Arvostelkaa kappaleita mitä kuuntelette nyt jne. Voitte myös myös antaa muille käyttäjille vinkkejä arvosteltaviksi. yms.
Vapaat kädet, topic on teidän. :salut:
Vapaat kädet, topic on teidän. :salut:
Ajattara - ...putoan
MR.Off Topic kirjoitti:
Celesty - Reign of Elements
The Rocker kirjoitti:
Stratovarius - Higher We Go
Äänenlaatu hieman heikko.
Button kirjoitti:
King Geedorah - I Wonder
Button kirjoitti:
King Geedorah - I Wonder
Antti Kleemola - Kriisi
Mr.Off Topic kirjoitti:
Steen Christenssen - Näkymätön mies
What kirjoitti:
Äsken kuuntelin radiota ja sieltä tais tulla Popedaa, biisiä en muista.
Btw, tämä ketju on ihan perseestä.
The Rocker kirjoitti:
Alice In Chains - Check My Brain
What kirjoitti:
Btw, tämä ketju on ihan perseestä.
Tzei-em kirjoitti:What kirjoitti:
Btw, tämä ketju on ihan perseestä.
Ja kuinka niin? Ihan hyvin tämä mielestäni asiansa ajaa, vaikka itsekin aluksi olin sitä mieltä, että ne kaksi erillistä musiikkitopicia olivat hyvä juttu. Jos käyttäjät haluavat biisinsä arvosteltavan, voi sitä aina kirjoittaa viestin loppuun vaikka "Mitäs mieltä olette tästä biisistä?".
Wankie kirjoitti:
Radio Rock tosiaan soi töissä ja tämä biisi sieltä taitaa muutaman kerran päivässä tulla. Kun tämän ensimmäistä kertaa kuuli, niin samantien oli sellainen "ei v***u ikinä" -fiilis - mutta ajan myötä biisi paranee. Toivotaan, ettei kumminkaan parane liikaa, sillä yleensä tehosoittobiiseistä tulee nopeasti paskoja. Uusin levy kylläkin on ihan ookoo, vaikka vanhan tuotannon tietty särmyys puuttuu.
Tapetaan se rokkilinja taas...
Jori Hulkkonen feat. Jerry Valuri - Lo-Fiction
The Hardy Boy kirjoitti:
Nirvana forever <3
Tzei-em kirjoitti:The Hardy Boy kirjoitti:
Nirvana forever <3
Vaikka tämä onkin "yleinen musiikkitopic" ja vielä roskiksessa, voisi tänne kirjoittaa kuitenkin jotain muuta kuin kahden sanan ylistyksiä sydämen kera. Muuten menee lukkoon tämäkin vielä jossain vaiheessa.
The Hardy Boy kirjoitti:Tzei-em kirjoitti:The Hardy Boy kirjoitti:
Nirvana forever <3
Vaikka tämä onkin "yleinen musiikkitopic" ja vielä roskiksessa, voisi tänne kirjoittaa kuitenkin jotain muuta kuin kahden sanan ylistyksiä sydämen kera. Muuten menee lukkoon tämäkin vielä jossain vaiheessa.
Noh, ei saa siis kertoa mitä mieltä on Nirvanasta, okei :|
Itse pidän Nirvanan biiseistä Smells Like Teen Spirit, In Bloom, Lithium, joku Nevermindin levyllä oleva seiskakappale ja Something in the Way(<3)
Hautsi_ kirjoitti:
Pakko sano että olet selvästi kova fani, kun tunnet Nevermindilta jopa neljä biisiä! :)
Hautsi_ kirjoitti:
Neljähän sinä tunnet. Yhdestä kun et tiedä edes nimeä (Territorial Pissings).
Mahti Ankka kirjoitti:
Sitten fiilistelyä:
Bohren und der Club of Gore - On demon wings
randomdude kirjoitti:
Blur:in Song 2
Sopii aika hyvin fiiliksiini kun tätä topiccia selasin.
Captain Charisma kirjoitti:
Tuleekohan se Detox koskaan ulos. Pärkele!
Captain Charisma kirjoitti:
Tuleekohan se Detox koskaan ulos. Pärkele!
Nodachi kirjoitti:
No, jos Only Built 4 Cuban Linx 2:kin lopulta julkaistiin (ja kiitos luojalle siitä), niin eiköhän rakas Tohtorimme Detoxinkin julkaise - ehkä joskus seuraavalla vuosikymmenellä.
MR.Off Topic kirjoitti:
Pistetäänpä fiilistely biisiä fiilistely biisin jälkeen. Tosin hiukan erilaista:
DJ Shadow - Stem - Long Stem (Transmission 2)
TupsuVeitikka kirjoitti:
Eminemin Till I Collapse Nate Doggin kanssa on varsin onnistunut kipale ainakin omasta mielestäni. En nyt sitten tiedä miltä levyltä tuo on kun en ole Eminemiin kovinkaan kovasti perehtynyt, mutta tuosta pidän.
Static kirjoitti:
On kyllä monen rap-artistin tyyli muuttunut vuosien varrella todella merkittävästi. Hyvänä esimerkkinä Warren G. Nykyäänhän se on aikalailla sellaista RnB-schaissea, ettei uusimmalta The G Files -albumilta löydy kuin korkeintaan kolme kuunneltavaa kappaletta.
Eminemkin teki suuren virheen kun teki kappaleen Draken, Lil' Waynen ja Kanye Westin kanssa. Marshall, minkä menitkään tekemään?
Darien Fawks kirjoitti:
Antti Kleemola - Kriisi
http://www.youtube.com/watch?v=xIacwNPV7b8
Darien Fawks kirjoitti:Darien Fawks kirjoitti:
Antti Kleemola - Kriisi
http://www.youtube.com/watch?v=xIacwNPV7b8
Spoilaa Euroviisujen äsken mennyttä 2. esikarsintaa:
Spoiler
Kleemola pääsi finaaliin! Jiihaa!
MR.Off Topic kirjoitti:
Pistetäänpä fiilistely biisiä fiilistely biisin jälkeen. Tosin hiukan erilaista:
DJ Shadow - Stem - Long Stem (Transmission 2)
Smark kirjoitti:
Sitten läväytetään oma biisi arvosteluun. Jimmy Eat World - Work. Enjoy.
MR.Off Topic kirjoitti:
Tämä biisi olisi tarvinnut hiukan erilaisen fiiliksen, jotta olisi saanut kaiken kipaleesta irti. Oikein rauhoittava kappale kuitenkin ja mukavastihan tämä soi taustalla datatessa, mutta tosiaan tarvisi sen erilaisen fiiliksen.
8/10
Captain Charisma kirjoitti:
Tosiaan Kanyen The College Dropout on parhaita hip hop lättyjä ikinä. Todellinen klassikko ja sen takia onkin sääli, että mies on nykyään tuollainen Gayfish.
Nodachi kirjoitti:
Mobb Deep sen sijaan on vallan mainio duo. Tai no, oli - arvostus nimittäin katosi kun vuonna 2006 he pudottivat G-Unitin perseennuolenta -lätyn, ja vaihtoivat legenda-statuksensa rahanahneuteen. Mulkut. Tuosta huolimatta kaikki matsku mitä Havoc ja Prodigy ovat ennen vuotta '06 pudottaneet on pääpiirteittäin oikein hyvää settiä. Hell On Earth -albumi tietysti ansaitsee kunniamaininnan, yksi todellisista hiphop-klassikoista kun on.