Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

'Alertin WWE Fantasy-liiga

Eli siis: kuuluisiko minulla olla (66+78=) 144 pistettä 78 pisteen sijaan?
"Max" kirjoitti:
Eli siis: kuuluisiko minulla olla (66+78=) 144 pistettä 78 pisteen sijaan?


Ei. Sinun pisteet näyttävät olevan ihan oikein.
Mulla on tuo WWE Fantasy lähtenyt ihan kohtalaisesti käyntiin, ja tällä hetkellä mulla on 170 pistettä. Aluksi en oikein tajunnut tuota systeemiä, jonka takia en saanut ensimmäiseltä viikolta niin paljoa pisteitä...
Noh, kolmantena tällä hetkellä. Ihan hyvin menee. Pari tyhmää vaihtoa tein tällä viikolla, mm. JBL:ää ei välttämättä olisi kannattanut ottaa. Nyt tein pari lisä-vaihtoa, joten saa nähdä miten nyt käy. Tzei-em otetaan vielä kiinni!
Ekan viikon tyhmäilyjen (Dudleyssit kokoonpanossa) jälkeen sain tokalle viikolle hyvän miehistön jalkeille. Nyt 11. ja spoilereita katseltuani vertailin edellä olevien kasaamiin kokoonpanoihin, niin näyttäisi siltä, että olen vahvassa nousussa tälläkin viikolla.
Jos nyt minäkin kommentoin.. Oma joukkueeni on viidentenä ja äidilleni tekemä joukkue (jonka nimi tulee tietysti Oscar Wildestä) toisena. Sinänsä ihan ok, koska ensimmäinen viikko meni kyllä aivan ohi. Toisaalta paremmin sijoittunut Wilde-teamikin on kokonaispisteissä vasta nro 5079, joten ei tuolla kauheasti kannata kehua..
Tällä viikolla tosin tein pahoja virheitä. Otin omalle tiimilleni Kanen ja molemmille tiimeille Big Show'n, tuon takia varmaan sijoitus tippuu (olisi sittenkin pitänyt ottaa Kurt Angle...mietin pitkään Anglen ja Show'n välillä. Damn).
Liityinpä tänne Alertin sakkiin kun kerta nyt pääsinkin liittymään Joukkueeni nimi on: Hellraisers from Finland ja tupsahdin näköjään seitsemänneksi saman tien.

EDIT: Miksiköhän tuossa tiimissä minulla näkyy vanhat painijat? Vaikka vaihtoja olen kuitenkin jonkin verran tehnyt.. vai näkyykö toisille edes ne vaihdetut?
Neloseksi nousin SD:n 6 man elimination matchin ansiosta. Hyvällä iskuetäisyydellä kakkosesta ja kolmosesta, Team Wilde on vähän karussa. Seuraava viikko onkin vähän vaikeampi, kun juuri mitään feudeja ei ole tiedossa, kuten ei ole varmistettuja matsejakaan. Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa!
Pari uutta hankintaa tuli juuri tehtyä. Saa nähdä, ehtiikö mitään tämän tulevan kahden viikon mökkiloman aikana käydä mitään erikoisempaa.
"JDub" kirjoitti:
Hyvällä iskuetäisyydellä kakkosesta ja kolmosesta, Team Wilde on vähän karussa.


Älä yritäkään viedä mun kakkospaikkaani Tosiaan Wilde on hyvin edellä, 44 pistettä enemmän kuin minulla. Mutta sanotaan näin, että tällä viikolla otetaan kunnolla kiinni.

Ja jottei mene aivan oman egon pönkittämiseen tämä viesti, niin kysytäänpä että voiko tuossa WWEFantasyssä periaatteessa huijata? Siis jos lukee SD:n spoilerit ja sitten vaihtaa voittaviin painijoihin ennen kuin pistepäivitys tulee?
Ei voi, koska nyt tekemäsi muutokset vaikuttaisivat pisteisiisi vasta ensi viikon osalta.

EDIT: Tai siis, en tiedä moneltako se raja on tänä päivänä mutta kuitenkin, jos tekisit muutoksia vaikkapa ensi yönä kello 6, niin se vaikuttaisi vasta ensi viikon pisteisiisi, kyseisen viikon muutosten takaraja on maanantaina johonkin aikaan (en muista tarkkaa kellonaikaa).
"Tirkka" kirjoitti:
Ei voi, koska nyt tekemäsi muutokset vaikuttaisivat pisteisiisi vasta ensi viikon osalta.

EDIT: Tai siis, en tiedä moneltako se raja on tänä päivänä mutta kuitenkin, jos tekisit muutoksia vaikkapa ensi yönä kello 6, niin se vaikuttaisi vasta ensi viikon pisteisiisi, kyseisen viikon muutosten takaraja on maanantaina johonkin aikaan (en muista tarkkaa kellonaikaa).


Joo tämän tapaista taisinkin lukea ohjeista, mutta ei mennyt kunnolla kaaliin. Hyvän systeemin ovat keksineet. Ja tämähän kausi taisi kestää vielä Unforgiveniin, vielä on yllätyksiä paljon tulossa.
Aargh... Taas meni RAW vihkoon. En vain osaa tipsata tuota showta. Smackdown onneksi taas spoilereiden perusteella tasoittaa tilanteen. Team Wilde vähän karussa (vaikka SD:n ansiosta otan sen 40-50 pojoa kiinni), mutta muuten 3-5 jamppaa aika klimpissä kakkossijan tuntumassa. Ensi viikolla pitää petrata RAW´n osalta.
Uh huh... Tipahdin RAW´n tulosten jälkeen ja kunnolla sijoituksissa. Pitää toivoa, että laskelmani pitävät paikkansa ja kuittaan Smackdownin PPV:n ansiosta menetetyt asemat takaisin ja jos vielä vähän päälle... Otin siis kaikki smäkäristä tälle viikolle. Toivottavasti ottelut päättyvät suurin piirtein ounastelemallani tavalla. Lisäksi SD ja Velocity näyttävät tuottavan jonkin verran pojoja miltei jokaiselle omistamalleni tyypille.
Tuo linkki ei kyllä toimi.. siinä tulee vaan, että sivua ei löydy..
"Nevis" kirjoitti:
Tuo linkki ei kyllä toimi.. siinä tulee vaan, että sivua ei löydy..


Tässä toimiva: http://www.wwe.com/play/fantasy/
"C2W" kirjoitti:
"Nevis" kirjoitti:
Tuo linkki ei kyllä toimi.. siinä tulee vaan, että sivua ei löydy..


Tässä toimiva: http://www.wwe.com/play/fantasy/


Pääsin kyllä nyt sinne, mutta siellä luki, että enää ei saa siihen peliin osallistua..
No niin minäkin olen mukana vähän myöhässä mutta kuitenkin... Ja heti sijalle 4. No pian ollaan ykkösenä.
Miteen mulla näin huonosti menee. Tzei-Em täältä tullaan!
Miten siihe voi osallistua kun minulle se herjaa, että peliin ei oteta enää mukaan..???
"Nevis" kirjoitti:
Miten siihe voi osallistua kun minulle se herjaa, että peliin ei oteta enää mukaan..???


Siihen ei voi enään osallistua... Koska peli on ollut käynnissä jo monta viikkoa niin ei ole järkeä osallistua, kun et voisi millään enää voittaa tuota peliä. Ensi kerralla sitten tulet mukaan.
Minun tila tuolla ´Alertin liigassa on tainnut jumittua. Viimeksi kun katsoin niin hyvin meni, mutta äsken kun vilkaisin niin olen taas pudonnut. Kai täältä vielä noustaan.
Hyvin menee, takaisin kolmanneksi! Näytti erittäin pahalta Raw'n jälkeen, kun niin moni painija sai suuria pistemääriä, mutta vain Kurt Anglen kiinnittäminen Raw'n rosterista kannatti, muut nimet kun olivat totta kai SmackDownin painijoita. Sija nousi tämän viikon aikana yli viisi tuhatta yksikköä, joten pakko olla tyytyväinen.
Nousin kärkeen. Vihdoinkin!
w00t! neljästoista... piti tehä vähän vaihtoja... mulla oli molemmat hassan ja daivari... meni vaihtoon
Kolmantena näköjään nyt, 40 pistettä kärjestä. Ja odottakaas ensi viikkoon, silloin minä nimittäin pomppaan kärkeen
Joo, en ole pariin kolmeen viikkoon käynyt edes katsomassa tilannetta, mutta en näköjään ole sentään viimeisenä. Loppupäässä tosin. Ehkä pitäisi välillä vaihdella niitä painijoita tilanteen mukaan...
Jälleen uusi viikko odottaa. Koska en löytänyt varmaa 5 millin tyyppiä main eventtaamaan tälle viikolle, päätin hajoittaa rahani halvempiin tyyppeihin. Takaa-ajajat voivat saada minut kiinni, jos Cena ja/tai Jericho ovat mukana ottelussa maanantain RAW´ssa. En itse usko kuitenkaan siihen. Toivottavasti olen oikeassa!

EDIT: RAW´ta spoilaamatta voin sanoa, että olen erittäin tyytyväinen tuloksiin.
Tämänkin viikon jälkeen tukevasti vallankahvassa. PPV:n jälkeiset valinnat ovat aina vähän normaalia vaikeampia, koska ne pitää tehdä sokkona (Näen PPV:n vasta tiistaina enkä halua spoilata sitä itseltäni).
Kävin parhaimmillani sijalla 316. ja ilman ensimmäisen viikon hasardointia olisin ollut arviolta 150 parhaan joukossa. Nyt sijoitus taitaa olla 346. eli ihan kivasti menee.
En jaksa editoida noita viestejä. Olen selvästi tämän pelin Triple H ja saan vetää tylsiä promojani niin paljon kuin sielu sietää. Kahdensadan joukkoon onnistuneiden valintojen jälkeen. Lisäksi erittäin hyvät pisteet tulossa Smackdownin kolmelta ukolta. Olen liian hyvä.
Ota ne xiitit pois, ettet enää pärjää niin hyvin.
119. Menisikö ensi viikolla sadan joukkoon?
Mikä se sun Tiimisi nimi on Fantasyssa JDub? Munhan on TeamCamel, oon aika huonosti sijoittunu alertin rankingissa.
"Kameli" kirjoitti:
Mikä se sun Tiimisi nimi on Fantasyssa JDub? Munhan on TeamCamel, oon aika huonosti sijoittunu alertin rankingissa.

D-fence Rulz on JDubin tiimin nimi. Omani taas, Hellraisers from Finland, on Alertin liigassa toisena pisteillä 2207 ja sijoituksella 884. 134 pistettä Jdub on johdossa minua, eli taidan yrittää vain pitää tämän kakkossijani
113. on sijoitus RAW´n jälkeen. Nähtäväksi jää tipunko jonkun sijan Smäkin tulosten jälkeen. Arvioisin kuitenkin olevani 120 sakissa lopputuloksissa (viimeinen kierros menossa), hyvällä tuurilla jopa sadan joukossa.
WOOO! WOOOO! WOOOOOO! Nousin kuin nousinkin viimeisellä viikolla sadan parhaan joukkoon. Loppusijoitus 96. Wooooo!!!!

Uusi Fantasy-Season alkaa taas pian. Tekeekö joku liigan ja pistää tähän siitä informatiota?
"JDub" kirjoitti:
WOOO! WOOOO! WOOOOOO! Nousin kuin nousinkin viimeisellä viikolla sadan parhaan joukkoon. Loppusijoitus 96. Wooooo!!!!

Uusi Fantasy-Season alkaa taas pian. Tekeekö joku liigan ja pistää tähän siitä informatiota?


Olisiko jollain tietoa liigan loppu- viisikosta? siis kärjestä, meidän liigastamme?

Kiinnostaa tietää nousinko. Ainakin koko sarjassa nousin yli 2000 sijaa viimeisellä viikolla, sijalle 2839.
1 D-fence Rulz 2998 214.1
2 Hellraisers from Finland 2824 201.7
3 The NextBigThings 2602 185.9
4 KooKoo 2469 176.4
5 Wilde 2463 175.9


Olipa pakko laittaa, kun edes neljänneksi nousin, vaikka puoleen väliin asti pyörin kymppiä huonommilla sijoilla...

BTW:

Nyt ilmeisesti pistin tuonne uuden liigan 5. kautta varten ja tässä on tiedot:

Nimi: WrestlingAlert
Salasana: TM

Sinne vaan liittymään!
Tää on nolo kysymys, mut maksaako toi Fantasy homma? Ku ajattelin liittyä.
"Fraid" kirjoitti:
Tää on nolo kysymys, mut maksaako toi Fantasy homma? Ku ajattelin liittyä.


Sinne ei ole kait kuukauteen pystynyt enää liittymään. Ja ei kait se maksa mitään.
"Trollhammaren" kirjoitti:
"Fraid" kirjoitti:
Tää on nolo kysymys, mut maksaako toi Fantasy homma? Ku ajattelin liittyä.


Sinne ei ole kait kuukauteen pystynyt enää liittymään. Ja ei kait se maksa mitään.

Kyllä tuolla edelleen pystyy rekisteröitymään.
"Kartsa" kirjoitti:
1 D-fence Rulz 2998 214.1
2 Hellraisers from Finland 2824 201.7
3 The NextBigThings 2602 185.9
4 KooKoo 2469 176.4
5 Wilde 2463 175.9


Olipa pakko laittaa, kun edes neljänneksi nousin, vaikka puoleen väliin asti pyörin kymppiä huonommilla sijoilla...

BTW:

Nyt ilmeisesti pistin tuonne uuden liigan 5. kautta varten ja tässä on tiedot:

Nimi: WrestlingAlert
Salasana: TM

Sinne vaan liittymään!


Kiitokset, nousin sitten viimeisellä viikolla kolmanneksi! Ihan hyvin.
Mukaan tullaan seuraavaankin, ja myös tuonne liigaan.
Tulipa aloitettua tuokin. Aloitin siis 5. kauden, enpä kartsa löytänyt tuota 'Alertin liigaa.

Pitäähän se liiga etsiä Create/Join League, sieltä siihen join osioon kirjoittaa liigan nimi ja painaa find? Itse tein silleen enkä löytänyt tuota 'Alertin liigaa.

EDIT: Nyt löytyi.
"Mr. Y2J" kirjoitti:
Tulipa aloitettua tuokin. Aloitin siis 5. kauden, enpä kartsa löytänyt tuota 'Alertin liigaa.

Pitäähän se liiga etsiä Create/Join League, sieltä siihen join osioon kirjoittaa liigan nimi ja painaa find? Itse tein silleen enkä löytänyt tuota 'Alertin liigaa.

EDIT: Nyt löytyi.


Löytyi siksi että tein sen. Ilmeisesti tämä toinen tyyppi ei sitä tehnytkään, laittoi muuten vaan. Mutta nyt siis löytyy kyllä, koska sen tein tiedoilla:

Liiga: WrestlingAlert
Salasana: TM
Boom! I got killed! Alkoipa kausi taas yhtä surkeasti kuin viimeksikin. Tekee pienen vajeen motivaatioon, kun menettää mahdollisuudet huippusijoille ekalla viikolla, mutta toki Suomen herruus kiinnostaa edelleen. RAW is fucking war...
Auts, itselläkin meni vähän huonosti. Mutta kuitenkin parilla äijällä saan varmaan ihan kohtalaiset pisteet, SD:n puolella olisi ehkä enemmän noita pisteentekijöitä, saa nyt nähdä.
Johdossa ollaan, kiitos Edgelle, Mastersille ja Cenalle.
Aijai, toinen viikko jo ja menee huonosti vieläkin.. pakko päästä ainakin kolmen sakkiin ensi viikolla jos on vain mahdollista. Tosin vedän kohtalaisella riskillä, toivottavasti se kannattaa.
Kirkkonummen Killersillä on kyllä sellainen momentum päällä, että melkein pakko nostaa kädet pystyyn. Alustavien laskelmieni mukaan olen toisella sijalla tai sen välittömässä tuntumassa tämän viikon jälkeen, mutta Killers on karannut jo yli sadan pisteen päähän. Kun ottaa huomioon, että kausi on yhteensä vain 10 viikkoa, voi kärkeen nouseminen olla aika vaikeaa enää. Tälle kaudelle ominaista on ollut se, että tipsaan oikein jonkun matsin tai pisteitä tuovan painijan, mutta olen tehnyt sen viikkoa etukäteen. Eli toisin sanoen tuhlannut rahaa turhaan. Pitää hoitaa kakkossija kotiin ja toivoa että KK:lle tulee missi, josta pääsen iskemään tuntumaan. Vaikeaa se kyllä tulee olemaan.