Foorumiarkisto

← Painijat

Sabu

Itse en nähnyt topicia Sabusta nopeasti selatasseni, eikä tainnut hakemistossakaan olla, joten päätinpä tämän tehdä.

Sabu on alkanut kiinnostamaan minua ajan myötä koko ajan enemmän. Pari otteluakin olen nähnyt, mutta miehestä en vielä paljonkaan tiedä. OWW:stä katsoin hänen profiiliaan ja sieltä sitten pääsin miehen omille kotisivuille. Kyllä siitäkin sai melkoisesti tietoa esille.
Kuitenkin, voisitteko kertoa omia mielipiteitänne painijasta sekä ehkä laittaa vähän tietoa(suurimpia otteluita yms.) viesteihinne, että minäkin vähän viisastuisin? Kiitän jo valmiiksi.

http://www.obsessedwithwrestling.com/pr ... /sabu.html
En tiedä onko Sabusta tehty jo topic. No, Sabu on kuitenkin tarpeeksi Extreme saavuttamaan minun suosion.
Sabuhan on hyvä, originaalista ECW:stä. Nyky-ECW:ssä Paul Heyman ei kai diggaa tyypistä, vai lieneekö Vince joka ei tykkää ja Heymanin pitää nykyään tanssia Vince-polkkaa jos haluaa pitää työnsä.

Jos haluat Sabusta tietää, niin etsi jostain tyypin vanhoja ECW-matseja. Esim Usenetistä tai ed2K:stä jotain kai löytynee.
"JunkyardHog" kirjoitti:
Nyky-ECW:ssä Paul Heyman ei kai diggaa tyypistä, vai lieneekö Vince joka ei tykkää ja Heymanin pitää nykyään tanssia Vince-polkkaa jos haluaa pitää työnsä.
1. Heyman ei työskentele enää ECW-brändissä
2. WWE pitää Heymania tahallaan palkkalistoilla ettei esim. TNA voisi hyötyä hänestä.
3. Eiköhän Heymanille löydy 100% varmasti painimaailmasta työtä muualtakin
Ja se on Vince, joka vihaa/inhoaa Sabua.
No Sabuhan on joutunut huonoon valoon Vincen silmissä sen huume- tapauksen jälkeen ja sen jälkeen Sabu on alkanut myöhästelläkkin. Joten mietitään kenen syy se on...
Joo, huumejuttu, myöhästelyt ja botchailut tiedetään, mutta mies kyllä jaksaa viihdyttää minua. Onhan hän aika yllättävn vanhakin...
Katselin tässä TNA:sta Sabu vs Abyss Barbwire matsin ja kyllä Sabu oli vanhentunut sekä tietenkin iältään , mutta ennenkaikkea liikkuminen.
Kun vertaa ECW 90- luvun puolivälin aikoihin jolloin Sabu oli parhaimmillaan niin ero on valtava. Herää kysymys onko tähdellistä jatkaa uraansa , ei ihan kehäraakkina mutta ei kaukanakaan siitä. Se lennokkuus ja kimmoisuus mikä hänellä oli parhaina vuosinaan se oli tipotiessään.
Mulla on muuten muutamia matseja Japanista jossa Sabu on Original Sheikin apupoika ja palvelee Sheikkiä kantaen hänen tavaransa kehään jne. On nuori poika silloin.
Onhan edes jotain vanhaa ECW:täkin jäljellä, jota edustavat mm. Sabu, Sandman ja Tommy Dreamer. Jos tälläisiä Bobby Lashleyn kaltaisia aivottomia lihaskimppuja olisi koko rossu täynnä niin huh huh. Mutta ero on kyllä valtava, jos vertaa Sabun 90 -luvun matseihin, mutta sitä se ikä teettää kaikille.
Mielestäni Sabu on yksi parhaista ECW-originaaleista.
Olen nähnyt jonkinverran hänen otteluita, tosin ne ovat vähän uudempia (TNA, WWECW), mutta joitain vanhoja otteluitakin olen nähnyt.
Olen tykästynyt häneen, koska hän kuvastaa sanaa "extreme" erittäin hyvin.

Harmittaa vain, että "Uudessa ECW:ssä" entiset SD!:n ja RAW:n painijat ovat main-eventereitä, ja mestareita (Big Show & Lashley, ja luultavasti Test). Mielestäni nuo vanhat ECW-originaalit ansaitsisivat mestaruuden, eikä jotkut steroidipumpatut Lashleyt...

Alan seuraamaan taas WWECW:tä, sitten jos (tai kun) Sabusta tulee mestari. Piste.
Sabu ottaa tai ainakin otti ennen bubmppia melko paljon. Yksi parhaita ECW-originaaleja ellei jopa paras. Vanhan ECW:n matsit mitä mieheltä olen nähnyt ovat olleet hyviä mutta eipä enää pääse kauheasti näyttämään sitä puolta WWECW:ssä. Olisi vielä hauska nähdä esim. RVD vs Sabu feudi jossa olisi matsit hardcore, ladder tai vaikkapa barbed wire matseja mutta taidampa toivoa liikoja. Sabu olisi hauska nähdä vielä ECW-mestarina vaikka minun silmissäni vyön arvo on tippunut todella paljon vanhan ECW ajoista.
"Nodachi" kirjoitti:

Harmittaa vain, että "Uudessa ECW:ssä" entiset SD!:n ja RAW:n painijat ovat main-eventereitä, ja mestareita (Big Show & Lashley, ja luultavasti Test). Mielestäni nuo vanhat ECW-originaalit ansaitsisivat mestaruuden, eikä jotkut steroidipumpatut Lashleyt...

Tuli jotenkin minun tyhmään päähän sellainen tunne että sinun mielestä Test ei sovi ECW:hen? Test on ainakin hyvä lisä "Extremisteihin". Sabu silti on paras originaali ECW:läinen. Sellaiset Lashleyn pellet voisi ottaa tuolta pois ja viedä narriliigoihin pelleiksi.
"Maiden" kirjoitti:
"Nodachi" kirjoitti:

Harmittaa vain, että "Uudessa ECW:ssä" entiset SD!:n ja RAW:n painijat ovat main-eventereitä, ja mestareita (Big Show & Lashley, ja luultavasti Test). Mielestäni nuo vanhat ECW-originaalit ansaitsisivat mestaruuden, eikä jotkut steroidipumpatut Lashleyt...

Tuli jotenkin minun tyhmään päähän sellainen tunne että sinun mielestä Test ei sovi ECW:hen? Test on ainakin hyvä lisä "Extremisteihin". Sabu silti on paras originaali ECW:läinen. Sellaiset Lashleyn pellet voisi ottaa tuolta pois ja viedä narriliigoihin pelleiksi.


Meinasin lähinnä sitä, että nuo mestarit ovat entisiä RAW/SD! painijoita. Mielestäni ECW-originaalien pitäisi pitää vyötä ainakin jonkun aikaa, jonka jälkeen joku (vaikka ex RAW/SD! painija) joka on osoittanut kuuluvansa ECW:hen saa vyön... Eikä silla lailla että joku Lashley tulee ECW:hen ja parin viikon päästä hän onkin ECW-mestari
"Nodachi" kirjoitti:
"Maiden" kirjoitti:
"Nodachi" kirjoitti:

Harmittaa vain, että "Uudessa ECW:ssä" entiset SD!:n ja RAW:n painijat ovat main-eventereitä, ja mestareita (Big Show & Lashley, ja luultavasti Test). Mielestäni nuo vanhat ECW-originaalit ansaitsisivat mestaruuden, eikä jotkut steroidipumpatut Lashleyt...

Tuli jotenkin minun tyhmään päähän sellainen tunne että sinun mielestä Test ei sovi ECW:hen? Test on ainakin hyvä lisä "Extremisteihin". Sabu silti on paras originaali ECW:läinen. Sellaiset Lashleyn pellet voisi ottaa tuolta pois ja viedä narriliigoihin pelleiksi.


Meinasin lähinnä sitä, että nuo mestarit ovat entisiä RAW/SD! painijoita. Mielestäni ECW-originaalien pitäisi pitää vyötä ainakin jonkun aikaa, jonka jälkeen joku (vaikka ex RAW/SD! painija) joka on osoittanut kuuluvansa ECW:hen saa vyön... Eikä silla lailla että joku Lashley tulee ECW:hen ja parin viikon päästä hän onkin ECW-mestari

Näinhän se on. Se on todella tyhmää, kun nämä SD:stä ja RAW:sta tulleet painijat ovat lähes koko uuden ECW:n ajan pitäneet mestaruusvyötä. Kun tämä WWECW tuli, niin RVD oli n. kuukauden mestarina kunnes Big Show voittisen ja piti koko syksyn. Tämän jälkeen yllätys yllätys Lashley tuli ECW:hen ja voitti vyön parin viikon päästä. Miksei hän voinut vain pysyä SD:ssä. Olisi ollut hyvä, jos ECW-originaalit olisivat pitäneet vyötä esim. Maniaan asti ja sitten vaikkapa Test olisi voittanut sen. Ei näin WWE!
"Wiper" kirjoitti:
"Nodachi" kirjoitti:
"Maiden" kirjoitti:
"Nodachi" kirjoitti:

Harmittaa vain, että "Uudessa ECW:ssä" entiset SD!:n ja RAW:n painijat ovat main-eventereitä, ja mestareita (Big Show & Lashley, ja luultavasti Test). Mielestäni nuo vanhat ECW-originaalit ansaitsisivat mestaruuden, eikä jotkut steroidipumpatut Lashleyt...

Tuli jotenkin minun tyhmään päähän sellainen tunne että sinun mielestä Test ei sovi ECW:hen? Test on ainakin hyvä lisä "Extremisteihin". Sabu silti on paras originaali ECW:läinen. Sellaiset Lashleyn pellet voisi ottaa tuolta pois ja viedä narriliigoihin pelleiksi.


Meinasin lähinnä sitä, että nuo mestarit ovat entisiä RAW/SD! painijoita. Mielestäni ECW-originaalien pitäisi pitää vyötä ainakin jonkun aikaa, jonka jälkeen joku (vaikka ex RAW/SD! painija) joka on osoittanut kuuluvansa ECW:hen saa vyön... Eikä silla lailla että joku Lashley tulee ECW:hen ja parin viikon päästä hän onkin ECW-mestari

Näinhän se on. Se on todella tyhmää, kun nämä SD:stä ja RAW:sta tulleet painijat ovat lähes koko uuden ECW:n ajan pitäneet mestaruusvyötä. Kun tämä WWECW tuli, niin RVD oli n. kuukauden mestarina kunnes Big Show voittisen ja piti koko syksyn. Tämän jälkeen yllätys yllätys Lashley tuli ECW:hen ja voitti vyön parin viikon päästä. Miksei hän voinut vain pysyä SD:ssä. Olisi ollut hyvä, jos ECW-originaalit olisivat pitäneet vyötä esim. Maniaan asti ja sitten vaikkapa Test olisi voittanut sen. Ei näin WWE!


Mikähän idea tällä on? Siis pistää ensin Tommy Dreamer jobbaamaan Daivarille ja sitten Khalille (jonka vähän ymmärränkin), sitten WWE äijät tulee ja hyppii Main Eventeissä (Test, Lashley, Big Show...). Eli mitä tällä haetaan? Miksei vaikka Sabu saa voittaa ECW Mestaruutta? Tai Sandman? Tommy Dreamer? RVD uudestaan?
ECW:stä ollaan kyllä kieltämättä tekemässä SmackDown! 2:sta. Mutta sabu on todellakin ansainnut nimityksensä lajin eläimellisimpänä ottelijana. Kivunsietokyky on lähes Foleyn luokkaa, kun ottaa huomioon kaikki ne todella monet kerrat kun hän on tippunut nivuset edellä piikkilankaan ja vaikka mitä. Ottelussa sandmania vastaan kun sabulta murtui leuka, niin hän se vaan teippaa leukansa ja jatkaa matsia. Vielä vanhempanakin TNA:ssa antaa heitää itsensä nastojen päälle. ECW legenda... todellakin!
Nonii.. Sabu potkittu sitten pois... Toivotaan et siirtyy TNA:han ois kiva nähä siä.
http://www.wwe.com/inside/news/sabureleased
Harmi kun Sabu sai monoa. Oli minun ECW suosikki ja muutenkin tosi hyvä.
Ohhoh. Olipa aika shokki tuo Sabun erottaminen. Kaikkea hyvää hänelle jatkossa, vaikka sitten TNA:n puolella.
Sabulla on ollut aika paljon meininkiä heti erottamisen jälkeen, sabu on ollut mukana ainakin seuraavissa:

* Hardcore matsi Goldustia vastaan
* Hardcore matsi Abyssia vastaan
* Hardcore tag team ottelu Eddie Kingstonin kanssa Necro Butcheria ja Chriss Heroa vastaan
* Sabu tulee myös olemaan meksikon Triplemaniassa suuressa tag team ottelussa, jossa hänen parina on mm. Ron "The Truth" Killings. Tämä on muistaakseni eka kerta, kun Sabu ottelee meksikossa.
"TheChosen" kirjoitti:
Sabulla on ollut aika paljon meininkiä heti erottamisen jälkeen, sabu on ollut mukana ainakin seuraavissa:

* Hardcore matsi Goldustia vastaan
* Hardcore matsi Abyssia vastaan
* Hardcore tag team ottelu Eddie Kingstonin kanssa Necro Butcheria ja Chriss Heroa vastaan
* Sabu tulee myös olemaan meksikon Triplemaniassa suuressa tag team ottelussa, jossa hänen parina on mm. Ron "The Truth" Killings. Tämä on muistaakseni eka kerta, kun Sabu ottelee meksikossa.


Kyllä se Sabu vielä jaksaa Toivottavasti häntä nähtäisiin tulevaisuudessa WWE:ssä tai TNA:ssa.
No ei enään WWE:hen koska kyllähän siellä jo nähtiin että ei WWE keksi Sabulle kunnollista käyttöä.
Jos hyvin käy niin TNA keksii Sabulle jotain. Näkisin mielennäni Sabua TNA:ssa
jossain rankemmissa matseissa, koska ei mielestäni Sabu oikein loista tavallisissa otteluissa. Käytetään nyt häntä näissä rankemmissa fedeissä kun kerran Sabu vielä pystyy vetämään Hardcore matseja.
TNA´ssakin Sabu on jo ollut, joten en usko että he häntä vielä uudestaan palkkaavat. Selvästikkään WWE ei halua Sabua, joten ehkä hän pyörisi Indyissä nyt kunnes hänelle tulisi päähän semmoinenkin idea että jäisi eläkkeelle. Mies on jo melkoisen vanha enkä usko että ihan 100% kunnossa
Sabuhan voisi mennä vaikka WSX:ään?
"Nero" kirjoitti:
Sabuhan voisi mennä vaikka WSX:ään?


WSX on kuollut. Eiköhän Sabu kohta taas kirmaa TNA:n kehissä.
"Captain Charisma" kirjoitti:
Eiköhän Sabu kohta taas kirmaa TNA:n kehissä.


Toivottavasti. Vetelihän hän sielläkin ihan hyviä matseja Abyssia ja muita vastaan.
"Nero" kirjoitti:
"Captain Charisma" kirjoitti:
Eiköhän Sabu kohta taas kirmaa TNA:n kehissä.

Toivottavasti. Vetelihän hän sielläkin ihan hyviä matseja Abyssia ja muita vastaan.

Niin, vanhoja feudeja vetämään uudestaan. TNA ei ikinä keksinyt Sabulle mitään järkevää tekemistä, eikä tule keksimäänkään. Piste.
Sabu on yliarvostettu kehäraakki, joka ei ansaitse TNA-sopimusta. Perusteluna vaikka hänen viimeisimmät matsinsa WWECW:ssa. Aseiden kanssa pärjää ihan kohtuu hyvin, mutta muuten ei. Ja eiköhän TNA:ssa ole valmiiksi jo muutama, jotka pystyy vetämään hyviä hardcore-otteluita, esimerkiksi vaikka Rhino.
Sabu olisi mielestäni hyvä lisäys TNA:han. Vai pärjääkö TNA ikuisesti Anglella, Joe'lla, Christianilla ja Rhinolla? Sinne vaan hyviin feudeihin taistelemaan WHC -vyöstä ja hc:tä kehiin.
"JVDS" kirjoitti:
Sabu olisi mielestäni hyvä lisäys TNA:han. Vai pärjääkö TNA ikuisesti Anglella, Joe'lla, Christianilla ja Rhinolla? Sinne vaan hyviin feudeihin taistelemaan WHC -vyöstä ja hc:tä kehiin.

AJ Styles, Christopher Daniels, Chris Sabin, Senshi, Alex Shelley.. need I say more? Tämä on juuri TNA'ssa vikana; heidän omilla tähdillä on aivan perkeleesti taitoa ja potentiaalia, mutta ei, main event koostuu WWE'n entisistä staroista. Vaikka Sabu onkin vitun kova, en tahtoisi häntä nähdä enää TNA'ssa - nuoret ja lahjakkaat tähdet for the win, perkele!
"Nodachi" kirjoitti:
"JVDS" kirjoitti:
Sabu olisi mielestäni hyvä lisäys TNA:han. Vai pärjääkö TNA ikuisesti Anglella, Joe'lla, Christianilla ja Rhinolla? Sinne vaan hyviin feudeihin taistelemaan WHC -vyöstä ja hc:tä kehiin.

AJ Styles, Christopher Daniels, Chris Sabin, Senshi, Alex Shelley.. need I say more? Tämä on juuri TNA'ssa vikana; heidän omilla tähdillä on aivan perkeleesti taitoa ja potentiaalia, mutta ei, main event koostuu WWE'n entisistä staroista. Vaikka Sabu onkin v***n kova, en tahtoisi häntä nähdä enää TNA'ssa - nuoret ja lahjakkaat tähdet for the win, p****le!


Niin, se siinä juuri onkin. ME:hen nuo kaverit eivät pääse sitten millään. Ja jos kerran WWE:n vanhoilla painijoilla mennään, niin miksei myös Sabu?
Ei ikuisesti, mutta ainakin muutaman vuoden. Ja tuohon voi vielä lisätä ainakin AJ:n. Parin seuraavan vuoden aikana tulee varmastia uusia kasvoja, joista tehdään Main Eventtereitä, jotka ovat Sabua parempia. Ei siis mitään ideaa tehdä Sabusta ME-painijaa tai edes palkata häntä, ei ainakaan minun mielestäni.
"finlay" kirjoitti:
Ei ikuisesti, mutta ainakin muutaman vuoden. Ja tuohon voi vielä lisätä ainakin AJ:n. Parin seuraavan vuoden aikana tulee varmastia uusia kasvoja, joista tehdään Main Eventtereitä, jotka ovat Sabua parempia. Ei siis mitään ideaa tehdä Sabusta ME-painijaa tai edes palkata häntä, ei ainakaan minun mielestäni.


En ainakaan itse näe mitään syytä, ettei Sabua voitaisi palkata. En näe häntä vielä vanhana kehäraakkina, vaan hän pystyy yhä edelleenkin vetämään hyviä hardcore -otteluita. Sabulla on ainakin kokemusta, ja voisi pushata AJ Stylesia sun muita.

Kyllähän ennen siellä nämä nuoret tähdet saivat pyöriä, mutta nykyisin siellä on alkanut pyöriä aivan liikaa WWE'n ex-tähtiä.


Puhuinkin lähinnä nykyisestä tilanteesta...
Joo, ei pääse ME'hen sitten millään ei.. AJ Styles, The only triple crown champion in TNA history? Samoa Joe? Kyllähän ennen siellä nämä nuoret tähdet saivat pyöriä, mutta nykyisin siellä on alkanut pyöriä aivan liikaa WWE'n ex-tähtiä. Ja Sabu ei todellakaan sopisi TNA'han, hän ei ole enää kovin hyvässä kunnossa, ja ei muutenkaan ole tarpeeksi iso nimi isojen lafkojen päämestaruuden haltijaksi.
"Nodachi" kirjoitti:
AJ Styles, Christopher Daniels, Chris Sabin, Senshi, Alex Shelley.. need I say more? Tämä on juuri TNA'ssa vikana; heidän omilla tähdillä on aivan perkeleesti taitoa ja potentiaalia, mutta ei, main event koostuu WWE'n entisistä staroista. Vaikka Sabu onkin v***n kova, en tahtoisi häntä nähdä enää TNA'ssa - nuoret ja lahjakkaat tähdet for the win, p****le!
Tuo on totta, muttet voi väittää, etteivätkö ne entiset WWE-starat olisi myös niitä parhaita painijoita/kokonaisuuksia TNA:ssa. Periaatteessahan tällä hetkellä ME:ssä pöyrii vain kaksi entistä WWE-painijaa (Angle ja Christian), jotka ovat molemmat ehdottomasti ansainneet paikkansa ME:ssä. TNA:lla on tällä hetkellä erittäin kovatasoinen ME-porukka, toisin kuin WWE:llä. Itsekin kyllä mieluusti näkisin ainakin Senshiä ME:ssä, muttei se niin hirveästi haittaa, koska taitoa löytyy jo valmiiksi.
Me tarvitaan yleinen TNA keskustelu topic, kuka tekee?

Lisätään vielä tästä aiheesta että myös Chris Harris & James Storm ovat potentiaalisia ME pelureita, mikäli heidän "pushiaan" ei ryssitä.
Tjaah, itse taas olen melko tympiintynyt kaiken maailman Stingeihin ja jopa Rhinokin alkaa maistua jo puulta. Kyllähän Angle vielä osaa hommansa, mutta ei hän todellakaan ole enää TNA'ssa ollut samaa tasoa kuin mitä oli WWE'ssä. Christian taas on oikein mainio, mutta ei sinne ainakaan lisää WWE'läisiä pitäisi ottaa.
"Nodachi" kirjoitti:
Tjaah, itse taas olen melko tympiintynyt kaiken maailman Stingeihin ja jopa Rhinokin alkaa maistua jo puulta. Kyllähän Angle vielä osaa hommansa, mutta ei hän todellakaan ole enää TNA'ssa ollut samaa tasoa kuin mitä oli WWE'ssä. Christian taas on oikein mainio, mutta ei sinne ainakaan lisää WWE'läisiä pitäisi ottaa.
Minäkin olen tympiintynyt heihin, mutta siitä on jo puoli vuotta kun Sting pyöri ME:ssä vakituisesti (Sacrifice oli vain yksi lyhyt kuvio), eikä tuota Rhinon yksittäistäkään voi laskea. Tammikuusta eteenpäin ME:tä ovat pyrittäneet Angle, Joe ja Christian, ja varsin mallikkaasti ovat pyörittäneetkin. Tällä hetkellä on menossa suuri kuvio Anglen ja Joen välillä, eikä niistä huonoista ME:painijoista ole tietoakaan. Sting ja kumppanit Main Eventissä ovat menneisyyttä...

EDIT: Juu, siis ei minunkaan mielestäni enää lisää WWE-tähtiä.
Ja tuohan on ihan bisnestä, että käytetään jo valmiiksi painijoita, jotka yleisö omaksuu ja jotka myyvät hyvin. Mielestäni siksi WWE:n vanhoja tähtiä pyörii tällä hetkellä ME:ssä. Bisnes on bisnestä, mutta olisi hyvä pushata välillä omiakin tähtiä. Tosin Samoa Joe on mielestäni saanut viime ajat kiitettävästi pushia, ja on ollut jo pitkään TNA:n kantavia nimiä.
Aika nostella tätäkin topicia. Sabu täyttää tänään 43 vuotta. Ikä on tehnyt Sabullekin osittain tehtävänsä, mutta onhan hänelläkin jo yli 20 vuotta painuraa takana, eikä loppua näy. Sabu oli alkuperäisen ECW:n keulakuvia Sandmanin, Tommy Dreamerin ym. kanssa, ja pidän paljon hänen vanhoista otteluistaan. Sabu teki shokeeraavan paluun viime vuonna uuden ECW:n noustessa. Nykyisin Sabu ei WWE:n leivissä enää ole, vaan painii tällä hetkellä Meksikon AAA:ssa. Sabua on huhuttu jo viime kesästä asti TNA:han ja käsittääkseni hänen pitikin tehdä esiintymisensä muutama viikko takaperin, mutta myöhästyi nauhoituksista tms. Mielelläni hänet näkisin yhä WWE:ssä. TNA olisi hänelle yksi hyvä vaihtoehto, kun hän jatkanee painuraansa vielä muutaman vuoden. Sabuhan oli ennen WWE:hen tuloaan TNA:ssa, joten paluu sinne ei olisi mikään suuri yllätys.
Sabu on ehdottomasti ollut yksi turhimmista painijoista joka on isoissa piireissä pyörinyt. Tehdään tämä yksinkertaiseksi : Sabun uran olisi ehdottomasti pitänyt loppua ECW:n kuoleman yhteydessä, ihan niinkuin Sandmaninkin. Sabu sopi täydellisesti ECW:hen, ja oli kieltämättä yksi firman johtotähtiä, mutta mies törttöili jo silloin niin pahasti että sai potkut pariinkin otteeseen. WWE onneksi tajusi myöskin ettei Sabulla tee mitään, ellei kyseessä ole jokaviikkoinen Hardcore eventti. TNA:ssakaan ei mies kyllä tee mitään hyödyllistä. Vanhassa ECW:ssä Sabu oli oikeasti kova nimi, mutta mies ei pärjää ilman aseita, ja ikäkin alkaa painaa.
Sen enempää puuttumatta siihen onko Sabu JOSKUS ollut hyvä painija niin voin rehellisesti sanoa, että nykyään mies ei kiinnosta pätkän vertaa ja jos hän WWE:hen tai TNA:han vielä tulee, niin luultavasti kelaisin hänen matsinsa.Ilman hardcore-stipulaatiota hän ei saa katsottavaa matsia aikaan. Tämän vuotisen Royal Rumblen suurimman mark-outin hän kyllä tarjosi: Kane chokeslammasi Sabun pöydän läpi, jonka hän itse kasasi.

Tämä on tietysti vain minun mielipide.
"Nodachi" kirjoitti:
Tjaah, itse taas olen melko tympiintynyt kaiken maailman Stingeihin ja jopa Rhinokin alkaa maistua jo puulta. Kyllähän Angle vielä osaa hommansa, mutta ei hän todellakaan ole enää TNA'ssa ollut samaa tasoa kuin mitä oli WWE'ssä. Christian taas on oikein mainio, mutta ei sinne ainakaan lisää WWE'läisiä pitäisi ottaa.


Rhino on TNA'n paras painio kun taas Christian paskin koskaan.
"JS" kirjoitti:
"Nodachi" kirjoitti:
Tjaah, itse taas olen melko tympiintynyt kaiken maailman Stingeihin ja jopa Rhinokin alkaa maistua jo puulta. Kyllähän Angle vielä osaa hommansa, mutta ei hän todellakaan ole enää TNA'ssa ollut samaa tasoa kuin mitä oli WWE'ssä. Christian taas on oikein mainio, mutta ei sinne ainakaan lisää WWE'läisiä pitäisi ottaa.


Rhino on TNA'n paras painio kun taas Christian paskin koskaan.


Tykkää ken tahtoo, mutta Rhino alkaa jo näyttää laiskuuttaan. Ja Christian on tällä hetkellä ehkä ainut TNA Main Eventeri jota edes kehtaa katsoa ja kuunnella. Mutta ennenkuin tämä Topic kääntyy John Cena- topic tyylisesti Triple H- Topickiksi, lopetan tämän lyhyeen.
Extreme Rulex, beibe!
Sabu on kerrassaan mahtava, muuta en osaa sanoa!

-Cristaa
"Cristaa" kirjoitti:
Extreme Rulex, beibe!
Sabu on kerrassaan mahtava, muuta en osaa sanoa!

-Cristaa




Anteeksi ylimielisyyteni, mutta tarvitsisin AIKA vahvat perusteet tuon mielipiteen taakse. Sabu oli tosiaan viimeisimmän WWE-runinsa aikana yksi turhimmista miehistä koko rosterissa. Ei se hyvää painijaa tee, että joka ottelussa hänet paiskataan pöydän läpi.
Sabu on yhden painityylin mies. Jos ottelu ei ole Hardcore-säännöillä mies on aivan turha. Ja vaikka olisikin Hardcore-säännöillä, Sabu kuitenkin botchaisi aivan kaiken. Eräässä Botchamaniassa näytetään kuinka Sabu mokaa ainakin neljä kertaa Triple Jump Moonassaultin kehän ulkopuolelle.

Johtopäätös, Sabu ei saa hyvää ottelua aikaiseksi, jos kyseessä on normimatsi. Muutenkin mies botchaa liikkeittä jatkuvasti.
"Merovingi" kirjoitti:
Sabu on yhden painityylin mies. Jos ottelu ei ole Hardcore-säännöillä mies on aivan turha. Ja vaikka olisikin Hardcore-säännöillä, Sabu kuitenkin botchaisi aivan kaiken. Eräässä Botchamaniassa näytetään kuinka Sabu mokaa ainakin neljä kertaa Triple Jump Moonassaultin kehän ulkopuolelle.

Johtopäätös, Sabu ei saa hyvää ottelua aikaiseksi, jos kyseessä on normimatsi. Muutenkin mies botchaa liikkeittä jatkuvasti.

Boo-fuckin'-hoo, Sabu botchaa kaiken nyyh itQ. :'( Tuo on se tyypillisin wnb-smarkin argumentti kun hän haluaa mollata Sabua, mutta herra Merovinki voisi ehkäpä yrittää mahduttaa pieneen päähänsä että kyseinen jätkä tekee joka ikisessä ottelussaan high risk -liikkeitä, joten totta munassa hän joskus mokailee. Ja tiedän että on monia jotka tekevät samantyylisiä liikkeitä yhtä paljon ja varmemmin kuin Sabu, mutta Sabun spotit ovat niin helvetin vaikeita että niitä on aivan uskomattoman vaikea toteuttaa joka kerralla täydellisesti. Usko pois, on olemassa pahempiakin botchailijoita, jotka eivät edes tee puolia niistä liikkeistä mitä Sabu tekee lähes jokaisessa ottelussaan.

Ja puhleez, tuo botchamania -argumentti on naurettavin ikinä. Totta hitossa hän on mokannut tuon kyseisen liikkeen (vähintään) neljästi urallaan.. mutta ihan yhtä lailla muutkin tekevät mokia. Isketäänpä botchamaniaan neljä Ric Flairin botchaamaa liikettä, niin onko hänkin ihan turha ja surkea painija? Niinpä.

Toki Sabu on parhaimmillaan hardcore-otteluissa, ja niissä hän on yleensä aivan helkutin hyvä ja viihdyttävä (ja oli varsinkin ECW:ssä ja Japanissa, älkää leimatko Sabua surkeaksi vain hänen WWE-runin perusteella), mutta kyllä hän myös ihan tavallisissakin matseissa osaa yhtä lailla viihdyttää - vaikkei paiskoisikaan vastustajia tuoleilla nuppeihin ja hyppisi voltteja pöytien läpi.
"Nodachi" kirjoitti:

Boo-fuckin'-hoo, Sabu botchaa kaiken nyyh itQ. :'( Tuo on se tyypillisin wnb-smarkin argumentti kun hän haluaa mollata Sabua, mutta herra Merovinki voisi ehkäpä yrittää mahduttaa pieneen päähänsä että kyseinen jätkä tekee joka ikisessä ottelussaan high risk -liikkeitä, joten totta munassa hän joskus mokailee. Ja tiedän että on monia jotka tekevät samantyylisiä liikkeitä yhtä paljon ja varmemmin kuin Sabu, mutta Sabun spotit ovat niin h**vetin vaikeita että niitä on aivan uskomattoman vaikea toteuttaa joka kerralla täydellisesti. Usko pois, on olemassa pahempiakin botchailijoita, jotka eivät edes tee puolia niistä liikkeistä mitä Sabu tekee lähes jokaisessa ottelussaan.


Unohdin mainita, että hän botchasi kyseisen liikkeen neljä kertaa samassa ottelussa. Se on jo liikaa, koska se rikkoo jo ns. "Illuusiota", että paini on totta.

En kiellä, etteikö Sabun liikkeet olisi vaikeita toteuttaa.

Toki Sabu on parhaimmillaan hardcore-otteluissa, ja niissä hän on yleensä aivan helkutin hyvä ja viihdyttävä (ja oli varsinkin ECW:ssä ja Japanissa, älkää leimatko Sabua surkeaksi vain hänen WWE-runin perusteella), mutta kyllä hän myös ihan tavallisissakin matseissa osaa yhtä lailla viihdyttää - vaikkei paiskoisikaan vastustajia tuoleilla nuppeihin ja hyppisi voltteja pöytien läpi.


Siinä on vain se ongelma, että Sabua on vaikea kuvitella ilman tuoleja. Muutenkin Sabun paini on hyvin spottipainotteista. Jos puhutaan hyvistä High-Flyiereistä nostan esiin Jushin Ligerin, Owen Hartin ja 90-luvun Rey Mysterion.

Ja Sabu on ehdottomasti parhaimpia Hardcore-painijoita koskaan. Pidän itsekin Sabun Hardcore-mätöistä.

EDIT: Unohdin mainita, että Sabu on melkoinen äijä. Kuka muu jatkaisi otteluaan, vaikka olisi murtanut leukansa (Vs. Sandman Stairway To Hell Match) ja repinyt hauiksensa auki (Vs. Terry Funk Barbed Wire Match)? Sabuhan ei edes pitänyt sairaslomaa hauisvamman aikana.
Sabusta on nykyään yhtä paljon hyötyä kun suksista kesälaitumilla, mutta Sabun vaikutusta ja tärkeyttä varsinkin ECW:n historiaan ja oikeasti koko extremen käsitykseen on mahdoton kiistää. Ikinä tosin en ole miehestä pitänyt. Konekiväärivauhdilla itseään loukkaava spottiapina.

Kuitenkin jollain tapaa merkittävä henkilö, joten ei viitsi enenmpää pauhata miehen huonoudesta.