Foorumiarkisto

← Painijat

"The All–American American" Jack Swagger

Miten on mahdollista että tälle miehelle ei ole vielä tehty omaa topiikkia, no se kaikki muuttuu nyt. Jack Swagger, oikealta nimeltään Jacob Hager syntyi armon vuonna 1982, pienessä Perryn kylässä joka sijaitsee Oklahomassa. 194 senttiä pitkä Hager rekrytoitiin Oklahoman yliopistoon, jossa hän paini menestyksekkäästi sekä pelasi Amerikkalaista jalkapalloa. Kolmantena, eli Junior vuotenaan Hager tapasi muuan Jim Rossin joka silloin toimi WWE:n 'Head of Talent Relations' nimikkeellä. JR ilmaisi WWE:n mielenkiinnon tätä vakuuttavaa atleettia kohtaa ja loppu onkin historiaa. Hager vietti aikaa WWE:n farmisarjoissa pari vuotta hioen amatööripainitaidoistaan showpainitaitoja. Mies pärjäsi hyvin farmeissa napaten mestaruuksia, ja ollen jopa 62 ottelun voittoputkessa kunnes hän hävisi RAW dark matchissa William Regalille.
Päärosteriin tämä nuori mies kutsuttiin 9.9.2008 ja nimi Jake Hager vaihtui Jack Swaggeriksi. Mies siis aloitti WWE uransa ECW:ssa feudaten aluksi Tommy Dreameria vastaan. Sittemmin Swagger on voittanut ECW mestaruuden ja voisinkin arvata, että tämä ei tule jäämään hänen ainoaksi maailmanmestaruudeksi WWE:n riveissä. Tähti on syntynyt.

Itse olin kai joskus Hagerin nähnyt OVW:ssa, mutta en häntä mitenkään erityisemmin muistanut. Syksyn aikana sai kuitenkin lukea paljon kehuja kyseisestä jantterista, joten jokin aika sitten päätin itsekin katsoa onko tästä miehestä mihinkään. Kyllähän hänestä oli ja sen todistavat esimerkiksi hyvät matsit Finlayta ja Matt Hardya vastaan. Swaggerilla on kokoa, mikkitaitoja ja painikin luonnistuu. Lisäksi mies on todellisen limanuljaskan näköinen sen leveän hymynsä kanssa ja häntä on varsin helppo vihata. Innolla jään odottamaan mitä Jack Swaggerille tapahtuu tulevaisuudessa. Kaikesta päätellen hän on kuitenkin yksi bisneksen suurimmista tulevaisuuden lupauksista.
Kaikesta päätellen hän on kuitenkin yksi bisneksen suurimmista tulevaisuuden lupauksista.


Tästä miehestä voi uskoa tulevan joskus kovakin tekijä toisinkuin ikuisista midcardereista tyyliin Shelton tai Kennedy, joista ei koskaan tule main eventteriä.

Jack Swaggerilla on taitoa, kokoa, karismaa ja ulkonäkö sekä hän on nyt jo noussut nopeasti huipulle ja siitä on hyvä jatkaa eteenpäin. Hänellä on sitä mitä Benjamineilta ja Kennedyiltä puuttuu, mutta tulevaisuus sen todistaa käykö samoin miten näille muille ikuisille lupauksille.
Vaikken olekkaan vielä läheskään lämmennyt tälle herralle (ainoastaan hänen finisher jyrää ja kovaa!), uskon itsekkin että häneltä varmasti löytyy potentiaalisuutta korkealle. Koko, karisma, kehätaidot, ulkonäkö.. Kaikki on kohdillaan. Mutta jostain syystä en ole vieläkään lämmennyt hänelle. Hän kyllä veti hyvän TV matsin Ricky Ortizia vastaan tuossa jonkusen aikaa sitten ja hänen mestaruusottelu Matt Hardya vastaan, kuin myös, taannoin ECW'sä oli loistava. Mutta jonkin vielä mättää, uskon kyllä että tulevaisuudessa lämpenen hänellekkin. Samanlaisessa tilanteessa olin Mr. Kennedyäkin kohtaan tässä parisen vuotta taaksepäin
Kaksi vaivaista kommenttia "face of the franchisesta."? Yhdyn Captain Charisman aloituspostiin. Tässä miehessä lepää WWE:n tulevaisuus, suuremmassa määrin kuin vaikkapa hypetetyssä John Morrisonissa. Swagger on nykypäivän painijan prototyyppi: tarpeeksi iso ja vahva, mutta ei kuitenkaan niin iso, että liikkuminen rajoittuisi. Hallitsee teknisen painin/mattopainin riittävän hyvin. Ei kuitenkaan perusta tyyliään näihin varvasvääntöihin, vaan pystyy vetämään WWE-tyylistä brawlausta vallan mainiosti. Tosiaan kokoonsa nähden yllättävän nopea ja ketterä kaveri on kyseessä, joka ei pelkää silloin tällöin yläköydellekään hypätä. Swagger on otellut lyhyen uransa aikana useita hienoja otteluita. Matt Hardya, Finlayta, John Cenaa, Christiania, ja jopa Tommy Dreamerin ja Ricky Ortizin kaltaisia "taitureita" vastaan. Mikin varressakaan Swagger ei ole huono, joskaan ei mahtava. Tätä osa-aluetta pystyy kuitenkin helposti kehittämään ajan kuluessa. Melkein olisin toivonut, että Swagger olisi jo siirretty isompiin kuvioihin, vaikkapa Smackdownin puolelle. Tunnetusti "hiljaa hyvä tulee" ja kyllähän ECW:n puolellakin Jackille mielenkiintoisia vastustajia löytyy. Vaikkapa Tyson Kidd tai Evan Bourne.
"What" kirjoitti:
Kaksi vaivaista kommenttia "face of the franchisesta."? Yhdyn Captain Charisman aloituspostiin. Tässä miehessä lepää WWE:n tulevaisuus, suuremmassa määrin kuin vaikkapa hypetetyssä John Morrisonissa. Swagger on nykypäivän painijan prototyyppi: tarpeeksi iso ja vahva, mutta ei kuitenkaan niin iso, että liikkuminen rajoittuisi. Hallitsee teknisen painin/mattopainin riittävän hyvin. Ei kuitenkaan perusta tyyliään näihin varvasvääntöihin, vaan pystyy vetämään WWE-tyylistä brawlausta vallan mainiosti. Tosiaan kokoonsa nähden yllättävän nopea ja ketterä kaveri on kyseessä, joka ei pelkää silloin tällöin yläköydellekään hypätä. Swagger on otellut lyhyen uransa aikana useita hienoja otteluita. Matt Hardya, Finlayta, John Cenaa, Christiania, ja jopa Tommy Dreamerin ja Ricky Ortizin kaltaisia "taitureita" vastaan. Mikin varressakaan Swagger ei ole huono, joskaan ei mahtava. Tätä osa-aluetta pystyy kuitenkin helposti kehittämään ajan kuluessa. Melkein olisin toivonut, että Swagger olisi jo siirretty isompiin kuvioihin, vaikkapa Smackdownin puolelle. Tunnetusti "hiljaa hyvä tulee" ja kyllähän ECW:n puolellakin Jackille mielenkiintoisia vastustajia löytyy. Vaikkapa Tyson Kidd tai Evan Bourne.


Jack, Tyson ja Evan ovat kyllä tulevaisuus. Morrisonista en tiiä nyt enää. Jack Swagger on mahtava painija kuka osaa painia. Jack osaa mennä rooliin tosi hyvin, harmi että menetti mestaruuden jo niin vanhalle kusipäälle kuin Christian on.
Kappas, pari päivää sitten Nikci kehuit Morrisonia minulle mesessä.
Onko sulla Nikcin mese?...

Pakko sanoa että Jack Swagger onnistui kuin onnistuikin lämmittämään minut häntä kohtaan. On kyllä kyseessä aivan mahtava tyyppi, jonka tie AIVAN varmana vie jonakin kirkkaana päivänä WWE Main Eventiin. Tietenkin WWE voi kusta tuon kääntämällä hänet faceksi jobbailemaan Chavo Guerrerolle, mutta ainakin tällä hetkellä näyttäisi siltä että mies on suuntaamassa kohti huippua! Doctor Bomb on muuten edelleen yksi WWE'n stiffeimmistä ja siisteimmistä finishereista tänään!
"Nikci" kirjoitti:
"What" kirjoitti:
Kaksi vaivaista kommenttia "face of the franchisesta."? Yhdyn Captain Charisman aloituspostiin. Tässä miehessä lepää WWE:n tulevaisuus, suuremmassa määrin kuin vaikkapa hypetetyssä John Morrisonissa. Swagger on nykypäivän painijan prototyyppi: tarpeeksi iso ja vahva, mutta ei kuitenkaan niin iso, että liikkuminen rajoittuisi. Hallitsee teknisen painin/mattopainin riittävän hyvin. Ei kuitenkaan perusta tyyliään näihin varvasvääntöihin, vaan pystyy vetämään WWE-tyylistä brawlausta vallan mainiosti. Tosiaan kokoonsa nähden yllättävän nopea ja ketterä kaveri on kyseessä, joka ei pelkää silloin tällöin yläköydellekään hypätä. Swagger on otellut lyhyen uransa aikana useita hienoja otteluita. Matt Hardya, Finlayta, John Cenaa, Christiania, ja jopa Tommy Dreamerin ja Ricky Ortizin kaltaisia "taitureita" vastaan. Mikin varressakaan Swagger ei ole huono, joskaan ei mahtava. Tätä osa-aluetta pystyy kuitenkin helposti kehittämään ajan kuluessa. Melkein olisin toivonut, että Swagger olisi jo siirretty isompiin kuvioihin, vaikkapa Smackdownin puolelle. Tunnetusti "hiljaa hyvä tulee" ja kyllähän ECW:n puolellakin Jackille mielenkiintoisia vastustajia löytyy. Vaikkapa Tyson Kidd tai Evan Bourne.


Jack, Tyson ja Evan ovat kyllä tulevaisuus. Morrisonista en tiiä nyt enää. Jack Swagger on mahtava painija kuka osaa painia. Jack osaa mennä rooliin tosi hyvin, harmi että menetti mestaruuden jo niin vanhalle kusipäälle kuin Christian on.

Yksi asia tuossa tekstissä on totta. Swagger on hyvä painija, mutta tämän tyypin mielestä kuka tahansa nuori painija on hyvä, koska he ovat tulevaisuus. Hänen mielestään varmaan kolmekymppisen Christianin pitäisi olla jo eläkkeellä... Tosiasia on se että Christian on hyvä painija myös eikä missään mielessä kyllä kusipää. Taitaapa pojua vaan harmittaa kun yksi suosikeista hävisi.
SpoilerMiksi et valita Edgenkin voitosta jos "vanhusten" mestaruusvoittoja vastustat. Hän on saman ikäinen nimittäin.
(spoileritagi sisältää Backlashin tuloksen)
ps. Mielestäni voisit myös perustella että miksi Christian ei olisi saanut voittaa... Äläkä nyt taas valita "eikö saa olla mielipidettä", sillä en kiellä sinulta omaa mielipidettä, haluan siihen vaan perustelun.

Jotta en nyt jättäisi viestiä ihan offtopiciksi, sanon mielipiteeni Swaggerista sitten. Swagger on hieno tekninen painija, jonka painityyli iskee meikäläiseen täydellisesti. Olen aina pitänyt teknisestä painista ja Swagger kun tuo siinä vielä mukana tuota amaööripainitaustaa, on häntä pakko ihailla. Esimerkkinä nyt voin käyttää hänen viimeisintä matsiaan Backlashissa, joka oli aivan mahtava. Jos (kun tällaista juttua vähän liikkunut) Vince nyt vei Swaggerilta mestaruuden siksi että pettyi hänen painimiseensa, tämä matsi osoittaa että kyllä hän painia osaa. Toivon hänelle mahtavaa tulevaisuutta ja odotan näkeväni hänet main event kuvioissa kun Triple H, HBK, Undertaker, Jericho yms. ovat lopettaneet. Silloin sitten nähdään Swagger ja Morrison taistelemassa päämesatruudesta
"Shanghai Kid" kirjoitti:
"Nikci" kirjoitti:
"What" kirjoitti:
Kaksi vaivaista kommenttia "face of the franchisesta."? Yhdyn Captain Charisman aloituspostiin. Tässä miehessä lepää WWE:n tulevaisuus, suuremmassa määrin kuin vaikkapa hypetetyssä John Morrisonissa. Swagger on nykypäivän painijan prototyyppi: tarpeeksi iso ja vahva, mutta ei kuitenkaan niin iso, että liikkuminen rajoittuisi. Hallitsee teknisen painin/mattopainin riittävän hyvin. Ei kuitenkaan perusta tyyliään näihin varvasvääntöihin, vaan pystyy vetämään WWE-tyylistä brawlausta vallan mainiosti. Tosiaan kokoonsa nähden yllättävän nopea ja ketterä kaveri on kyseessä, joka ei pelkää silloin tällöin yläköydellekään hypätä. Swagger on otellut lyhyen uransa aikana useita hienoja otteluita. Matt Hardya, Finlayta, John Cenaa, Christiania, ja jopa Tommy Dreamerin ja Ricky Ortizin kaltaisia "taitureita" vastaan. Mikin varressakaan Swagger ei ole huono, joskaan ei mahtava. Tätä osa-aluetta pystyy kuitenkin helposti kehittämään ajan kuluessa. Melkein olisin toivonut, että Swagger olisi jo siirretty isompiin kuvioihin, vaikkapa Smackdownin puolelle. Tunnetusti "hiljaa hyvä tulee" ja kyllähän ECW:n puolellakin Jackille mielenkiintoisia vastustajia löytyy. Vaikkapa Tyson Kidd tai Evan Bourne.


Jack, Tyson ja Evan ovat kyllä tulevaisuus. Morrisonista en tiiä nyt enää. Jack Swagger on mahtava painija kuka osaa painia. Jack osaa mennä rooliin tosi hyvin, harmi että menetti mestaruuden jo niin vanhalle kusipäälle kuin Christian on.

Yksi asia tuossa tekstissä on totta. Swagger on hyvä painija, mutta tämän tyypin mielestä kuka tahansa nuori painija on hyvä, koska he ovat tulevaisuus. Hänen mielestään varmaan kolmekymppisen Christianin pitäisi olla jo eläkkeellä... Tosiasia on se että Christian on hyvä painija myös eikä missään mielessä kyllä kusipää. Taitaapa pojua vaan harmittaa kun yksi suosikeista hävisi.
SpoilerMiksi et valita Edgenkin voitosta jos "vanhusten" mestaruusvoittoja vastustat. Hän on saman ikäinen nimittäin.
(spoileritagi sisältää Backlashin tuloksen)
ps. Mielestäni voisit myös perustella että miksi Christian ei olisi saanut voittaa... Äläkä nyt taas valita "eikö saa olla mielipidettä", sillä en kiellä sinulta omaa mielipidettä, haluan siihen vaan perustelun.

Jotta en nyt jättäisi viestiä ihan offtopiciksi, sanon mielipiteeni Swaggerista sitten. Swagger on hieno tekninen painija, jonka painityyli iskee meikäläiseen täydellisesti. Olen aina pitänyt teknisestä painista ja Swagger kun tuo siinä vielä mukana tuota amaööripainitaustaa, on häntä pakko ihailla. Esimerkkinä nyt voin käyttää hänen viimeisintä matsiaan Backlashissa, joka oli aivan mahtava. Jos (kun tällaista juttua vähän liikkunut) Vince nyt vei Swaggerilta mestaruuden siksi että pettyi hänen painimiseensa, tämä matsi osoittaa että kyllä hän painia osaa. Toivon hänelle mahtavaa tulevaisuutta ja odotan näkeväni hänet main event kuvioissa kun Triple H, HBK, Undertaker, Jericho yms. ovat lopettaneet. Silloin sitten nähdään Swagger ja Morrison taistelemassa päämesatruudesta



Haluanko kaikki eläkeelle, en. Vaan pidän Christiania paskana vain. Onko muka Jericho lopetatmassa kohta. Jack on loistava painija kenet pitäs siirtää rawhon, Feudi Cenan kanssa ja siitä häviö mutta sitten pushia.
"Nikci" kirjoitti:
"Shanghai Kid" kirjoitti:
"Nikci" kirjoitti:
"What" kirjoitti:
Kaksi vaivaista kommenttia "face of the franchisesta."? Yhdyn Captain Charisman aloituspostiin. Tässä miehessä lepää WWE:n tulevaisuus, suuremmassa määrin kuin vaikkapa hypetetyssä John Morrisonissa. Swagger on nykypäivän painijan prototyyppi: tarpeeksi iso ja vahva, mutta ei kuitenkaan niin iso, että liikkuminen rajoittuisi. Hallitsee teknisen painin/mattopainin riittävän hyvin. Ei kuitenkaan perusta tyyliään näihin varvasvääntöihin, vaan pystyy vetämään WWE-tyylistä brawlausta vallan mainiosti. Tosiaan kokoonsa nähden yllättävän nopea ja ketterä kaveri on kyseessä, joka ei pelkää silloin tällöin yläköydellekään hypätä. Swagger on otellut lyhyen uransa aikana useita hienoja otteluita. Matt Hardya, Finlayta, John Cenaa, Christiania, ja jopa Tommy Dreamerin ja Ricky Ortizin kaltaisia "taitureita" vastaan. Mikin varressakaan Swagger ei ole huono, joskaan ei mahtava. Tätä osa-aluetta pystyy kuitenkin helposti kehittämään ajan kuluessa. Melkein olisin toivonut, että Swagger olisi jo siirretty isompiin kuvioihin, vaikkapa Smackdownin puolelle. Tunnetusti "hiljaa hyvä tulee" ja kyllähän ECW:n puolellakin Jackille mielenkiintoisia vastustajia löytyy. Vaikkapa Tyson Kidd tai Evan Bourne.


Jack, Tyson ja Evan ovat kyllä tulevaisuus. Morrisonista en tiiä nyt enää. Jack Swagger on mahtava painija kuka osaa painia. Jack osaa mennä rooliin tosi hyvin, harmi että menetti mestaruuden jo niin vanhalle kusipäälle kuin Christian on.

Yksi asia tuossa tekstissä on totta. Swagger on hyvä painija, mutta tämän tyypin mielestä kuka tahansa nuori painija on hyvä, koska he ovat tulevaisuus. Hänen mielestään varmaan kolmekymppisen Christianin pitäisi olla jo eläkkeellä... Tosiasia on se että Christian on hyvä painija myös eikä missään mielessä kyllä kusipää. Taitaapa pojua vaan harmittaa kun yksi suosikeista hävisi.
SpoilerMiksi et valita Edgenkin voitosta jos "vanhusten" mestaruusvoittoja vastustat. Hän on saman ikäinen nimittäin.
(spoileritagi sisältää Backlashin tuloksen)
ps. Mielestäni voisit myös perustella että miksi Christian ei olisi saanut voittaa... Äläkä nyt taas valita "eikö saa olla mielipidettä", sillä en kiellä sinulta omaa mielipidettä, haluan siihen vaan perustelun.

Jotta en nyt jättäisi viestiä ihan offtopiciksi, sanon mielipiteeni Swaggerista sitten. Swagger on hieno tekninen painija, jonka painityyli iskee meikäläiseen täydellisesti. Olen aina pitänyt teknisestä painista ja Swagger kun tuo siinä vielä mukana tuota amaööripainitaustaa, on häntä pakko ihailla. Esimerkkinä nyt voin käyttää hänen viimeisintä matsiaan Backlashissa, joka oli aivan mahtava. Jos (kun tällaista juttua vähän liikkunut) Vince nyt vei Swaggerilta mestaruuden siksi että pettyi hänen painimiseensa, tämä matsi osoittaa että kyllä hän painia osaa. Toivon hänelle mahtavaa tulevaisuutta ja odotan näkeväni hänet main event kuvioissa kun Triple H, HBK, Undertaker, Jericho yms. ovat lopettaneet. Silloin sitten nähdään Swagger ja Morrison taistelemassa päämesatruudesta



Haluanko kaikki eläkeelle, en. Vaan pidän Christiania paskana vain. Onko muka Jericho lopetatmassa kohta. Jack on loistava painija kenet pitäs siirtää rawhon, Feudi Cenan kanssa ja siitä häviö mutta sitten pushia.

Jos Swagger pitää siirtää Rawiin, niin eikös se sitten ole hyvä että joku voitti mestaruuden häneltä? (enkä muuten vieläkään saanut perusteluja sille että Christian on paska)
Tämä on Jack aihe. Kysy Christianista sen omasta aiheesta. Jack Swagger olisit voinut siirtyä Rawhon mestaruuden kanssa koska mestaruudne menetämminen vei häneltä uskotavuuta. Jack Swagger on paljon parempi kuin Christian mutta Cena ja Orton voittaa Jackin. EN OLE MIKÄÄN NUORTEN FANI!!!!!!!!!!!! Moni on minun kanssa varmaa mieltä Jackin kanssa että hän on loistava painija ja monipuolinen promotaja.
"Nikci" kirjoitti:
Tämä on Jack aihe. Kysy Christianista sen omasta aiheesta. Jack Swagger olisit voinut siirtyä Rawhon mestaruuden kanssa koska mestaruudne menetämminen vei häneltä uskotavuuta. Jack Swagger on paljon parempi kuin Christian mutta Cena ja Orton voittaa Jackin. EN OLE MIKÄÄN NUORTEN FANI!!!!!!!!!!!! Moni on minun kanssa samaa mieltä Jackin kanssa että hän on loistava painija ja monipuolinen promotaja.
Et ole nuorten fani, mutta olet hypettänyt Jackia maasta taivaisiin.... Joo mutta siis samaa mieltä, että loistava painija ja monipuolinen promottaja.
"Nikci" kirjoitti:
Tämä on Jack aihe. Kysy Christianista sen omasta aiheesta. Jack Swagger olisit voinut siirtyä Rawhon mestaruuden kanssa koska mestaruudne menetämminen vei häneltä uskotavuuta. Jack Swagger on paljon parempi kuin Christian mutta Cena ja Orton voittaa Jackin. EN OLE MIKÄÄN NUORTEN FANI!!!!!!!!!!!! Moni on minun kanssa varmaa mieltä Jackin kanssa että hän on loistava painija ja monipuolinen promotaja.

Kukaan ei voi olla mestari loputtomiin, joten lopeta valittaminen... Kyllä hän hyvä painija on, mutta voin sanoa että Christian vie häntä 100-0. Ja etkö ole nuorten fani? Lempipainijasi olivat? Ai niin.... Legacy, Swagger, Lance Cade.... Jep, et ole nuorten fani ollenkaan...

Ps. olet myös monta kertaa sanonut että HHH'n, HBK'n, Undertakerin ja kumppanien pitäisi mennä eläkkeelle...

Edit. ja jos nuori ja uusi painija häviää mestaruuden lähes veteraanille, se EI vie uskottavuutta yhtään.
"Shanghai Kid" kirjoitti:
Edit. ja jos nuori ja uusi painija häviää mestaruuden lähes veteraanille, se EI vie uskottavuutta yhtään.

Ja otetaan nyt sekin seikka huomioon, että kuitenkin, vaikka Nikcipirkka kuinka haluaisi ajatella toisin, Christian on overimpi kuin Jack Swagger, eikä hänelle häviäminen todellakaan syö Swaggerin uskottavuutta. Pistettiinhän Swagger sentään näyttämään erityisen vahvalta ennen PPV:tä, ottaen huomioon sen allekirjoitustilaisuuden ECW:ssä.
"Nickerson" kirjoitti:
"Shanghai Kid" kirjoitti:
Edit. ja jos nuori ja uusi painija häviää mestaruuden lähes veteraanille, se EI vie uskottavuutta yhtään.

Ja otetaan nyt sekin seikka huomioon, että kuitenkin, vaikka Nikcipirkka kuinka haluaisi ajatella toisin, Christian on overimpi kuin Jack Swagger, eikä hänelle häviäminen todellakaan syö Swaggerin uskottavuutta. Pistettiinhän Swagger sentään näyttämään erityisen vahvalta ennen PPV:tä, ottaen huomioon sen allekirjoitustilaisuuden ECW:ssä.


Ja muutenkin uskon ettei Swaggerin ura ECW mestarina ihan tähänkään tyssännyt. Kyllä hän vielä jossain vaiheessa sen nappaa itselleen, kuka muukaan olisi sopivampi vaihoehto voittamaan Christian kuin Swaggaaah~! Muutenkin nyt hänellä on tilaisuus näyttää kuinka vakavasti otettava hän on haastajana.
Anteeksi nyt tunkeutumiseni.

Siis itseäni alkaa jo toden teolla vituttamaan tuo Nikcin väkisin päteminen. Jos sinulla ei ihan oikeasti ole kunnollisia perusteluja millekkään, niin voit puolestani suksia suoraa päätä hevosen kyrpään.

Pidän sinua pienehkönä markkina, muuten. "Cena ja Orton voittaa Jackin" ?
Tuonkin perusteella sain jonkinlaisen kuvan siitä. Vai tarkoititko, että käsikirjoittajat laittaa Cenan ja Ortonin voittamaan Swaggerin..

Ja tuokin on niin v-mäistä, kun väen vängällä yrität keksiä ja kopioida ties mitä sivistyssanoja muilta käyttäjiltä.

Huutomerkkien raiskauskin kiduttaa silmiäni.. Älä pliis tee sitä enää.

Sitten itse asiaan:

Jack Swagger on taidokas ja erittäin karismaattinen painija. Miehellä tulee olemaan upea tulevaisuus WWE :n leivissä, elleivät häntä sitten ajan myötä laita jobbailemaan Mark Henryille. Enpä usko. ECW mestarina olisin miestä vielä tahtonut nähdä, mutta eiköhän mies sen vielä nappaa vyötärölleen. Vaikken ECW :tä aktiivisesti ole seurannutkaan, olen miehestä hyvän kuvan saanut. Ajan myötä Swaggeria voitaisiin ujuttaa isompiin kuvioihin.

Kokonaisuudessaan miehellä näyttäisi olevan kerrassaan loistava tulevaisuus wrestling-urallaan.
Äijällä on kyllä loistava tulevaisuus edessään. Olen tästä varma. Kokoa löytyy ja taitoa eikä jää kyllä karismastakaan homma kiinni. Vakuutuin välittömästi kun näin herran extreme rulesin Tommy Dreameriä vastaan. Ja sitä ennen herra oli jo promottanut loistavasti. Toistaen itseäni totean herralla olevan loistava tulevaisuus edessään.
Koska vertailu on aina kivaa, voisin heittää jopa vertaukset, että Jack Swaggerissa on ainesta uudeksi Brock Lesnariksi. Kummallakin on kokoa, Swagger nyt vähemmän lihaksekkaampi mutta kuitenkin, kumpikin ovat voimakkaita brawlereita ja osaavat hyvin teknisen väännön, eikä kumpikaan ole hidas. Yläköysiliikkeetkin taitavat onnistua Swaggerilta hyvin, ainakin se tolpalta tiputtautuminen on siisti. Kummallakin on karismaa, eikä kumpikaan heistä ole huono promottamaan. Minusta Lesnarin promotaitoja aliarvostetaan, ja Jaakko on ollut loistavaa viihdettä mikissä. Swaggerissa on potentiaalia WWE:n tulevaisuuden suurimpien tähtien joukkoon.

Nyt sitä pushia Jaakolle!!!
Jäbä kirjoitti:
Nyt sitä pushia Jaakolle!!!


Ask and you shall receive. Mahtaa Jäbäkin jossain juhlia tätä perjantaista ydinpommia, joka SmackDownin päälle laskeutui.

FlameSnoopy kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
On kumminkin todella hienoa, että nyt Jaakko on vihdoin ja viimein suurmestari ja kitinät hänen pushaamatta jättämisestään voi unohtaa. Eikö olekin hassua, miten ehkä viikko sitten tai ainakin pari kuukautta sitten miestä pidettiin todella alikäytettynä ja nyt hänestä tehtiin viikon sisään yksi firman johtotähdistä?


Joku olikin kirjoittanut youtubeen kun tuota käshäystä katsoin:

"a raw jobber beats sd's #1 star?? wtf?" tsjp

Kuten tuolla toisessa topicissa sanoin, niin hieno hetki kuitenkin, ja Swagger näytti hyvinkin uskottavalta tittelin kanssa.


Ajattelin tämän lainausketjun inspiroimana herätellä hieman tätäkin puoli vuotta hiljaa ollutta ketjua.

Mitä mieltä olette Swaggerin mestaruusvoitosta? Kallistutteko enemmän sanoihin "vihdoin ja viimein" vai "not this way, not this way (à la Michael Cole)"?

Minusta tässä nyt hieman hätäiltiin. Mestaruuksista on tullut taas aivan leluja. Cenan Mania-voitto Batistasta ei herättänyt minussa juuri minkäänlaista reaktiota. Tittelinvaihdoksista (tämä on kyllä hölmöä suomea) on tullut merkityksettömiä osittain Money in the Bankinkin kanssa. Nyt saadaan taas jännittää mahdollista pushin kusemista, joka itseäni ei ainakaan suuremmin yllättäisi. Tuskin WWE:kään rupeaa suoraan bookkaamaan Swaggeria arvonsa mukaiseksi katujyräksi — se ei olisi linjassa Jaakon aiemman bookkauksen kanssa.

Elämme jälleen mielenkiintoisia hetkiä WWE:n parissa. Ehkäpä se on ainut asia, jolla on aidosti merkitystä.
Darien Fawks kirjoitti:
Jäbä kirjoitti:
Nyt sitä pushia Jaakolle!!!


Ask and you shall receive. Mahtaa Jäbäkin jossain juhlia tätä perjantaista ydinpommia, joka SmackDownin päälle laskeutui.

FlameSnoopy kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
On kumminkin todella hienoa, että nyt Jaakko on vihdoin ja viimein suurmestari ja kitinät hänen pushaamatta jättämisestään voi unohtaa. Eikö olekin hassua, miten ehkä viikko sitten tai ainakin pari kuukautta sitten miestä pidettiin todella alikäytettynä ja nyt hänestä tehtiin viikon sisään yksi firman johtotähdistä?


Joku olikin kirjoittanut youtubeen kun tuota käshäystä katsoin:

"a raw jobber beats sd's #1 star?? wtf?" tsjp

Kuten tuolla toisessa topicissa sanoin, niin hieno hetki kuitenkin, ja Swagger näytti hyvinkin uskottavalta tittelin kanssa.


Ajattelin tämän lainausketjun inspiroimana herätellä hieman tätäkin puoli vuotta hiljaa ollutta ketjua.

Mitä mieltä olette Swaggerin mestaruusvoitosta? Kallistutteko enemmän sanoihin "vihdoin ja viimein" vai "not this way, not this way (à la Michael Cole)"?

Minusta tässä nyt hieman hätäiltiin. Mestaruuksista on tullut taas aivan leluja. Cenan Mania-voitto Batistasta ei herättänyt minussa juuri minkäänlaista reaktiota. Tittelinvaihdoksista (tämä on kyllä hölmöä suomea) on tullut merkityksettömiä osittain Money in the Bankinkin kanssa. Nyt saadaan taas jännittää mahdollista pushin kusemista, joka itseäni ei ainakaan suuremmin yllättäisi. Tuskin WWE:kään rupeaa suoraan bookkaamaan Swaggeria arvonsa mukaiseksi katujyräksi — se ei olisi linjassa Jaakon aiemman bookkauksen kanssa.

Elämme jälleen mielenkiintoisia hetkiä WWE:n parissa. Ehkäpä se on ainut asia, jolla on aidosti merkitystä.


Juu.. Olisihan tässä nyt voinut ainakin sen ~3-4 kuukautta odotella ennen tuota käshäystä, olihan Jerichon reign vain noin kuukauden pituinen. Eeppistä olisi kyllä jos Swagger nyt oikeasti pitäisi sitä titteliä sen ~8-9 kuukautta, ajatelkaampa nyt sitä heatin määrää. Tässä on nyt taas kyllä odoteltava jos WWE tosiaankin jobbaa Swaggerin takaisin sinne alimpaan helvettiin, mutta toivotaan parasta.
Melko hätäisesti tämä Swaggerin cashaus suoritettiin, sillä hän oli Raw'ssa menettänyt uskottavuutensa kokonaan. Olisin toivonut hänellä muutamaa isoa voittoa ja vaikka sitten salkun käyttämistä Extreme Rulesin Jericho-Edge -ottelun jälkeen, jos tämä olisi pitänyt suorittaa nopeassa mittakaavassa. Nyt hän hyppäsi suoraan Santino Marellalle jobbailemasta maailmanmestariksi. Tosin maailmanmestaruudetkin ovat nykyään roskia. Toki tätä voi perustella sillä tulevalla MitB -ppv'llä, mutta siihen on aikaa vielä kuukausia.

En toki halua maalata piruja seinille. Ehdottamasti hänen kaltaisensa painitaituri on arvostusta ansainnut ja hienoa nähdä niitä uusia (ja taitavia) painijoita Main Eventissä, siellä kun ei liian usein uusia miehiä käy pyörimässä. Hän on hyvä kokonaisuus ja omaa mahdollisuudet aina WWE:n terävimpään kärkeen asti. Heikkoutena ehkä mikkitaidot, mutta eiväthän ne ennenkään ole mitään merkinneet.

Toivotaan kuitenkin ettei hän koe samaa kohtaloa kuin CM Punk.
Spexler kirjoitti:
Toivotaan kuitenkin ettei hän koe samaa kohtaloa kuin CM Punk.


Mitäh? Punk on tällä hetkellä yksi WWE:n johtavista heeleistä. Tätä voisit selventää.
Spexler kirjoitti:
Heikkoutena ehkä mikkitaidot, mutta eiväthän ne ennenkään ole mitään merkinneet.


Tätä myös. Pilkun molemmin puolin on minusta väärä väittämä.
KOmus101 kirjoitti:
Mitäh? Punk on tällä hetkellä yksi WWE:n johtavista heeleistä. Tätä voisit selventää.

Tarkoitin vuotta 2008.

Darien Fawks kirjoitti:
Tätä myös. Pilkun molemmin puolin on minusta väärä väittämä.

Erittäin keskiverto ja massaan uppoava "peruspromottaja", joka ei osaa kaiken lisäksi osaa edes lausua muutamaa kirjainta. Tosin nykyajan WWE:ssä ei edes tarvi tulla kuin sanomaan kehään "aim kona piit juu änd win te wörl heviveit tfämpionfip", joten ei tuo niin pahasti näy.

Sheamus, Batista, Rey Mysterio, Jeff Hardy. Mikä heitä yhdistää? Keskiverrot/huonot mikkitaidot.
Spexler kirjoitti:
Sheamus, Batista, Rey Mysterio, Jeff Hardy. Mikä heitä yhdistää? Keskiverrot/huonot mikkitaidot.


Wait.. WHAT?
Spexler kirjoitti:
Sheamus, Batista, Rey Mysterio, Jeff Hardy. Mikä heitä yhdistää? Keskiverrot/huonot mikkitaidot.

Irkkuaksentti ei tee mikkitaidoista yhtään huonompia.
Chloroxide kirjoitti:
Spexler kirjoitti:
Sheamus, Batista, Rey Mysterio, Jeff Hardy. Mikä heitä yhdistää? Keskiverrot/huonot mikkitaidot.

Irkkuaksentti ei tee mikkitaidoista yhtään huonompia.

Pyh. Epämääräistä sössötystä.
Spexler kirjoitti:
Chloroxide kirjoitti:
Spexler kirjoitti:
Sheamus, Batista, Rey Mysterio, Jeff Hardy. Mikä heitä yhdistää? Keskiverrot/huonot mikkitaidot.

Irkkuaksentti ei tee mikkitaidoista yhtään huonompia.

Pyh. Epämääräistä sössötystä.


Se, ettei joku tajua aksentteja, ei tee niistä epämääräistä sössötystä. Voitaisiin yhtä hyvin puhua myös suomalaisesta aksentista. Ulkomaillahan suomalaista Formula-/rallienglantiakaan ei pidetä erityisesti muita englannin varieteetteja huonompana — on ihan tyypillistä, että eri puolilla maailmaa puhutaan eri tavoin korostaen.

Batista ei myöskään ole huono mikissä nykypäivän tietojen mukaan. Mestariksi noustessaan saattoi olla huonompi tai sitten häntä ei vain muuten laitettu promottamaan. Ehkä sillä oli leuat kipeänä tai jotain.

Kenties on kuitenkin totta, että mikkitaidot eivät ole erityinen vaatimus WWE:ssä nousemiseen, mutta kyllä ne hitosti auttavat. Karisma on tärkeämpää, mutta mikkitaidoilla sitäkin voi lisätä. Parempi esimerkki huonosti promoavasta WWE-mestarista olisi ollut Chris Benoit, joka ei puhunut oikein koskaan mitään.

En myöskään ymmärrä, miksi Mysterion promotusta aina moititaan.
Darien Fawks kirjoitti:
En myöskään ymmärrä, miksi Mysterion promotusta aina moititaan.

Mysterion promotus tuo itselleni ainakin mieleen pienen narisevan rotan. Dislike :/
ViiZei kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
En myöskään ymmärrä, miksi Mysterion promotusta aina moititaan.

Mysterion promotus tuo itselleni ainakin mieleen pienen narisevan rotan. Dislike :/


Hmm...

kuva
Olen kyllä (kerrankin?) Darienin kanssa samaa mieltä: Batista on ehdottomasti hyvä promottaja, jopa todella hyvä. Sheamus on aika "average" ja Mysterio on kyllä omastakin mielestäni aika huono, aiheuttaa vähän myötähäpeää.
Shelton Benjamin nakukuvat, Tripsun leka? Miksi en ole yllättynyt? :wink:
"Jalapeños es iqual a muerte, WWE Universe! And that's why I'm gonna win at Extreme Rules... man!"

Siinä tyypillinen Mysterio.

Swagger taas vetää promonsa tehden erilaisia äännähdyksiä sylkemällä mikrofoniin ja esittäen lopussa mahdollisimman jälkeenjäänyttä virnistäessään kameralle. Mutta kyllä mies painia osaa, joten en vielä täysin menetä toivoani Smackdownin mestaruusskenen suhteen.
Batistahan oli viimeisimmän mestaruus kautensa aikana täyttä kultaa mikissä. Sheamus ei ole huono promottamaan, ihan hyvää settiä se heittää sen aksentin kanssa. Mysterio on kyllä heikko, man. Swaggerilla on jotain puutteita välillä mikin kanssa. Vielä vähän saa enemmän kokemusta ja promottamisaikaa niin hyvää tulee, kaikki muut välineet kaverilla onkin täydellisesti kunnossa ja harvinaista franchise potentiaalia kaveri omaa.

Kaikin puolin, erittäin mielenkiintoinen angle on tällä hetkellä Smäkin puolella.
Viestissähän puhuttiin tosiaan huonoista, mutta myös keskiverroista mikkitaidoista, minkä ei pitäisi olla suurempi loukkaus.

Olen melko varma, että käsittelin Sheamuksen mikkitaitoja joskus aikaisemminkin, mutta en onnistunut ainakaan löytämään tuollaista viestiä, joten yritetään uudestaan. Sheamuksen kaikki promotaidot ovat tähän asti pyörineet hassun aksentin ympärillä. Tietysti kiva lisä gimmickiin, mutta kun tähän asti tuosta ei olla päästy yhtään pidemmälle ja osa yleisöstä kokee vielä puheen epämääräiseksi sössötykseksi niin eihän tuo kovin lupaavalta näytä. Yhtään erityisen vakuuttavaa promoa ei olla nähty vaan mies on vetänyt täysin peruslinjan mukaista tasapaksua settiä, tietenkin höystettynä aksentilla. Väittäisin, että varsinkin noin selvä ja erottuva aksentti tulee jo esteeksi jos tarvitsee käsitellä yhtään viikoittaisia pieksemispuheita vakavampaa materiaalia.

En ole Batistan viimeaikaisia puheita erityisesti kuunnellut ja ilmeisesti petraamista onkin tapahtunut, mutta viiden vuoden ajan kaverin materiaali koostui lähes yksinään onelinereista (kaikkihan muistamme klassikot "That's my title and come this sunday I'll be needing it back", "Basketballs don't hold grudges" sekä "Weapons are not only allowed, they're encouraged), murinasta ja huudoista. Kiistämättä gimmickiin sopivaa enkä itsekään koe tuota esteeksi suurempiinkaan kuvioihin nousemiselle, mutta hyvistä mikkitaidoista oltiin aika kaukana.

Rey Mysterio kuulostaa 13-vuotiaalta.

Eihän tuo mikään suurempi este kenellekään ole ja erityisesti Batista pystyy puutteensa korvaamaan gimmickillä ja karismalla, mutta kun nykyrosteristakin löytyy Punkin ja Jerichon kaltaisia promojumalia, on vähintään hassua, että mitään tasoa osoittamattomat sössöttäjät tungetaan aivan skaalan samaan päähän. En tiedä muiden kriteereistä, mutta tässä lajissa ollaan nähty niin tiukkoja sanankäyttäjiä, että hyväksi vaaditaan omalla asteikoillani vähän muutakin kuin auttava suunaukominen kivalla aksentilla.
Show_Stopper kirjoitti:
"Jalapeños es iqual a muerte, WWE Universe! And that's why I'm gonna win at Extreme Rules... man!"

Siinä tyypillinen Mysterio.


Man-sana on kyllä niin Mysterion kuin Jeff Hardynkin ihan jokaikisen promon selkäranka. Varsinkin Hardy veteli välillä ihan loistavaa settiä a'la 'what do you mean, maaan?' ja 'don't talk about my dog, maaan!'. Ehkä ainoa ärsyttävämpi asia kuin man-sanailu, on se, että melkeimpä jokainen promo (eikä vain Reiskan ja Jeffin tapauksessa) tunnutaan aloittavan fraasilla 'you know..'.
Spexler kirjoitti:
Chloroxide kirjoitti:
Spexler kirjoitti:
Sheamus, Batista, Rey Mysterio, Jeff Hardy. Mikä heitä yhdistää? Keskiverrot/huonot mikkitaidot.

Irkkuaksentti ei tee mikkitaidoista yhtään huonompia.

Pyh. Epämääräistä sössötystä.


Epämääräistä sössötystä, Rick Flair?
ToNy-MaN kirjoitti:
Spexler kirjoitti:
Chloroxide kirjoitti:

Irkkuaksentti ei tee mikkitaidoista yhtään huonompia.

Pyh. Epämääräistä sössötystä.


Epämääräistä sössötystä, Rick Flair?


Nyt puhut asiaa.

Swagger on myös sössö.

Jack Shhhffwagger!
Phenomenon kirjoitti:
ToNy-MaN kirjoitti:
Spexler kirjoitti:

Pyh. Epämääräistä sössötystä.


Epämääräistä sössötystä, Rick Flair?


Nyt puhut asiaa.

Swagger on myös sössö.

Jack Shhhffwagger!


Mielestäni pieni puhevika, tai sössötys ei välttämättä syö mitään promotaitoja. Sen voi tehdä tulisella tunteella vaikka siitä saisikin vain puolet selvää ja se mitä selvää saa voi olla hyvää kamaa.
Viime Smackissakin Swaggerin ei oikeastaan edes tarvinnut sanoa mitään, ilmeet ja eleet kertoivat kaiken.
ToNy-MaN kirjoitti:
, ilmeet ja eleet kertoivat kaiken.

Jack Swaggerin kohdalla nuo eleet kertoivat vain siitä, että hän on retard.
Spexler kirjoitti:
Jack Swaggerin kohdalla nuo eleet kertoivat vain siitä, että hän on retard.


Viime Smäkissä ei kyllä nähty yhtään vammaista virnistystä, punnerrusta tai muita komedia-heelin elkeitä. He's serious now.
harmaakarhu kirjoitti:
Spexler kirjoitti:
Jack Swaggerin kohdalla nuo eleet kertoivat vain siitä, että hän on retard.


Viime Smäkissä ei kyllä nähty yhtään vammaista virnistystä, punnerrusta tai muita komedia-heelin elkeitä. He's serious now.


Joo. Jätkä voittaa ensimmäisen maailmanmestaruutensa ja ilme on kuin isävainaan hautajaisissa.
Jers1 kirjoitti:
harmaakarhu kirjoitti:
Spexler kirjoitti:
Jack Swaggerin kohdalla nuo eleet kertoivat vain siitä, että hän on retard.


Viime Smäkissä ei kyllä nähty yhtään vammaista virnistystä, punnerrusta tai muita komedia-heelin elkeitä. He's serious now.


Joo. Jätkä voittaa ensimmäisen maailmanmestaruutensa ja ilme on kuin isävainaan hautajaisissa.


Thats what keeping it real means. :D
MutiM kirjoitti:

En ole Batistan viimeaikaisia puheita erityisesti kuunnellut ja ilmeisesti petraamista onkin tapahtunut, mutta viiden vuoden ajan kaverin materiaali koostui lähes yksinään onelinereista (kaikkihan muistamme klassikot "That's my title and come this sunday I'll be needing it back", "Basketballs don't hold grudges" sekä "Weapons are not only allowed, they're encouraged)


Olet menettänyt paljon. Batishan on tosiaankin kehittynyt. Tuo viimeinen quote sinulla meni tosin pieleen (samoin kuin Batistallakin ;)). "Weapons are not only encouraged... they're allowed!" :lol: Mutta turha moiselle on nauraa, se oli vain wanha lapsus vuodelta 1 tai 2.

Itse en kyllä huomaa Swaggerin ässävikaa. Useimmiten ässävika on muutenkin hemmetin vaikea huomata. Erään kaverini äiti on erityisopettaja ja hän väittää, että melkein kaikilla on ässävika.
Totta puhuen en itsekään huomaa sitä, vaikka olen yrittänyt kiinnittää huomiota vanhasta tottumuksesta. Aikaisemminhan se suorastaan paistoi lävitse puheesta. Tietysti voi olla, että oli vain osa vanhaa Retard All American American Wrestler-hahmoa ja että nyt se on sitten heitetty sivuun tai sitten siihen ei vaan osaa takertua kuten aikaisemmin.

E: Jackin puheviasta siis oli kysymys.
En tiedä mikä tuossa Jackin ilmeilyssä nyt on niin jälkeenjäänyttä. Btw, jos ette tienneet niin painissa on tapana vetää ilmeitä överiksi. Parempi näin, jos haluatte nähdä perusilmeilyä menkää kadulle ihmettelemään vastaantulijoita. ;)

Ihan järkeenkäypää ilmehdintää, yleensähän Jaakolla on tapana vetää posterpoika hymy tuon ylivakavan pokerfacen jälkeen. Itsellä jäi sellainen kuva, että viime viikolla tapahtuneen "epäonnistuneen kashauksen" jälkeen Jaakko oppi virheistään ja vakavoitui. Tämä vakavoitumisvaihe jäi päälle kyllä vyön voittamisen jälkeenkin, mutta moinen focusointi sai hänet näyttämään hyvältä jakson aikana, varsinkin loppusegmentissä. Uskoisin, että tulevina viikkoina näämme taas vanhan tutun Jack Swaggerin trademark hymyineen, toivottavasti näämme myös lisää hänen vakavaa puoltaan.
– As a result of his World Heavyweight Championship victory on last week’s SmackDown, the official WWE website is listing Jack Swagger as a member of the SmackDown roster. On another note, Batista is still listed as a member of SmackDown despite solely appearing on Raw since winning the WWE Championship at Elimination Chamber.

Eli Swagger on sitten tästä lähtien SmackDownin rosterissa. Siellä on tosin vielä myös Batista, vaikkei häntä ole SD:ssä Elimination Chamberin jälkeen nähty.
Chloroxide kirjoitti:
– As a result of his World Heavyweight Championship victory on last week’s SmackDown, the official WWE website is listing Jack Swagger as a member of the SmackDown roster. On another note, Batista is still listed as a member of SmackDown despite solely appearing on Raw since winning the WWE Championship at Elimination Chamber.

Eli Swagger on sitten tästä lähtien SmackDownin rosterissa. Siellä on tosin vielä myös Batista, vaikkei häntä ole SD:ssä Elimination Chamberin jälkeen nähty.

Eilen Swagger näkyi sekä SmackDownin, että myös Raw'n rosterissa. Kaipa mies siis siniseen on siirretty mutta hieman hämäsi.
Kratos Raw-topikissa kirjoitti:
Jännä nähdä kuinka moni tulee itkemään ja parkumaan kuinka Jack Swaggerin push kustaan ja tallotaan totaalisesti. Tämä on nimittäin täysin realistinen ja oikea tapa pushata Swaggeria, eihän se tuurilla ja oikealla ajoituksella voitettu mestaruus kenestäkään oikeasti taitavaa ja voittamatonta tee.


Push? Mitä ihmeen pushaamista se on, että jää makaamaan kanveesiin jokaisessa segmentissä, jossa jaksossa esiintyy? :?

Onhan se toki realistista, ettei Swagger ala heti kaikkien Santino-jobien jälkeen main eventereitä päihittää. Silti se ei tee miehen bookkauksesta järkevää - tämäkin Orton-matsi oltaisiin voitu viedä loppuun non-finishillä Swaggeria suuremmin vahingoittamatta tai sitten jättämällä koko ottelu käymättä. Maailmanmestarin bookkaaminen paperimestarina on kuitenkin miltei aina pelkästään huonoa bisnestä.

Swagger ei sovi pelkurimaiseksi ja jobbailevaksi maailmanmestariksi muutamasta syystä. Ensinnäkin Jackin gimmick - iso mies amatööripainitaustalla - vaatii uskottavuutta kehässä, toisin kuin vaikka Punkin tai Jerichon kaltainen opportunistipahis. Toisekseen miehellä ei ole edellämainittujen lahjoja mikissä, minkä takia pojan onkin kerättävä heattinsa ennemminkin kehässä. Kun tähän lisätään miehen Raw-runin aikana taivaan tuuliin kadonnut uskottavuus, tässä vaiheessa ainoa oikea tapa bookata Swaggeria on tehdä hänestä vahva mestari.