Keitä kaikkia vastaan Ludvig Borga on paininut ja missä tapahtumissa?
En ole muita nähnyt/kuullut kuin
Borga vs. Jannetty SummerSlam 1993
En ole muita nähnyt/kuullut kuin
Borga vs. Jannetty SummerSlam 1993
"Val Venis" kirjoitti:
Hyvä Suomi!!! Nämä kaksi 93´Summer Slam ja 93´Survivor Series oli ne ainoat pääturnaukset missä hän oli paininnut.Hyvä Suomi,jeeee!!
"Val Venis" kirjoitti:
Tony"Ludvig Borga"Halme taisteli 93`Survivor seriesissä tiimijoukkueesa "The Foreign Fanatics vastaan The All Americans.
mikä oli tony halmeen lopetus liike ja kuinka se tehtiin
"taker" kirjoitti:Ei voi olla totta! Keksi nyt vielä jotain typerämpää!
mitä mieltä olisitte jos ludvig borga palaisi wwe:hen
"Tinttaus" kirjoitti:
ehdottomasti Tony takaisin!! we want Tony!! yhden Tonyn matsin olen nähnyt jA pidin miehen otteista.. lienen ainoa....?
ehdottomasti Tonylle cambäkki....
"-Triple H-" kirjoitti:
Niin kukakohan on seuraava suomalainen WWE:ssä? Ei kenties kukaan...
"-Triple H-" kirjoitti:
Niin kukakohan on seuraava suomalainen WWE:ssä? Ei kenties kukaan...
"Hyppynen" kirjoitti:mikä oli tony halmeen lopetus liike ja kuinka se tehtiin
Horizontal Backbreaker / Torture Rack... Halme nostaa uhrin olkapäilleen kasvot ylöspäin, hyppii ja pomppii ja tuska on valtaisaa.
BTW, tämä ei ole mikään chat. Välimerkkejä ja isoja kirjaimia tuetaan.
"Rael" kirjoitti:
Kyllähän Ludvig pääsisi takas kehiin. Viimeistään JBL:n mestaruus todisti sen, ettei mestaruuteen tarvita muuta kuin iso koko, huono painitaito ja ärsyttävä gimmick...ja Tonyltahan löytyy nämä kaikki.
"Playmaker" kirjoitti:
Ja Summerslamin promon nähneenä voin sanoa, että karmeaa hänen englannin kielensä.
"A-Train" kirjoitti:
Minä en niinkään olisi innoissani Halmeesta. Viime kesänäkin hän munasi Suomen, prowrestling.comissa asti.
En nähnyt hänen ja Lugerin vääntöä, mutta näin paperilla se ei ollut kovaa menoa. Minkäs sille voi jossei osaa painia?
"Hihhuliapina" kirjoitti:"A-Train" kirjoitti:
Minä en niinkään olisi innoissani Halmeesta. Viime kesänäkin hän munasi Suomen, prowrestling.comissa asti.
En nähnyt hänen ja Lugerin vääntöä, mutta näin paperilla se ei ollut kovaa menoa. Minkäs sille voi jossei osaa painia?
Miten hän suomen on nolannut prowrestling.comissa?
"NWO Wolfpac" kirjoitti:
Eikös Halme ole päässyt aivan Wrestlecrappiin asti?
"'crap" kirjoitti:
Ludvig Borga: Evil Finn who hated America because of the pollution. Shouldn't that have made him a babyface?
"crap" kirjoitti:
pollution
"mconi" kirjoitti:
Tietääkö kukaan miten näkis tonyn matsin jos teillä on linkki pistäkää tänne tai meilatkaa
"Trollhammaren" kirjoitti:
Olihan hän ihan ok painija 'omalla ajallaan', mutta ei hän enää semmoisessa kunnossa ole.
"Mahti Ankka" kirjoitti:
Ihan "ok" painija tosiaan. En tosin ole nähnyt häneltä kuin yhden matsin, mutta se kertoi jo paljon hänen painitaidoistaan. Lyöntejä, lyöntejä, ehkä pari potkua ja powerslam. Ei niillä vielä kuuhun mennä.
"Austin 3:16" kirjoitti:"Mahti Ankka" kirjoitti:
Ihan "ok" painija tosiaan. En tosin ole nähnyt häneltä kuin yhden matsin, mutta se kertoi jo paljon hänen painitaidoistaan. Lyöntejä, lyöntejä, ehkä pari potkua ja powerslam. Ei niillä vielä kuuhun mennä.
Ei ehkä kuuhun, mutta WWE Championia hänestä suunniteltiin ennen tämän loukkaantumistaan. Ei tuolloin mestarilta paljoa vaadittu.
"Austin 3:16" kirjoitti:
Ei ehkä kuuhun, mutta WWE Championia hänestä suunniteltiin ennen tämän loukkaantumistaan. Ei tuolloin mestarilta paljoa vaadittu.
"Playmaker" kirjoitti:Sehän kuului Borgan gimmickkiin että hän puhui huonoa englantia.
Tonylta kaksi matsia nähneenä :
Ludvig Borga vs. Virgil
Summerslam 1993 - Ludvig Borga vs. Marty Jannety
Ja Summerslamin promon nähneenä voin sanoa, että karmeaa hänen englannin kielensä. Ja ottelussa Tony ei tehnyt montaa liikettä ja niiden myynti vasta olikin täyttä kuraa. mutta nyt Tony ainakin on kansanedustaja ja kirjailija Olen lukenut 2 hänen kirjoistaan Viikingin voimaoppaan ja Tuomionpäivän.
"Tzei-em" kirjoitti:Kyllähän tuo Halmeen promo oli hiukan naurettava, mutta tuosta lopun puuskuttanisesta tuli mieleen ihan Heidenreich.
Ai että mutta miten paljon karismaa Borgalla silti olikaan. Ensimmäisen kerran Summerslamin promon nähtyäni ei voinut muuta kuin nauraa, enkä siitä lähtien ole voinut ottaa Halmetta ihan tosissaan. Varsinkin promon lopun vihainen puhkaisu oli tosi pelottava.
"RIP" kirjoitti:
Tony Halmen profiilista enemmäntäältä.
"PWInsider.com" kirjoitti:
Angel Aramboles sent this "Where Are They Now" update. ... Tony Halme, also known as Ludvig Borga in the WWF back in the mid-90s is part of the Finnish Parliament. There is an interesting article on his career and his controversial role in the Finnish parliament at this link.
"TheChosen" kirjoitti:Kyllä, Suomen kansallishymni.
Ootteko muuten kuullut sen sisääntulo musiikin?