Foorumiarkisto

← Roskakori

Top 25 Foorumin homopojat

Tuli taas sellainen kirjoitusfiilis.

Voisi raapustaa painista, pornosta ja ehkä jopa päivittää tiettyä paskablogia. Syytetään tästä vaikka tuota syntistä +- 30 hellettä.

Mikä olisi seuraava TOP25?
Wankie kirjoitti:
Tuli taas sellainen kirjoitusfiilis.

Voisi raapustaa painista, pornosta ja ehkä jopa päivittää tiettyä paskablogia. Syytetään tästä vaikka tuota syntistä +- 30 hellettä.

Mikä olisi seuraava TOP25?


Paskimmat/raivostuttavimmat painijat? Mieluummin ärsyttävät ja raivostuttavat, sillä tuo paskimmat olisi täynnä kaikenmaailman John Tentoja jokaisella, joten listat olisivat puuduttavia.

Suomalaiseen tyyliin sopisi TOP25 viinat. Siinä listauksessa ylläoleva käyttäjä olisi varmaan erittäin hyvä. :wink:
The Rocker kirjoitti:
Hiemanko eeppistä. Ihan tajuton ukkosmyrsky jossain parin kymmenen kilsan päässä. Ja näkyvyys lähentelee ihanteellista.

Satuin olemaan noihin aikoihin Ikaalisissa, jonka päällä myrsky oli. Todella hienoa seurattavaa järvenrannalta.
-Top25 leffa/sarjakuva/pelihahmot
-Top25 kirjat

Tuossa nyt heti kaksi mahdollista top25-listan arvoista asiaa. Itse mielelläni myös joku päivä tekisin uuden peli-tai leffalistan (tämä voisi tapahtua vaikkapa ensi vuonna, ei tässä niiiiiin kiire tarvitse olla).
Lol. Onko joku muka oikeasti lukenut elämänsä aikana 25 kirjaa?
Tuo kirjalista olisi kyllä pätevä mutta aika vaikea toteuttaa. Levyjä voi kuunnella lyhyessä ajassa paljon, leffoja voi katsoa vähän pidemmässä ajassa paljon, mutta kirjojen lukeminen on niin hidasta touhua että luultavasti vain Arse voisi listata niitä jotenkin järkevästi.
Juu itellä menis siihen, että pitäis valita, että mitkä kaks kolme kirjaa jätän listalta pois. Itseltä ei onnistu edes leffa-lista, kun ei noita kovin paljoa tule katsottua ja jotain muutama vuosi sitten katotuista ei muista kovin paljoa. Tänä vuonna on tullu ehkä joku 11-12 leffaa katottua joista kuus on Star Warseja, kun ne piti kaikki katsastaa. Top25 leffa/sarjakuva/pelihahmot varmaankin onnistuisi tekemään, paitsi ei ehkä kuitenkaan sarjakuva hahmoista tai no tulisi ainakin aika Marvel painotteinen.
Genghis Khan kirjoitti:
Lol. Onko joku muka oikeasti lukenut elämänsä aikana 25 kirjaa?


Jopa minä olen lukenut niin monta kirjaa, ja olen sentään melkoisen huono siinä.
Minä tuossa jossain vaiheessa heitin ilmoille TOP 25 bändit listauksen. Ei ollut kiinnostuneita. Mutta tuo kirja juttu voisi olla ihan toimiva. Kirjailijoita vain olisi aika vähän ja melko monella samat kirjat/kirjailijat. Tai no voisin veikata Kingin kirjoja löytyvän useammaltakin listalta. Mutta joo olen mukana jos kirja listausta lähdetään tekemään.
Bändit ovat jo olleet listauksessa, tosin muodossa... 10?

Pelit, check.
Leffat, check.
Albumit, check.

Tuosta kun jatkaa, niin ensimmäisenä tulee mieleen biisit. Toki sellaiseen voin osallistua, vaikka se mahdottomuudelta kuulostaakin. Henk. koht. mielenkiintoisin tapaus olisi albumi... coverit, mutta tuskin muita moinen taidehomoilu kiinnostaa.
Wankie kirjoitti:
Bändit ovat jo olleet listauksessa, tosin muodossa... 10?

Pelit, check.
Leffat, check.
Albumit, check.

Tuosta kun jatkaa, niin ensimmäisenä tulee mieleen biisit. Toki sellaiseen voin osallistua, vaikka se mahdottomuudelta kuulostaakin. Henk. koht. mielenkiintoisin tapaus olisi albumi... coverit, mutta tuskin muita moinen taidehomoilu kiinnostaa.


Siis tuohon bändi-shittiin voisin itsekin osallistua, 10 bändiä ei ole mikään paha listata. Nyt kun on vielä aikaa yllin kyllin. Top 10 bändit, I'm in.
Bändilistauksessa mukana myös, sillä pidän musiikkinörtteilystä yli kaiken. Listauksessahan homma olisi taas se vanha tuttu top 10 tällä hetkellä ja näillä fiiliksillä.

Joten ei paineita. Ja Kumiorava mukaan myös. Prkl.
Bändilistaus voisi juuri ja juuri onnistua omasta puolesta. TOP- leffahahmot olisi kyllä erittäin mielenkiintoinen idea.
TOP-hahmot kiinnostaisi, bändilistauksen taas näen omalta osaltani täysin turhaksi koska artistit menevät vaiheittain, ja loppujen lopuksi yhtäläisyyksiä TOP-albuumit listaan on liikaa.
Miksi pitää tehdä aina 25 parasta, eikö huonaimmista voisi saada hyvää listaa?
Hyrkanos kirjoitti:
Miksi pitää tehdä aina 25 parasta, eikö huonaimmista voisi saada hyvää listaa?


Paskaa ei kuunnella.
Biisi lista pitäisi toteuttaa melkein jollain top100 periaatteella. Hyviä biisejä kun on niin tuhottoman paljon. Ja sitten tulisi sellaista mietintää että kumpi on parempi: (I can't get no) Satisfaction vai Hey Jude. Tai Orion vai Ghosts of War. Top25 olisi liian haastava.
"Top XX Bändit & Bändien paras biisi"

yhdistäkää ne

bada-bim bada-boom
Biisikisa voisi olla vähän perinteistä poikkeava. Jotain esimerkkejä:

    "Parhaat instrumentaalit"
    "Parhaat muun kieliset (ei suomi/englanti) biisit"
    "Parhaat live-esitykset"
    "Parhaat coverit"


Ainoa huono(?) puoli olisi se, että nuo rajaavat osanottajajoukkoa aika rankasti.
No jos vaikkapa rakentaisi sen listan esim. Last.fm -listan perusteella tai jotain, niin voisihan tuohon bändihommaan jopa sitten osallistuakin. Mulla on niin monta lempibändiä, että mitään kokonaiskattavaahan ei siitä tietenkään voi tulla, mutta jos sitä nyt yrittäisi. Bushin ideaa voisi käyttää myös.
Joten, miten olisi? TOP-bändit sekä TOP-leffahahmot lista?
Riparilta kotiuduttu. Oli kyllä todella loistavaa, en muista milloin viimeksi olisi ollut noin mukavaa. Ja kotonakin odotti uusi Pavilion dv6 läppäri. Tuntuu ylellisyydeltä tuohon edelliseen pöytäkoneeseen verrattuna.
TOP X bändit on jo niin nähty ja koettu.

http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3349
(+ samaa tavaraa useissa blogeissa ja musiikkimakunne -threadissä)

Sen sijaan TOP25 SONGS voisi mennä, vaikkakin... vieläkin... aikoimoinen mahdottomuus. Moinen listaus YouTube-linkkien kera on varma voitto ja loistava tapa löytää uutta hyvää musiikkia.

Toinen vaihtoehto on lievästi helpompi, TOP25 GAME MUSICz, joka olisi henk.koht. (albumi coverien rinnalla) potti kotiin.
Wankie kirjoitti:
TOP X bändit on jo niin nähty ja koettu.

http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3349
(+ samaa tavaraa useissa blogeissa ja musiikkimakunne -threadissä)

Sen sijaan TOP25 SONGS voisi mennä, vaikkakin... vieläkin... aikoimoinen mahdottomuus. Moinen listaus YouTube-linkkien kera on varma voitto ja loistava tapa löytää uutta hyvää musiikkia.

Toinen vaihtoehto on lievästi helpompi, TOP25 GAME MUSICz, joka olisi henk.koht. (albumi coverien rinnalla) potti kotiin.

Kappale listaukseen voisi osallistua... vaikkakin siitä tulee melko haastava listaus. Jos vaikkapa yksi kappale per artisti periaatteella saisi toimimaan.
Rupesin laatimaan listaa yksi kappale per artisti periaatteella ja sain kasaan 57 kappaletta. Ja nämä kaikki ovat oikeasti hyviä.
Itse kanssa kokeilin ja ensimmäisellä heitolla tuli kasattua ronskit 50 kappaletta.

TOP25 SONGS, biisi per artisti periaatteella, mites muut musahomot? Kannatetaan? Ei?
Wankie kirjoitti:
biisi per artisti periaatteella,


Miksi? Onko se vain periaate vai onko siinä jokin idea?
Hyrkanos kirjoitti:
Wankie kirjoitti:
biisi per artisti periaatteella,


Miksi? Onko se vain periaate vai onko siinä jokin idea?


Minulla 3 artistia valtaisi varmaan 90% listasta, joten noin se on pakko tehdä. Mutta jumavitunlauta, 1 biisi pitää valita artistin kaikista... Odotettavissa jäätävää hajoamista ja päätöksenteon vaikeutta. But I'm in.
Itekki tulen mukaan.
Biisi/artisti oli vain esimerkki. Tottakai jengi voi väsätä listansa vaikka yhdeltä artistilta/bändiltä, jos siltä tuntuu.

Joku kunnon runkku voi hostata. Ankka/Orava/GKhan/Bush?
Do diih, kerrankin painiin liittymätön listaus, johon minäkin voisin ottaa osaa. Ei ole kyllä mikään helppo urakka tuo biisien listaaminen, mutta täytyy sitä ainakin yrittää.
Mukana ollaan ehdottomasti.
Juu, no käyhän tuo biisilistakin periaatteessa. Jos sitä nyt huumoripohjalta osallistuisi, katsellaan mitä tapahtuu. Mikäli kukaan muu ei jaksa hostata, niin kaipa tuon viran voisi ottaa itselleenkin... Mutta siis tosiaan vain siinä tapauksessa, jos kukaan muu ei ehdi ensin.
Voisihan sitä yrittää.

Mutta ei ketään muuta innokasta TOP-25 elokuvahahmoihin?
Stefa kirjoitti:
Mutta ei ketään muuta innokasta TOP-25 elokuvahahmoihin?


Itse lähtisin ennemmin tähän kuin musiikkiin mukaan. Vaikka toisaalta oma iskelmä- ja punk-painotteinen lista voisi olla vaihtelua teidän örinöihin.
Itseäni ei kiinnosta alkaa listaamaan biisejä kun kaikkia hyviä ei muista kuitenkaan enkä viitsi kiusata itseäni koettamalla valita vain yhden biisin per artisti.

Leffa/peli/sarjakuvahahmoista voin kyllä puolestani tehdä vaikka jokaisesta listat erikseen.
Mukana ollaan.
TOP25 Biisit -listauksessa mukana. Tein jo Exceliin hieman päälle 50 tämän hetken kovimpien biisien listan; nyt vaan hampaita kiristellen pisteyttämään ja sitten lista paria nappia klikkaamalla järjestykseen.
On tuo oman blogin listaus vielä kesken ja sitäkin teen vähän fiiliksen mukaan, eli en tiedä kuinka jaksan lähteä tuohon biisilistaan mukaan. Toisaalta eipä ne nyt niin hirveästi ole edes muuttuneet vuosien saatossa, kärkipää taitaa olla edelleen sama kuin viimeisimmässä top-100 biisit listallani. Ainakin melkein.

Voin jossain vaiheessa heitellä sinne biisejä jahka jaksan. Nyt ei tunnu löytyvän motivaatiota.
Itsekin ehdein jo tekemään listan leffahahmoista. Mielenkiinto leffahulluna on korkealla.
Lähden mukaan mentaliteetilla 25 kovinta juuri NYT (eli viimeisen kahden-kolmen kuukauden aikana). Ei jaksa alkaa alltime-listoja väsäämään sillä se on sula mahdottomuus.
Genghis Khan kirjoitti:
Lähden mukaan mentaliteetilla 25 kovinta juuri NYT (eli viimeisen kahden-kolmen kuukauden aikana). Ei jaksa alkaa alltime-listoja väsäämään sillä se on sula mahdottomuus.

Oikea asenne. Samalla pohjalla itse. Suurempaa musiikkikermapohtimista tulee pikemminkin harrastaa jazztupakan kera.
Genghis Khan kirjoitti:
Lähden mukaan mentaliteetilla 25 kovinta juuri NYT (eli viimeisen kahden-kolmen kuukauden aikana). Ei jaksa alkaa alltime-listoja väsäämään sillä se on sula mahdottomuus.


Thumbs up. Itsellä ainakin 1. artisti on vaihtunut 5 vuodessa niin monta kertaa...
Juu, meikällä sama. Muutenkin mielekkäämpää kirjoittaa siitä mikä kiinnostaa juuri nyt kuin siitä, mikä on kiinnostanut pidempään. Kun tuntuu, että jos vertaa vaikka noihin vuoden-parin takaisiin musiikkituumailuhin, niin siellähän kaikki oleellinen niistä biiseistä on jo sanottu. Ja mikäpä mieli missään lopullisen monoliitin rakentamisessa olisikaan, sillä muutos ja jatkuvuus ovat joka tapauksessa ne ainoat pysyvät elementit.
Valmis.

Mietin kutakuinkin viisi minuuttia. Toki mukana on muutama kiintiöbiisi, mutta samapa tuo. Turha tätä ottaa liian vakavasti.
Voin yrittää osallistua. Tietynlainen hahmotelma on joten eiköhän tämä onnistu.
Läpällä tuollaisen voisi tosiaan itsekkin väsätä.

Ja ennnakkodelightit huomisista rapukekkereistä.
Mielestäni paras listausprojekti olisi TOP 25 biisit tällä hetkellä, johon voi nimetä 2 saman artistin mahdollista runner-uppia.

Esim.

25. Primordial - Coffin Ships

Runners-up:
1.End Of All Times(Martyr's Fire)
2.Traitor's Gate


"Valitsin tämän kappaleen, koska Hitler..."
Hei, millonka toi SONGS TOP 25 on tulossa? :(
Ei kait se ole kuin tehdä.