"JVDS" kirjoitti:
En ole mikään mode
No ole sitten hiljaa.
"JVDS" kirjoitti:
En ole mikään mode
"Jack DiBiase" kirjoitti:"JVDS" kirjoitti:
En ole mikään mode
No ole sitten hiljaa.
"JVDS" kirjoitti:"Jack DiBiase" kirjoitti:"JVDS" kirjoitti:
En ole mikään mode
No ole sitten hiljaa.
Kyllä herra iso herra.
"sexyboy" kirjoitti:"JVDS" kirjoitti:"Jack DiBiase" kirjoitti:"JVDS" kirjoitti:
En ole mikään mode
No ole sitten hiljaa.
Kyllä herra iso herra.
DiBiase on äijä, asiamies ja kaikenlisäksi s****nan kova panemaan!
"Darien Fawks" kirjoitti:"sexyboy" kirjoitti:
Jotenkin arvasin, että joku idiootti tulee sanomaan, että onko kokemusta tuosta asiasta.
No mutta miksi välttelet vastaamista?