Mitäs mieltä olette tästä uudesta voimanpesästä? Minuun tyyppi teki painitaidoillaan vaikutuksen ja on kyllä ihme, ellei tämä mies koskaan pääsisi ME:eihin. Saattaisi ihan hyvin viedä Lesnarin paikan WWEssä jos hänen kykyjään osataan käyttää oikein tämän alkufeudin Simon Deanin kanssa jälkeen. Tietääkö kukaan hänen finisherinsä nimeä?
Bobby Lashley
Lashlight.
"kefka!" kirjoitti:
Mitäs mieltä olette tästä uudesta voimanpesästä?
Tämä vaikuttaa mielenkiintoisalta, innostuin heti kun katsoin Lashleyn matseista pari pätkää.
Löytyhän sieltä pientä alku-kankeutta, mutta se kuuluu pakettiin.
Mutta muuten Lashley tuntuu aivan mahtavalta, katsotaan mihin WWE miehen pistää tulevaisuudessa.
Saattaisi ihan hyvin viedä Lesnarin paikan WWEssä
Tähän en oikein usko. En kuvittele kuitenkaan WWE:n tekevän Lashleystä
mitään aivan Lesnarin/Morganin tyylistä.
"RIP" kirjoitti:"kefka!" kirjoitti:
Mitäs mieltä olette tästä uudesta voimanpesästä?
Tämä vaikuttaa mielenkiintoisalta, innostuin heti kun katsoin Lashleyn matseista pari pätkää.
Löytyhän sieltä pientä alku-kankeutta, mutta se kuuluu pakettiin.
Mutta muuten Lashley tuntuu aivan mahtavalta, katsotaan mihin WWE miehen pistää tulevaisuudessa.
Saattaisi ihan hyvin viedä Lesnarin paikan WWEssä
Tähän en oikein usko. En kuvittele kuitenkaan WWE:n tekevän Lashleystä
mitään aivan Lesnarin/Morganin tyylistä.
Miten voit verrata Lesnaria ja Morgania? Saati sitten, että muka heillä olisi samanlainen tyyli WWE:ssä?
"BlasterMaster" kirjoitti:
Miten voit verrata Lesnaria ja Morgania? Saati sitten, että muka heillä olisi samanlainen tyyli WWE:ssä?
Ääh, tarkoitin nyt kuitenkin sellaista hirveää monsteria.
Lashley on taitava ja voimapesä. Ongelma on kuitenkin se, että WWE möhlää tämänkin tilaisuuden. Jos WWE käyttää häntä oikein kyllä hänestä ME kehittyy.
"Randy-Killer" kirjoitti:
Lashley on taitava ja voimapesä. Ongelma on kuitenkin se, että WWE möhlää tämänkin tilaisuuden.
Kuinka niin? Mielestäni Lashleyn debyytti oli erittäin oivallinen tapa aloittaa miehen pushi. Pikkutekijöitä vastaan aluksi otteluita, että hän saa hiukan tuntumaa hommaan ja sen jälkeen uskottavuutta kerättyään isompien miesten perään. Erittäin hyvä matsi olisi vaikka Armageddonissa Lashley vs. JBL, jonka Lashley veisi. Tulisi uskottavuutta roppakaupalla. Tokikaan en tarkoittanut laadullisesti kovinkaan hyvää ottelua, mutta miehen pushin kannalta olisi varmasti hyvä.
Enpä voi sanoa vaikuttuneeni Lashleyn taidoista, vaikka tosin oletettavasti on hyvä painija, sillä isonkaan miehen on vaikea pärjätä painijana ilman kunnon taitoja, ja sentään noita titteleitä on tullut.
Kovasti tulee miehestä Lesnar mieleen, jostain syystä. Samanlainen kroppa, koko lienee jotain samaa luokkaa, B.L. + meriitit. Mutta kunnon Face alotuksella tuskin tehdään mitään super monsteria.
Nähtäväksi jää onko mies meriittiensä veroinen. Asiantuntijat valittelivat lievää epävarmuutta ja ties mitä vikaa, mutta tekemällähän sen oppii
Kovasti tulee miehestä Lesnar mieleen, jostain syystä. Samanlainen kroppa, koko lienee jotain samaa luokkaa, B.L. + meriitit. Mutta kunnon Face alotuksella tuskin tehdään mitään super monsteria.
Nähtäväksi jää onko mies meriittiensä veroinen. Asiantuntijat valittelivat lievää epävarmuutta ja ties mitä vikaa, mutta tekemällähän sen oppii
Kovasti tulee miehestä Lesnar mieleen, jostain syystä. Samanlainen kroppa, koko lienee jotain samaa luokkaa, B.L. + meriitit. Mutta kunnon Face alotuksella tuskin tehdään mitään super monsteria.
Spoiler
Taitavat kyllä tehdä hemmosta näillä näkymin heelin. Niin paljon muuttui olemus viime jaksosta. Tai noh, saattaahan se olla kuvitteluakin mutta heelimäistä oli meno, eli tuijottelua ja "mahtailua". Hienointa olisi jos tehtäisiin tagteam: Boogeyman ja Lashley .
En innostuisi Lashleysta liikaa, vaikka painitaitoja olisikin kehuttu. Saa nimittäin olla aika lahjakas tyyppi, jos haluaa mustana miehenä saada sellaista pushia mitä esim. Lessu aikoinaan sai.
Mielestäni Lashley on taitava painija. Mies on isokokoinen, vahva ja hänen kroppansa on hyvässä kunnossa, joka miellyttää varmasti nais katsojia. Miehen promotaidoista en osaa sanoa mitään, mutta uskon senkin onnistuvan tältä mieheltä taidokkaasti. Olen nähnyt mieheltä muutaman matsin ja olen erittäin yllättynyt nähdessäni miehen melko hyvät kehätaidot. Vaikka hän onki iso kokoinen painija hän on silti myös nopea. Heti kun näin kyseisen miehen niin minulle tuli heti mieleen Brock Lesnar. Miehet ovat molemmat todella vahvoja ja iso kokoisia painijoita joiden kehä työskentelyä on mukava katsella. Tosin Lesnar on vielä paljon Lasleyta edellä, mutta pienellä harjoitusella tämäkin etumatka on helposti kurottu kiinni.
Mielestäni hän voisi olla tulevaisuuden suuri lupaus, mutta sitä ennen hännellä on tietenkin vielä paljon työtä edessään. WWE:ssä on tällä hetkellä menossa sukupolven vaihdos, sillä uusia tähtiä tulee ja he syrjäyttävät vanhat. Näistä uusista tähdistä mainittakoon nyt, vaikka Randy Orton, Masters, Ken Kennedy ja Lashley. Myös muita uusia tähtiä syntyy koko ajan, mutta nämä olivat vaan esimerkkejä.
Mielestäni hän voisi olla tulevaisuuden suuri lupaus, mutta sitä ennen hännellä on tietenkin vielä paljon työtä edessään. WWE:ssä on tällä hetkellä menossa sukupolven vaihdos, sillä uusia tähtiä tulee ja he syrjäyttävät vanhat. Näistä uusista tähdistä mainittakoon nyt, vaikka Randy Orton, Masters, Ken Kennedy ja Lashley. Myös muita uusia tähtiä syntyy koko ajan, mutta nämä olivat vaan esimerkkejä.
Uudet tulokkaat (Kennedy, Boogeyman, Murdoch) ovat olleet positiivisen vaikuttavia, mutta tämä on ehkä lempparini näistä. Mikissä hän ei kovin hyvältä kuulostanut vielä, mutta eipä tuon tarvitse paljoa puhua. Miksikö hän on niin hyvä? Sama syy kuin Brock Lesnar oli. Tiedä sitten alkaako yleisö popittamaan häntä, tai tuleeko jokin lupaavan uran eteen, mutta uskon että hän selviytyy myös pitkissä matseissa. Olettaisi että USA:n armeijassa saa nääs hyvän kunnon.
"Ressler" kirjoitti:
Mikissä hän ei kovin hyvältä kuulostanut vielä, mutta eipä tuon tarvitse paljoa puhua.
Tähänkin puutteeseen auttaa pari asiaa. Heelaus, RAW ja manageri. Yleensähän nuo isot miehet tarvitsee jonkun puhumaan puolestaan. Michael Knightillakin oli KITT
Joka viikko alan yhä enemmän vakuuttua Lashleyn taidoista. Lashleyn kaltaisissa isoissa miehissä on vaarana, että he painottuvat pelkkään brawliin, muttei Lashley. Hän osaa muutaman hienon suplexin ja olemus on armoton, tuon miehen kanssa ei kukaan haluaisi joutua häkkiin. Mikkitaidoista ei ole sen kummemmin väliä, kunhan ensin saa kehätyöskentelynsä kohdalleen.
Ainoana huonona puolena hänellä ei ole mitään feudia menossa. Jonkunlainen feudi olisi syytä keksiä, sillä ei noita squashejakaan jaksa kauaa katsoa. Nyt kun on ollut tätä RAW vs SD! -feudia ilmassa, niin hänhän voisi ottaa yhteen vaikka Chris Mastersin kanssa. Feudi voisi huipentua vaikkapa 'Manian openeriin. Tästä syystä näkisin Lashleyn mieluummin facena toistaiseksi.
Niin ja tuo finisher eli Dominator on tylsänpuoleinen.
Ainoana huonona puolena hänellä ei ole mitään feudia menossa. Jonkunlainen feudi olisi syytä keksiä, sillä ei noita squashejakaan jaksa kauaa katsoa. Nyt kun on ollut tätä RAW vs SD! -feudia ilmassa, niin hänhän voisi ottaa yhteen vaikka Chris Mastersin kanssa. Feudi voisi huipentua vaikkapa 'Manian openeriin. Tästä syystä näkisin Lashleyn mieluummin facena toistaiseksi.
Niin ja tuo finisher eli Dominator on tylsänpuoleinen.
Lashley Lashley... Iso mies leveydeltään mutta pituudeltaan jää hieman pinemmäksi kuin yleensä, mutta se ei menoa ole todellakaan haitannut kehässä mitä on tullut huomatuksi.
Poika on aika lihaskimppu, muistuttavaa hieman Brockiakin tuolla olemuksellaan. Itse asiassa taidoiltaankin jonkin verran, ehkä hänestäkehittyy vielä todella kelpo painija muutamassa vuodessa. Ei oikein näissä tv-otteluissa ainakaan ole päässyt mitään erikoista tekemään, mitä nyt muutaman squashin samoilla liikkeillä. Lashley heittää kyllä hienon germanin, vai onko se belly to belly suplex? En nyt oikein niin tarkkaa ole ehtinyt katsomaan sitä heittoa kehän toiselta puolelta toiselle puolelle. Mutta hienolta se silti näyttää ja yleisökin tuntuu pitävän. Finisherinä siis Dominator (Lashlight), ei ehkä se näyttävin liike mutta ihan ok näin alkuaikoihin ainakin..
Jos katsotaan mihin Lashley olisi tällä hetkellä kykenevä nousemaan taistelemaan mestaruuksista, olisi kyllä US-mestaruus. Yleisö ei oikein niin paljon anna poppeja, ainakaan vielä ole antanut että wwe häntä pushaisi me tasolle suorilta käsin. US-mestaruus alle ja ehkäpä heel turn jossain vaiheessa kun häviää mestaruuden kunnon kauden jälkeen.. Mutta nykyisen tai tulevan mestarin kanssa pitäisi saada jotain feudin tynkästä aikaiseksi. Tag team mestaruutta en oikein lashleyllä näe koskaan, enemmänkin yksilöpainija hän on. Katsoo mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Poika on aika lihaskimppu, muistuttavaa hieman Brockiakin tuolla olemuksellaan. Itse asiassa taidoiltaankin jonkin verran, ehkä hänestäkehittyy vielä todella kelpo painija muutamassa vuodessa. Ei oikein näissä tv-otteluissa ainakaan ole päässyt mitään erikoista tekemään, mitä nyt muutaman squashin samoilla liikkeillä. Lashley heittää kyllä hienon germanin, vai onko se belly to belly suplex? En nyt oikein niin tarkkaa ole ehtinyt katsomaan sitä heittoa kehän toiselta puolelta toiselle puolelle. Mutta hienolta se silti näyttää ja yleisökin tuntuu pitävän. Finisherinä siis Dominator (Lashlight), ei ehkä se näyttävin liike mutta ihan ok näin alkuaikoihin ainakin..
Jos katsotaan mihin Lashley olisi tällä hetkellä kykenevä nousemaan taistelemaan mestaruuksista, olisi kyllä US-mestaruus. Yleisö ei oikein niin paljon anna poppeja, ainakaan vielä ole antanut että wwe häntä pushaisi me tasolle suorilta käsin. US-mestaruus alle ja ehkäpä heel turn jossain vaiheessa kun häviää mestaruuden kunnon kauden jälkeen.. Mutta nykyisen tai tulevan mestarin kanssa pitäisi saada jotain feudin tynkästä aikaiseksi. Tag team mestaruutta en oikein lashleyllä näe koskaan, enemmänkin yksilöpainija hän on. Katsoo mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Finisherinä siis pumphandle slam, ei ehkä se näyttävin liike mutta ihan ok näin alkuaikoihin ainakin..
Lashleyn finisherinä on Dominator, smarkit ovat nimenneet sen Lashlightiksi.
Lashleylle syötettiin sitten ensimmäinen "oikea" WWE:n painija William Regalista. Matsi oli, kuten odotettua hyvä ja oli hienon näköistä kun Bobby hyökkäsi päälle päin rynnivän britin kimppuun, kun yleensä vastaavissa tilanteissa vain väistetään hyökkääjää Lashley sai myös yhä enemmän poppia, mutta ikävä kyllä USA-chanttien muodossa. No mikäs siinä, jos se auttaa uraa aukeamaan. Ensi viikolla on ehkä Paul Burchillin vuoro, mutta kuka Armageddonissa? Lähitulevaisuutta ajatellen US-vyö sopisi todella komiasti ja veikatenkin matsista Benoit'n kanssa saisi upean, mutta Benoit tarvitsisi uskottavuutta ME paluuseen..
En tiedä miksi...mutta jotenkin tästä tyypistä tulee HHH mieleen...älkää kysykö miksi, mutta aina kun näen sen painivan niin....en tiedä....jos sinä tiedät miksi niin kerro
vaikuttaa mielenkiintoiselta hemmolta, ja on erittäin hyvä painija jopa isokokoiseksi ja tapaus josta varmasti vielä tulee jotain...
vaikuttaa mielenkiintoiselta hemmolta, ja on erittäin hyvä painija jopa isokokoiseksi ja tapaus josta varmasti vielä tulee jotain...
Todella intensiivinen ja vahva tulevaisuuden painija. Ainoa mikä voi toki jarruttaa matkalla huipulle on koko. Lashley on itseasiassa melko lyhyt mies verrattuna moniin ME-miehiin. Ehkä olisi syytä kehittää miehen uskottavuutta muutamalla kunnon tappiolla isoille äijille. Painiahan mies osaa varmasti parhaiten näistä uusista tulokkaista, se ei liene kovinkaan suuri yllätys kun lukee miehen aikaisemmista saavutuksista tavallisen painin saralla.
Spoiler
On nyt sitte ottanu ilmeisesti finisherikseen Spearin? ainakin voitti Finlayn sillä"Crane" kirjoitti:
Lashley on itseasiassa melko lyhyt mies verrattuna moniin ME-miehiin.
Ei se Lesnariakaan haitannut.
Kokonsa ansiosta hän voi olla altavastaajana otellessaan esim. Undertakeria, Khalia tms. vastaan ja voittaa isomman miehen uskottavasti. Seuraava King of the Ring Bobbystä näyttäisi nyt tulevan tosiaan kun Booker T on vain vastustajista jäljellä... Sääli ettei Angle ole finaalissa vastassa.
"Edge#1" kirjoitti:Spoiler
On nyt sitte ottanu ilmeisesti finisherikseen Spearin? ainakin voitti Finlayn sillä
Käyttipähän samaa myöskin Bookeriin Dayssa matsin jälkeen. Eli kyllä tässä taitaa haiskahtaa tuollaista käryä
Itse olen vaikuttunut Lashleyn taidoista. Tyyppi on kehässä ilmiömäisen rauhallinen kaveri. Eivät turhaan käytä hänestä sanaa "soft-spoken". Nyt on kumminkin ollut viimeaikoina WWE:llä pientä virhettä näkyvissä. Ote hyvästä Main Eventeristä lipsuu, kun antoivat Bookerin voittaa Dayssa halpamaisella tavalla eli toisten avustuksella. Ei näin WWE ei näin (Tästähän taitaa tulla mulle vakiolausahdus.)
Kun Lashleylle annettaisiin vaan parempia feudeja ja tasaväkisiä vastustajia niin tästä miehestä saataisiin leivottua oivallisia main eventejä PaPeriVieweihin.
Oma mielipiteeni on, että tämän miehen aivoja pitäisi hetken uittaa HEEL-lammikossa ja pitää tauolla yhden PPV:n välin. Pientä mikkitaitojen hiomista ja sitten vaan paluu kehään räjähtävällä tavalla jonkun päänvaivaksi viikosta toiseen keskeyttämään matseja mitä odottamattomimmilla hetkillä (muullakin tavalla kuin typeränä nyrkittelypainina kehän keskellä). Ehkäpä joku house show'n main event, jossa tyyppi nakkaisi vastustajan pois kehästä kauniissa kaaressa ja tekisi räjähtävän Dominatorin jollekulle ILMAN MITÄÄN SYYTÄ ennenkuin tämä ehtisi edes huomata mitä on päässyt tapahtumaan. Yleisölle saattaisi jäädä hieman WhatTheFuck-olo mutta sehän olisi vain hyvää pushia. Heel-vaihtelu saattaisi sopia tälläiselle pehmolle voimanpesälle. Anteeksi, jos ajatukseni oli kuitenkin jonkun mielestä hieman hiomaton.
"Sliditanko" kirjoitti:
Pientä mikkitaitojen hiomista...
Pientä? Kun Lashleylle lykätään mikki kouraan hän on kuin Suomen jääkiekkojoukkue Ruotsin rynnistyksen edessä, eli kuin peura auton ajovalojen edessä, eli jo valmiiksi hävinnyt. Lashley tarvitsee managerin, ASAP. Se vain tuo mukanaan uudenlaisen ongelman, sillä yleensä vain heelit käyttävät manageria. Lashley on niin uskomattoman babyface että välillä itseänikin hirvittää. Hänen kasvoillaan laitetaan lasta haavoittuneen kanin käpälään, ei murjota säälimättömästi yleisön suosikkeja. Luonnollisesti WWE yrittää muuttaa molempia käsityksiäni, ja toivon todella että he siinä myös onnistuvat. Lesnarkin kaikesta huolimatta oli sekä onnistunut face että loppujen lopuksi riittävän hyvä mikissä.
Mutta eipä olla turhan kriittisiä, Lashley on erittäin hyvä lisä Smackdowniin tällä hetkellä. Hänen mini-Lesnarmainen olemuksensa on uskottava ja hänen voi uskoa voittavan melkein kenet tahansa. Kuvittelin hänet paljon nuoremmaksi kuin mitä hän todella on, joten se kirkkain tulevaisuus WWE:ssä saattaa jäädä tulematta eikä varaa kehittymiselle ole niin paljoa kuin alunperin ajattelin, mutta kyllä hän jotain oppii leikkiessään isojen poikien kanssa. Kehätyöskentely on minun silmissäni hienoa mutta heikkoa huonommat mikkitaidot tulevat olemaan suuri hankaluus jatkossa, ellei hän todella petraa.
Minusta tulisi homoliittojen ylin kannattaja jos pystyisimme parittamaan Lashleyn ja Monty Brownin yhdistäen heidät parhaat puolensa. Samasta syystä voisin kannattaa myös kloonausta. Kumpi vain onnistuu tässä, käännään takkini helposti.
Minä ihmettelen sitä miten vertaatte Lahleytä Lesnariin. Miksi ette mielummin Monty Browniin sillä Lahley on Brownin halpisversio. Tosin ehkä suurin osa teistä ei tiedä kuka Monty Brown on. Siinä varmaan syy eivätkä miehet edes näytä toisiltaan mutta silti Lashley yrittää olla jotain Brownin tapaista. Tosin Brownin Pounce on hieno kun taas Lashleyn spear jotain todella kauheata. Lashleyn painiminen näyttää siltä että hän ei ihan asiaansa osaa ja liikkeet kivulialta. Varsinkin Dominator jolla vastusta lentää aina ties minne ja huonoon asentoon. Ainakin Lashley vs Dean häviäjä syö ällöttäviä hampurilaisia ottelussa. Millainen painija lopettaa ottelun Powerslamiin? Voi elämä ja Lashley (joo ja Benjamin). Mikkitaidot Cena/Mysterio tasoa joten ei siitä alemmaksi voi oikein mennä. Surkeat. Brown taas loistaa mikissä... period!
"The Great Samu" kirjoitti:
Minä ihmettelen sitä miten vertaatte Lahleytä Lesnariin. Miksi ette mielummin Monty Browniin sillä Lahley on Brownin halpisversio.
Koska Lashley muistuttaa melkoisesti Lesnaria, eikä juurikaan Brownia. Kaikki neekerit eivät ole toistensa versioita
Minunkaan silmääni Brown ja Lashley eiväy juuri muistuta toisiaan, paitsi tosiaan ihonväriltään. Tietysti molemmilla on tällä hetkellä käytössä samantyyppinen finisher. Näistä Lashleyn Spear näyttää kyllä Pouncea paremmalta (hei, mikäpä ei?), mutta se taitaa johtua vain alitajuisesta vertailusta Edgen pohjanoteerausversioon. Dominator oli parempi, vaikkei kummoinen ollutkaan ja meni usein vähän sinne päin. Ehkä joku crucifix bomb toimisi.
Koiranpentunaama ja mikkitaidot ovatkin sitten vaikeampi juttu. Mielenkiintoista nähdä, mihin suuntaan miehen gimmick kehittyy.
Koiranpentunaama ja mikkitaidot ovatkin sitten vaikeampi juttu. Mielenkiintoista nähdä, mihin suuntaan miehen gimmick kehittyy.
Onneksi mikkitaidot ovat helpommin opeteltavissa kuin painitaidot. Jos Bob oppii joskus puhumaan, niin toivottavasti ei ala miksikään moottoriturvaksi, vaan pikemminkin uudeksi Benoit'ksi.
Mitä tulee ilmeeseen, niin onhan niissä jotain koiranpentumaisuutta, mutta samalla sellaista intensiivisyyttä, joka antaa odottaa odottamatonta
Mitä tulee ilmeeseen, niin onhan niissä jotain koiranpentumaisuutta, mutta samalla sellaista intensiivisyyttä, joka antaa odottaa odottamatonta
Mielestäni heppu vaikuttaa todella paljon Lesnarin korvaajalta, mikä on sinänsä huono juttu koska siinä tapauksessa Brockin paluu on aika epätodennäköistä (jos se nyt koskaan on ollut todennäköistä). Lashleyssä on paljon potentiaalia huipuksi, eikä hän nytkään huono ole. Liikevalikoimaa voisi tietenkin laajentaa mutta onhan hänellä jo kaksi hyvää lopetusliikettä. Spearin käyttäminen ja olemus yleensäkin vaikuttaa myös siltä kuin hänestä oltaisiin tekemässä yhdistelmää Lesnarista ja Goldbergistä, mikä ainakin omaan korvaani kuullostaa hyvältä.
Niin, mutta entäs jos Lashleystä ja Lesnarista tehtäisiin tag team?
"Lashley" kirjoitti:
Niin, mutta entäs jos Lashleystä ja Lesnarista tehtäisiin tag team?
Asiaan varmaan vaikuttaa Lesnarin olevan poissa WWE-kuvioista.
Nostetaans tämä ketju ylös..
Bobby Lashley on yksi WWE:n tämän hetken tylsimmistä painijoista.
Syitä lienee mm: -Lashley on ECW mestari
1.Hän ei sovi ECW:n imagoon.
2. Hän on paska HC matseissa.
3.Hän ei ole vielä valmis päämestariksi.
4.Hän on huono mikissä
5.Hänen kasvoista tulee mieleen lapsen kasvot
6.Hänen matsit ovat tylsiä
7.Onko hän karismaattinen?
8. Hänen gimmick on laimea ja tylsä
Mjooh en kuitenkaan heittäisi Lashleytä roskakoriin sillä hän voisi olla minun mielestä paljon mielenkiintoisempi:
1.Jos hänellä olisi päässään joku hieno maski ja hän olisi jonkinlainen hirviö. Tietty jonkinlainen hirveä manageri myös hänelle.. (abyss-mitchell)
2.Itse olen ajatellut Lashleytä sellaiseen armeija Stableen missä olisi vaikkapa Hardyt, Lashley ja joku uusi ME joka on oikeasti taitava, Näin Lashleyn rooliksi jäisi lähinnä henkivartijan hommat ja hän menisi kaikille ihan hyvin kun hän tekisi silloin tällöin pari voimaliikettä.
Joo-o aika näyttää mikä on Lashleyn tulevaisuus tällä hetkellä hän on tylsä vaikka hän on kyllä ihan ok painija parempi kuin vaikkapa Batista taidoiltaan mutta Batista on karismaattisempi jne..
Bobby Lashley on yksi WWE:n tämän hetken tylsimmistä painijoista.
Syitä lienee mm: -Lashley on ECW mestari
1.Hän ei sovi ECW:n imagoon.
2. Hän on paska HC matseissa.
3.Hän ei ole vielä valmis päämestariksi.
4.Hän on huono mikissä
5.Hänen kasvoista tulee mieleen lapsen kasvot
6.Hänen matsit ovat tylsiä
7.Onko hän karismaattinen?
8. Hänen gimmick on laimea ja tylsä
Mjooh en kuitenkaan heittäisi Lashleytä roskakoriin sillä hän voisi olla minun mielestä paljon mielenkiintoisempi:
1.Jos hänellä olisi päässään joku hieno maski ja hän olisi jonkinlainen hirviö. Tietty jonkinlainen hirveä manageri myös hänelle.. (abyss-mitchell)
2.Itse olen ajatellut Lashleytä sellaiseen armeija Stableen missä olisi vaikkapa Hardyt, Lashley ja joku uusi ME joka on oikeasti taitava, Näin Lashleyn rooliksi jäisi lähinnä henkivartijan hommat ja hän menisi kaikille ihan hyvin kun hän tekisi silloin tällöin pari voimaliikettä.
Joo-o aika näyttää mikä on Lashleyn tulevaisuus tällä hetkellä hän on tylsä vaikka hän on kyllä ihan ok painija parempi kuin vaikkapa Batista taidoiltaan mutta Batista on karismaattisempi jne..
Lashley on perus-WWE tapaus.
1. Tulokas tulee ja hänestä pidetään
2. Nyt Lashleylla sanotaan olevan taitoja
3. Lashley nostetaan U.S-mestaruuden hakuun
4. Lashley vetää tasaista rataa
5. Lashley nostetaan isoihin kuvioihin
6. Nyt ihmiset alkavat katsoa Lashleyta toisella silmällä, tarkkaavaisemmin ja huomaavat tämän huonot puolet
7.Meh.
Lashley on sinänsä tyypillinen tapaus. Hänet olisi pitänyt pitää Midcardissa. Mutta mitä jos hänet olisikn pidetty siellä pari vuotta? "MIKSEI TEH LASHLEYLLE ANNETA PUSHIA OMGOMG"
Tämä kyseinen tapahtuma olisi johtanut kauheaan heattiin WWE:tä kohtaan. Ja tämä tapahtuma, että Lashley nostettiin, johti siihen että me valitamme nurkassa WWE:n tyhmyyttä kun Lashleysta tulikin yhtäkkiä tylsä.
Perus WWE-tapaus.
1. Tulokas tulee ja hänestä pidetään
2. Nyt Lashleylla sanotaan olevan taitoja
3. Lashley nostetaan U.S-mestaruuden hakuun
4. Lashley vetää tasaista rataa
5. Lashley nostetaan isoihin kuvioihin
6. Nyt ihmiset alkavat katsoa Lashleyta toisella silmällä, tarkkaavaisemmin ja huomaavat tämän huonot puolet
7.Meh.
Lashley on sinänsä tyypillinen tapaus. Hänet olisi pitänyt pitää Midcardissa. Mutta mitä jos hänet olisikn pidetty siellä pari vuotta? "MIKSEI TEH LASHLEYLLE ANNETA PUSHIA OMGOMG"
Tämä kyseinen tapahtuma olisi johtanut kauheaan heattiin WWE:tä kohtaan. Ja tämä tapahtuma, että Lashley nostettiin, johti siihen että me valitamme nurkassa WWE:n tyhmyyttä kun Lashleysta tulikin yhtäkkiä tylsä.
Perus WWE-tapaus.
"Velocity" kirjoitti:
Lashley on sinänsä tyypillinen tapaus. Hänet olisi pitänyt pitää Midcardissa. Mutta mitä jos hänet olisikn pidetty siellä pari vuotta? "MIKSEI TEH LASHLEYLLE ANNETA PUSHIA OMGOMG"
Totta. Yleensä ketään ei pitäisi nostaa mestariksi (paitsi ehkä "siirtymäkausi"-mestariksi) kovin tuoreena. Ei väliä miten hyvä tämä on.
Joo, Lashley sitten meni ensimmäisenä rikkomaan Masterlockin. Itse en pidä vaan Lashley'ta ensimmäisenä, joka on onnistunut tämän tekemään, vaan hyvin monet ovat aikaisemmin päässeet otteesta irti, tavalla tai toisella. Yleensä siihen on tullut joku väliin tai sitten Masters on vain yksinkertaisesti heittänyt vastustajan päin tuomaria tms. Nyt sitten WWE:kin on saanut taakan harteiltaan ja antanut vihdoin jollekin sen kunnian rikkoa (virallisesti) Masterlock, ja mikäs sen sopivampaa kuin antaa kaikki kunnia nuorelle superlupaukselle Bobby Lashley'lle, jota ollaan muutenkin näköjään pushaamassa oikein kunnolla.
Yleisesti Lashley'sta. Pidin hänestä paljon enemmän uransa alkuaikoina Smackdownissa, kun hän taisteli US -vyöstä yms, mutta nyt kun hänet pistettiin ECW:hen pilaamaan se vähäinenkin extreme koko show'sta, niin itseäni henkilökohtaisesti v*****aa. Lashley sopisi huomattavasti paremmin Mid-Cardiin.
Yleisesti Lashley'sta. Pidin hänestä paljon enemmän uransa alkuaikoina Smackdownissa, kun hän taisteli US -vyöstä yms, mutta nyt kun hänet pistettiin ECW:hen pilaamaan se vähäinenkin extreme koko show'sta, niin itseäni henkilökohtaisesti v*****aa. Lashley sopisi huomattavasti paremmin Mid-Cardiin.
Ei Lashley eka ollut kuka masterlockin rikkoi. Eka oli viime jouluna siellä irakissa kun joku sotilas rikkoi sen. Mutta "virallisesti" lashley rikkoi ekana sen.
Itseasiassa Lashley oli eka joka varsinaisesti rikkoi Masterlockin. Shawn Michael, John Cena ja se joku sotilas toki onnistuivat pääsemään irti, muilla keinoin. Haasteen ideahan oli saada Mastersin kädet irtoamaan toisistaan (ilman että tämä itse niitä irrottaa.
Yleisesti Lashley'sta. Pidin hänestä paljon enemmän uransa alkuaikoina Smackdownissa, kun hän taisteli US -vyöstä yms, mutta nyt kun hänet pistettiin ECW:hen pilaamaan se vähäinenkin extreme koko show'sta, niin itseäni henkilökohtaisesti v*****aa. Lashley sopisi huomattavasti paremmin Mid-Cardiin.Tätä väitettä en voi millään ymmärtää, että Lashley olisi pilannut sen vähäisenkin extremen, mitä ECW:ssa oli. WWE päätti yksinkertaisesti lopettaa sen vähäisenkin hardcoren samoihin aikoihin (oikeastaan kuukautta aiemmin), kun Lashley voitti mestaruuden. Joten se, että Lashley pilasi extremen on täyttä paskapuhetta, koska yhtiö yksinkertaisesti päätti muutaa ECW:n täysin hardcorettomaksi.
Oma mielipiteeni Lashleytä kohtaan on todella negatiivinen. Itse asiassa, vihaan häntä eniten koko painimaailmassa. Tämä on tietenkin osittain bookkauksen syytä, mutta siitä huolimatta, kaikki kiukkuni kohdistuu suoraan häneen. Olen yleensä selitellyt itselleni, että tämänkaltaiset painitaidottomat henkilöt ovat päässeet asemaansa karismalla, (vertaa Batista) mutta Lashleyssä ei ole mitään karismaan liittyvää, edes ulkonäöllisesti. Vihaan hänen vauva/koiranpentu-lookkiaan. Mikissäkin hän on todella surkea. Hänessä ei yksinkertaisesti ole mitään hyvää paitsi nopeus ja muutamat yksittäiset liikkeet. Ja pelkillä näillä eväillä ei yksinkertaisesti päästä minnekään (ainakaan minun silmissäni). Itse en kelpuuttaisi Lashleytä edes Midcardiin, korkeintaan jobberiksi.
"finlay" kirjoitti:Yleisesti Lashley'sta. Pidin hänestä paljon enemmän uransa alkuaikoina Smackdownissa, kun hän taisteli US -vyöstä yms, mutta nyt kun hänet pistettiin ECW:hen pilaamaan se vähäinenkin extreme koko show'sta, niin itseäni henkilökohtaisesti v*****aa. Lashley sopisi huomattavasti paremmin Mid-Cardiin.Tätä väitettä en voi millään ymmärtää, että Lashley olisi pilannut sen vähäisenkin extremen, mitä ECW:ssa oli. WWE päätti yksinkertaisesti lopettaa sen vähäisenkin hardcoren samoihin aikoihin (oikeastaan kuukautta aiemmin), kun Lashley voitti mestaruuden. Joten se, että Lashley pilasi extremen on täyttä paskapuhetta, koska yhtiö yksinkertaisesti päätti muutaa ECW:n täysin hardcorettomaksi.
Oma mielipiteeni Lashleytä kohtaan on todella negatiivinen. Itse asiassa, vihaan häntä eniten koko painimaailmassa. Tämä on tietenkin osittain bookkauksen syytä, mutta siitä huolimatta, kaikki kiukkuni kohdistuu suoraan häneen. Olen yleensä selitellyt itselleni, että tämänkaltaiset painitaidottomat henkilöt ovat päässeet asemaansa karismalla, (vertaa Batista) mutta Lashleyssä ei ole mitään karismaan liittyvää, edes ulkonäöllisesti. Vihaan hänen vauva/koiranpentu-lookkiaan. Mikissäkin hän on todella surkea. Hänessä ei yksinkertaisesti ole mitään hyvää paitsi nopeus ja muutamat yksittäiset liikkeet. Ja pelkillä näillä eväillä ei yksinkertaisesti päästä minnekään (ainakaan minun silmissäni). Itse en kelpuuttaisi Lashleytä edes Midcardiin, korkeintaan jobberiksi.
Eiköhän hänen olemuksensa ole ihan MIdcardin arvoinen. En ole ikinä nähnyt ketään niinkin isoa Jobberia.
En itsekkään pidä hänestä, mutta kyllä hän ennen veti ihan kohtuullisia matseja. Siis ennenkuin meni ECW´hen. Ja yllätys kyllä hän saa yleisön mukaan. En tiedä kylläkään miksi, mutta näin se vaan on. Hän pääsi liian äkkiä päämestaruuden haltijaksi eikä hänelle ehtinyt kertyä kokemusta. Tosiaan kuitenkin samoin kävi Lesnarille, mutta hän oli vaan jotenkin hyvin mielenkiintoinen hahmo vaikka ei paljoa eroa Lashleystä. Lesnarillakaan ei ole mikkitaitoja ja hänelläkin on pieni Babyface- naama, mutta kroppa on miehekäs. Painitaidot Lesnarilla vaan oli mahtavasti kohdallaan. Kuitenkin Lashleystäkin voisi joskus tulla vielä ihan mukava hahmokin, jos vaan hänelle annettaisiin edes vähän aikaa kerätä kokemusta. Ehkä pari kolme vuotta vielä eteenpäin.
Okei. Voi olla jonkin verran vanha topikki, mutta en välitä.
Ensimmäisenä sanon mielipiteeni lyhyesti.
Lashley on P*SKA!
Vihaan häntä. Karismaa on liian monella enemmän kuin hänellä. Äijästä tulee minullekkin mieleen Lesnar, ja sen lisäksi GOLDBERG, joka taas tuo veren maun suuhun. Spear on ensinnäkin aina minusta näyttänyt ylitäyttyneiden nallejen tehdessä sitä erittäin typerältä. Lashley pilaa kaiken, aivan kuten Cena. Hyvänä esimerkkinä Masterlock, ja
Katsoin taannoin sitä ECW:n jaksoa, missä Lashley pääsi KERRANKIN mikkiin ja
missä Dupree tuli myöhemmin jobbaamaan Lashleylle. Tuli hyvä mieli kun yleisö buuasi Lashleylle tämän sanottua jotain pahaa Big Showsta.
Äijähän on täys nalle kuten tiedätte. Hän on täydellinen Midcarderi. Liian nopeaa pushia, kyllä vain. En seuraa hänen matsejaan, joten painitaidoista en voi sanoa mitään. Kuulemieni mukaan aika huonot. Jopa Goldberg teki hienommin Spearinsa, kun taas Lashleyn Spear näyttää enemmän siltä kuin hän vain syöksyisi. En osaa tarkalleen selittää, mutta sen ei pitäisi häiritä. Hail Goldberg With His Spear.
Palaan ehkä uudestaan valittamaan Lashleystä, mutta nyt kyllästyin kun puhuin liikaa totuuksia.
Ensimmäisenä sanon mielipiteeni lyhyesti.
Lashley on P*SKA!
Vihaan häntä. Karismaa on liian monella enemmän kuin hänellä. Äijästä tulee minullekkin mieleen Lesnar, ja sen lisäksi GOLDBERG, joka taas tuo veren maun suuhun. Spear on ensinnäkin aina minusta näyttänyt ylitäyttyneiden nallejen tehdessä sitä erittäin typerältä. Lashley pilaa kaiken, aivan kuten Cena. Hyvänä esimerkkinä Masterlock, ja
Spoiler
Kun hän voitti Umagan, Chris Mastersin, Visceran ja Shane McMahonin RAWssa. Eniten ärsyttää Masters, koska hän on jobannut JO KOLME matsia. Ensin matsit IC:stä ja nyt LashleylleKatsoin taannoin sitä ECW:n jaksoa, missä Lashley pääsi KERRANKIN mikkiin ja
missä Dupree tuli myöhemmin jobbaamaan Lashleylle. Tuli hyvä mieli kun yleisö buuasi Lashleylle tämän sanottua jotain pahaa Big Showsta.
Äijähän on täys nalle kuten tiedätte. Hän on täydellinen Midcarderi. Liian nopeaa pushia, kyllä vain. En seuraa hänen matsejaan, joten painitaidoista en voi sanoa mitään. Kuulemieni mukaan aika huonot. Jopa Goldberg teki hienommin Spearinsa, kun taas Lashleyn Spear näyttää enemmän siltä kuin hän vain syöksyisi. En osaa tarkalleen selittää, mutta sen ei pitäisi häiritä. Hail Goldberg With His Spear.
Palaan ehkä uudestaan valittamaan Lashleystä, mutta nyt kyllästyin kun puhuin liikaa totuuksia.
"Newe" kirjoitti:
Mielestäni Lashley on taitava painija. Mies on isokokoinen, vahva ja hänen kroppansa on hyvässä kunnossa, joka miellyttää varmasti nais katsojia. Miehen promotaidoista en osaa sanoa mitään, mutta uskon senkin onnistuvan tältä mieheltä taidokkaasti. Olen nähnyt mieheltä muutaman matsin ja olen erittäin yllättynyt nähdessäni miehen melko hyvät kehätaidot. Vaikka hän onki iso kokoinen painija hän on silti myös nopea. Heti kun näin kyseisen miehen niin minulle tuli heti mieleen Brock Lesnar. Miehet ovat molemmat todella vahvoja ja iso kokoisia painijoita joiden kehä työskentelyä on mukava katsella. Tosin Lesnar on vielä paljon Lasleyta edellä, mutta pienellä harjoitusella tämäkin etumatka on helposti kurottu kiinni.
Hehe. Repeilin vähän, kun selasin tätä topickia tylsyyspäissäni. Tällainen viesti löytyi etusivulta. On se kyllä hauska huomata miten ihmisten mielipiteet muuttuvat, vuodessa (kahdessa.).
...Tai sitten voisin mennä jo nukkumaan.
Todellakin piti, nimittäin Newe / Zero ei ole muita viestejä tähän topickiin kirjoittanut.
On aika nostaa tätäkin topicia ylös. Lashleysta on ollut melko paljon keskustelua viime aikoina koskien hänen palutaan, jonka ajankohta huhujen mukaan olisi tämän kuun aikana. Mitä uskotte Lashleylle keksittävän paluunsa jälkeen? Sekaantuuko hän Armageddonissa Ortonin ja Jerichon otteluun, eli nousisi välittömästi takaisin ME:hen, vai käykö hän tässä välissä joitakin pienempiä feudeja? Itse en Lashleyta haluaisi ME:ssä nähdä, mutta olisi mielenkiintoista, jos Lashleysta tehtäisiin heel. RAW'ssa on tällä hetkellä niin paljon huippunimiä, etten pitäisi pahana, jos Lashley päätettäisiin siirtää esim. SD:hen feudaamaan Batistan kanssa tai kenties US -mestaruudesta, mutta se onkin jo toiveajattelua.
Tällä hetkellä Lashley vaan tarvitsisi kokemusta. Ei hänessä paljon muuta vikaa olekkaan vaan se tieto että hän oli WWE:sä vuoden ja jo pääsi "päämestariksi" ECW´sä. Myöskin hänen koiranpentuilme, jolle ei voi olla vihainen, vie häneltä sen pelottavuuden.
Mutta Bobby Lashleystä on potentiaalisuutta seuraavaksi Brock Lesnariksi. Miksi? Hän on juuri kuin Lesnar. Lashnar, vai miten te sen sanotte, on isokokoinen lihaskimppu, nopea, ommaa komean näköiset liikkeet esim Belly-To-Belly, jonka Lesnar ommasi mahtavasti. Finisher on toimiva, käyttäkööt sitten Spearia tai Dominatoria, ne sopii Lashleyn kokoon.
Mutta miinuspuolet on juuri liian nopea push. Tämä on juuri kuin EWR:sä, liiallinen push tuo Heatia. Lashley kyllä toimii Raw:sa ja voisi pysyäkkin siellä, mutta odottakaa edes vielä vuosi. Rakentakaa Lashleylle heel-imagoa ja toteuttakaa se hyvin. Sitten Lashley saattaisi olla valmis jopa WWE mestaruuteen.
Mutta Bobby Lashleystä on potentiaalisuutta seuraavaksi Brock Lesnariksi. Miksi? Hän on juuri kuin Lesnar. Lashnar, vai miten te sen sanotte, on isokokoinen lihaskimppu, nopea, ommaa komean näköiset liikkeet esim Belly-To-Belly, jonka Lesnar ommasi mahtavasti. Finisher on toimiva, käyttäkööt sitten Spearia tai Dominatoria, ne sopii Lashleyn kokoon.
Mutta miinuspuolet on juuri liian nopea push. Tämä on juuri kuin EWR:sä, liiallinen push tuo Heatia. Lashley kyllä toimii Raw:sa ja voisi pysyäkkin siellä, mutta odottakaa edes vielä vuosi. Rakentakaa Lashleylle heel-imagoa ja toteuttakaa se hyvin. Sitten Lashley saattaisi olla valmis jopa WWE mestaruuteen.
Do we love Bobby?
http://youtube.com/watch?v=b03xiugLMTk
http://youtube.com/watch?v=b03xiugLMTk
Nyt kun Lashley on poistumassa WWE'n palkkalistoilta, aion tuoda henkilökohtaiset mieleipiteeni (Nodachin pyynnöstä) esiin. Oli aika, jolloin en Bobbysta pitänyt ja oli ja on edelleenkin aika, milloin hänestä tykkäsin enemmän tai vähemmän.
Lashley oli jo aloittaessaan SmackDownissa kuumaa kamaa. Hänen liikearsenaalinsa oli laaja kokoonsa nähden ja vihreyttä ei näkynyt otteluiden sisällä lähes muussa kuin sulavuudessa. No Lashley kuitenkin pinnalle päästyään alkoi monipuolistamaan liikkumistansa ja tapaansa viedä omat, ja vastustajan liikkeet uskottavan oloisesti loppuun saakka. Voitto United States mestari JBL'stä oli ensimmäinen harppaus kohti vihan porrasta smarkien keskuudessa. Tässä vaiheessa Bobby oli minulle aivan kuin ilmaa. Hänen läsnäolonsa tapahtumissa ja viikottaisissa showeissa ei merkinnyt minulle lähes mitään. Perushyvä power/brawler painija vaikutti tulevaisuuden kannalta hyvältä, mutta vain laimeasti. Tuskin kukaan oli vielä täysin Bobbyn kannalla, tai häntä vastaan. Nimi oli vain yksi muiden joukossa.
Sitten tapahtui siirtyminen ECW'n puolelle. Hän oli jo kerännyt aimoläjän vihaajia peräänsä, mutta silti suurin osa vielä piti hänestä.
Lopullinen niitti oli kuitenkin voitto ECW'n mestaruudesta, joka omastakin mielestäni pilasi ECW'n imagon. Bobby ei ole extreme-tyylinen painija, eikä edes lähelle. Hän oli kaikenlisäksi liian kokematon mestaruuteen, jonka voittoon pitäisi tarvita kova työ ja arvostus.
RAW'hon siirryttyään hän aloitti feudin John Cenan kanssa. Pääasiana oli taas saada Bobby mestaruusjahtiin, mutta mies tipahti myöhemmin kokonaan pois pääbisneksistä. Loukkaantumisen jälkeen hän kuitenkin teki päätöksensä WWE'n suhteen ja nyt kaikki 'vihaajat ovat iloisia.
_______
Lashley on omasta mielestäni sulavaa ja mukavaa katsottavaa kehässä. Hän on lihaksikas ja vahva, jonka takia useimmat painijat tietyissä piireissä lytätään tyystin. Bobbyssa on vain sitä ainesta tekemään juuri tätä hommaa juuri tällä tyylillä. Viihdyttävyys mikin kannalta ei ole ehkä hänen paras piirteensä, mutta vetää senkin ihan kiitettävästi loppuun saakka. Hän on myös uskottava haastaja päämestaruudelle, mutta kuitenkin vielä liian vihreä siihen touhuun, vaikka Main Eventissä pitkään olikin. Omaa potentiaalit mestaruuksien voittamiseen ja kantamiseen monien kieltelyistä huolimatta.
Lashley oli jo aloittaessaan SmackDownissa kuumaa kamaa. Hänen liikearsenaalinsa oli laaja kokoonsa nähden ja vihreyttä ei näkynyt otteluiden sisällä lähes muussa kuin sulavuudessa. No Lashley kuitenkin pinnalle päästyään alkoi monipuolistamaan liikkumistansa ja tapaansa viedä omat, ja vastustajan liikkeet uskottavan oloisesti loppuun saakka. Voitto United States mestari JBL'stä oli ensimmäinen harppaus kohti vihan porrasta smarkien keskuudessa. Tässä vaiheessa Bobby oli minulle aivan kuin ilmaa. Hänen läsnäolonsa tapahtumissa ja viikottaisissa showeissa ei merkinnyt minulle lähes mitään. Perushyvä power/brawler painija vaikutti tulevaisuuden kannalta hyvältä, mutta vain laimeasti. Tuskin kukaan oli vielä täysin Bobbyn kannalla, tai häntä vastaan. Nimi oli vain yksi muiden joukossa.
Sitten tapahtui siirtyminen ECW'n puolelle. Hän oli jo kerännyt aimoläjän vihaajia peräänsä, mutta silti suurin osa vielä piti hänestä.
Lopullinen niitti oli kuitenkin voitto ECW'n mestaruudesta, joka omastakin mielestäni pilasi ECW'n imagon. Bobby ei ole extreme-tyylinen painija, eikä edes lähelle. Hän oli kaikenlisäksi liian kokematon mestaruuteen, jonka voittoon pitäisi tarvita kova työ ja arvostus.
RAW'hon siirryttyään hän aloitti feudin John Cenan kanssa. Pääasiana oli taas saada Bobby mestaruusjahtiin, mutta mies tipahti myöhemmin kokonaan pois pääbisneksistä. Loukkaantumisen jälkeen hän kuitenkin teki päätöksensä WWE'n suhteen ja nyt kaikki 'vihaajat ovat iloisia.
_______
Lashley on omasta mielestäni sulavaa ja mukavaa katsottavaa kehässä. Hän on lihaksikas ja vahva, jonka takia useimmat painijat tietyissä piireissä lytätään tyystin. Bobbyssa on vain sitä ainesta tekemään juuri tätä hommaa juuri tällä tyylillä. Viihdyttävyys mikin kannalta ei ole ehkä hänen paras piirteensä, mutta vetää senkin ihan kiitettävästi loppuun saakka. Hän on myös uskottava haastaja päämestaruudelle, mutta kuitenkin vielä liian vihreä siihen touhuun, vaikka Main Eventissä pitkään olikin. Omaa potentiaalit mestaruuksien voittamiseen ja kantamiseen monien kieltelyistä huolimatta.
Harmi että mies lähti niin aikaisin, itse pidin tyypistä.
Alussahan oli tyypillistä alkukankeutta, mutta nopeasti kuitenkin tuntui saavan "otteen" painista ja varmasti olisi mestaruuksiakin voittanut, harmi että nyt kävi miten kävi.
Alussahan oli tyypillistä alkukankeutta, mutta nopeasti kuitenkin tuntui saavan "otteen" painista ja varmasti olisi mestaruuksiakin voittanut, harmi että nyt kävi miten kävi.
Bobby Lashleya huhutaan paljon TNA:han ja kerrotaan mm. Anglen ja Booker T:n haluavan hänen liittymään jengiin. En oikein tiedä miten suhtautuisi. Lashley on kuitenkin nuori ja nouseva tähti, eikä mikään has-been, mutta kuten niin moneen kertaan on todettu, voisi TNA edes joskus yrittää rakentaa omiakin tähtiä. Kuitenkaan minulla ei niin negatiivisia ajatuksia ole tähän kuin varmasti monella muulla.
Tuntuu ihankuin siltä, että kaikki WWE:n entiset painijat tuppautuvat menemään TNA:han. Olisi Lashley vaan tullut takaisin WWE:hen. Itse Lashleysta en koskaan varsinaisesti pitänyt, mutta veti WWE:ssä ihan hyviä matseja esim. Fit Finleyn kanssa. Eikös Lashleyn pitänyt mennä MMA:han?
"Markka" kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=c_d3wcYgOTM
Tuntuu ihankuin siltä, että kaikki WWE:n entiset painijat tuppautuvat menemään TNA:han. Olisi Lashley vaan tullut takaisin WWE:hen. Itse Lashleysta en koskaan varsinaisesti pitänyt, mutta veti WWE:ssä ihan hyviä matseja esim. Fit Finleyn kanssa. Eikös Lashleyn pitänyt mennä MMA:han?