← Roskakori
ViiZei kirjoitti:Ei kait se ole kuin tehdä.
Velocity kirjoitti:ViiZei kirjoitti:Ei kait se ole kuin tehdä. Parenpi olis jos jokun tekisi.
Fletch kirjoitti:Häh?