Foorumiarkisto

← Roskakori

Top 25 Foorumin homopojat

ViiZei kirjoitti:
Ei kait se ole kuin tehdä.


Parenpi olis jos jokun tekisi.
Velocity kirjoitti:
ViiZei kirjoitti:
Ei kait se ole kuin tehdä.


Parenpi olis jos jokun tekisi.


?
Häh?
Fletch kirjoitti:
Häh?


Eilen.