Foorumiarkisto

← Painijat

Ludvig "Tony Halme" Borga

Keitä kaikkia vastaan Ludvig Borga on paininut ja missä tapahtumissa?
En ole muita nähnyt/kuullut kuin

Borga vs. Jannetty SummerSlam 1993
Tony"Ludvig Borga"Halme taisteli 93`Survivor seriesissä tiimijoukkueesa "The Foreign Fanatics vastaan The All Americans.
Ihan kivaa oli katsella Tonya , että hän viimeisenä ukkona taisteli Lex Lugeria vastaan .Suomalaisena olen ylpeä hänestä.Hän olisi päässyt pitkälle.
Hyvä Suomi!!! Nämä kaksi 93´Summer Slam ja 93´Survivor Series oli ne ainoat pääturnaukset missä hän oli paininnut.Hyvä Suomi,jeeee!!
Minä en niinkään olisi innoissani Halmeesta. Viime kesänäkin hän munasi Suomen, prowrestling.comissa asti.

En nähnyt hänen ja Lugerin vääntöä, mutta näin paperilla se ei ollut kovaa menoa. Minkäs sille voi jossei osaa painia?
"Val Venis" kirjoitti:
Hyvä Suomi!!! Nämä kaksi 93´Summer Slam ja 93´Survivor Series oli ne ainoat pääturnaukset missä hän oli paininnut.Hyvä Suomi,jeeee!!

Noh, jaa. Suomalaisten vapaapainijoiden maine siinä menee, kun katselee Borgan rinkityöskentelyä. Samantien menevät leimaamaan kaikki suomalaiset yhtä surkeiksi. Quoting myself:

Borga = Vehkeestä.
"Val Venis" kirjoitti:
Tony"Ludvig Borga"Halme taisteli 93`Survivor seriesissä tiimijoukkueesa "The Foreign Fanatics vastaan The All Americans.


Ketä kaikkia noissa joukkueissa oli? Ja oliko se 5 on 5 survivor match?
Lex Luger, The Undertaker, Rick and Scott Steiner (The All-Americans) vastaan Yokozuna, Crush, Ludwig Borga, and Jacques Rougeau (The Foreign Fanatics)

Eli 4 vs. 4
telkkarissa näytetyissä shouissa Halme on ollut päälle kahdessa kymmenessä, tais olla vielä reilusti. Hävisi otteluistaan noin 10%. Eli aika voitokas ura.
mikä oli tony halmeen lopetus liike ja kuinka se tehtiin
mikä oli tony halmeen lopetus liike ja kuinka se tehtiin


Horizontal Backbreaker / Torture Rack... Halme nostaa uhrin olkapäilleen kasvot ylöspäin, hyppii ja pomppii ja tuska on valtaisaa.

BTW, tämä ei ole mikään chat. Välimerkkejä ja isoja kirjaimia tuetaan.
Halme on myös paininut Japanissa nimellä Tony the Terminator . Lisää voi lukea hänen voimailukirjastaan.
mitä mieltä olisitte jos ludvig borga palaisi wwe:hen
"taker" kirjoitti:
mitä mieltä olisitte jos ludvig borga palaisi wwe:hen
Ei voi olla totta! Keksi nyt vielä jotain typerämpää!
Halme ei voi palata WWE:hen koska sitten lähtis mojovat vakuutussummat pois takataskusta. Ja vähän luulen ettei Tonylla oo tippaakaan halua edes palata, kun nyrkkeilynkin jo lopetti, ja se oli sentään hänelle se 'ykkönen'.
Tonyllehan oltiin suunnitelemassa WWF Championship vyötäkin...
ehdottomasti Tony takaisin!! we want Tony!! yhden Tonyn matsin olen nähnyt jA pidin miehen otteista.. lienen ainoa....?

ehdottomasti Tonylle cambäkki....
"Tinttaus" kirjoitti:
ehdottomasti Tony takaisin!! we want Tony!! yhden Tonyn matsin olen nähnyt jA pidin miehen otteista.. lienen ainoa....?

ehdottomasti Tonylle cambäkki....


Saahan sitä haluta (tuskin kovin moni haluaa). Moinen ei taida olla edes teoriassa mahdollista.
Minusta on ihan tyhmää kun Tony Halme loukkaantui. Kun sille vielä oltiin suunnittelemassa mestarutta Ois kyllä kiva jos Tony painis vielä Mutta ei.

Niin kukakohan on seuraava suomalainen WWE:ssä? Ei kenties kukaan...
"-Triple H-" kirjoitti:
Niin kukakohan on seuraava suomalainen WWE:ssä? Ei kenties kukaan...


Kyllä WWE on olemassa vielä niin kauan että joku suomalainen sinne ehtii...
"-Triple H-" kirjoitti:
Niin kukakohan on seuraava suomalainen WWE:ssä? Ei kenties kukaan...

No minusta Amon olisi aika kova ehdokas sinne... Mutta en tiedä oliko Halme hyvä WWE:ssa, koska en ole nähnyt hänen otteluitaan.. Mutta olisi ollut kiva, jos hän olisi voittanut WWE:n mestaruuden.. Voisi olla siellä vieläkin
"Hyppynen" kirjoitti:
mikä oli tony halmeen lopetus liike ja kuinka se tehtiin


Horizontal Backbreaker / Torture Rack... Halme nostaa uhrin olkapäilleen kasvot ylöspäin, hyppii ja pomppii ja tuska on valtaisaa.

BTW, tämä ei ole mikään chat. Välimerkkejä ja isoja kirjaimia tuetaan.


Oliko se tälläinen liike http://www.gearywrestling.fsnet.co.uk/P ... Carl01.jpg
Olihan se.
Kansanedustajasta vapaapainijaksi olisi liian kova juttu Halmeelle, miehen terveyskään ei oo kunnossa. On ikävää minkälaisen mielikuvan Halme antoi suomalaisista vapaapaini urallaan.
Tony Halmeen/Ludvig Borgan paluu WWE:hen on suunnilleen yhtä todennäköistä kun André the Giantin.
Kyllähän Ludvig pääsisi takas kehiin. Viimeistään JBL:n mestaruus todisti sen, ettei mestaruuteen tarvita muuta kuin iso koko, huono painitaito ja ärsyttävä gimmick...ja Tonyltahan löytyy nämä kaikki.
"Rael" kirjoitti:
Kyllähän Ludvig pääsisi takas kehiin. Viimeistään JBL:n mestaruus todisti sen, ettei mestaruuteen tarvita muuta kuin iso koko, huono painitaito ja ärsyttävä gimmick...ja Tonyltahan löytyy nämä kaikki.

Tarvitaan myös halu palata WWE:hen ja sitä Tonylla ei ole.
Tonyn myymistaidot olivat karseata katseltavaa. Tai se promo jonka hän piti Summerslam '93:ssa. Suomalainen puhuu englantia tosi mielellä.
Tonylta kaksi matsia nähneenä :
Ludvig Borga vs. Virgil
Summerslam 1993 - Ludvig Borga vs. Marty Jannety
Ja Summerslamin promon nähneenä voin sanoa, että karmeaa hänen englannin kielensä. Ja ottelussa Tony ei tehnyt montaa liikettä ja niiden myynti vasta olikin täyttä kuraa. mutta nyt Tony ainakin on kansanedustaja ja kirjailija Olen lukenut 2 hänen kirjoistaan Viikingin voimaoppaan ja Tuomionpäivän.
"Playmaker" kirjoitti:

Ja Summerslamin promon nähneenä voin sanoa, että karmeaa hänen englannin kielensä.

IMO tuo promo oli mielestäni varsin hyvä, näin Suomalaisena repeilin Tonyn "mikahäkkis"-ääntämiselle.
"A-Train" kirjoitti:
Minä en niinkään olisi innoissani Halmeesta. Viime kesänäkin hän munasi Suomen, prowrestling.comissa asti.

En nähnyt hänen ja Lugerin vääntöä, mutta näin paperilla se ei ollut kovaa menoa. Minkäs sille voi jossei osaa painia?



Miten hän suomen on nolannut prowrestling.comissa?
"Hihhuliapina" kirjoitti:
"A-Train" kirjoitti:
Minä en niinkään olisi innoissani Halmeesta. Viime kesänäkin hän munasi Suomen, prowrestling.comissa asti.

En nähnyt hänen ja Lugerin vääntöä, mutta näin paperilla se ei ollut kovaa menoa. Minkäs sille voi jossei osaa painia?



Miten hän suomen on nolannut prowrestling.comissa?

Taisi olla tuo ampumavälikohtaus, mikä uutisoitiin juuri pw.comissa.
Pw.comissa uutisoitiin että vaimo oli ampunut Halmeen.
Eikös Halme ole päässyt aivan Wrestlecrappiin asti?
"NWO Wolfpac" kirjoitti:
Eikös Halme ole päässyt aivan Wrestlecrappiin asti?

"'crap" kirjoitti:
Ludvig Borga: Evil Finn who hated America because of the pollution. Shouldn't that have made him a babyface?
"crap" kirjoitti:
pollution

Ihan hyvät naurut sain näin väsyneenä tuosta lauseesta.
Tietääkö kukaan muu mitä tuo tarkoittaa ruotsiksi?
Tietääkö kukaan miten näkis tonyn matsin jos teillä on linkki pistäkää tänne tai meilatkaa
"mconi" kirjoitti:
Tietääkö kukaan miten näkis tonyn matsin jos teillä on linkki pistäkää tänne tai meilatkaa


Imuta netistä. Nostin taas vanhan aiheen ylös mutta tuskin se haittaa.

Tony Halme, eli WWF :ssäkin tunnettu Ludvig Borga lopettaakansanedustajana. Mutta tuskin hän WWE :hen enää haluaa, ja kun oli puhe tuosta että kuka suomalainen pääsisi WWE :hen, niin kyllähän se joku PWF :n mies voi olla. Suomi-Poika.

Halmeelle oli suunniteltu mestaruuttakin, mutta sitten hän loukkaantui, ja kaikki meni päin mäntyä. No, veikkaan ettei häntä enää WWE :ssä nähdä, ja olen melkein 100% varma. Olihan hän ihan ok painija 'omalla ajallaan', mutta ei hän enää semmoisessa kunnossa ole.
"Trollhammaren" kirjoitti:
Olihan hän ihan ok painija 'omalla ajallaan', mutta ei hän enää semmoisessa kunnossa ole.


Ihan "ok" painija tosiaan. En tosin ole nähnyt häneltä kuin yhden matsin, mutta se kertoi jo paljon hänen painitaidoistaan. Lyöntejä, lyöntejä, ehkä pari potkua ja powerslam. Ei niillä vielä kuuhun mennä.
"Mahti Ankka" kirjoitti:
Ihan "ok" painija tosiaan. En tosin ole nähnyt häneltä kuin yhden matsin, mutta se kertoi jo paljon hänen painitaidoistaan. Lyöntejä, lyöntejä, ehkä pari potkua ja powerslam. Ei niillä vielä kuuhun mennä.

Ei ehkä kuuhun, mutta WWE Championia hänestä suunniteltiin ennen tämän loukkaantumistaan. Ei tuolloin mestarilta paljoa vaadittu.
"Austin 3:16" kirjoitti:
"Mahti Ankka" kirjoitti:
Ihan "ok" painija tosiaan. En tosin ole nähnyt häneltä kuin yhden matsin, mutta se kertoi jo paljon hänen painitaidoistaan. Lyöntejä, lyöntejä, ehkä pari potkua ja powerslam. Ei niillä vielä kuuhun mennä.

Ei ehkä kuuhun, mutta WWE Championia hänestä suunniteltiin ennen tämän loukkaantumistaan. Ei tuolloin mestarilta paljoa vaadittu.

Eikä vaadita edelleenkään.

[size=9]Köhköhcenaköhköh[/size]
"Austin 3:16" kirjoitti:
Ei ehkä kuuhun, mutta WWE Championia hänestä suunniteltiin ennen tämän loukkaantumistaan. Ei tuolloin mestarilta paljoa vaadittu.


No tuo on kyllä totta, mutta en silti sanoisi häntä edes ok painijaksi. Vaikka tämäkin on vain mielipidekysymys.
"Playmaker" kirjoitti:
Tonylta kaksi matsia nähneenä :
Ludvig Borga vs. Virgil
Summerslam 1993 - Ludvig Borga vs. Marty Jannety
Ja Summerslamin promon nähneenä voin sanoa, että karmeaa hänen englannin kielensä. Ja ottelussa Tony ei tehnyt montaa liikettä ja niiden myynti vasta olikin täyttä kuraa. mutta nyt Tony ainakin on kansanedustaja ja kirjailija Olen lukenut 2 hänen kirjoistaan Viikingin voimaoppaan ja Tuomionpäivän.
Sehän kuului Borgan gimmickkiin että hän puhui huonoa englantia.
Ai että mutta miten paljon karismaa Borgalla silti olikaan. Ensimmäisen kerran Summerslamin promon nähtyäni ei voinut muuta kuin nauraa, enkä siitä lähtien ole voinut ottaa Halmetta ihan tosissaan. Varsinkin promon lopun vihainen puhkaisu oli tosi pelottava.
"Tzei-em" kirjoitti:
Ai että mutta miten paljon karismaa Borgalla silti olikaan. Ensimmäisen kerran Summerslamin promon nähtyäni ei voinut muuta kuin nauraa, enkä siitä lähtien ole voinut ottaa Halmetta ihan tosissaan. Varsinkin promon lopun vihainen puhkaisu oli tosi pelottava.
Kyllähän tuo Halmeen promo oli hiukan naurettava, mutta tuosta lopun puuskuttanisesta tuli mieleen ihan Heidenreich.

Kyllähän Halmeen paini taidot olivat hirveät, vaikka olenkin vain kaksi matsia nähnyt, mutta molemmissa oli lähes samat tönlöt liikkeet.
Sen varran tarvitsee vielä sanoa, että kullähän sitä Halmetta hiukan markitti ennen matsia (Suomi gimmickin ansiosta) mutta, kun matsi alkaa niin kyllähän se markittaminen jäi.
Tony Halmen profiilista enemmäntäältä.
"RIP" kirjoitti:
Tony Halmen profiilista enemmäntäältä.

No kiitos kun jaoit tämän tiedon meillekin.
Jep. Siellä oli viellä linkki Halmeen kotisivuille, joiden osoite oli tonyhalme.net.
Heh, Ludvig Borga pyörii vapaapainiuutisissa...

"PWInsider.com" kirjoitti:
Angel Aramboles sent this "Where Are They Now" update. ... Tony Halme, also known as Ludvig Borga in the WWF back in the mid-90s is part of the Finnish Parliament. There is an interesting article on his career and his controversial role in the Finnish parliament at this link.
Kun sain tietää tästä ekaa kertaa, koko juttu nauratti. Mutta nyt kun näitä juttuja lukee, tulee ajatelleeks et kyll se Halme vissiin oli suht-hyvä siel WWF:ssä.

Ootteko muuten kuullut sen sisääntulo musiikin?
Olen, se on Suomen kansallislaulu jota on muutettu ja jossa ei ole laulua mukana.
"TheChosen" kirjoitti:
Ootteko muuten kuullut sen sisääntulo musiikin?
Kyllä, Suomen kansallishymni.


Tuosta tulikin mieleen, että eikö WMX-7:ssa soinut Gimmick Battle Royalissa Nikolai Volkoffin vai kuka se USSR jäbä olikaan sisääntulossa Ludvigin tunnari?