Ah, tuli sitten tänään hermostuttua oikein kunnolla, tällä kertaa Hattrickin foorumeilla. Katsokaapa millaista tuubaa jaksaa "muka 20 vuotias" suomalainen mies jauhaa :
Kirjoittaja: matias_5
kenelle: moonkey 4402324.28 vastauksena 4402324.19
16.11.2005 kello 00.45
Pötypuhetta. Korkeintaan käytössä on ollut voinapit ruisleivän päällä. Sitä sarkasmia oletan
Kaikille:
Itselläni kyseinen ohjelma aiheuttaa joka kerta inho-reaktion ja halveksunnan ihan vain yleisesti amerikkalaisia kohtaa, aika hassua ja rajua, mutta niin vain käy joka kerta, syyttä suotta yleistän amerikkalaisiin, heidän kulttuurihan suorastaan tiivistyy Rawiin jne. "imho".. Toivottavasti Suomessa ei ainakaan enempää joudu näihin törmäämään
Ylempi tahokin näemmä jo tahtoo näitä pellejä karsia..
Noniin, tulipa syyttä suotta avauduttua ja vaahdottua, mutta se lienee sallittua
Ja vielä ihan mielenkiinnosta, mikä saa katsomaan tätä? Älkääkä nyt vain sanoko "katsothan sinäkin väkivaltaa TV:stä koko ajan" jne, vaan sanokaa mikä tässä nyt on, kun eihän nuo edes näytä siltiä että löisivät oikeasti(!)
Näin hän kertoo topicissa, joka on tehty keskustelulle Eddie Guerreron kuolemasta. Lihavoin tuon kohdan, mikä jaksaa suututtaa aivan käsittämättömän paljon, sillä mikäli oikein ymmärsin, hän viittaa tuolla Eddien kuolemaan.
EDIT : Darnholm, en tarkoittanut, etteikö Hattrickissa pelaisi 20-vuotiaita, vaan sitä, että heppu puhelee samanlaista paskaa kuin kaikki painia vihaavat massateinit.
Sharpshooter2005-11-16 13:38
S
Monesti on törmätty tälläisiin "tapauksiin", jotka räkä roiskuen örisevät
kuinka p*skaa tämä on. "Ei satu, pelleilyy, hikistä h0moiluu," sanoja
piisaa vaikka joka kiinalaiselle. Yleensä olen vain hiljaa, vaikka päässä
kiehuu ja kuumasti.
wordkillah2005-11-18 11:18
W
Saahan tosta kuulla aika paljon että kuinka "paskaa" koko vapaapaini on. Koulussa siitä saa kuulla mm. lausahduksin: "Taasko te puhutte niistä hikisistä miehistä." "Eiiii joku smäkdaun!"
Mean Man2005-11-18 12:08
M
Kyllähän sitä vielä peruskoulussa ollessa kuuli noita "Vittu ootko sie joku homo ku sie sitä katot", "Eihän se ole ees oikeeta.. Minä: Katsos vain Sherlock" jne....
Oikeastaan silloinkin ne, jotka seurasivat jatkuvasti olivat polvenkorkuiset tenavat, joita aina vilisi koulun käytävillä höpöttämässä aiheesta ja osaksi omasta mielestäni tässä on yksi syy miksi wrestlingiä pidetään typeränä asiana. Kun jonkun tenavan kuuli puhuvan aiheesta oli seuraavat termit yleisiä: "Juu vähä triple h oli eile kova ku se löi sillä lekalla..Juu mut Rock oli vielä kovempi ku se löi sitte Austinia tuolilla....plaa plaa plaa" tuo antaa todella hyvän kuvan lajista ja huonontaa lisää kun ne varoituksista huolimatta "painivat".
Lasten vanhemmat varmasti saavat varmasti melko huonon käsityksen lajista kun tenavat ovat "painineet" ja toiselta on pää auennut tai sitten tuolia on päätetty testata kaverin kupoliin.. Ja taas wrestling saa huonoa mainetta.. Tajuaisivat hyvät ihmiset senkin, että kyseessä on vaativa ja vaarallinen laji.... Katsoisivat, että mitä ne tenavat tv:stä katsovat niin ei sattuisi vahinkoja.
Itsekkin voi myöntää, että puhuin "tenavamaisesti" kun aloittelin wrestlingin katsomista mutta iän ja tiedon lisäännyttyä aloin puhumaan wrestlingistä vakavasti ja nykyään keskityn oikeastaan vain matsien seuraamiseen ja ennen kaikkea seuraan painijoiden kehätyöskentelyä ja promoamista.
Kovin moni kaveri ei seuraa wrestlingiä ja on vaikea keskustella aiheesta "vakavasti" kun toinen osapuoli aina johonkin väliin sanoo "Juu vähä seki oli kova ku se löi sitä tuomaria ja nii se o iha surkea..."
Ja taas todella hyvä käsitys mitä SHOWpainia on....
Niinhän se pakkaa olemaan kun aihe saa kielteistä julkisuutta ja siitä tiedetään vähäisen alkavat myös ennakkoluulot voimistua..
JUURI NÄIN PRKL..
Trimoon2005-11-20 07:15
T
Tämä painifanitus-ilmiö on kyllä sellainen että joutuu pitää sen salassa.
Esim. ennenvanhaan joutui pitämään salassa sen että katsoi Digimonia eikä Pokemonia, muuten sai haukut niskaan. .
Darnholm2005-11-20 07:47
D
"Miguel-" kirjoitti: Ah, tuli sitten tänään hermostuttua oikein kunnolla, tällä kertaa Hattrickin foorumeilla. Katsokaapa millaista tuubaa jaksaa "muka 20 vuotias" suomalainen mies jauhaa :
Hattrickissä pelaa oikeastikkin yli 20-vuotiaita pelaajiakin ja tietysti vähän nuorempiakin.
Ps. Sain bannit Hattrickin konfrensiin koska..
Ihan turha mies. Joutikin kuolla pois
.. tämä suomalainen ei ymmärrä mitään ja selvitin sen hänellä hienovaraisesti..
Haista sinä äijjä paska
.. ja johan alkoi lyyti kirjoittaa
Hyrkanos2005-11-20 08:15
H
"Trimoon" kirjoitti: Tämä painifanitus-ilmiö on kyllä sellainen että joutuu pitää sen salassa.
Esim. ennenvanhaan joutui pitämään salassa sen että katsoi Digimonia eikä Pokemonia, muuten sai haukut niskaan. .
Nönnöilyä. Aiemmin ajattelin että mun täytyy pitää salassa mm se että pelaan suure osan päivästä Nintendolla, olen uskovainen ja katselen Pokemonia 16 vuotiaana (19 vuotiaana se alko vähän ja rasittamaan). No sitten tajusin että jos teenkin suuren numeron siitä että olen lastenohjelmia katseleva hihhuli nössö, saan paljon tyylikkäitä mustelmia!
Nyt tähän ikään päästyäni olen saanut jo melkoisen totuttelun pieksäntään, joten uskaltaa käydä uhoomaankin ihmisille (tosin lopetin sen 14 vuotiaana, mutta teoriassa siis)
Mikä siis on tarinan opetus? No se että julistakaa olevanne vapaapaini faneja, aj haukkukaa vaikka ralleja (eihän ne ees aja oikeesti, vaan ihan selvää trikkikuvaa) ja jääkiekkoa (eihän ne ees oikeesti tee maaleja, monesti menee ohi kun pilli soi). Jos helpolla haluatte päästä, haukkukaa pesistä, se on helppoa; Ne otteluthan on aina sovittu, ei mitään järkeä.
Vähän aikaa tulee turpaan, josta seuraa maine kovana jätkänä joka osaa ottaa osumaa
Velocity2006-01-28 08:54
V
Enpäs löytänyt parempaa paikkaa tälle. Tämä on kaapattu Jippiin foorumeilta. Repesin paremmin kuin moneen päivään.
Olet täällä: Etusivu > Forum > extreme
Extreme
<< Takaisin | Kaikki keskustelut | Kaikki foorumit
Smackdown ja Raw.. Totta kaikki?
lissupieni kirjoitti 12.12 16:52
Onko kaikki kipu ja muu OIKEASTI todellista näissä? Vai onko kaikki suunniteltua ja kipukin hyvin näyteltyä?? uu.
Smackdown ja Raw.. Totta kaikki?
örp kirjoitti 13.12 11:03
Aivan, kaikki mitä näet on täysin totta. mm. se että painijat kestävät terästuolin (myös kaikki selostajan kommentit ovat tosia, terästä tuolit ovat) iskuja päähän, johtuu vain siitä että he ovat pahuksen kovapäisiä jätkiä.
Smackdown ja Raw.. Totta kaikki?
vääntäjä kirjoitti 13.12 22:05
se on täyttä teatteria, ei heihin oikeasti satu, paitsi jos sattuu vahinkoja.
Smackdown ja Raw.. Totta kaikki?
LISSUPIENI kirjoitti 14.12 14:05
Nii kumpi siis? onko totta vaiko ei??
Smackdown ja Raw.. Totta kaikki?
huurosek kirjoitti 17.12 22:53
siinä sattuu jotkut liikkeet ja jotkut eivät (ne ovat niitä jolla yritetään saadaan yleisö kuumenemaan) mutta osaksi kipua ja näyttelyä osaksi ei.
Smackdown ja Raw.. Totta kaikki?
kösti kirjoitti 21.12 20:52
VOI LÄHTÄ HENKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Smackdown ja Raw.. Totta kaikki?
kösti kirjoitti 21.12 20:53
619 sattuu varmasti aika paljo
Smackdown ja Raw.. Totta kaikki?
ukko kirjoitti 21.12 20:54
619 on rey mysterionin isku
Smackdown ja Raw.. Totta kaikki?
Pikkuprinssi kirjoitti 23.12 17:55
Ai hyvin näyteltyä kipua...? Heh...
Smackdown ja Raw.. Totta kaikki?
lissu pieni kirjoitti 24.12 18:12
Hmm.. eli että on juonellista, mutta toisin ku missä tahansa muussa sarjassa kipu on todellista.. joo. onko mitään sellasta kanavaa jossa näkyis surviver serioukset ynnä muut taboo tuesdayt??
Smackdown ja Raw.. Totta kaikki?
jshg kirjoitti 26.12 18:32
hommaa webcast niiku mä. sielt näkee suorana kaiken koneelta. jos vaan maksat siitä summan. ja aika suuren.
Riveni2006-01-28 13:34
R
Smackdown ja Raw.. Totta kaikki?
kösti kirjoitti 21.12 20:53
619 sattuu varmasti aika paljo
Toivottavasti henkilö pelleili. Mutta muutenkin saa olla aika tyhmä ihminen jos uskoo painin mukamas olevan totta. Toisaalta osa liikkeistä todellakin sattuu, 619 ei.
Natural2006-01-29 13:21
N
Hah, minun luokallani on yksi kiva kaveri ja tämä luulee tietävänsä kaikkea painista ja hehkuttaa aina "kun Pig Shou tappeli ropotteja vastaan". Kehuin Chris Benoitia tälle, kuinka hyvä tekniikassa hän on ja ansaitsee ehdottomasti U.S.Vyön, mutta tämä herra vastasi siihen, että "niin, mutta ei se musta ois hyvä mestariksi, koska se aina huijaa Puukker Tiitä."
creative2006-01-30 18:30
C
"Natural" kirjoitti: Hah, minun luokallani on yksi kiva kaveri ja tämä luulee tietävänsä kaikkea painista ja hehkuttaa aina "kun Pig Shou tappeli ropotteja vastaan". Kehuin Chris Benoitia tälle, kuinka hyvä tekniikassa hän on ja ansaitsee ehdottomasti U.S.Vyön, mutta tämä herra vastasi siihen, että "niin, mutta ei se musta ois hyvä mestariksi, koska se aina huijaa Puukker Tiitä."
Ei juma mä vähän repesin tolle.
nWo-Sting2006-01-30 21:18
N
Kun nuita kirjoituksia katsoo niin ei voi olla huomaamatta miten samanlaiset selitykset vapaapainin vihaajilla tai muuten vaan haukkujilla on aina ympäri maapalloa. SE EI OO AITOO. Pari vuotta aikaisemmin hihat palo mullakin näitä tyyppejä kohtaan ja teki mieli näyttää paikan päällä parit vertical suplexit ja T-Bonet ja lopuksi napata teksasin neliapila (Dean Malenkon tyyliin) ja laittaa haukkuja tutustumaan kivun maailmaan . Mutta kun muutaman sentin on henkisesti kasvanut niin on huomannut että jos ne ei siitä tykkää "thats fine" mutta jos minä rakastan tätä lajia niin sen EI pidä haitata heitä niinkuin minua ei haittaa jos he katsovat mitä katsovat tv:stä kautta harrastavat.
Miksus2006-01-30 21:24
M
Luokaltani on yksi heppu joka haukkuu painia juuri pelleilyksi ja sanoo, ettei painijan saamat vammat muka ole aitoja, kaikki on pelleilyä. Noh tässä puhuin yksi päivä koulussa, että: Vähä Batista on vahva tämä sanoo: V*ttu mikä Steroidi pelle jne. Hän on myös katsonut joskus painia, mutta nykyään on tämmöinen.. En oikein pidä siitä, että jotkut hyppivät silmillä '' Hei se on WWE on niin pelleilyä!!! Ei niitä edes satu!!'' Minä en oikeastaan välitä, mutta joskus pistää ketuttamaan, onneksi kaikki ei kommentoi asiasta, mutta juuri tämmöiset ovat p*rseestä.
hamalainen2006-01-31 15:15
H
No joo... onhan noita tullu kohdattua ja ne osaa olla kans ärsyttäviä koittaa sanoa että "tajuun kyllä että on näyttelyä" ni ei ne älyy vaa innostuu vaa lisää hyvänä esimerkkinä serkkuni ja muutama luokkalainen PS: mun eka topic LOL
Mahti Ankka2006-01-31 15:33
M
"hamalainen" kirjoitti: PS: mun eka topic LOL
Tämä ei ole sinun topic...
Täällä Alavuden mahtikaupungissa olen jonkun verran tavannut näitä hiukan ärsyttäviä tyyppejä, jotka sanovat tätä lajia "naurettavaksi pelleilyksi", mutta muuten kyllä ei pahemmin ihmiset kommentoi mitenkään. kaverini ymmärtävät aika hyvin, että seuraan sitä ja ei heillä mitään sitä vastaan ole vaikka paria poikkeusta lukuunottamatta heitä ei tämä laji kiinnostakkaan. Kerran katsoin No way out 2003:sta, kun yksi kaverini tuli meille (ei tiedä lajista mitään) ja aloin sitten selostamaan mistä tässä oli kyse. Ihan hyvin hän sen otti ja sanoi että oli kerran katsonut yhden jakson, jossa "joku mies puvussa (Vince) tuli selostamaan jotain ja sitten sen keskeytti joku tyyppi...olin vähä pihalla siitä". Muutenkin pidän aika omana tietonani tämän lajin seuraamisen.
EkiRaw2006-02-11 23:05
E
Laitampa oman lusikkani myös mukaan soppaan.
Olen pitänyt vapaapaini fanitukseni kaikkien tiedossa. Välillä siitä on voinut olla haittaakin. Kaverini eivät sen ihmeempiä välitä, vaikkain joskus siitä kuittailevat. Yleensä en kehtaa (varsinkaan koulussa) pitää mitään esimerkiksi fani-paitoja päällä, sillä saa aina kuulla jotain kuittailua. Kerran olin koulussa Hulk Hoganin paita päällä ja suhtautumiset olivat monenlaisia. Oli itseasiassa melko hauskaa kuulla näitä "kommentteja". Kun kävelin niin joku sanoi ohi mennen että "väärä painia" toinen taas "jee Hulk Hogan". Yksi kaveri oli vain että "wau" ja toinen nauroi "voi juma". Aika monelta tutulta sai kuulla naurahduksia ja yhden puolitutun kuulin mumisevan "vähän noloa" . Koulua käyn kauppaopistossa, joten ei ole mitään peruskoulun kovistelua.
Toinen kokemus oli melko ikävä Eddien kuoleman aikoihin. Suuri osa luuli sen vain olevan jotain juonikuviota. Useat kyllä uskoivat kun sanoi että valitettavasti se on totta, mutta eräs tyyppi vaati minulta todisteita asiasta koska se on kumminkin vain jotain showta eikä WWE:n sivuihin ollut kuulemma luottamista. Vaikka juttu luki Ilta-Sanomissa ym. niin silti hänelle teki tiukkaa uskoa.
Ja usein olen joutunut kuulemaan näitä tuttuja "se on feikkiä" "ei se oikeasti satu" ym.
Yritän oikaista yleensä asioista, mutta jätän sen vähälle sillä ei kukaan kuuntele. He uskovat sokeasti että juuri se oma mielipide on oikea. Välillä kyllä alkaa ottamaan pannuun, mutten ole koskaan alkanut (ainakaan viellä) riehumaan kysyisen asian takia.
Crane2006-02-12 08:12
C
Noh tässä puhuin yksi päivä koulussa, että: Vähä Batista on vahva tämä sanoo: V*ttu mikä Steroidi pelle jne.
Olisihan tuo henkilö tietysti voinut asiansa järkevämminkin ilmaista, mutta kyllä tuo totuuden siemenen pitää sisällään. Ensinnäkin Batista ei nyt ole mitenkään erityisen vahva painoluokkaansa nähden, ja hän on mitä ilmeisimmin käyttänyt ainakin jossain vaiheessa steroideja. Kummallakaan näistä asioista en kuitenkaan halua sanoa, että Batista olisi mitenkään huono painija tai pelle. Itse pidän häntä viime vuoden kehittyneimpänä painijana WWE:ssa.
Itse kun opiskelen yliopistossa, niin täällä harvempi ymmärtää wrestlingin päälle. Tosin kovin moni myös ymmärtää kun kertoo lajista hieman faktatietoa, mm. sen, että kyllä monet liikkeet tavalliseen talliaiseen sattuisivat aivan älyttömästi, ja että painijat ovat treenanneet aivan uskomattoman paljon päästäkseen siihen tilanteeseen missä nykyään ovat. Useimmat myös ymmärrtävät lajin suuren viihdearvon.
tuhkis2006-02-12 10:39
T
Itse kun opiskelen yliopistossa, niin täällä harvempi ymmärtää wrestlingin päälle.
Totta. Poikkeuksiakin onneksi on.
Useimmat myös ymmärrtävät lajin suuren viihdearvon.
Myös lajiin liittyvää maailmanpolitiikkaa on yliopistolla käsitelty. (hassan, houkani, angle, troops-jutut jne.)
Hyppynen2006-02-12 15:46
H
"Crane" kirjoitti: Tosin kovin moni myös ymmärtää kun kertoo lajista hieman faktatietoa, mm. sen, että kyllä monet liikkeet tavalliseen talliaiseen sattuisivat aivan älyttömästi
Luulisi että normaali ihminen, saati sitten yliopistossa opiskeleva, tajuaisi että päälleen tippuminen tuntuu jossain ihan ilman faktatietojen kertomistakin.
Toisaalta siinä vaiheessa taitaakin sitten tulla kuvioon mukaan ne selitykset, että äijät pumpataan täyteen lamauttavia kipulääkkeitä ennen matseja jne
Angl32006-03-16 15:20
A
Koulussa näitä kaverita riittää, jotkut haukkuu vähän vähemmän jotkut vähän enemmän. Ja kun alan selittää "faktoja" niin ne häipyvät paikalta
blazekillah1872006-03-16 15:25
B
Hyvähän se niiden on haukkua, jotka eivät ole nähneet muutakun RAwwia ja smäksboxia. Itse kun näytin kaverille hieman "Sick" Nick Mondoa niin se halusin nähä lisää.
Jack DiBiase2006-03-16 15:44
J
"blazekillah187" kirjoitti: Hyvähän se niiden on haukkua, jotka eivät ole nähneet muutakun RAwwia ja smäksboxia. Itse kun näytin kaverille hieman "Sick" Nick Mondoa niin se halusin nähä lisää.
Toisaalta topicissa puhuttiin vapaapainista, enkä ainakaan minä tunnusta Mondon tekemisiä vapaapainiksi. Kait nuo Assault Driverit kerrostalon katolta viidenkymmenen palavan loisteputken läpi piraija-altaaseen voivat saada skeptisimmätkin vakuuttuneeksi kivun aitoudesta, mutta vapaapainiksi tuollaista ei todellakaan voi kutsua.
Migu.222006-03-16 16:20
M
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"blazekillah187" kirjoitti: Hyvähän se niiden on haukkua, jotka eivät ole nähneet muutakun RAwwia ja smäksboxia. Itse kun näytin kaverille hieman "Sick" Nick Mondoa niin se halusin nähä lisää.
Toisaalta topicissa puhuttiin vapaapainista, enkä ainakaan minä tunnusta Mondon tekemisiä vapaapainiksi. Kait nuo Assault Driverit kerrostalon katolta viidenkymmenen palavan loisteputken läpi piraija-altaaseen voivat saada skeptisimmätkin vakuuttuneeksi kivun aitoudesta, mutta vapaapainiksi tuollaista ei todellakaan voi kutsua.
Jack unohdit ne 20 pöytää jotka on hakattu täyteen nauloja?!?
Ja aiheeseen:
Itse olen suurimmaksi osaksi säästynyt kys. yyypeiltä. Jossain ylä-asteen alkuvaiheilla jotkut tulivat selittämään juuri kaikkea, ettei se ole aitoa yms. No vastasin jatkuvasti "Jaa". No arvatenkin he eivät viikkoa kauemmin jaksaneet tätä, joten sen jälkeen olen ollut vapaa vapaapainifani.
TheChosen2006-03-16 16:40
T
Ite en tälläsii tyyppei paljon tunne...
Mut yhel toisella foorumilla, yks tyyppi ärsytti minua kutsumalla painijoita: "Men in tights".
Hyrkanos2006-03-16 16:47
H
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"blazekillah187" kirjoitti: Hyvähän se niiden on haukkua, jotka eivät ole nähneet muutakun RAwwia ja smäksboxia. Itse kun näytin kaverille hieman "Sick" Nick Mondoa niin se halusin nähä lisää.
Toisaalta topicissa puhuttiin vapaapainista, enkä ainakaan minä tunnusta Mondon tekemisiä vapaapainiksi. Kait nuo Assault Driverit kerrostalon katolta viidenkymmenen palavan loisteputken läpi piraija-altaaseen voivat saada skeptisimmätkin vakuuttuneeksi kivun aitoudesta, mutta vapaapainiksi tuollaista ei todellakaan voi kutsua.
Mikä parempaa, yleensä tätä sontaa mainostetaan kaikille jotka ei painista pidä (jotkut harvat tietenkin odottaa vain suolenpätkiä).
- En pidä vapaapainista. Se on tyhmää pelleilyä eikä mitään kunnon urheilua.
- Se johtuu siitä että olet katsonut vain Subilta WWE:n ohjlemia, mutta katsopas tätä pätkää kun "The Moron" laittaa "Senior Idiotin" pään tasohöylään samalla kun lyö tätä kirveellä lapojen väliin. Se se on OIKEAA PAINIA!!!!!
blazekillah1872006-03-16 17:48
B
No vaan siis tarkoitus oli sanoa tälle kaverille, että on olemassa muutakin vapaapainia, kun SD ja RAW. Siis näytin hänelle muutakin esim RoHia ja PWG:tä.
No tulee mieleen nyt muutama.
-Eräälle kaverille sanoin, että: "olipa kerran siistin näköinen Lariatti, kun sen myynyt ukko heitti takaperin voltin". No kaveri tähän, että: "tiesitko että vapaapaini on näyteltyä?". JA minähän vastasin "kyllä" ja siihen taas kaveri vastasi "Jos katsot vapaapainia ja tiedät sen olevan näyteltyä olet tosi tyhmä tai et tajua mitä näytteleminen tarkoitta". Vittu sillon mä hajosin ja vastasin: "no ihan miten vaan"
-Kun olin tuossa yksi päivä hypettäny Monoda kaikille niin siihenpä yksi kaveri tuli väläytti" Vittu että Mondo on tyhmä!". Hieman naurahtaen kysyin että et taida edes tietää kuka Mondo on? "No mitä väliä kun se joku wrestling-äijä kummiskin on."
ja muita mille on saanu nauraa ovat kommentit:
-"On varmaan mukavaa katsoa isojen miehien leikkejä."
-"Sama asia jos hiihtäjät olisivat sopineet etukäteen kuka voittaa hiihtokisat."
- "Joo kyllä sattuu tosi paljon kun polkaisee jalalla maahan ja läpsäsee sitä toista samalla naamaan."
jne...
Nevis2006-03-17 13:39
N
Jep, onhan noita tyyppejä, mutta ei ne mua haittaa. Muutama kaverikin aina sanoo et perseestä se on, mutta ei se harmita. En ole vaa kuulevinaankaa noita.
Worst Technical Wrestler2006-03-25 09:27
W
Suomi 24:n wrestling-palstalla osoittautui, että oikeastaan WWE on omiaan antamaan täysin ummikolle aika erikoisen kuvan wrestlingistä:
Enpä ole ennen katsonutkaan tätä ns. pellepainia. Parhaillaan joku tyyppi palloilee kehässä housut kintuissa ja käskee toisia miehiä pussaamaan perseeseen. Vai että tälläistä heh-heh.
Eilen subilla näytettiin siis jakso, jossa Martyn ja HBK:n piti pussata Vincen peräpäätä. Kieltämättä vähän kiusallinen hetki esitellä uusi katsoja wrestlingille
TheChosen2006-03-25 10:39
T
"Worst Technical Wrestler" kirjoitti: Suomi 24:n wrestling-palstalla osoittautui, että oikeastaan WWE on omiaan antamaan täysin ummikolle aika erikoisen kuvan wrestlingistä:
Enpä ole ennen katsonutkaan tätä ns. pellepainia. Parhaillaan joku tyyppi palloilee kehässä housut kintuissa ja käskee toisia miehiä pussaamaan p*****seen. Vai että tälläistä heh-heh.
Eilen subilla näytettiin siis jakso, jossa Martyn ja HBK:n piti pussata Vincen peräpäätä. Kieltämättä vähän kiusallinen hetki esitellä uusi katsoja wrestlingille
Just. Oli muuten tyhmä juonikuvio. Martylta meinasi pokka pettää jatkuvasti.
Anyway, minua ärsyttää enimmäkseen kaikki kaverit, jotka eivät katso painia. Yksi kommentoi asiaa sanomalla: "Hä?". Toinen kommentoi asiaa sanomalla: "Mie en kato mitään tommosta barbaarista juttua!".
Ja aina, every fucking time, kun puhun kaverin kanssa painista (siis tyypin joka myös katsoo sitä), nää kaks kommentoinutta tyyppiä sanoo: "Onks toi taas jotain smäkdounii?"
Ei prkl...
Crane2006-03-26 07:03
C
"blazekillah" kirjoitti: -Kun olin tuossa yksi päivä hypettäny Monoda kaikille niin siihenpä yksi kaveri tuli väläytti" v***u että Mondo on tyhmä!"
Kaverisi oli lähestulkoon oikeassa. "Sick" Nick Mondo on tehnyt uransa aikana yhden viisaan teon, ja se on uransa lopettaminen. Esiintyvänä taiteilijana (hänestä ei voi käyttää nimitystä painija) hän sen sijaan oli tyhmä, kukaan viisas ja harkitseva ihminen ei mene tekemään sellaisia temppuja kuin Sick Nick. Onneksi hän tuli järkiinsä ja tajusi lopettaa ennen kuin tyhmyyttään olisi tappanut itsensä jossain "siistissä" spotissa.
maniacmama2006-04-15 20:51
M
Mulla on tasan tarkkaan yksi kaveri joka myös katsoo Rawn ja Smackdownin joka viikko, mieheni katsoo myös silloin tällöin. Kaikki muut kaverit ovat juuri näitä "älä ees viitsi aloittaa tota painipelleily keskustelua"-tyyppejä. En ole enää edes jaksanut yrittää puolustautua tai puolustella kyseistä lajia, jos heitä ei kiinnosta ni sit ei kiinnosta, harmittaa vaan moinen pään aukominen kun tiedän että puolet heistä ei edes ole ikinä katsonut kyseistä lajia eikä täten tiedä edes mistä on kyse. Ja kuulen aina juuri näitä tyhmiä kommentteja että tiedänkö edes että se on näyteltyä ja ennaltasovittua ym.. Juu enpä tietenkään tiedä vaan ihan tosissani otan kaiken. Pitäisiköhän tosiaan kysyä ensi kerralla että kuinka tosissaan he ottavat vaikka salkkarien tapahtumat??
Nimetön2006-04-21 15:29
N
Tuntuu vähän siltä että jotkut häpeää kertoa että mä katson vapaapainia.
Mä en tunne varsinaisesti ketään joka aktiivisesti katsoo vapaapainia mutta itse jaksan kyllä kaikille kertoa mitä ohjelmassa tapahtuu.
Ohjelma ohjelmien joukossa ei siinä ole mitään hävettävää.
Papi2006-08-11 08:03
P
Kaverini sanoi ettei niille painijoille ikinä käy näyttely virheitä että he vain esittävät päästäkseen lomalle.... Ollaan koulussa aina Smäkkiä muiden sanojen mukaan. Opettaja on tuonut jo ihmisen vartalon mistä näkee sinne sisään luokkaamme ja näyttänyt mitkä menevät paskaksi jos sitä ollaan
Nithian2006-08-11 10:05
N
No jaa, nuoruusaikoina tietenkin. Joskus ala-asteella kirjaimet ''WWE'' olivat kova sana, mutta tietenkin siihen kyllästyttiin, minua lukuunottamatta.
MONI meidän luokan oppilas JOKAISELLA välitunnilla seurasi minua, ja toisti sanoja ''se on esitettyä'', ''se ei satu yhtään'' ja ''miksi sä katot sitä''. Tuonkin perustelin, muta 5min jälkeen sama kysymys taas...
Unscarred__2006-08-11 14:22
U
Kuulen mäkin aina tommosia vittuiluita, kuten "Mitäs Rey Mysterio, vieläkö katot sitä p*skaa..?" Johtuen pituudestani... Mutta yksi kaver seuraa välillä painia ja alkoi kutsua minua Benoitiksi vain lyhyyteni ja vankan ruumiinrakenteeni takia... Jä kävelen yhtä "tönkösti" No tuo ei edes haittaa se on hauskaa... Mutta sitten on niitä, jotka puhuvat kuinka paskaa se on! No hehän ovat itse katsoneet vapaapainia, kun voivat niin sanoa? Eikö? Enhän minäkään hauku ketään joka katsoo salattuja elämiä? En hauku ketään joka katselee elokuvia, koska katselen itsekkin elokuvia... Minulla vain on musiikin lisäksi toinen intohimo joka sattuu nyt olemaan suuresti vihattu vapaapaini! Kaikki WWE:n tietävät luulevat tietävänsä painista lopulta kaiken... Muutaman RoH ottelun katsottuani olin aivan ihmeissäni ja silloin aloin innostumaan! Mutta jos palataan näihin vittuilijoihin, niin jokaisesta vittuilusta on minulle tullut sanomista, ehkä johtuen siitä, että en voi vain sietää vittuilua painista, joten olen antanut liian monelle turpaan sen takia... Pidemmille ja vanhemmille... En kuitenkaan yhdellekkään kavereistani, koska usea seuraa tai ei välitä laisinkaan... Minulla on myös kaveri joka ei edes tiedä mitä paini on Se on aina ihan käkenä kun puhun kännissä hänen poikaystävänsä kanssa painista.. Monet katsovat esim. aiemmin mainittua Big Brotheria.... *reps* kumpi on parempaa.. Istua sohvalla ja katsoo kun isot miehet tekevät maailman parasta viihdettä... Vai... Katsoa kun muutama Tavis istuu sohvalla jauhamassa maailman huonointa läppää.. sit niistä tulee julkkiksia ekaks kuukaudeks, kunnes kaikki unohtaa voittajan joka sai Big Brotherin voitosta 50 tonnia ja makso 25 tonnia siitä veroa :D:D:D:D:D
Zatman2006-09-16 20:26
Z
Joo meiän koulussa on lähes kaikki tollasia. Tässä toissaviikollakin otettiin puheeksi TV-ohjelmat ja mä menin sanomaan että " En kato muuta kuin Rysän päällä ja painia".
No siihenhän tuli heti reaktio: "Katoksä siis oikeesti jotain Smäckkiä", "hikiset miehet halaa toisiaan" jne. No mut pelasti tilanteesta yks mun kaveri kun se sanoi että " No onhan siinä kivasti naisia!".
Super-RKO!2006-09-17 07:45
S
Minunki kaverit sanoo joskus juuri noin että: "Hikiset miehet halaa ja läpsii toisia". Mut sit mä näytin niille kuvan jossa Torrie Wilson tekee Stinkyface´n Candicelle niin kyllä ilmeet muuttu sen jälkeen.
PS. Eipä tuota Torrien iskua voi kutsua Stinkyfaceksi. Joku muu nimitys olis parempi
Wayne2006-09-25 17:56
W
Itsekin olen tavannut tuollaisia ''paini experttejä'' IRC-galleriassakin löytyy WWE -yhteisöistä tämänkaltaisia kommentteja: '' Se on ihan esitettyy touhuu mitä järkee siin on ku ne ei hakkaa oikeesti ja muutenkaan mikään isku ei satu heitetään vaan vähän tekoverta naamalle''
Siinä on vasta tyhmä ihminen
TheChosen2006-09-26 08:29
T
"Super-RKO!" kirjoitti: Minunki kaverit sanoo joskus juuri noin että: "Hikiset miehet halaa ja läpsii toisia". Mut sit mä näytin niille kuvan jossa Torrie Wilson tekee Stinkyface´n Candicelle niin kyllä ilmeet muuttu sen jälkeen.
PS. Eipä tuota Torrien iskua voi kutsua Stinkyfaceksi. Joku muu nimitys olis parempi
Tuttu juttu. Ite sain netissä pilkan loppumaan, kun mainitsin Bra & Panties matsit.
Slfex2006-09-26 12:43
S
"TheChosen" kirjoitti: Tuttu juttu. Ite sain netissä pilkan loppumaan, kun mainitsin Bra & Panties matsit.
Taitaapi olla tosi miehisiä pikkupoikia
Tebacka2006-09-26 16:29
T
Kaverini ei silleen hauku sitä, mutta jos mainitsenkin siitä niin heti alkaa tulla ''lol'' huutoja. Sitten kun yritän selittää, niin tässä vastaus: ''lol lol lol lol lol joku smäkki lol!!''. Että semmosta.
Dadaada2006-09-28 13:40
D
Kyllähän pari tuttua on joskus sanonut näinkin:
"Ne iskut eivät oikeesti osu hei, et sä tajuu et se on näyttelyy?".
Mutta eipä paljon tuon enempää kukaan ole huomautellut. Netissä nyt tällaisia on kasapäin. Lukekaapa Telkku.com:in kommentteja "smäkistä".
Slfex2006-10-10 16:27
S
Parempaa paikkaa en keksinyt tälle. Muistan kun saimme joskus ala-asteella lapun, jossa luki että joku tarhapoika oli työntänyt spagettia nenään tai jotain sinnepäin. Lapussa syytettiin SmackDownia (!?) ja että se yllyttää ihmisiä samanlaisiin temppuihin. Tämä siis oli paljon ennen Boogeymania.
slash912006-10-10 18:46
S
"Slfex" kirjoitti: Parempaa paikkaa en keksinyt tälle. Muistan kun saimme joskus ala-asteella lapun, jossa luki että joku tarhapoika oli työntänyt spagettia nenään tai jotain sinnepäin. Lapussa syytettiin SmackDownia (!?) ja että se yllyttää ihmisiä samanlaisiin temppuihin. Tämä siis oli paljon ennen Boogeymania.
Minä näen suoran yhteyden Triple H ja spagetin nenään työntämisen kanssa
Ala asteella porukka oli aina että: "taasko katoit kello kolmeen asti sitä hikisten miesten halailua?" Oli aina mukava tulla liikunta tunneille aamulla kun on mennyt yhden jälkeen nukkumaan kun olin kattonut Raw ja SD:n
Tebacka2006-10-10 20:33
T
No taas tässä yksi päivä kävin huvikseni piirtämässä taululle ''nWo''-logon. Tämä kyseinen logo herättikin ihmisiä ja joku repäisi taas: ''Onks toi taas joku
smäkki juttu?''. Vastasin myöntyvästi ja kaverini rupesi nauramaan?
Unscarred__2006-10-11 07:51
U
Mä oon piirrelly aina tunneilla vihot täyteen painijoita joita ite keksiskelin, enkä siitä saanu kuittailua, enkä siitäkään, että kaikki aineet mitä äidinkielessä oli vapaaehtoisia niin kirjoitin jostai Show:sta ja niistä tuli jotai 10 sivusia ja revin niistä kiitettäviä Ainoo mistä sain, niin oon ite ku joskus yhdeksännenluokan lopussa oli turhia tunteja ja vedettii taululla hirsipuuta ja oma sanani oli "wrestling" Sain siitä kuulla kuittailua, mutta sanoin vaan, että "v*ttuako se sua haittaa?"
slash912006-10-11 11:55
S
Itselläni oli tuossa seiskalla tapana piirellä historian luokkani toinen, ei opettajan käytössä, oleva littu taulu täyteen jotain logoja sun muuta mitkä liittyivät painiin. Aina tunnin jälkeen jäin pyyhkimään ne. Ja hissan numeroksikin tuli kutonen Mutta viime vuonna se nousi ysiin Nyt en kuitenkaan ole enää samassa koulussa joten en voi kuluttaa nykyisiä yhteiskunta opin tunteja siihen
Hyrkanos2006-10-11 14:04
H
"Slfex" kirjoitti: Parempaa paikkaa en keksinyt tälle. Muistan kun saimme joskus ala-asteella lapun, jossa luki että joku tarhapoika oli työntänyt spagettia nenään tai jotain sinnepäin. Lapussa syytettiin SmackDownia (!?) ja että se yllyttää ihmisiä samanlaisiin temppuihin. Tämä siis oli paljon ennen Boogeymania.
No mutta tuollahan on pitkät perinteet, ainakin yhdysvalloissa. Television alkuaikoina paini oli yhdessä klovnien ja länkkäreiden kanssa suurin vaara yleiselle moraalille
Trimoon2006-10-13 12:22
T
Käväsin äskön kerrolisaa.com:issa ja huomasin yhdessä WWE kuvassa että joku oli kommentoinut: wwe matsit on sovituja juttuja. Siis ei helvetti, kuka nyt ei tuota tietäisi. Aina joku käy valaistamassa kaikkia tyhmiä tuolla kommentilla, siis ei helvetti.
Hyrkanos2006-10-13 12:32
H
"Trimoon" kirjoitti: Käväsin äskön kerrolisaa.com:issa ja huomasin yhdessä WWE kuvassa että joku oli kommentoinut: wwe matsit on sovituja juttuja. Siis ei h****tti, kuka nyt ei tuota tietäisi. Aina joku käy valaistamassa kaikkia tyhmiä tuolla kommentilla, siis ei h****tti.
Hmm. Noista viikkokilpailukuvista vois saada tyylikkään viisastelukuvan kun lisäis ton tekstin.