"Taas joku näistä telkku.com:n ääliöistä" kirjoitti: ja sitäpaitsi nää kaikki iskut ja muut on tarkoin harjoteltu sovittu! kukaan ei loukkaannu. jos ette usko nii kattokaa näiden nettisivuilta!!!
Asiantuntijat hommissaan...
Miketsu2006-08-07 09:32
M
"todellinen wrestling nero" kirjoitti: Mun tietääkseni koko ECWtä eikä WCWtä ole enää olemassakaan, taitaa olla nykyään pelkkä TNA..
Stefa2006-08-07 21:04
S
Tässä vähän lisää shittii:
Kaverini joskus kauan sitten väitti että Taker joutui vankilaan kun hän "tappoi" Big Boss Manin HIAC:issa kun hän "hirtti" hänet. Eikös Bossmanilla ollut jotkut valjaat siinä? Näin minä olen ymmärtänyt. Nuorempi serkkuni väitti että ne madot mitä Boogeyman pitää suussa on spagettia .
Hyrkanos2006-08-07 21:38
H
"Edge#1" kirjoitti: Lueskelin SubTV:n wrestling chattia. Siellä on aika ....:
ei ole ees hyvännäköisiä,niinkuin Kurt<3 ja Randy<3
OT: Olkoon Randysta mitä mieltä tahansa, mutta Angle on oikeesti komea mies. Olisinpa enemmän Kurt Anglen näkönen Ennen vaimokin diggas, mutta sitten se keksi Shawn Michaelsin!
No asiaan (vaikka Kurt Anglen ihku komeus on ihan oikeeta asiaa): Aikoinaan seurakunnankerhosa kyyditsin penskoja (12-15v, sori kaikki sen ikäset joita "penska" loukkaa), ja näistä pari koettivat todistella yhdelle että Kane oikeasti tappoi Undertakerin. Tämä yksi luupää ei sitten millään uskonu, vaan väitti sen olevan näyteltyä.
Eräs sälli sitten joskus uskoi Triple H:n oikeasti piesseen Regalin hotellissa (silloin Eugenen alkuaikoina). Hienointa asiassa on se että tämä sälli on minua 2v vanhempi, eli silloin siis 24.
Minä raukka joskus luulin että parhaiten maailmalla menestynyt suomalainen painija on Starbuck. Halmeen urasta tiesin, mutta luulin sen olleen indy-pelleilyä. Yllätyin kun näin Halmeen pieksävän Jannettyä SUMMERSLAMISSA!!!! Starbuck Majanlahti on kuitenkin kova jätkä.
kanefan2006-09-12 12:37
K
Luulin aina ennen että painijoilla alkaa aina vuotamaan verta oikeasti kun niitä lyödään tuolilla. Mutta sain sitten tietää että ne bleidaa itseään. Ja sanoin joskus että Kane on oikeasti Undertakerin veli.
Slap2006-09-12 12:46
S
^ Bleidaus juttu ja veli juttu on ihan samat mitkä minulla.
Ja luulin myös, että Bret Hartin lasit ovat tehty tavallisella tavalla, mutta ne olikin semmoset taipuvat kakat :<
Unscarred__2006-09-12 14:07
U
Mä oon luullu, et pöytä on aluks sahattu Sitten tajusin hieman selvemmin Oon myös luullu kyseisestä tuolilla lyömisestä jne
slash912006-09-12 14:32
S
Itsekkin luulin, että pöytää on sahttu sillätavalla että se halkeea siitä että siihen painaa kädellä. Ne on kai sitten muuten vain hieman heikkorakenteisimpia. Tai siis voihan niillä seisoa sun muuta mutta uskaltaisin väittää silti että ne ovat heikkoja rakenteeltaan.
Sitten nykyäänkin kaveripotukan sisäpiiri vitsinä väitän että 'Taker on oikeasti nuossut kuolleesta. En siihen kyllä ikinä ole uskonutkaan
Slfex2006-09-12 15:20
S
Sanoin kaverille, että Kurt Angle on erotettu WWE:stä. Kaveri vastasi tähän: "Niin, niin sehä o ny siel ECW:ssä". Kaveri oli viimeksi katsonu WWE:tä InVasionin jälkeen, joten se luuli, että ECW ja WCW olivat vielä olemassa
Shanghai Kid2006-09-12 15:24
S
No mun kaveri luulee tietävänsä vaikka mitä WWE:stä, vaikka ei oo kattonu jaksookaan sitä! Sit se sano, että Mysterion maskin väri kuvaa sen mielialaa... Ja että Edge käyttää kasvuhormoneja ja voittaa niiden takia Cenan aina (se ei tiedä edes Litasta mitään) Ja sit se sano kans, että se kehä on trampoliini, koska ne hyppii niin korkeelle siinä (WTF?)
Miccelsson2006-09-12 16:21
M
Ainakin jos Ristiina very big cityssä katsoo "smäkkiä" on tyhmä, vajaa tai, joku muu. Kaikki luulee, että Triple H on tappanut jonkun Pedigreellä, tai pilvedriverilla. Eddie ei kuollut oikeasti, Eddie on pas**. Sanoin, että sillä on huono gimmick(anteeksi jos kirjoitin väärin). Mitä se tarkottaa?? On seuraava kysymys. Yksi poika luulee, että ei ole kuin "smäkki."
"Taasko sä vaan jauhat smäkistä??" "Se on lavastettu, siinä kehässä on joku patja ja sitten se tietokoneella laitetaan trampoliinin näköseksi!!" Naurattaa vain kun kuuntelee toisten juttuja.
Me ollaan "smäkkiä" korkeushyppypatjalla, todellisuudessa ne hakkaa toisiaan oikeasti. Hirveä huuto kuuluu aina patjoilta, kun harjoittelen yleisurheilua. Välillä ne itkeekin siellä.
Natural2006-09-12 16:35
N
^^ täällä oli kaksi meidänjoukkueelaista hemmoa menneet toisten takapihalle trampoliinille smäktaunia ja sitten toinen teki liikkeen liian stiffiksi ja toisella kävi. Sitten siitä tuli riita ja kotiin mentiin crimson maskit naamalla ja nenä vinossa. Taas tätä järkevyyttä n00beilta.
Kameli2006-09-12 18:04
K
Mun iässä oltiin jo kyllä vähän enemmän älyllisesti kehittyneitä.
Shanghai Kid2006-09-13 13:11
S
"Shanghai Kid" kirjoitti: No mun kaveri luulee tietävänsä vaikka mitä WWE:stä, vaikka ei oo kattonu jaksookaan sitä! Sit se sano, että Mysterion maskin väri kuvaa sen mielialaa... Ja että Edge käyttää kasvuhormoneja ja voittaa niiden takia Cenan aina (se ei tiedä edes Litasta mitään) Ja sit se sano kans, että se kehä on trampoliini, koska ne hyppii niin korkeelle siinä (WTF?)
Tähän viä lisään, että tänään mulla tuli riita mun toisen kaverin kanssa. keskustelu meni näin:
Mä: Tiätkö miten WWE:ssä niiden veri tulee.
Kaveri: En.
Mä: Ne tekee ne haavat ite.
Kaveri: Miten muka?
Mä: Niillä on joku teräase mukana.
Kaveri: Onko se edes oikee?
Mä: Tottakai, jos ne sillä verta saa tuleen!
Kaveri: Mutta onko se oikeeta verta?
Mä: On.
Kaveri: Ookko ihan varma?
Mä: OON!
Kaveri: (Syvä hiljaisuus) Mut jos se on vaikka tekoverta...
Mä: Mutta kun ne tekee oikeita haavoja, joista jää arpi!
Kaveri: Jos se arpi on piirretty...
Tollain se jatku koko välkän ja multa meni hermot totaalisesti
Wayne2006-10-05 04:46
W
Mun kaveri: ''Mä tiiän miks Eddie kuoli! Kennedy tappo sen!''
Sitten sama kaveri sano mulle sillon No Mercyn aikoihin ku oli se Buried Alive matsi nii mun kaveri sano: ''Harmi ku se Orton tappo Undertakerin ei siitä voi mitenkään selvitä ku sen poltti sen erotetaankohan se?'' xD
Sitten toinen kaveri sanoo: ''Se kehä on sellanen korkeushyppy patja''
Ite luulin et Taker oikeesti hirtti Big Boss Manin... xD
Sitten tää on tyhmintä mitä oon luullu. En tienny mitään Rawista tiesin vaan SmackDownin. Mun silloisessa puhekielessä smäkki. Eli sanoin ''Katotaaks tänää smäkkii'' Ja sit ku näin Rawin nii ihmettelin et mikä ihme toi on se on varmaa joku matkija sarja vaikka Raw on alkuperänen.
Coool22006-10-28 17:19
C
Kaveri kerran kysy multa ,että minkä liikkeen haluaisit osata ja en tienny sillon vielä koko vapaapainista oikein mitään. Sanoin sille ,että empä tiedä ja kysin siltä ,että minkä se haluais osata. No kaveri vastas ,että Jerichon muurit... No se sekotti Jerichon muurit ja F-5:den ymmärrettävä erehdys...
Luulin joskus ,että F.B.I on jotain oikeita poiliiseja kun en ollut niitä nähny.
Sitten joku kaveri kerto koulus joskus ,että joku kiikku tikkaille. Niin luulin ,että se kiikku johonki yläkertaan ja hyppäs sieltä toisen päälle.
Y2J-Chris_Jericho2006-10-28 17:56
Y
No olitiin joskus naperona kamuni 11v synttäreillä ja pelattiin tramppiksella ''smäkktaunii''. Kamut alkoivat kuka on kukakin ja mikä on kukakin. Viimein he pääsivät sopuun. 1 rupesi jo itkemään koska sai olla
sen lemppari, oli kai niin hienoa, ja he rupesivat ''smäkkäämään''.
Sitten se ulina jota me puheltiin.
Mä kaverille: Tiedäkkö kuka on Randy Orton?
Kamu: JOOOO!!!!!!!! Se on kato se se ko ko Hulk Hokanin lapsi!!!!!!!!!!!!!!!
Mä: Ei todellakaan oo.
Kamu: ONPAS!
Mä: No usko jo ei ole.
Siinä sitten kaverini ''siirrettiin'' kehä vuoroon.
Tuli toinen kaveri.
Mä kamulle: No kukas sää olet?
Kamu: Mä oon rei mysteriooO!!! Eiks oo kivaa!!!???
Mä: Hmh... Miten sinä sen otat.
Kamu sieltä niin sanotusta kehästä: Tuukko sää pelaa ''smäkkii''?
Mä: No jos haluatte.
Kamu: Hakkaat sitten kunnolla!
Mä: No jos haluatte.
Aloin hakkaamaan kamua niin kauan kun se rupesi parkumaan.
Kamu: Miks hakkasit sitä niin paljon?
Mä: Huoh... Halusitte nUUbit!
Sitten kysyin kaikilta: Tiedättekö mikä on RAW is War (Siihen aikaan oli kai vielä en muista) Ja kamut vastasivat: Öööö, se on 1 maailman paras painija. Mä: Ei ole...
1 kamuni: Mä tiedän se on Kuin Smackdown mutta se on vain eri sarjaa.
Mä: No melkein.
Katsokaa pitkän keskustelun jälkeen yksi tiesi ainakin jotain wrestlingistä.
Edit: RAW ja Smackdown! ovat eri sarjaa? D Nehän ovat yhdessä WWE.
Toinen edit: Ovat ne sinällänsä eri sarjaa? Vai ovatko?
Kameli2006-10-28 19:52
K
"Y2J-Chris_Jericho" kirjoitti: Sitten kysyin kaikilta: Tiedättekö mikä on RAW is War (Siihen aikaan oli kai vielä en muista)
Ei se enää vuosi sitten ollut. Se vaihdettiin pelkäksi RAW:ksi 9/11 jälkeen.
Starchild2006-10-28 19:56
S
Minulla ei sinänsä olisi edes pokkaa sanoa harrastaneeni smäkdaunia.
No okei, menin minäkin sitä ala-asteella, mutta meillä sentään ei oltu mitään painjoita vaan väännettiin vaan vapaapainin tapaan. Ja meillä tuli vertakin josta parhaat muistot vielä seinällä, paita jonka selusta on osittain veressä. Että semmosta. Voi niitä aikoja...
Slfex2006-10-28 20:46
S
"Telkku.com" kirjoitti: Kävin kattomassa meren toisella puolel. Naurettava show, katossa vilkkuvat kyltit mitä yleisön pitää milloinkin tehdä.
Trimoon2006-10-29 09:35
T
"Slfex" kirjoitti:
"Telkku.com" kirjoitti: Kävin kattomassa meren toisella puolel. Naurettava show, katossa vilkkuvat kyltit mitä yleisön pitää milloinkin tehdä.
Huoh...täytyy taas todeta että varmaan jonkun naperon kirjoittama juttu. Sen kyllä huomaa että jos joku ipana kirjoittaa kun on niin tyhmää tekstiä. En voi mitenkään kuvitella että joku 15v voisi tuollasta paskaa kirjoittaa. Joten jos näette jotakin paskaa tekstiä painista niin se on varmasti oltava ipana asialla.
Tuli mieleen että on minuakin kusetettu joskus muinoin. Joskus vuonna 2001 niin yksi "kaveri" (paskianen hän oli) sano että "Joo, smäkkädaunissa ammutaan ihmisiä ja ihmiset saa heittää kehään aseita yms". Itse menin tietenkin uskomaan tuota ja pyysin sitä kaveria näyttämään painia minulle. Eihän se tietenkään "sopinut" kun ei hän ollut painia koskaan nähnytkään. Spoiler Jos joku päivä näkisin vielä hänet, mottaisin häntä niin täysiä kun voisin, it's true!
finlay2006-10-29 11:18
F
Itselle tuli mieleen sellanen tapaus, kun yksi mun 15-vuotias kaveri oli katsonut muutaman vuoden raw:ta ja smackdownia subtv:ltä. Niin katseltiin sen kanssa joskus viime vuonna Angle vs Michaels wrestlemania 21 ottelua, niin tämä kaveri sanoi ottelun jälkeen näin: "vähän toi HBK on nolo kun luovutti Anglelle ja vieläpä wrestlemaniassa, mä en enää oo HBK fani"
Shanghai Kid2006-10-29 17:12
S
"finlay" kirjoitti: Itselle tuli mieleen sellanen tapaus, kun yksi mun 15-vuotias kaveri oli katsonut muutaman vuoden raw:ta ja smackdownia subtv:ltä. Niin katseltiin sen kanssa joskus viime vuonna Angle vs Michaels wrestlemania 21 ottelua, niin tämä kaveri sanoi ottelun jälkeen näin: "vähän toi HBK on nolo kun luovutti Anglelle ja vieläpä wrestlemaniassa, mä en enää oo HBK fani"
Heh.. Onpas siinäkin syy lopettaa olla jonkun fani. Kyllä munkin lempipainijat on joskus silleen "noloja" juttuja tehny, mutta en silti lopeta niiden fanittamista
finlay2006-10-29 19:00
F
Se oli kyllä niin mahtava ottelu, ettei Michaelsin luovuttamisessa ollut mitään noloa. Ehkä paras ottelu minkä olen nähnyt tai tulen näkemään. Ottelu olisi ollut täydellinen, jos jompikumpi olisi ollut mestari ja mestaruus olisi ollut jaossa. Itse ainakin aloin pitämään molemmista painijoista entistä enemmän wrestlemania 21:n jälkeen.
Minejumper2006-11-03 19:05
M
"Taas kerran joku telkku.com:n ääliöistä" kirjoitti: "ammattipainia" juu, naurettavaa pelleilyä "juonenkäänteineen" päivineen. Kovassa kunnossahan tollasessa lajissa pitää pysyä mut en ymmärrä kuka tollasta showta kehtaa katsoa.. Vaarat ovat todellisia; niin vaarat on pingiksessäkin. Voi vaikka pallo osua silmään! =D
TheChosen2006-11-07 07:55
T
Muistan kun itse aloin katsomaan Painia. Luulin, että juonikuviot olivat aivan totta (Kiitos Reyn ja Eddien Dominic juonikuvion).
Verestä muuten, kaveri sanoi pari kertaa et kun aseella isketään, lyöjä poseeraa ja vetääyleisön huomioon itseensä, kun samaan aikaan maassa makavaa uhri vetää paini-trikoistaan verikapselin ja iskeen sen ottaansa.
Y2J-Chris_Jericho2006-11-16 18:06
Y
Näiden luulojen muisteleminen kavereilta ja minulta on jo aika tyhmää...
No ensin minun : Luulin kerran että SmackDownissa vain puheltas jonkun kanssa, kuten tässä tapauksessa (lukee päivä kirjassani WWFn ajoilta) Älkää ihmetelkö: Tänään Smäkissä: Perry Saturn vs Steve Austin Keskustelu matsi. Luulin pienenä että matseissa vaan syyteltiin toisia.
Kamun luulo:
Kamuni luuli että Smackdownissa pitää tappaa toinen ennenkuin voittaa, ja voi muka selättää niin että vetää vaikka Boston Crabin. Kamuni leikkivät ''smäkkiä'' ja kamuni yritti tehdä Powerbombin mutta tekikin jonkun saakelin ''luhistus otteen''. Kamuni eivät tiedä yhtään vieläkään Smackdownista.
Natural2006-11-17 11:32
N
Luulin ensimmäisellä kerralla, kun luin teksti-tvltä sanan SmackDown, niin ajattelin sitä joksikin tanssikilpailuksi.
slash912006-11-17 21:57
S
Kun ensimmäisen kerran kuuli "smäkistä", niin minulle kerrottiin, että ainoat säännöt ovat että ei saa purra eikä repiä silmiä päästä... Ja uskoin sen vain hiukan epäillen..
Mahti Ankka2006-11-18 20:18
M
Joskus minä ihmettelen, voiko ihmiset olla oikeasti noin tyhmiä vai onko kaikki vain suurta kulissia?
Starchild2006-11-18 23:10
S
Ehkä jotkut ihmiset ottavat painin liian vakavasti ja tekevät siitä mielessään turhan dramaattista. Ja varsinkin nuorilla ihmisissä, alle 15 v. (kyllä, enkä mitenkään leimaa itseäni nuorempia, näin se vaan menee) ei välttämättä ole täysin kehittynyt todellisuudentaju joten vakavia ja jopa järkyttäviä asioita ei psyykkisesti osata käsitellä. Ja tietenkin yksi syy voi olla että kun joku pökkelö keksii laittaa liikkeelle "vähän omaa tietoa" jostain tapahtumasta ja kun se on tietynlaisessa kontekstissa, se uppoaa ihmisiin ja sitten sitä mennään... Mutta pääasiassa Telkku.comin kommentit on täysin mitättömiä enkä juurikaan niihin enää kiinnitä huomiota. Mitä nyt piti käydä näpäyttämässä kun Nithian oli kerennyt sielläkin pätemään.
JunkyardHog2006-12-27 18:20
J
Niin siis Owen Hartiahan ei kukaan heittänyt, se tippui vahingossa. Ja kuoli. Ja meissä jokaisesssa asuu pieni lehmä, mmmkay? Asuuhan? Sanokaa nyt et asuu??
Tebacka2006-12-27 18:32
T
Niin siis Owen Hartiahan kukaan ei heittänyt, se tippui vahingossa. Ja kuoli.
Owen Hart oli alkanut käyttämään Blue Blazer-gimmickiä, joka oli siniseen naamariin ja viittaan pukeutuva supersankari. Hänellä piti olla Over The Edgessä ottelu Intercontinental-mestaruudesta Godfatheria vastaan. Owenin oli tarkoitus saapua kehään supersankarityylisesti katosta kehään vaijerin varassa laskeutuen. Jokin meni kuitenkin kauhealla tavalla vikaan, ja kun Owenia laskettiin alas, vaijeri petti ja Owen putosi yli 15 metrin pudotuksen, ja osui suoraan kehätolpan kohdalle. Owenin aortta repesi iskun voimasta, ja hän kuoli muutaman minuutin kuluessa. Vielä pudotessaan hän huusi alla oleville työntekijöille ja tuomareille varoituksen, että eivät jää alle.
Lurppa2006-12-28 14:28
L
Minun yksi kaveri väitti kauan, että painijat ovat oikeasti robotteja eikä ihmisiä.
Madass2006-12-28 14:51
M
"Lurppa" kirjoitti: Minun yksi kaveri väitti kauan, että painijat ovat oikeasti robotteja eikä ihmisiä.
Tuo lause + Vilkaisu Lurpan avatariin = Päivän naurut
Hky2006-12-28 15:27
H
Kun aloitin painin seuraamisen luulin, että parhaat painijat ovat faceja, eli heille hurrataan eniten. Tämähän ei ole totta, siitä hyvä esimerkki Edge.
Springst2006-12-28 18:43
S
Kaverilla oltiin ja katottiin yks Raw jakso, niin kaverin pikkuveli tuli sinne ja sanoi että haluaa kattoa..
Kaverin pikkuveli: Ui, ui! Hei äiti mäki meen kattoon smäkkiä!
Kaverin äiti: Et saa se on K-15, se on sitäpaitsi tehty tietokoneella. Ei nyt oikeet ihmiset mitään tollasta tekis!
Vai että tietokoneella on tehty..
Panu52006-12-28 18:58
P
"Natural" kirjoitti: Luulin ensimmäisellä kerralla, kun luin teksti-tvltä sanan SmackDown, niin ajattelin sitä joksikin tanssikilpailuksi.
Pitikö tämän nyt olla hauskaa?
Joo kun vuonna 2001 aloin katsoa, selostajat sanoivat Booker vs Rikishi matsin aikana, että Rikishi on käynyt paskalla, eikä ole pyyhkinyt kunnolla. Sitten hän hieroi persettään Bookerin naamaan. Vähän järkytyin. En minäkään aluksi tiennyt, että ne ei osu, mutta sitten kun oikein perehdyin siihen, niin huomasin, että feikkiähän se on.
Hky2006-12-28 19:05
H
"Panu5" kirjoitti:
"Natural" kirjoitti: Luulin ensimmäisellä kerralla, kun luin teksti-tvltä sanan SmackDown, niin ajattelin sitä joksikin tanssikilpailuksi.
Pitikö tämän nyt olla hauskaa?
Joo kun vuonna 2001 aloin katsoa, selostajat sanoivat Booker vs Rikishi matsin aikana, että Rikishi on käynyt paskalla, eikä ole pyyhkinyt kunnolla. Sitten hän hieroi persettään Bookerin naamaan. Vähän järkytyin. En minäkään aluksi tiennyt, että ne ei osu, mutta sitten kun oikein perehdyin siihen, niin huomasin, että feikkiähän se on.
Eikös Booker oksentanut tuon Stink Facen jälkeen? Luulin itsekkin silloin, että tama kaikki oli totta.
hamalainen2006-12-28 19:07
H
"Hky" kirjoitti: Eikös Booker oksentanut tuon Stink Facen jälkeen? Luulin itsekkin silloin, että tama kaikki oli totta.
Kyllä itseasiassa oksensi, ja muistaakseni vielä Michael Colen päälle.. Aloin juuri tuossa miettimään, että miten he sen toteuttivat?
Panu52006-12-28 19:08
P
"Hky" kirjoitti:
"Panu5" kirjoitti:
"Natural" kirjoitti: Luulin ensimmäisellä kerralla, kun luin teksti-tvltä sanan SmackDown, niin ajattelin sitä joksikin tanssikilpailuksi.
Pitikö tämän nyt olla hauskaa?
Joo kun vuonna 2001 aloin katsoa, selostajat sanoivat Booker vs Rikishi matsin aikana, että Rikishi on käynyt paskalla, eikä ole pyyhkinyt kunnolla. Sitten hän hieroi persettään Bookerin naamaan. Vähän järkytyin. En minäkään aluksi tiennyt, että ne ei osu, mutta sitten kun oikein perehdyin siihen, niin huomasin, että feikkiähän se on.
Eikös Booker oksentanut tuon Stink Facen jälkeen? Luulin itsekkin silloin, että tama kaikki oli totta.
Joo oksensi. Se unohtui välistä. Ikimuistoinen hetki.
Slfex2006-12-28 19:12
S
"Panu5" kirjoitti: Joo kun vuonna 2001 aloin katsoa, selostajat sanoivat Booker vs Rikishi matsin aikana, että Rikishi on käynyt paskalla, eikä ole pyyhkinyt kunnolla. Sitten hän hieroi persettään Bookerin naamaan. Vähän järkytyin. En minäkään aluksi tiennyt, että ne ei osu, mutta sitten kun oikein perehdyin siihen, niin huomasin, että feikkiähän se on.
1. Melkein kaikki iskut ja potkut tms. osuvat kohteesen, jotkut vain kevyeemmin kuin toiset (varsikin Stink Face).
2. Taisi olla sama ottelu, jossa Booker heitti Stink Facen jälkeen laatat Michaels Colen päälle, eikös?
Tästä voitaisiin laskea yksi uusi painiluulo. Lyönnit osuvat oikeasti painijoihin, ei vaan niin kovaa. Eli ne eivät huido ilmaa.
E: Hidas...
Panu52006-12-28 19:17
P
Oletko ollut katsomassa WWE:n livejä? Siellä ne todella melkeinpä huitoo ilmaa näki heti mitä feikkiä.
Slfex2006-12-28 20:25
S
Oletko ollut katsomassa WWE:n livejä? Siellä ne todella melkeinpä huitoo ilmaa näki heti mitä feikkiä.
Jep, olenhan minä käynyt muutamia vapaapainitapahtumia katselemassa. En kuitenkaan sano, että vapaapaini olisi aitoa. Sitä ei pidä katsoa realistisuuden kannalta, johan ne painijat ovat tolkuttaneet, että se on viihdettä, johon pitää eläytyä jollakin asteella, jolloin sitä on hauskinta katsoa. Sitä ei pidä ajatella "nyt ne taas leikkii tappelevansa" -asenteella.
Kameli2006-12-29 08:57
K
"Panu5" kirjoitti:
"Natural" kirjoitti: Luulin ensimmäisellä kerralla, kun luin teksti-tvltä sanan SmackDown, niin ajattelin sitä joksikin tanssikilpailuksi.
Pitikö tämän nyt olla hauskaa?
Ei pitänyt?
Pitääkö sinun olla vammainen?
The Kiikiman2006-12-29 10:36
T
1) Muuan kaverini ei vieläkään usko, että Eddie Guerrero on kuollut.
2) Kun kuulin, että Undertaker oli hävinnyt sen Buried Alive matsi vuoden 2003 Survivor Seriesissä olin ihan varman, että hän kuoli oikeasti.
JunkyardHog2006-12-29 12:15
J
UPW -training DVD:eitä ja videoita on saatavilla, ne on painiopetusta, esim et miten lyödään tai heitetään niin et yleisöstä näyttää hyvältä mut vastustaja ei silti liikaa vahingoitu.
Madass2006-12-29 12:23
M
"JunkyardHog" kirjoitti: UPW -training DVD:eitä ja videoita on saatavilla, ne on painiopetusta, esim et miten lyödään tai heitetään niin et yleisöstä näyttää hyvältä mut vastustaja ei silti liikaa vahingoitu.
Niin, nehän on näitä, että lyödään avoimella nyrkillä ja polkaistaan mattoa samaan aikaan. Videoissahan esiintyy mm. Samoa Joe, Christopher Daniels ja John Cena melko nuorina. En kyllä ihan niiden videoiden pohjalta lähtisi matsia vetämään.
Tuumi2006-12-29 13:47
T
Kun olin aika pieni ja isoveli oli ladannut Undertaker vs. Steve Austin Buried Alive matsin, se oli siis eka minkä katoin, niin luulin että se on pelkästään sellaista, kun sen katsoin.
Shanghai Kid2006-12-29 17:46
S
"hamalainen" kirjoitti:
"Hky" kirjoitti: Eikös Booker oksentanut tuon Stink Facen jälkeen? Luulin itsekkin silloin, että tama kaikki oli totta.
Kyllä itseasiassa oksensi, ja muistaakseni vielä Michael Colen päälle.. Aloin juuri tuossa miettimään, että miten he sen toteuttivat?
Ehkäpä se toteutettiin niin, että Bookerin suussa oli jotain, jota se sit "oksensi"