeisin katsomani WWE-matsi oli Finlay & Rey Mysterio vs. Matt Hardy & MVP (edellä mainitusta syystä).

WWE on alkanut "nynnyilyn", koska he eivät usko että heillä on kilpailua. He ovat iso yhtiö ja pelkkä nimi WWE vetää salit täyteen henkilöitä. WWE ei minua kovan luokan Wrestling-harrastajana enää kiinnosta juuri tuon "nynnyilyn" takia. WWE tuntuu pelkäävän painijoiden loukkaantumista ja he käsikirjoittavat tahallaan huonoja, vesitettyjä ja hidastempoisia matseja vaikka heidän pitäisi antaa potkuja painijoita rusikoiville painijoille kuten esim. Mark Henry (Batu loukkaantui, Angle loukkaantui, Chris Benoit loukkaantui).

WWE on kirjaimellisesti palannut takaisin 80-luvulle. Aikaan jolloin tärkeintä oli jatkuvien headlockien ohella tehdä kaiken maailman "Hulk uppeja" ja muita cheerauksia. Wrestlin on kehittynyt paljon sitten 80-luvun ja minä olen 2000-luvun painin ystävä. Typerät gimmickit ja patsastelu-paini saisi haudata iäksi!
WWE pelkää painijoiden loukkaantumisia - totta. Kun katsoo, miten pahasti loukkaantumiset ovat sotkeneet juonikuvioita viimeisen vuoden aikana (esim. Undertaker, Benoit, Edge, Cena...) niin tyhmiähän he olisivat, elleivät tekisi niin.

Ehkä suurin ongelma on se, ettei WWE:llä ole tällä hetkellä kilpailijoita. TNA kuvittelee suuria, mutta on siinä sivussa ajamassa itseään ennenaikaiseen hautaan. ROH ei ole vielä pitkään aikaan tarpeeksi suuri ollakseen varteenotettava kilpailija.

Kun muistelee sitä, millaista jälkeä WWE:n kirjoittajat saivat aikaan Monday Night Warsin aikana ja vertaa tähän päivään, niin ero on hurja. Vince & kumppanit pystyvät tod.näk. edelleen luomaan todella laadukasta viihdettä, mutta näemmä he tarvitsevat kunnon motivaation. Motivaation puute johtaa p***aan tuotteeseen. Valitettavasti asiaan ei ole näkyvissä mitään suurta muutosta ihan hetikään. Shame
Huomauttaisin, että nuo Mark Henryn aiheuttamat "loukkaantumiset" olivat kayfabea. Eli eivät todellisia.

Batista: Oli jo loukkaantunut pitemmän aikaa ja Henry hoiti kayfabessa hänet sairauslomalle.

Angle: Oli huonossa kunnossa ja tarvitsi lepoa.

Benoit: Halusi pitää paussia.

Tottakai WWE pelkää loukkaantumisia. Sillä ei ole tarpeeksi kovia ME miehiä, joten Cenan loukkaantuminen oli valtava isku. En väheksy myöskään 'Takerin, Edgen ja HHH:n loukkaantumisia. Ehkä WWE:llä kannattaisi antaa koville nimille keveämpi aikataulu, koska nuo turhat house show't eivät varmaan tee hyvää terveydelle.

Puhutaan vähän aiheestakin.

Nyky WWE:tä en kovinkaan seuraa. Mitä nyt raportit luen, mutta Hardcorea on tarpeeksi. Jos Hardcorea huorattaisi, niin feudeilla olisi vaikea saada sitä erittäin väkivaltaista tunnelmaa, kun feudi lopetetaan jossain gimmick ottelussa. Tuolla "Säännöt romukoppaan" toiminnolla osoitetaan että painijat suorastaan vihaavat toisiaan. Eli Hardcorea on nykyään tarpeeksi.
Hei, taasko täällä bashataan WWE:tä. Voisipa tulla taas puolustamaan.
Laitetaan vielä tämä linkki pohjustukseksi. Tietysti omasta blogistani.
Tosin saa nähdä mitä tulee, kun käyttäjän nimimerkissä on jo kirjaimet TNA..Toivottavasti ei enteile mitään.(provo)

WWE on alkanut "nynnyilyn", koska he eivät usko että heillä on kilpailua.
Eihän heillä olekkaan. Näin he saavat tehdä mitä haluavat, mutta se ei tarkoita että WWE suoltaisi paskaa. Jos se tekisi niin, luultavasti monet painifanit jättäisivät WWE:n sivuun kokonaan. Mutta, WWE onnistuu pitämään katsojaluvut hyvinä, joten ongelmaa ei tule. Tietysti paskan materiaalin voi määritellä eri tavoin, mutta jokaiselle jotakin.

WWE ei minua kovan luokan Wrestling-harrastajana enää kiinnosta juuri tuon "nynnyilyn" takia.
Selitä muuten sana nynnyily? Miten WWE muka nynnyilee jos heillä ei ole enää kilpailua? Samaa materiaalia ne ovat tarjoilleet jo nelisen vuotta, eihän ne mitään nynnyile. Vihjaatko muuten samalla ettei kukaan "kovan luokan Wrestling-harrastaja" kinnostu WWE:stä?

WWE tuntuu pelkäävän painijoiden loukkaantumista

Kyllä minäkin pelästyisin kun 5 kovinta tähteä hengailee sairastuvalla. Se että WWE ei ottaisi riskejä pahemmin, niin siitä nyt voidaan olla montaa mieltä. Kyllä niitä bumppeja on tullut tänäkin vuonna nähtyä.


Ja he käsikirjoittavat tahallaan huonoja, vesitettyjä ja hidastempoisia matseja
Öh, salee? Hidastempoisuus saattaa johtua huonoista painijoista, ei kirjoittajista.

Vaikka heidän pitäisi antaa potkuja painijoita rusikoiville painijoille kuten esim. Mark Henry (Batu loukkaantui, Angle loukkaantui, Chris Benoit loukkaantui).
Tämä on se hauska fakta mitä monet ihmiset oikeasti luulevat. Sittenkun Mark Henry oikeasti loukkaannuttaa jonkun, lakkaan arvostelemasta. WWE:n standardeille Henry sopii vallan mainiosti, vaikka mies taitaa olla hieman ylipalkattu. Kuitenkin, mies vetää hyvää heelin roolia, ja saa tätä kautta hyvää heattia, kun jotkut luulevat että mies olisi oikeasti laittanut muita sairastuvalle. Merovingin viestistä tuosta asiasta loput yksityiskohdat.


WWE on kirjaimellisesti palannut takaisin 80-luvulle.
Kehtaatkin haukkua 80-lukua, aikaa jolloin paini oli lähes parhaimmillaan. Eikä wrestling ole niin paljoa kehittynyt kahdessa vuosikymmenessä, olihan silloinkin välillä outoja gimmickkejä, ja huonoja painijoita. Eikä feudit olleet läheskään aina niin mutkikkaita ja eeppisiä, vaan hienoja ja simppeleitä.

Siltikin sanomalla että WWE on paskaa, täytyy olla suht hyvät perustelut että voisin olla väittämättä vastaan.
Jos haluat painia, katso ROHia, jos haluat viihdettä, katso WWE:tä, jos haluat jotain tästä välimaastosta, mene sinne TNA:n puolelle. Siltikin sanomalla että WWE on paskaa, täytyy olla suht hyvät perustelut että voisin olla väittämättä vastaan.


Muuten hyvä pointti, mutta RoHin jaksoja ei löydä mistään. PWTorrents: Vanhoja PPV'eitä ja satunnaisia jaksoja.
XtremeWrestlingTorrents: Sama ongelma.
TV: Kysytkin.

WWE todellakin saisi aloittaa samanlaisen linjan kuin mitä veti WWF aikoinaan. Jokainen show oli enemmän kuin katsomisen arvoinen.
"Coca" kirjoitti:

Muuten hyvä pointti, mutta RoHin jaksoja ei löydä mistään. PWTorrents: Vanhoja PPV'eitä ja satunnaisia jaksoja.
XtremeWrestlingTorrents: Sama ongelma.
TV: Kysytkin.


Njaa, kyllä itse olen jo vuosia seurannut rohia vain ja ainoastaan kyseisistä mestoista ja kyllä löytyy. Viimeisimpänä oli jopa freeleechinä koko 2006 vuoden tapahtumat, jos jotain jäi väliin. Siitä torrentista oli sitten helppo napsia ne muutamat, joita en muistanut kyseisenä vuonna latailla. RoHia löytää melkein yhtä helposti kuin näitä kahta suurempaakin lafkaa.
"Riveni" kirjoitti:
"Coca" kirjoitti:

Muuten hyvä pointti, mutta RoHin jaksoja ei löydä mistään. PWTorrents: Vanhoja PPV'eitä ja satunnaisia jaksoja.
XtremeWrestlingTorrents: Sama ongelma.
TV: Kysytkin.


Njaa, kyllä itse olen jo vuosia seurannut rohia vain ja ainoastaan kyseisistä mestoista ja kyllä löytyy. Viimeisimpänä oli jopa freeleechinä koko 2006 vuoden tapahtumat, jos jotain jäi väliin. Siitä torrentista oli sitten helppo napsia ne muutamat, joita en muistanut kyseisenä vuonna latailla. RoHia löytää melkein yhtä helposti kuin näitä kahta suurempaakin lafkaa.

Niin eli siis ROH ei todellakaan pyöritä toimintaansa, toisin kuin nämä kaksi suurinta, minkään viikottaisten tv-lähetysten ja kuukausittaisten ppv'iden voimalla. ROH järjestää kuukaudessa arviolta noin nelisen tapahtumaa, joista kaikki kyllä tulevat näihin suurimpiin painitorrentpaikkoihin hyvin nopeasti ladattavaksi sen jälkeen, kun tapahtumat ovat levitykseen yleensä tulleet.

ROH:lta kyllä nimittäin löytyy juuri älyttömän helposti melkeinpä varmaan kaikki näiden uudetkin eventit, ja sen saatavuus on juuri todella helppoa verrattuna joihinkin muihin indypromootioihin. ROH vain nimen omaan järjestää tapahtumia aikalailla eritavalla kuin nämä kaksi suurinta. TV:stä kun juuri ROH:n katsominen saattaa olla sen takia aika hankalaa, että ROH:lla ei ole mitään tv-ohjelmaa.
"Kenitys" kirjoitti:
"Riveni" kirjoitti:
"Coca" kirjoitti:

Muuten hyvä pointti, mutta RoHin jaksoja ei löydä mistään. PWTorrents: Vanhoja PPV'eitä ja satunnaisia jaksoja.
XtremeWrestlingTorrents: Sama ongelma.
TV: Kysytkin.


Njaa, kyllä itse olen jo vuosia seurannut rohia vain ja ainoastaan kyseisistä mestoista ja kyllä löytyy. Viimeisimpänä oli jopa freeleechinä koko 2006 vuoden tapahtumat, jos jotain jäi väliin. Siitä torrentista oli sitten helppo napsia ne muutamat, joita en muistanut kyseisenä vuonna latailla. RoHia löytää melkein yhtä helposti kuin näitä kahta suurempaakin lafkaa.

Niin eli siis ROH ei todellakaan pyöritä toimintaansa, toisin kuin nämä kaksi suurinta, minkään viikottaisten tv-lähetysten ja kuukausittaisten ppv'iden voimalla. ROH järjestää kuukaudessa arviolta noin nelisen tapahtumaa, joista kaikki kyllä tulevat näihin suurimpiin painitorrentpaikkoihin hyvin nopeasti ladattavaksi sen jälkeen, kun tapahtumat ovat levitykseen yleensä tulleet.

ROH:lta kyllä nimittäin löytyy juuri älyttömän helposti melkeinpä varmaan kaikki näiden uudetkin eventit, ja sen saatavuus on juuri todella helppoa verrattuna joihinkin muihin indypromootioihin. ROH vain nimen omaan järjestää tapahtumia aikalailla eritavalla kuin nämä kaksi suurinta. TV:stä kun juuri ROH:n katsominen saattaa olla sen takia aika hankalaa, että ROH:lla ei ole mitään tv-ohjelmaa.


Laitetaanko RoHin tapahtumat esimerkiksi nimillä Gaged Rage, joka olisikin sitten ROHin viikottainen tapahtuma?
PS. Jatketaan tätä Ring of Honor topicissa.