Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Huonoin ottelu minkä olet nähnyt?

Jos tässä lähihistoriaa muistelee, niin harvemmin näkee niin kaameaa matsia kuin JBL vs. Boogeyman.
Huonointa ottelua en tiedä sillä jokainen John Cenan otteluista on huono. WWEn historian huonoin mestari ja jopa Ludvig Borga oli parempi kuin John Cena ja karismaakin mieheltä löytyi. Oikeastaan tarkemmin ajateltuna ei Ludvig Borga niin huono ollutkaan verrattuna muihin hänen kokoisiin kavereihin ja siihen miten erilainen WWE (silloinen WWF) oli 90-luvun alussa. Olisi oikeastaan ihan mukavaa nähdä Halme nykypäivänäkin WWEss sillä onhan mies suunnillee samaa kokoluokkaa Batistan kanssa, tosin karismaattisempi ja taitavampi. Taisin vähän eksyä aiheesta, mutta kun se on surullinen tosi asia että WWE mestari on otellut WWEn historian huonoimmat ottelut.
JBL vs. Boogeyman Royal Rumble 2006, koska Boogeyman ei omista ollenkaan painitaitoja, ja JBL squashattiin aivan liian helposti. Myös Gene Snitskyn matsit ovat yleensä aivan kuraa. Mies kun ei hallitse muutakuin Big Bootin ja jonkun Pumphandle Slamin.
^^ Mitkä perustelut nyt jäin aivan hiljaiseksi.

No monet WWE matsit ovat olleet tylsiä varsinkin Hoganin ja kumppanien matsit. Indyistä tylsin on ollut ehkä Bryan Danielson vs. Chris Hero PWG:ssä, koska ottelussa ei tapahtunut mitään erityisempää ja lopetuskin oli paska.
"blazekillah187" kirjoitti:
Indyistä tylsin on ollut ehkä Bryan Danielson vs. Chris Hero PWG:ssä, koska ottelussa ei tapahtunut mitään erityisempää

Kuten silvottu toista keittiöveitsellä?
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"blazekillah187" kirjoitti:
Indyistä tylsin on ollut ehkä Bryan Danielson vs. Chris Hero PWG:ssä, koska ottelussa ei tapahtunut mitään erityisempää

Kuten silvottu toista keittiöveitsellä?


hehehe...

Olen vissiin antanut viikossa itsestäni sellaisen kuvan että olen himo UV hardcoredeathmatchien katsoja. No nyt korjaan hieman tilannetta. Siis yksi eniten katsottua on juuri tämä UV-sekoilu, mutta minulla tulee katsottua myös tosi paljon esim. ROHia ja PWgtä. Esim. Tällä hetkellä paras ikinä näkemäni matsi on Jushin liger vs. Bryan Danielson. Tuo mainitsevani matsi(siis Dragon vs. Hero) oli tosissaan tylsä. Suurin osa oli pelkkää taunttikilpailua ja he juoksivat vain kehää ympäri.

Peace...
"the terminator" kirjoitti:
Mutta nyt löytyi aivojeni kalvostoista joku maybe 1983-1985 oteltu Steel Cage ottelu missä vastakkain "painivat" Andre vs. Kamala. Ottelukin oli kamala (ehheheh...), mutta ihmettelin miten Andre pystyi hyppäämään niin kännissä suoraan yläköydeltä Kamalan päälle Leg Dropin jossa Andre meni ensin maahan jaloilleen ja "istahti" Kamalan päälle... Päälle vielä kaunis quote..


Tuohan oli hyvä matsi! Andren yläköyden legdrop oli lievästi sanottuna koominen. Onneksi matsi oli lyhyt, koska muuten minä olisin kuollut nauruun. Matsi löytyy halukkaille videot osiosta.

Uutta verta foorumeille.... lueskelin näitä keskusteluja ja tuli pakottava tarve nähdä kyseinen ottelu: että mahtaakohan kyseinen matsi olla vielä videot-osiossa, viesti kumminkin on viime vuoden puolelta? Kun ei ainakaan sattunut silmään, mut se taas voi johtua lievästä periytyvästä tyhmyydestä....

Oma ehdotukseni: oikeastaan kaikki PPV-matsit jotka päättyvät huonon brawlauksen jälkeen DQ:iin vetävät heikoimmat pisteet. Päälimmäisenä kuitenkin Batistan ja JBL:n matsi SummerSlam 2005, ehkä ikinä huonoin matsi Batistalta vaikka en herran fani nii olekkaan. Oon vielä vähän semmonen rookie, vähemmän tullu nähtyä noita "vanhanajan" matseja... Puolet mistä puhutte on oteltu ennen kuin oon edes syntyny... Mut parhaani mukaan yritän ottaa selvää....
Kyllä se matsi löytyy sieltä tokalta sivulta ja topickihan on: 2 80- luvun matsia. Kannattaa katsoa. Hyvä matsi on.
"the terminator" kirjoitti:
Kyllä se matsi löytyy sieltä tokalta sivulta ja topickihan on: 2 80- luvun matsia. Kannattaa katsoa. Hyvä matsi on.

Olen samaa mieltä. Mikään ei ole kyllä niin hienoa kun Andre hyppää Leg Dropin.
Nonniih. On tullut aika. Nyt nimittäin tulee se, jota olette odottaneet. Nimittäin: Terminaattorin paskimmat matsit osa kaksi! Wuhuu! Aloitetaanpas tämmöisellä: Armageddon HiaC at Armageddon 2000!Matsista olisi voinut tehdä hyvän taikka loistavan, mutta sitä se ei todellakaan ollut. Matsissahan otteli: Stone Cold, Triple H, The Rock, Kurt Angle, Rikishi ja Undertaker. Matsi kesti kyllä kauan, mutta oli vain tylsää brawlia alusta loppuun. Matsin highlight oli se kun Rikishi tipahti HiaCin katolta autonlavalle, jossa oli heiniä. Kyllä tämä matsi oli suuri pettymys ja sen takia ansaitsee paikkansa tällä listalla. Seuraavaksi pukkaa tämmöistä: Undertaker vs Faarooq at KotR 1997!Matsi oteltiin WWE:n mestaruudesta. Pakko kyllä tunnustaa että en ole matsia nähnyt, mutta aivan perseestä se oli siitä huolimatta. Kaikki tiesivät kuka voittaa. Tylsä matsi. Jopa tämä paljon huomiota herättänyt Andre the Giant vs Kamala Cage match oli aivan käsittämätöntä hunajata tähän verrattuna. Noh, vuosi-97 ei ollutkaan mitään painin kulta-aikaa. Seuraava tapaus onkin vähän yllättävämpi: The Rock vs Hulk Hogan at WrestleMania X8!Matsissa oli kyllä tunnelmaa vaikka muille jakaa, mutta minun kohdallani se oli pettymys, koska hyvä paini puuttui kokonaan. Matsi oli kyllä sopivan pitkä, mutta suurin osa oli taas sitä tylsää brawlia. Jos matsi olisi rakennettu samaan tyyliin, kuin Hogan vs Warrior, niin siitä olisi varmasti tullut kaikkien aikojen yksi ikimuistoisimmista otteluista. Näin siitä ei tullut. Noh. Pitäisi varmaan keksiä jotain järkevämpää tekemistä, kuin kirjoittaa näin pitkiä viestejä, mutta menköön nyt. Seuraava matsi:Undertaker vs Giant Gonzales kohtaamiset!Näitä ei tarvitse edes perustella. Seuraava matsi:Undertaker vs Big Boss Man Hell in a Cell!Paskin Hell in a Cell. Ikinä. Ja vielä se saakutan hirttojuttu! Ei hemmetti! Eihän koko hommassa ollut mitään järkeä. Mielestäni tässä mentiin liian pitkälle. Ekaksi Big Boss Man hirtettiin ja sitten äijä painii elämänsä kunnossa seuraavassa Monday Night Rawissa. Ja sitten voisinkin julistaa Terminaattorin paskimmat matsit osa kakkosen paskimman matsin! Tässä se tulee! *aukaisee kirjekuoren* ... Ja paskin matsi on:Kalle käsipuoli vs Amazing White for the JPW title. Matsi kesti viisi minuuttia ja siinä nähtiin yksi liike. Se on paljon se näiltä herroilta. Loput matsit tulee sitten myöhemmin. Se on moro. Asia on pihvi.
Olisi ollut hieman mukavampaa lukea, jos olisit välillä viitsinyt/osannut painaa sitä Enter-nappia.
Brock Lesnar vs. Goldberg
Wrestlemania XX
Tylsyyden huippu.
"the terminator" kirjoitti:
Undertaker vs Faarooq at KotR 1997!Matsi oteltiin WWE:n mestaruudesta. Pakko kyllä tunnustaa että en ole matsia nähnyt, mutta aivan perseestä se oli siitä huolimatta.
Jos et ole matsia nähnyt, miksi vain voittajan perusteella sanot ottelua huonoksi?
"the terminator" kirjoitti:
Nonniih. On tullut aika. Nyt nimittäin tulee se, jota olette odottaneet. Nimittäin: Terminaattorin paskimmat matsit osa kaksi! Wuhuu! Aloitetaanpas tämmöisellä: Armageddon HiaC at Armageddon 2000!Matsista olisi voinut tehdä hyvän taikka loistavan, mutta sitä se ei todellakaan ollut. Matsissahan otteli: Stone Cold, Triple H, The Rock, Kurt Angle, Rikishi ja Undertaker. Matsi kesti kyllä kauan, mutta oli vain tylsää brawlia alusta loppuun. Matsin highlight oli se kun Rikishi tipahti HiaCin katolta autonlavalle, jossa oli heiniä. Kyllä tämä matsi oli suuri pettymys ja sen takia ansaitsee paikkansa tällä listalla. Seuraavaksi pukkaa tämmöistä: [b The Rock vs Hulk Hogan at WrestleMania X8!Matsissa oli kyllä tunnelmaa vaikka muille jakaa, mutta minun kohdallani se oli pettymys, koska hyvä paini puuttui kokonaan. Matsi oli kyllä sopivan pitkä, mutta suurin osa oli taas sitä tylsää brawlia. Jos matsi olisi rakennettu samaan tyyliin, kuin Hogan vs Warrior, niin siitä olisi varmasti tullut kaikkien aikojen yksi ikimuistoisimmista otteluista. Näin siitä ei tullut. Noh. Pitäisi varmaan keksiä jotain järkevämpää tekemistä, kuin kirjoittaa näin pitkiä viestejä, mutta menköön nyt.Kalle käsipuoli vs Amazing White for the JPW title. Matsi kesti viisi minuuttia ja siinä nähtiin yksi liike. Se on paljon se näiltä herroilta. Loput matsit tulee sitten myöhemmin. Se on moro. Asia on pihvi.


Jaa-a nyt en tiiä ollaanko samoja matseja katottu, mutta kumpikaan ei ole lähellekkään huonoimpia otteluita ja oikeastaan kummatkin yltää kevyesti yli komen tähen matsiin.Todella hyvä tunnelma on kummassakin ja viihdyttävää niissä nähdään kylläkin viihdyttävää barwlia. Ja jos sillä perusteella rupeet matseja luettelemaan, että kestää 5min ja tulee n.1 liike niin aika monta matsia kyllä saat pistää...
Orton vastaan Mysterio viime No Way Outissa oli niin huono kuin pelkäsinkin.

Ei ehkä huonoin mutta ennalta-arvattava ja tylsä.
Varmaan joku Giant Gonzalesin matseista. Robottimaisesti liikkuva ja tyttömäisesti lyövä painija ei voi saada aikaan painillisesti hyvää matsia sitten millään. Myös olemattomat myymiskyvyt ja järkyttävä puku söivät äijän uskottavuutta, vaikka mittaa olikin se kahdeksan jalkaa..

EDIT:

Sitten voisi tietysti mainita 3.7.2003 kuvatussa SmackDownissa painittu matsi Stephanie McMahon & Zach Gowen vs Big Show! Järjettömyyden huippu. Ja muistaakseni 50-kiloinen & yksijalkainen Gowen vielä voitti sen moonsaultilla.
"Smark" kirjoitti:
Varmaan joku Giant Gonzalesin matseista. Robottimaisesti liikkuva ja tyttömäisesti lyövä painija ei voi saada aikaan painillisesti hyvää matsia sitten millään. Myös olemattomat myymiskyvyt ja järkyttävä puku söivät äijän uskottavuutta, vaikka mittaa olikin se kahdeksan jalkaa..

EDIT:

Sitten voisi tietysti mainita 3.7.2003 kuvatussa SmackDownissa painittu matsi Stephanie McMahon & Zach Gowen vs Big Show! Järjettömyyden huippu. Ja muistaakseni 50-kiloinen & yksijalkainen Gowen vielä voitti sen moonsaultilla.



Se oli kuule yhdellä jalalla tehty moonsault

Ja jos oikein muistan niin ennen sitä Big Show sai maistaa Anglelta Angle Slamin ja Brock Lesnarilta F-5:sen ja siihen aikaan molemmat olivat niin stnan over power liikkeitä että hyvä jos mainitsikaan toisen niin painija oli jo selätys kunnossa tai valmiina häviämään matsin...no ei ihan mutta aika pushattuja ne manööverit olivat niin ei yhtään ihme että Gowen voitti.


EDIT. köhköhköhköh tosin eihän tästä mitään kenellekkään kerrota, Gowen voitti ihan yksin yhdellä jalalla tehdyllä moonsaultilla....
Giant Gonzalesin matsit Japanissakin oli aika luokattomia. El Gigante nimellä taisi painia silloin. Konsepti noissa matseissakin oli aina ihan sama ja se "pelätty" leuka-ote, "Claw" jos oikein muistan oli vähintäänkin naurettava. Ja olihan tuossa 90-luvun alussa WWF:ssä jonkin verran naurettavan huonoja matseja, niin puhtaita jobbauksia ettei mitään rajaa. Olisikohan ollut Razor Ramon vs. joku Derek Domino (?) joka on jääny mieleen, Ramon pieksi vastustajansa yksipuolisesti ja uhosi pieksevänsä Dieselin jolle oli hävinnyt aiemmin. Huh. En muuten yrityksestä huolimatta löytänyt tuota Andre vs Kamala-ottelua arkistosta, voisiko joku laittaa suoran linkin?
http://rapidshare.de/files/2567013/WWF_ ... _.mpg.html

Tuossa on
Ainakin viime aikojen huonoimpia näytteitä WWE'ssä olivat nuo alle puolen minuutin Benoit vs. OJ ottelut. HHaaaaa muutama Germani, Crossface ja.......that's it!?? Ei naurettavaa touhua.
Huonoin ottelu miusta on Spirit Squad vs. Shawn Michaels. Ei ollut oikein että joku huutosakki ottaa yhtä miestä vastaan vain siksi että pomo veti herneen nenää kun sai kusta niskaan. Ja lisäksi kun junior McMahon tulee vielä heittelemään ympäri rautahäkin seiniä ja puskee jokun roskiksen kanssa Michaelsia päin.
Spirit squadilla on ihan hyviä ideoita ja siistejä bumppeja. Trampoliinien käyttö on näppärää, mut ärsyttävä gimmick ja typerä porukka.

Huonoimpia matseja on Taker vs. Worlds fattest man! ennen maniaa....

huhhuh....tosi hidasta!
Huono matsi jonka muistan on Samoa Joe vs Necro Butcher, tätä kehuttiin todella hyväksi ja kun katsoin tämän viikko sitten niin näin 2 miestä no-sellaavan toistensa löysiä iskuja ja botchattuja liikkeitä.

Ehkä tässä oli jotain tarinan kertomista, mutta omasta mielestäni matsin taustatarinaa tietämättä aivan surkea ja hidastempoinen ottelu.
Kyllä sen on pakko olla WrestleMania IX Giant Gonzales vs Undertaker
Vaikka Taker yrittääkin kantaa Gonzalesin läpi matsin mutta ei siitä kyllä
mitään tule...
Iso jätkä "hieno" puku päällä huitoo ilmaa... Ei näin.
Huonoin näkemäni ottelu on ehdottomasti The Ultimate Warrior vastassaan Triple H kahdennessatoista WrestleManiassa vuonna 1996. Ottelu kesti alle kaksi minuuttia.

Ottelusta huonon tekivät ottelun sisältö ja pituus. Ottelu sisälsi vain The Ultimate Warriorin dominointia, joka vei ottelusta jännityksen, koska ottelusta puuttuivat mielenkiintoiset käänteet. En kiistä sitä, etteikö lyhyt ottelu olisi parempi vaihtoehto kuin pitkä tällaiselle käsikirjoitukselle, mutta mielestäni koko ottelu olisi ollut toteutettavissa paremmallakin tavalla.
Booker T&Sharmell vs. Boogeyman WrestleMania 22
+Book end
+ Lyhyt matsi

-Yleisö oli ihan kuollut ottelussa (syystäkin)
-Bookerilta ei nähty edes saksipotkua
-Boogeymanin surkeat painitaidot
-Sharmell vain haittasi ottelussa
-Lopetus
Big Show vs JBL Barbwire Steel Cage. Odotin ottelua innolla ajattelin että koko häkki olisi piikkilangassa ja vastustajia heiteltäisiin, ruhjottaisiin, hakattaisiin häkkiä ja piikkilangaa vasten. Mutta EI, koska John Be Läski on mukana. Häkissä oli vain Häkin reunoilla siellä ylhäällä piikkilankaa. Ottelussa hädin tuskin edes koskettiin piikkilankaan tai hienoja iskuja vaihdettaisiin. Ottelussa oli 2 hyvää osaa ja ne olivat Lopetus
Spoiler(Kun JBL meni kehästä läpi ja samalla voitti)
Ja loppuminen. Kehnot painijat ottelussa oli myös Big Show joka ei jaksa juosta ja hyppiä sekä John Be Läski joka ei osaa MITÄÄN. Ottelun munasi täydellisesti kun Cena tuli sähläämään John Be Läskin pöydän läpi... Ei ei ei...
Hmm... Sanon.. Brocki Lesnar vs. Billi Goldberggi WM 20. Hidasta ja tylsää katsottavaa. Lopetus oli iha hyvä ja voittajakin oli OK. Goldberg oli mun lemppareita mutta tämä ottelu oli kyllä aika pohjan oteeraus (mielipide kysymys). Ja näin tuossa pari päivää sitten Hogan vs. Andre ja olitte oikeassa. Ottelu oli tylsä, hidas ja lopetus oli iha peestä. En myöskään pitänyt The Undertaker vs. Heidenreich Casket Macth Royal Rumble 2005, Heidenreich ei oikein osannut yllättää eikä Undertakerkaa ollut parhaimmillaan. Snitksyn sekaantuminen vain paranti kaikkea kun taas Kanen esiintyminen oli iha Ok kohtaus
Sanon, että Bill Goldberg vs Brock Lesnar WrestleMania 20. Todella tylsä, ja hidaskin ottelu jossa miehet vain työnsivät toisiaan, ja kohta matossa väännetään... Huoh.... Ei tylsempää voi olla.

Myös Triple H vs Ultimate Warrior(olikohan), en muista tapahtuman nimeä, mutta se kesti vain jotain 1:23 minuuttia ja....
SpoilerUltimate Warrior nousi heti Pedigreestä, ja voitti helposti Triple H:n Finisherillään
Korjatkaa jos olen väärässä.
Huonoin näkemäni ottelu on Mark Henry vs Undertaker WM22. Tylsää ja hidasta painia koko ottelun ajan. Ottelussa ei ollut mitään muuta hyvää kuin Takerin loikka köysien yli ja ettei ottelu kestänyt kovin kauan.
Kyllähän sitä kuraa aina sattuu kohdalle. Joskus kyllä kermaakin

Muutamia kovia pettymyksiä:

Triple H vs. Scott Steiner NWO 2003

Ottelu on järkyttävän tylsää brawlia alusta loppuun ja yleisökin on kääntynyt Steineria vastaan (face). Matsi ei sisällä mitään yllätyksiä. HHH:kaan ei jotenkin ole oma itsensä.

Ric Flair vs. Umaga Backlash 2006

Umaga squashaa Flairin. Matsissa nähdään enintään viisi liikettä ja se päättyy siihen, että Umaga tällää peukalon papparaisen kurkkuun. DUD-kamaa.


WrestleMania 21
Sumo Match: Big Show vs. Akebono

Sumopainin säännöillä käytävä matsi. "Ottelussa" ei tapahdu ensimmäiseen viiteen minuuttiin mitään. Sitten Show yrittää nosta Akebonon, ei onnistu. Akebono nakkaa Show'n ringistä ulos ja that's it. Boooring!

Sitten tässä keväällä Rawissa Ric Flair ja Shelton Benjamin kohtasivat pari kertaa. Se eka matsi, jossa Shelton nappasi IC-titlen, oli ihan OK, mutta se rematch oli käsittämätöntä kuraa.

Onhan näitä muitakin, mutta tuossa muutamia.
"What" kirjoitti:



WrestleMania 21
Sumo Match: Big Show vs. Akebono

Sumopainin säännöillä käytävä matsi. "Ottelussa" ei tapahdu ensimmäiseen viiteen minuuttiin mitään. Sitten Show yrittää nosta Akebonon, ei onnistu. Akebono nakkaa Show'n ringistä ulos ja that's it. Boooring!


Itse en ole ottelua nähnyt, mutta voin yhtyä siihen, että matsi on **ntaa.

Tässä omani:

Chris Benoit Vs Booker T Survivor Series Tour 2005
Matsi oli tavattoman tylsä matsi, vaikka oli kaksi hyvää painijaa. Tylsyys siitä, että liike -> selätys = Boring!
Itse en ole ottelua nähnyt, mutta voin yhtyä siihen, että matsi on **ntaa.


Ei et voi, sinulla ei oikeasti voi olla mielipidettä matsin tasosta. Argumenttina matsin huonoudesta ei voi olla ennakko-odotus tai kuulopuhe.
Varmaan sanottu noin 3600 kertaa tässä topicissa mutta Big Show'n ja Akebonon matsin tarkoitus ei ollut olla MotYC vaan kansainvälistää WWE:tä ja vahvistaa Jenkkilän ja Kauko-Idän maiden suhteita. Tai jotain.
Chris Benoit Vs Booker T Survivor Series Tour 2005
Matsi oli tavattoman tylsä matsi, vaikka oli kaksi hyvää painijaa. Tylsyys siitä, että liike -> selätys = Boring!


Jos tarkoitat tällä ottelulla sitä WWE-tapahtumaa Suomessa, niin otteluun sisältyi myös Matt Hardy ja Orlando Jordan. Ja kaiken lisäsäksi ottelun perustelusi on aivan sontaa, perustele tarkemmin.
Tarkoitan Englannin tapahtumaa, jossa
Spoiler ottelu päättyi tasapeliin,ja US-titteli hyllytettiin.
Yksi ottelun huonoista puolista
oli se, että matsi tuntui tunnin mittaiselta. Ja kummankaan taidot eivät päässeet oikeusiinsa.
Yksi typerimmistä on: HC Holly vs. Big Show, aivan könkkö brawli, jossa lopussa Show nappaa kurkusta, mutta Holly ruiskuttaa ''nestettä'' Shown naamaan, JA LAITTAA SHOWN LUOVUTTAMAAN!
Huonoja matseja löytyy helvetin paljon, mutta onneksi ne eivät yleensä jää päähän. Tämä yksi taas jäi, WMXX Brock Lesnar vs. Goldberg. Odotin ottelua innoissani, oli siinä sentään kaksi suurinta suosikkiani, matsi oli kuitenkin tylsä kuin mikä, olihan Goldbergillä pari kovaa liikkettä mutta silti. Ainoastaan Austin oli oma itsensä matsin loppuun asti.
No Mercy 2003 - Vince McMahon vs Stephanie McMahon - I Quit Match.

Ei välttämättä huonoin, mutta pelkästään showpaininakin tuo on aika.. matsi. Tälläistä tyhjää mitäänsanomattomuutta, mutta mielestäni mies vs nainen-matsit ovat aika kauheata katsottavaa.
kuva

Chief Jay Strongbow vs. Bulldog Don Kent, shark cage match
En tiedä onko tämä huonoin, mutta on vain jäänyt mieleen käsittämättömänä jo ideansa vuoksi eikä toteutus ainakaan auta. Toisaalta täytyy tunnustaa, että tuo oli sentään hiukan mielenkiintoinen matsi erikoisen ottelumuotonsa vuoksi. Itseäni ainakin kiinnostaa huonotkin ideat, jos ne ovat lajin historiaa ajatellen mielenkiintoisia. Mutta itse ottelusta jotain. Kuvasta varmaan jokainen osaa päätellä, että miksi tämä on huono. Shark cage on siis tuollainen puhelinkopin kokoinen häkki, jonka sisällä sukeltajat voivat tutkia haita ilman, että tarvitsee pelätä niiden hyökkäyksiä. Sitä ei ole siis suunniteltu hyvää painimatsia varten. Ottelun voittaja on se, joka pääsee häkistä ensimmäisenä pois. Luulisi, että on helppoa, mutta kummasti se vieressä seisova vastustaja onnistuu pitämään molemmat sisällä. Silti ovi aukeaa jatkuvasti ja tuomari on koko ajan laittamassa sitä kiinni kun kumpikaan ei pääse pakenemaan. Häkki on niin pieni, ettei siellä mahdu tekemään paljon mitään. Kaiken vääntämisen ja lyömisen jälkeen Strongbow'n superman-comeback onnistuu, mutta näyttää noin pienessä kopissa aika olemattomalta. 7 pitkää minuuttia se kesti. Saattoi oikeasti kestää kauemminkin, koska ainakin vähän oli tuosta videosta leikattu pois.
Odotin tästä matsista paljon, mutta se osoittautuikin suureksi pettymykseksi. Brock Lesnar vs. Kurt Angle 60 min. Ironman single WWE:n mestaruudesta.

Matsin alussa Lesnar vain pakeni Anglea koko ajan kehän ulkopuolelle. Lesnar lyö ehkä 10 minuutin jälkeen Kurttia tuolilla ja Angle nappaa pisteen. Lesnar tekee F5 ja selättää Anglen. Matsi päättyi Brockin voittoon kun Kurtilla oli anklelock lukittuna ja pelissä oli 1 pisteen ero Angle olisi saanut Lesnarin luovuttamaan jos olisi ollut pari sekuntia lisää aikaa...

Edit: Muistin toisenkin matsin jonka latasin netistä. Olin ihan varma että tästä tulee paras matsi mitä olen ikinä nähnyt.

HHH (c) vs. Ultimate Warrior WWE mestaruudesta.

HHH aloittaa hyökkäämällä kesken Warriorin kehään tulon ja lyö pari kertaa ja tekee pedigreen. Ultimate Warrior nousee ihan pedigreen jälkeen maasta ja tekee joitain clothesinen ja taklauksen ja sen jälkeen Ultimate Splashin ja selättää... Varmaan p*skin matsi jota olen nähnyt. Pettymys oli suuri.
Tuo aiemminkin mainittu JBL vs Boogeyman RR 2006. Boogeyman on avuton painija IMO ja se squashaa JBL:än vähän liika helposti
Mitä meinaa DUD? Se on tullut EWR pelissäkin vastaan


Huonoin ottelu 1:

Undertaker vs. Hulk Hogan Judgment Day 2002(<-- Oliko tuo PPV), mutta se lopetus.. Ei jum*alauta, kuinka huono Chokeslam. Odotin sitä innolla, mutta se on kaikkien aikojen huonoiten myyty liike ja sen jälkeen vielä peitto.. Ainoa hyvä asia oli painijat ja voittaja. UNDERTAKER!!

Huonoin Ottelu 2:

John Cena vs. Triple H WM XXII... Ottelun alku oli könkköä, huomasi että ottelu rakennettiin itse ottelun aikana. Ja se päättyi taas Cenan typerään STFU:hun..
"Unscarred__" kirjoitti:
Mitä meinaa DUD? Se on tullut EWR pelissäkin vastaan


Scheis. http://en.wikipedia.org/wiki/Profession ... ling_Slang

Huonoimpana matsina sanotaan täällä jo useasti mainittu Goldberg vs. Lesnar ref. Austin WMXX. Syitä voi lukea joka kolmannesta kommentista tätä ennen.
"Unscarred__" kirjoitti:
Judgement Day 2002(<-- Oliko tuo PPV)


Ei vaan Judgment Day 2002.

E: Toki.
"Inkfish" kirjoitti:
"Unscarred__" kirjoitti:
Judgement Day 2002(<-- Oliko tuo PPV)


Ei vaan Judgment Day 2002.

Taidat tykätä tuosta...
Tähän täytyy laittaa, että KAIKKI Boogeymanin ottelut.. Boogeyman tekee sisääntulonsa, jolloin kaikki huutavat OMG!OMG!!11 HELP!!!1!!11. Tämän jälkeen ottelu alkaa. Se kestää n. 5 minuuttia, kunnes Boogeyman kaataa matoja kehään, syö niitä ja voittaa countoutilla.

Damn meinaa ottaa kaaliin.
Huonoa katsottavaa oli Goldberg vs Brock Lesnar, WMXX ottelu. Puolet ottelusta miehet hölmöttää toisiaan ja sitten Lesnar tekee muutaman liikkeen, Goldbergin Spear, odotettu kick out, Lesnarin F5, odotettu kick out, Lesnarin Spear ohi, Goldbergin Spear ja Jackhammer, odotettu three count. Olisi voinut tehdä kunnon tappelun tästä matsista.