http://www.yucubetoo.com/moves29.html Pikkuisen omatoimisuutta, pliis. Ja koska kyseinen sivusto haluaa salasanan ja käyttäjän, tässä on. Sieltä vain etsimään.
Käyttäjä: wgu2
Salasana: gifs
Hatebreeder2005-12-06 11:38
H
Kobashin finishereistä Burning Hammer saa minut kaikista vähiten syttymään. Onhan se ihan komia, mutta ei kyllä vie voittoa miehen Lariatista tai Orange Crushista.
Mappe2005-12-06 13:08
M
Canadian Destroyer & Double Burning Hammer.
Edit, kaikkien finishereiden kuningas on kuitenkin Tornado Piledriver.
Natural2005-12-06 13:12
N
"Mappe" kirjoitti: Double Burning Hammer.
Klippiä, anyone?
Mappe2005-12-06 15:42
M
"Natural" kirjoitti:
"Mappe" kirjoitti: Double Burning Hammer.
Klippiä, anyone?
Koneelta tuo klippi löytyy, en enään netistä löytäny ku yritin etsiä. Myös Tornado Piledriver on helvetin hieno.. Ehkäpä jopa hienompi kuin Canadian Destroyer.
PS. Jeff Hardy fanit katsokaa http://www.yucubetoo.com/moves/jeff_who.gif.
PS2. Jos jonkun mielestä Moonsault on hieno liike niin etsikää käsiinne double moonsault, ei kyllä omasta mielestä mikään erityisen hieno, mutta hienompi kuin moonsault.
Jack DiBiase2005-12-06 16:00
J
"Mappe" kirjoitti: PS. Jeff Hardy fanit katsokaa http://www.yucubetoo.com/moves/jeff_who.gif
En ole mikään Jeff Hardy fani, enkä tosin Ric Bladenkaan, mutta Jeffin Swanton Monster's ballissa oli ehkä jopa korkeammalta tehty
PS2. Jos jonkun mielestä Moonsault on hieno liike niin etsikää käsiinne double moonsault, ei kyllä omasta mielestä mikään erityisen hieno, mutta hienompi kuin moonsault.
Ja pyh. Kunnon picture perfect moonsaultia (ala esim. Kevin Steen) ei voita mikään. Se että jos joku jackevans tekee voltin häkin katolta tuplana ei tee liikkeestä yhtään sen hienompaa, päinvastoin.
Mappe2005-12-06 16:17
M
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"Mappe" kirjoitti: PS. Jeff Hardy fanit katsokaa http://www.yucubetoo.com/moves/jeff_who.gif
En ole mikään Jeff Hardy fani, enkä tosin Ric Bladenkaan, mutta Jeffin Swanton Monster's ballissa oli ehkä jopa korkeammalta tehty
PS2. Jos jonkun mielestä Moonsault on hieno liike niin etsikää käsiinne double moonsault, ei kyllä omasta mielestä mikään erityisen hieno, mutta hienompi kuin moonsault.
Ja pyh. Kunnon picture perfect moonsaultia (ala esim. Kevin Steen) ei voita mikään. Se että jos joku jackevans tekee voltin häkin katolta tuplana ei tee liikkeestä yhtään sen hienompaa, päin vastoin.
Niin ehk' sinun mielipiteesi, omasta mielestäni taas asiat on niin kuin sanoin.
minna2005-12-06 16:39
M
Tähän on kovin vaikea vastata minun, joka en ole painia katsellut kuin vuoden verran ja jotain satunnaisia matseja sieltä täältä ennen tätä vuotta.
Joka tapauksessa hienoja finisherejä on vaikka mitä. Eniten se on se tyyli millä se myydään. Kuten Stunnerista saa mielestäni huonon (Linda McMahonin "myynti") jossei sitä osota oikein ottaa vastaan.
Pedigree on tehokkaan näköinen finisher, mutta hienoudesta taas en niin tiedä. laskisin kuitenkin suosikki finisheriksi sen kuitenkin.
Hypyt kuten 5 star frog splash ovat taas tyylikkäitä. Niihin ei periaatteessa myyminen vaikuta, koska se perustuu juuri siihen hyppyyn. Olisipa hienoa nähdä tuo Swanton bomb. Ehkäpä sen jostain kaivan vielä esille sitten.
Ja vähän edittiä. Nyt kun katsoin tuon clipin tuosta Canadian destroyerista niin huh Kyllähän tuo vaan on todella komea liike
Hatebreeder2005-12-06 16:52
H
"Jack DiBiase" kirjoitti:
PS2. Jos jonkun mielestä Moonsault on hieno liike niin etsikää käsiinne double moonsault, ei kyllä omasta mielestä mikään erityisen hieno, mutta hienompi kuin moonsault.
Ja pyh. Kunnon picture perfect moonsaultia (ala esim. Kevin Steen) ei voita mikään. Se että jos joku jackevans tekee voltin häkin katolta tuplana ei tee liikkeestä yhtään sen hienompaa, päinvastoin.
Ja myöskin Go Shiozakin. Vaikka nuori kaveri onkin, niin kyllä se moonsaultin tekee niin perkeleen hienosti. Siinä kova tulevaisuuden lupaus Japanille.
Mr. A2005-12-07 14:22
M
F-5 on vaan komia ku se pyörähtää siinä. Canadian Destoyrerikin on hieno ja se vaan on tyylikäs niinku täällä jo sanottiin. Styles Clash oh myös hieno. Itselläni on ollut clippi kun Styles Clash botchataan aika pahasti ja vastaanottaja tuli pahasta niskoilleen
E: Frog Splash on myös hieno Eddien tekemänä(R.I.P) Rey:n ja Chavon tekemät eivät nyt niin ihmeellisiä ollut..
Riveni2005-12-07 17:55
R
"Jack DiBiase" kirjoitti:
Ja pyh. Kunnon picture perfect moonsaultia (ala esim. Kevin Steen) ei voita mikään. Se että jos joku jackevans tekee voltin häkin katolta tuplana ei tee liikkeestä yhtään sen hienompaa, päinvastoin.
Mielestäni on hassua, että kaiken maailman voltti ja muut yleensä tekevät liikkeestä mukamas tehokkaampia, mutta kun kaiken järjen mukaan eivät tee. Sama massa se sieltä alas tulee yhtä suurella voimalla, volteilla/kiepeillä tai ilman. Näyttävä finisher saa olla hieno ja erilainen, mutta turhat mega-acrobatiat ovat vain koomisia.
Miketsu2005-12-07 18:25
M
"JP" kirjoitti: RKO on siitä hieno finisheri, kun saa pamautettua vastustajalleen niin arvaamattomasti. Kuten Taker oli tekemässä chokeslamia niin Randy sai siitä itselleen counterattua RKO:n WM21:ssä.
Onhan noita komeita lopetusliikkeitä muitakin kuten Batista bomb, Angle Slam, Crossface, Pedigree ym...
Mutta kun Orton tekee RKO:n niin se näyttää joskus ihan Stunnerilta johon lisätään hyppy. Niin ja hienoin finisheri on Canadian Destroyer tai Styles Clash.
Top Gunner2005-12-07 19:05
T
Hienoimmat finisherit:
Burning Hammer
Pedigree
F5
Rock Bottom
Five Star Frog Splash
Stunner
Onhan näitä...
Migu.222005-12-07 20:49
M
"Riveni" kirjoitti:
Mielestäni on hassua, että kaiken maailman voltti ja muut yleensä tekevät liikkeestä mukamas tehokkaampia, mutta kun kaiken järjen mukaan eivät tee. Sama massa se sieltä alas tulee yhtä suurella voimalla, volteilla/kiepeillä tai ilman.
Huom. liike-energia volttien aikana/jälkeen on suurempi kuin esim Superflyssa = suurempi teho (impakti). Tietekin jätetään laskuista perus moonsaultit koska niitä ei yleensä hypätä kunnolla.
Ja lempifinishereitä:
Musclebuster on aika rankan näköinen ja varmasti tekee kipeääkin.
Ja kaikkien muidenkin suosikit Burning Hammer ja Canadian Destroyer ovat ihan kivoja.
Itse en oikeastaan (yleensä) lämpene näille japani/indylaisten super über niskoilleen tiputtamisrävellyksistä.
WWEn finishereistä tykkään erityisesti Pedigreestä. Pedigreen voi myös botchata vähän rankemminkin. En nyt muista kuka sen teki mutta pää edellä sieltä tultiin.
Riveni2005-12-07 23:37
R
"Migu.22" kirjoitti:
"Riveni" kirjoitti:
Mielestäni on hassua, että kaiken maailman voltti ja muut yleensä tekevät liikkeestä mukamas tehokkaampia, mutta kun kaiken järjen mukaan eivät tee. Sama massa se sieltä alas tulee yhtä suurella voimalla, volteilla/kiepeillä tai ilman.
Huom. liike-energia volttien aikana/jälkeen on suurempi kuin esim Superflyssa = suurempi teho (impakti). Tietekin jätetään laskuista perus moonsaultit koska niitä ei yleensä hypätä kunnolla.
Itse asiassa ei ole. On totta, että pyöriessä on mukana pyörimisenergiaa, mutta samalla hetkellä kuin pyöriminen loppuu, loppuu myös pyörimisenergia(loogista, eikö?). Ja silloin kokonaisenergia on tasan sama kuin yleensääkkin (Eli siis maan vetovoiman ja massan suhde). Jos oikein tarkkoja ollaan, voi pyöriminen jopa hidastaa osumanopeutta(kyllä, nyt ollaan hyvin pienissä luvuissa). Ainoastaan jos pyörimisliike on "kesken" osuman tapahtuessa, toisin kuin esim. shootingstarpressissä, joka onkin typerä finisheri, saadaan mukaan enemmän voimaa, joka tulee ns. vipuvoimasta, jonka painijan ruumis saa aikaan. Yleensä liikkeet kuitenkin tulevat alas varsin suoraan, eivät vipuvoimalla. Fysiikan lakien mukaan työn loputtua (pyörimisen) myös voima loppuu, joten päästään +-0 tilanteeseen. Tämä pätee käytännössä lähes kaikkiin liikkeisiin, jotka hypätään ylöspäin, sillä yleensä alastuloasento on sama kuin normaaleissa liikkeissäkin(suorana vatsalleen, ei pyörimisestä vaan pudotuksesta pyörimisen loputtua turvallisuuden vuoksi). On kuitenkin liikkeitä, joissa alas todellakin tullaan suoraan pyörimisestä(indyissä näitä näkee, ovat vaarallisia vastaanottaa ja helppoja botchata. WWE:ssä ainoana liikkeenä edustaa jo bannattu 450 Splash), mutta näissäkin liikkeissä voimaerot "normaaleihin" eivät ole niin suuret kuin ovat olevinaan.
Johtopäätös -> pyöriminen on enemmän vain silmänruokaa suuressa osassa liikkeissä.
Hyrkanos2005-12-08 07:24
H
"Riveni" kirjoitti: On totta, että pyöriessä on mukana pyörimisenergiaa,
Onko se jotain sukua riippumisilmiölle?
Migu.222005-12-08 12:28
M
"Riveni" kirjoitti:
Ainoastaan jos pyörimisliike on "kesken" osuman tapahtuessa, toisin kuin esim. shootingstarpressissä, joka onkin typerä finisheri, saadaan mukaan enemmän voimaa, joka tulee ns. vipuvoimasta, jonka painijan ruumis saa aikaan. Yleensä liikkeet kuitenkin tulevat alas varsin suoraan, eivät vipuvoimalla.
Tummennettua tekstiä hain omassa viestissäni, ja lopputekstiä selitin köyhästi myös tuolla Superfly selityksellä. Eli samaa asiaa yritetään selittää vaan eri sanoin.
myrkkymara2005-12-22 20:45
M
Whippersnapper
Lionsault a.k.a Akai Moonsault
Desecrator
Rubix Cube
Pumphandle Slam
Powerbomb (Alphabomb)
F5
Angle Slam
E: Ainiin ja Clothesline from Hell, kukaan ei voi väittää että se on perus Clothesline (ottaa köysistä vauhtia, anyone?)
PowerSlave2006-01-02 15:01
P
F-5 On WWE:ssä kaunein Finsher mitä olen nähnyt,varsinkin isoille miehille heitettynä se oikein mäsähtää. Chokeslam myös suosikkejani, riippuu tietysti kuka sen tekee ja miten .
Lionsault ei itse asiassa ole Asai Moonsault, vaan Quebrada. Asai moonsault tehdään kehän ulkopuolelle.
Tästä typosta saat heittää syyt good ol' Jim Rossille. Ei taida olla ensimmäinen kerta. Aina kun mies yrittää sanoa oikean nimen 'modified-jtn' sijasta, se menee pieleen.
Kvesti2006-01-02 17:27
K
Jackhammer on hienoin finsiheri.
Canadian Destroyer on vähän Siihen kulminoituu se mikä TNA:ssa on pahiten vialla. Uskottavuus ja sen puute. Kun eka kerran näin liikkeen matsissa ihmettelin miksi liikkeen tehnyt jäi maahan makaamaan. Luulin, että liike oli mennyt pieleen. Vasta seuraavalle kerralla tajusin liikkeen olevan roikkuvan tyypin finisheri.
Noita finishereitähän on ihan järkyttävän paljon. En olisi millään uskonut, että niitä on noin paljon. Olen joskus miettinyt, että minkälaisen finisherin sitä itse tekisi, en ole millään keksinyt mitään hyvää.
Lesnar2006-01-10 21:22
L
Mielstäni hienoimpia ovat: Pedigree, Kuristusjuntta, Last Ride ja tietenkin
F-5, koska olen Lesnarin fani.
Crane2006-01-11 09:24
C
Pedigree on näyttävä jos se myydään hyvin. Yritin miettiä suosikki finisheriäni WWE:ssä ja jos ensiksi puhutaan ei-submission liikkeistä, niin kyllä Pedigree, SCM ja Tombstone ovat niitä, jotka hyvin onnistuessaan ovat kärjessä listallani. Jos taas otetaan täysin tekijästä riippumaton (=melkein kuka vaan WWE:n rosterista voisi sen tehdä) finisheri, niin silloin sanoisin parhaaksi Heidenreichin tekemää "Black Hole Slam:ia" vai millä nimellä sitä kutsutaankaan.
Toisaalta sitten taas submission liikkeet finishereinä ovat eniten sydäntä lähellä. Niistä oikeastaan kaikki ovat omalla tavallaan hienoja. Ykkösenä kuitenkin Dragon Sleeper (en muuten muista milloin olisin viimeksi nähnyt Takerin lopettavan matsinsa siihen. Taisi olla useita vuosia sitten SD:ssa kun niin kävi.). Siinä on nimittäin todella hienon näköinen submission liike, ja taatusti aidon näköinen. En nyt muista mitä lukkoa se muistuttaa, mutta sen tiedän, että oikeasti tuommoinen lukko sattuisi aivan hemmetisti.
Toinen suosikkini on Crossface. Siinä vastustajan olkapää on aivan törkeässä paineessa.
Kolmas suosikki on sitten legendaarinen Figure Four Leg Lock. Todella näyttävä, ja taas kerran realistinen lukko, jossa paine polviin on aivan älytön, olettaen tietysti että se tehtäisiin jossain reaalitilanteessa. Kuitenkin kyseessä on uskottava liike.
Beamen2006-01-11 09:48
B
Niitä hienoja on kyllä paljon, mutta parhaimmat kyllä on: Angle Slam,F5, RKO,Styles Clash,Swanton Bomb,Canadian Destroyer,Sweet Chin Music, Angle Lock,Master Lock ja tietenkin Pedigree
penttifan2006-02-15 13:45
P
Ekana tulee mieleen F5, ainakin vähän isommalle miehelle tehtynä ja Canadien Destroyer.Ja jotenkin Jackhammer kolahtaa aika hyvin, edelleenkin vähän isommalle miehelle.
Ja ainiin Styles Clash yläkoydeltä on myös hieno.
P.S Ensimmäinen viesti keskustelijana
Eddie.G2006-02-16 13:37
E
Frogs Splash, Sharpshooter tai Lasso From El Paso Eddie Guerreron tekemänä..!!
EkiRaw2006-02-17 17:06
E
Tuossa äänestyksessä äänestin Chokeslamia. Hienoimmat ovat mielestäni Tombstone ja Chokeslam. On myös useita muita erittäin komeita finishereitä, mutta jos niitä alkaisi listaamaan niin listaa tulisi aivan liikaa.
Albeckinho2006-02-17 18:00
A
-----
MKH902006-02-17 19:22
M
Flip Piledriver, High-Angle Senton Bomb ja Top Rope Double Underhook Facebuster kuuluvat minun suosikkeihini.
Näiden liikkeiden tunnetummat nimethän ovat tietenkin Canadian Destroyer, Swanton Bomb ja Pepsi Plunge.
Flip Piledriver ei ole ehkä kovin hurrattava uskottavuudessaan, mutta sen se todellakin korvaa näyttävyydessään(sitäpaitsi jos tekijä juoksee vastustajaa päin ennen liikettä, ja vastaanottaja on ns. "groggy", tämä näyttää edes jotenkuten uskottavalta, kts. klippi).
Swanton Bomb... spottiapinoinnista kun pidän, tämä on se liike jota odotan hyvin paljon jokaisessa nuoremman Hardyn ottelussa.
Pepsi Plunge, AKA. Top Rope Double Underhook Facebuster, AKA. Top Rope Pedigree... erittäin brutaalin ja aidon näköinen liike.
The Hitman2006-02-19 07:52
T
Hienoimmat ovat omasta mielestäni Canadian Destroyer ja Pepsi Plunge.
Molemmat ovat todella näyttäviä liikkeitä, vaikkeivat ehkä niin tehokkaita.
Onhan niitä muitakin hienoja mutta en jaksa luetella..
Siinä oma lyhyt vastaukseni..
Hyppynen2006-02-19 10:51
H
Miksei ne ole tehokkaita
Hyrkanos2006-02-19 11:12
H
Kun vastustaja nousee niistä. Ei kai sille teholle ole muutakaan määritelmää
3HHH2006-02-21 13:21
3
No tuo moneen kertaan mainittu Canadian Destroyer on hieno liike. WWE:stä ykkösenä Pedigree ja muita hienoja on ainakin Ken Kennedyn Green Bay Plunge vai mikä nyt olikaan, sekä Last Ride vaikken Undertakerin ole sitä kyllä toviin nähnyt käyttävän. Assaul driver on myös komea liike.
Natural2006-02-23 14:38
N
Tuli vain mieleen, että onko kellään Styles Clashia klippinä?
"Saimou" kirjoitti: Kysyy käyttäjää ja salasanaa? Mielestäni ne lukevat jo siinä ikkunassa joka niitä kysyy, mutta ne ovat
wgu2
gifs
Ei kysy edes noita...
Njoo, etsin joskus.
Boogeyman2006-02-24 04:37
B
Mielestäni hienoimmat finisherit on JBL:n Clothesline From Hell, Goldbergin Jackhammer ja Triple H:n Pedigree.
TheChosen2006-02-24 15:05
T
RKO on aika näyttävä. Myös Masterlock ja Figure Four Leg Lock on aika hienoja.
4 Real2006-02-24 17:41
4
RKO on hieno vain jos se myydään hyvin, eikä mitenkään siten, että tullaan polvilleen tai puoliksi selälleen. Myös Pedigree vaatii hyvän myynnin. Mielestäni RVD myi Pedigreen todella nätisti viime RAW:ssa.
Mutta tosin pitäähän melkein kaikki liikkeet myydä hyvin.
penttifan2006-03-01 07:10
P
Myös Chavo Guerrero myi pedigreen hyvin,joskin Ric Flairin myyminen oli täyttä kuraa.
RazorRamone2006-03-18 14:34
R
Omasta mielestäni paras on Canadien Destroyer Petey Williamsin tekemänä. Hart Foundationin Hart Attack on myös aika hieno
blazekillah1872006-03-18 14:58
B
No pistän hienoimpia. Eivät ole missää järjestyksessä.
Psycho Driver tämä on ihan hullun näköinen liike, joka näyttää aina siltä kuin vastustajan niskat taittuisivat pahasti.
Canadian Destroyer Tartteeko tätä edes perustella. Yksinkertaisesti omaperäisin ja hienoimman näköisin liike ja vielä jos osataan myydä voi näyttää jopa tehokkaalta.
Joker Driver Tämäkin on ihan hullu liike. näyttä vaaralliselta erityisesti korkealta tehtynä.
kyllähän niitä on liisääkin, mutta tuossa oli nuo parhaat.
Black Spell2006-03-19 12:00
B
Chokeslam
Varsinkin Kanen tekemänä. Mahtavan alku on aina se kun kane on käsi ilmassa. Käsi on kuin tähtäin vastustajan kurkkuun. Sitten vaan " naps". Käsi on kurkussa kiinni. Sitten tuleekin voimakas ilmalento joka napsauttaa vastustajan kanveesiin. Yksinkertainen ja hieno.
Hornankattila2006-04-04 20:53
H
Vastaan Pedigree, etenkin hyvin myytynä (heti tuli mieleen Jericho, Tajiri, Chavo). Tosin jos sen myy vaikka Kane tai Flair, isku on äärimmäisen kömpelön näköinen.
Useat luovutusfinisherit ovat myös lähellä syäntäni.