Foorumiarkisto

← Yleinen keskustelu

Ric Flair eläkkeelle

"JVDS" kirjoitti:
En ole mikään mode

No ole sitten hiljaa.
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"JVDS" kirjoitti:
En ole mikään mode

No ole sitten hiljaa.


Kyllä herra iso herra.
"JVDS" kirjoitti:
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"JVDS" kirjoitti:
En ole mikään mode

No ole sitten hiljaa.


Kyllä herra iso herra.


DiBiase on äijä, asiamies ja kaikenlisäksi saatanan kova panemaan!

"sexyboy" kirjoitti:
"JVDS" kirjoitti:
"Jack DiBiase" kirjoitti:
"JVDS" kirjoitti:
En ole mikään mode

No ole sitten hiljaa.


Kyllä herra iso herra.


DiBiase on äijä, asiamies ja kaikenlisäksi s****nan kova panemaan!



Onko oikein omakohtaista kokemusta? Jotain yhteistä varmaan Flairin kanssa, sillä Flairhan on tunnetusti naistenmies ja kaiken lisäksi THE MAN
Jotenkin arvasin, että joku idiootti tulee sanomaan, että onko kokemusta tuosta asiasta.


Ric Flair on hyvä. Oli paras. Jos nyt näin jotain aiheeseenkin liittyen pitäisi sanoa.
[quote="sexyboy"]Jotenkin arvasin, että joku idiootti tulee sanomaan, että onko kokemusta tuosta asiasta. [quote]

No mutta miksi välttelet vastaamista?
"Darien Fawks" kirjoitti:
"sexyboy" kirjoitti:
Jotenkin arvasin, että joku idiootti tulee sanomaan, että onko kokemusta tuosta asiasta.


No mutta miksi välttelet vastaamista?


Siksi, ettei hän ole idiootti ja heitä tarhaikäisten läppää